Ik ga áltijd vol gas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben gewoon nog een beetje in de war waarom (bijna) iedereen in dit topic als een stel pannenkoeken rijdt. No offence, maar waarom een motor kopen als je niet (af en toe) aan het gas draait?
met 120 door het zand is ook leuk. Heb een tijdje gecrossed maar daar het tijd en geld niet meer voor helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom stoor je er aan dan? dan rij je er langs en ga je lekker zelf door met scheuren.
Ik vind dat alle motoren met 120 door het mulle zand moeten, en alle anderen zijn gewoon heumeux die zuigen..
Jij bent vast ook zo'n mietje dat op asfalt rijd ofniet![]()
(het is zo makkelijk om zo'n persoon als u te zijn)
Mijn motor komt van een motoportquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Motoport.Das enkel het enigste nuttige wat ik kan zeggen over die zaak. Een stel lompe josti's zonder enige kennis van zaken. Dan liever een ekte motorzaak, het liefst een kleine want die kan meer al moet je soms 2 weken wachten op een bestelling.
Die in Rockanje is an sich prima. Goeie service en prima lui.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Motoport.Das enkel het enigste nuttige wat ik kan zeggen over die zaak. Een stel lompe josti's zonder enige kennis van zaken. Dan liever een ekte motorzaak, het liefst een kleine want die kan meer al moet je soms 2 weken wachten op een bestelling.
Toch heeft het wel iets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Laatst weer een fraaie Harley gezien en wat foto's van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij vind dat opgezwollen schreeuwding serieus mooi?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Laatst weer een fraaie Harley gezien en wat foto's van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah, ik vind het niet onaardig om tegenaan te kijken. Tis tenslotte een heul andere insteek in het chopperwereldje. Zelf vind ik persoonlijk die striping op velgen van SS en SM niet om aan te zien. Smaken verschillen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij vind dat opgezwollen schreeuwding serieus mooi?
Er bestaan zeker weten mooie choppers, maar dit is toch drie keer niks..
In Den Haag, want daar is alleen maar oude troep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:09 schreef Den_Haag het volgende:
Waar is de bezemwagen voor de onderdelen?
de motor an sich vind ik ook niet mooi, maar die velgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij vind dat opgezwollen schreeuwding serieus mooi?
Er bestaan zeker weten mooie choppers, maar dit is toch drie keer niks..
Dat hadden we je hier ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag dagje uit naar circuit de Mettet in belgie gedaan.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik binnendoor door belgie rijd![]()
Wat een fucking ramp is dat zeg.
[ afbeelding ]
De wegen zijn zo erg daar dat ik de bouten en moeren van de uitlaatophanging ben kwijt geraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat hadden we je hier ook wel kunnen vertellen
yamaha?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:33 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De wegen zijn zo erg daar dat ik de bouten en moeren van de uitlaatophanging ben kwijt geraakt.![]()
quote:
Of je nog wakker bent zeker? Saaie hokkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meh zelfs bij een cb zou ik na een ritje alles ff checken aldaar.
Als je je Soesje gaat modden met B-merk onderdelen kun je daar ook wel een beetje op wachten hequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Suzuki maar met yamaha schokbreker![]()
![]()
los van de route binnendoor...hoe was t op Mettetquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag dagje uit naar circuit de Mettet in belgie gedaan.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik binnendoor door belgie rijd![]()
Wat een fucking ramp is dat zeg.
[ afbeelding ]
Zelf niet gereden dit keer, ik ga 20 juni wss op Mettet niveau 1quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:40 schreef OPM het volgende:
[..]
los van de route binnendoor...hoe was t op Mettet
Ow das minder..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:57 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Zelf niet gereden dit keer, ik ga 20 juni wss op Mettet niveau 1![]()
Moet eerst nog twee standaard uitlaten zien te vinden voordat ik er op mag
Xavier simeon was er ook, die ging goed hardDaarnaast leuke dag gehad, veel dikke motors gezien, hagel nieuwe ktm duke 1290, HP4, oude gozer die in niveau 4 helemaal los ging op zijn TL1000S
En genoeg crashes door koude banden en olie op het circuit
Ik zelf een TL1000S, de rest 2 maal r6, duc monster, duc 749, r1 en zx10rquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:35 schreef OPM het volgende:
[..]
Ow das minder..langs de zijlijn kwijlen
maar zon dagje altijd leuk
Koude banden ja blijft gebeuren..stelletje testo apen altijd.....
Wat rijden jullie?
Owja, lekker is dat. Als ik van Amsterdam binnendoor terug rijd zit ik regelmatig achter een B&B-er, van de weeromstuit ga ik altijd voorbeeldig rijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:29 schreef Vrieskist het volgende:
Gister reed ik in de file (a10 amsterdam) achter een sjappie van No Surrender, wat een feest was dat. De auto's gingen naar zijn mening niet ver genoeg aan de kant voor zijn hok, dus gassen naast auto's, schoppen naar spiegels. Ik schaamde me eerlijk gezegd rot voor zijn gedrag.
Das wel veel rood id.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zelf een TL1000S, de rest 2 maal r6, duc monster, duc 749, r1 en zx10r
En samen met de reismaatjes een rood trio![]()
[ afbeelding ]
Dat was dan zeker een heel snel ritje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles behalve snel, 3,5 uur over 180km gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was dan zeker een heel snel ritje.
www.cbr.nl/11229.ppquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef vincm het volgende:
Dinsdag afrijdenLaatste les ging supergoed, voor het examen nog een lesje en dan klaar.
Enige waar ik extra op moet letten is dat ik niet te dicht achter ander verkeer (langzame tractor bijv) ga rijden voordat ik 'm inhaal. Iemand nog last-minute tips?
Hoe zit het met de verplichte kleding? Ik lees her en der dat er zelfs op de broek gelet wordt, maar wij lessen gewoon in spijkerbroek (verder wel verplichte laarzen, handschoenen, vest, helm natuurlijk).
Ah ja, nog zo'n leuke club.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Owja, lekker is dat. Als ik van Amsterdam binnendoor terug rijd zit ik regelmatig achter een B&B-er, van de weeromstuit ga ik altijd voorbeeldig rijden.
Look who's backquote:
Zat laatst ook achter zo'n stel in de binnenstad van Amsterdam. Kneiterhard over het fietspad als ze in de rij komen te staan voor het stoplicht en ander compleet idioot rijgedrag. Kom ik er rustig achteraan getuft en sta bij elk stoplicht weer naast ze.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n leuke club.
Je krijgt de neiging om je te verontschuldigen voor het gedrag van dit soort malloten
maat jij hoort ook gewoon thuis op het fietspadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kom ik er rustig achteraan getuft en sta bij elk stoplicht weer naast ze.
Met dat smalle brommertje van mij kan ik makkelijk overal tussendoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:20 schreef stinkie het volgende:
Ook op het fietspad er rustig achteraan getuft :p
en ik denk niet eens dat ze je ervoor aanhoudenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met dat smalle brommertje van mij kan ik makkelijk overal tussendoor.Kan er nog makkelijk tussendoor dan de gemiddelde Vespa geloof ik. Spiegeltjes inklappen en gaaaaon.
En een Banditquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zelf een TL1000S, de rest 2 maal r6, duc monster, duc 749, r1 en zx10r
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet onaardig om tegenaan te kijken. Tis tenslotte een heul andere insteek in het chopperwereldje. Zelf vind ik persoonlijk die striping op velgen van SS en SM niet om aan te zien. Smaken verschillen.
Dit vind ik dan weer helemaal niksquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou een mooie harley
De fuck is dit danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou een mooie harley
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:27 schreef Yreal het volgende:
Iemand een linkje naar het reistopic? kan hem niet meer vinden
Dank. Had gehoopt op een stukje tipsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rond
Staat ook in m'n sig
Aah oke nooit verkeerd, Vroeger leerde je dat gewoon bij de FokMc!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:06 schreef Dekatria het volgende:
Voortgezette Rijopleiding is dat volgens mij. Beetje nieuwe skills aanleren.
we hebben een poging gewaagd maar maegrim bleek een lost causequote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke nooit verkeerd, Vroeger leerde je dat gewoon bij de FokMc!
de langzame slalom tot in perfectie uitgevoerdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:17 schreef Nero22 het volgende:
Ik slinger altijd tussen de streepjes door op het fietspad.
Met zijwieltjes!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:17 schreef Nero22 het volgende:
Ik slinger altijd tussen de streepjes door op het fietspad.
Zal hem vanmiddag wel lukken dan!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we hebben een poging gewaagd maar maegrim bleek een lost cause
Een kd is toch eigenlijk alleen nodig om de motor niet over te laten balanceren? Waardoor je niet onderuit word geschept door je steppie/uitlaat??quote:
yea soms..steeds minder dat wel..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maak je de dijken nog steeds onveilig in Arnhem?
n KD is fet overratedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een kd is toch eigenlijk alleen nodig om de motor niet over te laten balanceren? Waardoor je niet onderuit word geschept door je steppie/uitlaat??
De meeste kd''s die ik zie staat de motor gewoon recht op de wielen,
nicequote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:41 schreef OPM het volgende:
[..]
n KD is fet overrated
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je je lol op als je in het MF kneedown topic kijkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
De meeste kd''s die ik zie staat de motor gewoon recht op de wielen,
Dat kleurtje staat 'm ook leukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:41 schreef OPM het volgende:
[..]
n KD is fet overrated
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah jammer. Ik heb z'n kleine broertje voor de deur staan. Maar wat rijd je nu?quote:
deed wel n beetje pijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik heb z'n kleine broertje voor de deur staan. Maar wat rijd je nu?
je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we hebben een poging gewaagd maar maegrim bleek een lost cause
Noooooooooooooooquote:
je mag me vanaf nu Nostradamus noemen...quote:
Je ziet hem in het filmpje al twee seconde voor het omklappen al schuiven ja.quote:
Ooooh, wat zuurquote:
Mooizo. Wil denk ik volgend jaar ook een VRO gaan doen, maar eerst zelf nog wat meer rij-ervaring opdoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:24 schreef Maegrim het volgende:
VRO op maat groep 2 gedaan, erg leerzaam, heb em gewoon afgemaakt
quote:
Ahhh joh! Wat klote voor je.quote:
Ow, fuckquote:
donders klote man. Gelukkig niks met jou aan de hand. Jammer van de cbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |