Of je nog wakker bent zeker? Saaie hokkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meh zelfs bij een cb zou ik na een ritje alles ff checken aldaar.
Als je je Soesje gaat modden met B-merk onderdelen kun je daar ook wel een beetje op wachten hequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Suzuki maar met yamaha schokbreker![]()
![]()
los van de route binnendoor...hoe was t op Mettetquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag dagje uit naar circuit de Mettet in belgie gedaan.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik binnendoor door belgie rijd![]()
Wat een fucking ramp is dat zeg.
[ afbeelding ]
Zelf niet gereden dit keer, ik ga 20 juni wss op Mettet niveau 1quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:40 schreef OPM het volgende:
[..]
los van de route binnendoor...hoe was t op Mettet
Ow das minder..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:57 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Zelf niet gereden dit keer, ik ga 20 juni wss op Mettet niveau 1![]()
Moet eerst nog twee standaard uitlaten zien te vinden voordat ik er op mag
Xavier simeon was er ook, die ging goed hardDaarnaast leuke dag gehad, veel dikke motors gezien, hagel nieuwe ktm duke 1290, HP4, oude gozer die in niveau 4 helemaal los ging op zijn TL1000S
En genoeg crashes door koude banden en olie op het circuit
Ik zelf een TL1000S, de rest 2 maal r6, duc monster, duc 749, r1 en zx10rquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:35 schreef OPM het volgende:
[..]
Ow das minder..langs de zijlijn kwijlen
maar zon dagje altijd leuk
Koude banden ja blijft gebeuren..stelletje testo apen altijd.....
Wat rijden jullie?
Owja, lekker is dat. Als ik van Amsterdam binnendoor terug rijd zit ik regelmatig achter een B&B-er, van de weeromstuit ga ik altijd voorbeeldig rijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:29 schreef Vrieskist het volgende:
Gister reed ik in de file (a10 amsterdam) achter een sjappie van No Surrender, wat een feest was dat. De auto's gingen naar zijn mening niet ver genoeg aan de kant voor zijn hok, dus gassen naast auto's, schoppen naar spiegels. Ik schaamde me eerlijk gezegd rot voor zijn gedrag.
Das wel veel rood id.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zelf een TL1000S, de rest 2 maal r6, duc monster, duc 749, r1 en zx10r
En samen met de reismaatjes een rood trio![]()
[ afbeelding ]
Dat was dan zeker een heel snel ritje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles behalve snel, 3,5 uur over 180km gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was dan zeker een heel snel ritje.
www.cbr.nl/11229.ppquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef vincm het volgende:
Dinsdag afrijdenLaatste les ging supergoed, voor het examen nog een lesje en dan klaar.
Enige waar ik extra op moet letten is dat ik niet te dicht achter ander verkeer (langzame tractor bijv) ga rijden voordat ik 'm inhaal. Iemand nog last-minute tips?
Hoe zit het met de verplichte kleding? Ik lees her en der dat er zelfs op de broek gelet wordt, maar wij lessen gewoon in spijkerbroek (verder wel verplichte laarzen, handschoenen, vest, helm natuurlijk).
Ah ja, nog zo'n leuke club.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Owja, lekker is dat. Als ik van Amsterdam binnendoor terug rijd zit ik regelmatig achter een B&B-er, van de weeromstuit ga ik altijd voorbeeldig rijden.
Look who's backquote:
Zat laatst ook achter zo'n stel in de binnenstad van Amsterdam. Kneiterhard over het fietspad als ze in de rij komen te staan voor het stoplicht en ander compleet idioot rijgedrag. Kom ik er rustig achteraan getuft en sta bij elk stoplicht weer naast ze.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n leuke club.
Je krijgt de neiging om je te verontschuldigen voor het gedrag van dit soort malloten
maat jij hoort ook gewoon thuis op het fietspadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kom ik er rustig achteraan getuft en sta bij elk stoplicht weer naast ze.
Met dat smalle brommertje van mij kan ik makkelijk overal tussendoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:20 schreef stinkie het volgende:
Ook op het fietspad er rustig achteraan getuft :p
en ik denk niet eens dat ze je ervoor aanhoudenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met dat smalle brommertje van mij kan ik makkelijk overal tussendoor.Kan er nog makkelijk tussendoor dan de gemiddelde Vespa geloof ik. Spiegeltjes inklappen en gaaaaon.
En een Banditquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zelf een TL1000S, de rest 2 maal r6, duc monster, duc 749, r1 en zx10r
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet onaardig om tegenaan te kijken. Tis tenslotte een heul andere insteek in het chopperwereldje. Zelf vind ik persoonlijk die striping op velgen van SS en SM niet om aan te zien. Smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |