Ik ga áltijd vol gas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben gewoon nog een beetje in de war waarom (bijna) iedereen in dit topic als een stel pannenkoeken rijdt. No offence, maar waarom een motor kopen als je niet (af en toe) aan het gas draait?
met 120 door het zand is ook leuk. Heb een tijdje gecrossed maar daar het tijd en geld niet meer voor helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom stoor je er aan dan? dan rij je er langs en ga je lekker zelf door met scheuren.
Ik vind dat alle motoren met 120 door het mulle zand moeten, en alle anderen zijn gewoon heumeux die zuigen..
Jij bent vast ook zo'n mietje dat op asfalt rijd ofniet![]()
(het is zo makkelijk om zo'n persoon als u te zijn)
Mijn motor komt van een motoportquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Motoport.Das enkel het enigste nuttige wat ik kan zeggen over die zaak. Een stel lompe josti's zonder enige kennis van zaken. Dan liever een ekte motorzaak, het liefst een kleine want die kan meer al moet je soms 2 weken wachten op een bestelling.
Die in Rockanje is an sich prima. Goeie service en prima lui.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Motoport.Das enkel het enigste nuttige wat ik kan zeggen over die zaak. Een stel lompe josti's zonder enige kennis van zaken. Dan liever een ekte motorzaak, het liefst een kleine want die kan meer al moet je soms 2 weken wachten op een bestelling.
Toch heeft het wel iets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Laatst weer een fraaie Harley gezien en wat foto's van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij vind dat opgezwollen schreeuwding serieus mooi?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Laatst weer een fraaie Harley gezien en wat foto's van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah, ik vind het niet onaardig om tegenaan te kijken. Tis tenslotte een heul andere insteek in het chopperwereldje. Zelf vind ik persoonlijk die striping op velgen van SS en SM niet om aan te zien. Smaken verschillen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij vind dat opgezwollen schreeuwding serieus mooi?
Er bestaan zeker weten mooie choppers, maar dit is toch drie keer niks..
In Den Haag, want daar is alleen maar oude troep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:09 schreef Den_Haag het volgende:
Waar is de bezemwagen voor de onderdelen?
de motor an sich vind ik ook niet mooi, maar die velgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij vind dat opgezwollen schreeuwding serieus mooi?
Er bestaan zeker weten mooie choppers, maar dit is toch drie keer niks..
Dat hadden we je hier ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag dagje uit naar circuit de Mettet in belgie gedaan.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik binnendoor door belgie rijd![]()
Wat een fucking ramp is dat zeg.
[ afbeelding ]
De wegen zijn zo erg daar dat ik de bouten en moeren van de uitlaatophanging ben kwijt geraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat hadden we je hier ook wel kunnen vertellen
yamaha?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:33 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De wegen zijn zo erg daar dat ik de bouten en moeren van de uitlaatophanging ben kwijt geraakt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |