Dit vind ik dan weer helemaal niksquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou een mooie harley
De fuck is dit danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou een mooie harley
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:27 schreef Yreal het volgende:
Iemand een linkje naar het reistopic? kan hem niet meer vinden
Dank. Had gehoopt op een stukje tipsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rond
Staat ook in m'n sig
Aah oke nooit verkeerd, Vroeger leerde je dat gewoon bij de FokMc!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:06 schreef Dekatria het volgende:
Voortgezette Rijopleiding is dat volgens mij. Beetje nieuwe skills aanleren.
we hebben een poging gewaagd maar maegrim bleek een lost causequote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke nooit verkeerd, Vroeger leerde je dat gewoon bij de FokMc!
de langzame slalom tot in perfectie uitgevoerdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:17 schreef Nero22 het volgende:
Ik slinger altijd tussen de streepjes door op het fietspad.
Met zijwieltjes!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:17 schreef Nero22 het volgende:
Ik slinger altijd tussen de streepjes door op het fietspad.
Zal hem vanmiddag wel lukken dan!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we hebben een poging gewaagd maar maegrim bleek een lost cause
Een kd is toch eigenlijk alleen nodig om de motor niet over te laten balanceren? Waardoor je niet onderuit word geschept door je steppie/uitlaat??quote:
yea soms..steeds minder dat wel..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maak je de dijken nog steeds onveilig in Arnhem?
n KD is fet overratedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een kd is toch eigenlijk alleen nodig om de motor niet over te laten balanceren? Waardoor je niet onderuit word geschept door je steppie/uitlaat??
De meeste kd''s die ik zie staat de motor gewoon recht op de wielen,
nicequote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:41 schreef OPM het volgende:
[..]
n KD is fet overrated
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |