quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef stinkie het volgende:
Over mijn lijk dat ik me in laat halen door een BMW.
Als je nog nooit daar besteld hebt duurt het ongeveer 4 tot 5 dagen voordat je het binnen hebt. 2e bestelling was hier met dag 2 binnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Url klopte niet
Heeft iemand ervaring bij Louis.de? En dan vooral de bezorgtijden?
heeft ie zo'n grote auto als compensatie voor z'n kleine pik, weet jij er toch nog op te trappenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Gummiebeer het volgende:
En het was weer zover vandaag!
Klapjosti in een SUV wou mij van de snelweg rammen omdat ik even daarvoor langs hem heen ben gereden bij de verkeerslichten, want ja, voorkruipen mag niet en is niet netjes.
Op 1 of andere manier weet ik het altijd te vinden, hoe klein ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft ie zo'n grote auto als compensatie voor z'n kleine pik, weet jij er toch nog op te trappen
Ah mooi, met een beetje geluk komt mijn spul op zaterdag binnen. Scheelt nogal in de prijzen met Nederland, ondanks dat is er nog aardig wat in het zwarte gat verdwenen daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je nog nooit daar besteld hebt duurt het ongeveer 4 tot 5 dagen voordat je het binnen hebt. 2e bestelling was hier met dag 2 binnen.
690R is de basisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:07 schreef Yreal het volgende:
Net een heuze ktm rally replica in het wild gespot. Wat een bazending
We gaan het zien. Ik weet in ieder geval wel waar ik in het vervolg mijn slijtagedelen vandaan haal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef Gummiebeer het volgende:
En vaak heeft Louis.de leuke aanbiedingen die je via de mail krijgt.
Dat mag ik hopen van wel, zou anders niet best zijnquote:
Hmm, ja. Mijn grapje is helemaal geen grapje zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van wel, zou anders niet best zijn
Volgens mij heeft niemand hier een Suzuki GSRquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef Tunafish het volgende:
Vinnie heeft een gele motor toch? Zie hier op de foto een donkere liggen.
http://www.destentor.nl/r(...)j-afrit-a1-1.4359216
Jawel, dingetje... Blauwe GSX600R, maand, maybe twee geleden, plaatste in iedere post een foto, heeft het consistent over 'de gixxer'. Kan alleen even niet op de naam komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier een Suzuki GSR
Dat is een GSX-R, geen GSR.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Jawel, dingetje... Blauwe GSX600R, maand, maybe twee geleden, plaatste in iedere post een foto, heeft het consistent over 'de gixxer'. Kan alleen even niet op de naam komen
Edit: gevonden, stoeltafel. PTA / Motorclub topic #1151: Met uitwendige smering!
ik had er 1quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier een Suzuki GSR
Jazekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:59 schreef picodealion het volgende:
Flink ongeluk met een motor hier vlakbij apeldoorn. Leef je nog Vinnie?
Klote punt is dat. Daar ga ik altijd van het gas af want je weet nooit wat automobilisten doen daarquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef Tunafish het volgende:
Vinnie heeft een gele motor toch? Zie hier op de foto een donkere liggen.
http://www.destentor.nl/r(...)j-afrit-a1-1.4359216
Zo kwam er ook een bestelbusje vanmiddag voorbij zetten op een rotonde, zag mij zogenaamd niet, maar achterwege wel zo'n flauw sorry gebaartje makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
Klote punt is dat. Daar ga ik altijd van het gas af want je weet nooit wat automobilisten doen daar
Dat wordt een eindje rijden voor je vriend...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef kawa4 het volgende:
nou vanaf zaterdag zijn we eigenaar van dit apparaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een 99-er kawa zx6r![]()
dus , wanneer is er de volgende meet / tocht dan ga ik ook mee
is maar 166 km,quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat wordt een eindje rijden voor je vriend...
PTA / De 10e Motorrijders New/Oldbierit! 01-06-2014 #24
Opgeven!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is maar 166 km,![]()
als het goed weer word is de kans wel groter dat ik er bij ben.
Hahaha jezus, hoe heb je dat inderdaad voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
Hoe krijg je dit voor elkaar dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet wel dat laatste zijn geweest.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef Freezer het volgende:
Of zijn schijf is ergens goed stuk of hij was niet wakker tijdens het monteren.
Zit dit al zo sinds je je banden hebt laten vervangen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit dit al zo sinds je je banden hebt laten vervangen?
Leuk is dat hequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Leuk is dat heik heb hetzelfde bij mijn uitlaten. Zeven van de acht bouten gaan los. Voor de achtste moet de oliekoeler en een frame deel weg
Waar is dit ergens?
Ziet er nice uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
OEH!
3 pitter btw, maar wel gerucht nog..
Als de 3 pitter van de MT07 is (wat me dan waarschijnlijk lijkt) is het wel lekker veel koppel!
Heerlijk hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:26 schreef Daantke het volgende:
Gisteren had ik een half jaar niet gereden. Vandaag zo'n 185 km erop gezet.
Aan het begin weer even wennen, vooral met koppelen in bochten enzo, maar wat heerlijk zeg
De Brand?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:09 schreef kawa4 het volgende:
gisteren ( na 9 jaar mototloost te zijn geweest) mn nieuw speeltje opgehaald, en meteen al 250 km mee gereden,
en ik denk dat ik hem zometeen weer ff ga starten, om hier ff op het industrie terrein( den bosch) de bochtjes toch weer wat beter ( lees sneller) onder de knie te krijgen.
Lekker. Ik verwacht de mijne ook elk moment binnen eigenlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef kepler het volgende:
Net ook een flink stuk gereden, helaas meeste snelweg (weinig tijd en moest ergens iets ophalen). Maar lekker druk ja
Ook voor het eerst met op maat gemaakte oordoppen gereden, wat een stilte! Ik kan zelfs mn vizier op een kiertje zetten op de snelweg voor de nodig verkoeling! Totaal geen last meer van de herrie.
Ik had het veel eerder moeten doen! Twee uurtjes gereden en ook geen last van de dopjes zelfquote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lekker. Ik verwacht de mijne ook elk moment binnen eigenlijk
Daar reed ik vanmiddag nog met een hoop Suzuki GS'enquote:Op zondag 18 mei 2014 16:17 schreef stoeltafel het volgende:
Niet normaal hoeveel motorrijdera ik net heb gezien. Heerlijk gereden rondom Vierhouten, Ermelo, Nunspeet. Heerlijk weertje dit:)
Vraagje, ik heb een db killer nodig voor mijn gixxer. Geen zin in een bekeuring straks. Hoe duur is zoiets?
Ik denk dat je alleen windruis hoortquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Tunafish het volgende:
Suis je daar met 350km/u rond, hoor je alleen maar gezoem van je elektromotortje.
Ja! Ik dacht al dat jij daar langs me tufde!quote:
ik reed niet langsquote:Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht al dat jij daar langs me tufde!![]()
En dat hok rijdt vooralsnog nog vrij aardig, thank you very much![]()
Das best leuk stukje, kan je ook mooi langs naar Duitsland!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef Tunafish het volgende:
Dan was dat iemand op eenzelfde soort fiets.
Ben uiteindelijk nog lichtelijk verdwaald toen ik weer naar huis reed. Dacht leuk via Enschede Zuid weer naar huis te rijden, maar ik ken de wegen daar absoluut nietReed er zo'n 15 minuten doelloos rond (wel leuk, krappe bochten enzo, heul niet vervelend verder
) tot ik ineens bij de Buursestraat zat
Ja, was wel leuk inderdaad, volgende keer iets meer de tijd voor nemen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das best leuk stukje, kan je ook mooi langs naar Duitsland!
Neem je brommer mee in de treinquote:Op maandag 19 mei 2014 21:44 schreef Salatrel het volgende:
morgen heb ik pauze in enschedezegt het voort!
voeruigen met verbrandingsmotor mogen nietquote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Neem je brommer mee in de trein
Of mag dat ook al weer niet van de NS?
jammer de bammer, hoelang duurt zo'n pauze dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voeruigen met verbrandingsmotor mogen niet
paspoort is al ingepakt ditdatquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Tunafish het volgende:
Hurdurr, drie kwartier vast zitten op station Enschede
Ik wel eens een Vespa Ciao meegesmokkeldquote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voeruigen met verbrandingsmotor mogen niet
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef kepler het volgende:
Net ook een flink stuk gereden, helaas meeste snelweg (weinig tijd en moest ergens iets ophalen). Maar lekker druk ja
Ook voor het eerst met op maat gemaakte oordoppen gereden, wat een stilte! Ik kan zelfs mn vizier op een kiertje zetten op de snelweg voor de nodig verkoeling! Totaal geen last meer van de herrie.
Ik heb ze van het weekend laten aanmeten! Lekker dat kit in je orenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lekker. Ik verwacht de mijne ook elk moment binnen eigenlijk
Nice! Ik heb lekker in de Pfalz en Vogezen gereden afgelopen weekend, rijdt zo lekker daar! Ook met nieuwe banden, bevallen een stuk beter dan de vorige die ik had!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Maegrim het volgende:
en het eifel seizoen, heerlijk geredenmet de nieuwe banden de stepjes aan de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |