quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit dit al zo sinds je je banden hebt laten vervangen?
Leuk is dat hequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Leuk is dat heik heb hetzelfde bij mijn uitlaten. Zeven van de acht bouten gaan los. Voor de achtste moet de oliekoeler en een frame deel weg
Waar is dit ergens?
Ziet er nice uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
OEH!
3 pitter btw, maar wel gerucht nog..
Als de 3 pitter van de MT07 is (wat me dan waarschijnlijk lijkt) is het wel lekker veel koppel!
Heerlijk hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:26 schreef Daantke het volgende:
Gisteren had ik een half jaar niet gereden. Vandaag zo'n 185 km erop gezet.
Aan het begin weer even wennen, vooral met koppelen in bochten enzo, maar wat heerlijk zeg
De Brand?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:09 schreef kawa4 het volgende:
gisteren ( na 9 jaar mototloost te zijn geweest) mn nieuw speeltje opgehaald, en meteen al 250 km mee gereden,
en ik denk dat ik hem zometeen weer ff ga starten, om hier ff op het industrie terrein( den bosch) de bochtjes toch weer wat beter ( lees sneller) onder de knie te krijgen.
Lekker. Ik verwacht de mijne ook elk moment binnen eigenlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef kepler het volgende:
Net ook een flink stuk gereden, helaas meeste snelweg (weinig tijd en moest ergens iets ophalen). Maar lekker druk ja
Ook voor het eerst met op maat gemaakte oordoppen gereden, wat een stilte! Ik kan zelfs mn vizier op een kiertje zetten op de snelweg voor de nodig verkoeling! Totaal geen last meer van de herrie.
Ik had het veel eerder moeten doen! Twee uurtjes gereden en ook geen last van de dopjes zelfquote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lekker. Ik verwacht de mijne ook elk moment binnen eigenlijk
Daar reed ik vanmiddag nog met een hoop Suzuki GS'enquote:Op zondag 18 mei 2014 16:17 schreef stoeltafel het volgende:
Niet normaal hoeveel motorrijdera ik net heb gezien. Heerlijk gereden rondom Vierhouten, Ermelo, Nunspeet. Heerlijk weertje dit:)
Vraagje, ik heb een db killer nodig voor mijn gixxer. Geen zin in een bekeuring straks. Hoe duur is zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |