Waar kan ik dat bestand uploaden? Dat heb ik nog niet eerder gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:20 schreef Freezer het volgende:
Mocht je hem opnieuw hebben gemaakt kan je hem dan ook delen? Kan ik hem in de navi zetten voor die tijd.
Zo zit ik dus ook nu, te wachten op beter weerquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef Vrieskist het volgende:
Mocht het nog eens lekker weer worden voor die tijd, dan wil ik hem misschien ook nog wel eens proefrijden.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:47 schreef kawa4 het volgende:
ik heb me eigen ook aangemeld,
maar wel onder voorbehoud, dat het goed weer is,
ik heb geen zin om een kleine 170 km te rijden naar de tocht in de regen.
dus we hopen op goed weer
Eeehm bijvoorbeeld via dropbox of via upload/share site's (bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar kan ik dat bestand uploaden? Dat heb ik nog niet eerder gedaan.
[..]
Ja, mijn broer en een collega van hem rijden ook gaarne mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
-knip-
Ik zie dat er 9 mensen zijn die zich opgegeven hebben voor 1 juni.
Komt er nog aanwas mee? Hoe groot wordt de groep eigenlijk?
Mooi uitzicht he, zo'n banditquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:50 schreef mennes2000 het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk tijd gehad om wat videobeelden van de laatste rit aan elkaar te plakken:
Ben er komende rit waarschijnlijk niet bij.
ik moet ook iets van 180 km rijden voor ik er ben,quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
maar heb niet zoveel zin om solo naar het startpunt te rijden.
Ik rijd precies dezelfde routequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef Tankiej het volgende:
Ik kom ook langs Almere (A28 - A1 - A27 - A6)
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:02 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, mijn broer en een collega van hem rijden ook gaarne mee.
Top.quote:
*meldt*quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog een pre meet in Twente?
Als de weerberichten goed zijn ga ik mee maar heb niet zoveel zin om solo naar het startpunt te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |