Ziekelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb mijn mega-stack van Bostin Loyd.
Pure HDL door m'n aderen. Gestackt met wat multi vitamines uiteraardquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Zitten er hier eigenlijk mensen die wel eens hebben gekuurd?
Multies doen niets voor je gezondheid op de lange termijn en zijn potentieel zelfs slecht. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Pure HDL door m'n aderen. Gestackt met wat multi vitamines uiteraard
Klopt. Van multi krijg je teenkanker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Multies doen niets voor je gezondheid op de lange termijn en zijn potentieel zelfs slecht. Heb ik me laten vertellen.
Maar je krijgt er wel een goeie dosis B&F mannelijkheid voor terug.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt. Van multi krijg je teenkanker.
Weet iemand waar die studie over de invloed van multivitamines is op het uithoudingsvermogen van spieren? Ik kon alleen deze vinden maar dit is hem niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Multies doen niets voor je gezondheid op de lange termijn en zijn potentieel zelfs slecht. Heb ik me laten vertellen.
Gewoon 5000 elke dag. Meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:42 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Het verhaal verandert anders wel als je gebrekkig bent door verkeerde voeding of misschien een stof moeilijk opneemt of het gewoon bar weinig in je voeding zit (lekker vitamine d fittie aanzwengelen, 25.000IU om de dag voor 2 weken. Er is niet eens vergiftiging bij 240.000IU in 24 uur of iets van 25.000IU voor 4 weken stond in een onderzoek. Er was zelfs een onderzoek bij bejaarde waar ze 300.000IU injectie kregen maar toen ging de waarde van 2nmol naar 22nmol (waarbij 2 zeer deficient is). Maar je kunt veilig tot 100nmol gaan. Je lever krijgt het misschien iets zwaarder met 300.000IU.)
Ooit boven in je quad gehad? Alsof je spier zich verplaatst/in de knoop raakt. Holy shit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. Ik kreeg net kramp in mijn hamstring. Ik dacht dat ik dood ging en hij zou scheuren.
Eieren, rijst, kaas, ham? Of ga zelf naar de supermarktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Fucked up macro's vandaag omdat er alleen maar chocopasta is
Ja, 3x. Test, nandrolone en dianabol.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Zitten er hier eigenlijk mensen die wel eens hebben gekuurd?
Helpt wel, eet alleen veel te veel vet eten imo. zit nu op 21/41/38quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:13 schreef Push. het volgende:
[..]
Eieren, rijst, kaas, ham? Of ga zelf naar de supermarkt
Deca only?quote:
In jou geval zal het niet zo heel veel uitmaken die macro's, gewoon eten en trainen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Helpt wel, eet alleen veel te veel vet eten imo. zit nu op 21/41/38
Zolang je maar je 2x bw eiwit haalt toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deca only?Last gehad van een deca-dick?
[..]
In jou geval zal het niet zo heel veel uitmaken die macro's, gewoon eten en trainen.
Nee, ook testosteron genomen hè. + nakuur.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deca only?Last gehad van een deca-dick?
[..]
In jou geval zal het niet zo heel veel uitmaken die macro's, gewoon eten en trainen.
Ah ik denk al, je moet wel gek zijn om dat zonder een dosis test te zetten, maar het gebeurt welquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ook testosteron genomen hè. + nakuur.
Geen last gehad van een deca-dick. Aan bijwerkingen geen gebrek, maar op dat punt geen last mee gehad. Gelukkig maar
3x stack van deca - dbol - test gedaan? Kan je aangeven welke gains je per kuur ongeveer hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ook testosteron genomen hè. + nakuur.
Geen last gehad van een deca-dick. Aan bijwerkingen geen gebrek, maar op dat punt geen last mee gehad. Gelukkig maar
Ja, zonder test zou ik dat nooit doen, maarja... als je ziet en hoort wat voor capriolen sommigen uithalen dan valt die kuur zonder test nog wel mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah ik denk al, je moet wel gek zijn om dat zonder een dosis test te zetten, maar het gebeurt welWelke bijwerkingen had je voornamelijk last van?
Ik houd bijna niks bij qua stats. Qua gewicht ging ik van 95 naar 107 en ik pakte in de gym (verschilt wel per oefening) denk ik 25 % extra.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef Yamcha het volgende:
[..]
3x stack van deca - dbol - test gedaan? Kan je aangeven welke gains je per kuur ongeveer hebt gemaakt?
Volle kwark in plaats van Griekse yoghurt, zelfde aantal KH's en V's maar meer E's!?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Eetschema gemaakt.
Onderhoud 2240, wil daar 300 kcal onder zitten dus 1940 kcal.
Eetschema nu:
M1:
1 theelepel olijfolie
3 eieren waarvan 1 met eigeel
Campagnard brood, 2 sneetjes( 60 gram) 139 kcal, dit weet ik alleen niet zeker..
Sinasappelsap 250 ml
M2:
Magere yoghurt 200 ml
1 Sinasappel '
3 plakjes kalkoenfilet
Campagnard 2 sneetjes
Avondeten
150 gram kipfilet
250 gram Broccoli
Rode krieltjes 250 gram
Rucola sla 40 gram
Tomaat 50 gram
Griekse yoghurt ( ipv mayo) 2 eetlepels
1 eetlepel olijfolie
Snacks:
1 Appel
Handje blauwe bessen (c.a 20 gram)
Magere kwark 250 gram
2x 1,5 cup whey met water
Totaal aantal calorieen 1882 ( op zich wel tevreden)
E/K/V
32/33/35
Zou liever op 40/30/30 willen zitten
Maar weet niet waar te schrappen, want als ik bijvoorbeeld griekse yoghurt schrap dan gaan mijn eiwitzen ook omlaag. Heb ook al dingen zoals sinasappelsap toe moeten voegen voor extra koolhydraten.
Suggesties?
In toekomst ook nog van plan om te kuren dan? Welke doseringen gebruikte je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik houd bijna niks bij qua stats. Qua gewicht ging ik van 95 naar 107 en ik pakte in de gym (verschilt wel per oefening) denk ik 25 % extra.
De positieve effecten zijn enorm.
2 ml testosteron en 2 ml nandrolone per week. Als kickstart de eerste 4 weken 40 a 50 mg dianabol per dag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In toekomst ook nog van plan om te kuren dan? Welke doseringen gebruikte je?
Ja. Dopingcontroles. Ook gewoon hobbyisten zoals de meesten hier. Positief dan een boete, schorsing en mogelijk strafrechtelijke vervolging.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:12 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Controle in de gym?
Ik vind t van een kant natuurlijk wel een verantwoordelijkheid van de gym voir gezondheid e.d. omdat de meerderheid niet weet wat die doet.
Maar van de andere kant, waar de fuck bemoeien ze zich mee...
Slechte naam?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:12 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Controle in de gym?
Ik vind t van een kant natuurlijk wel een verantwoordelijkheid van de gym voir gezondheid e.d. omdat de meerderheid niet weet wat die doet.
Dat en je ziet ook weleens dat er in de sportschool een handeltje ontstaat. Je hebt gyms die er niks van moeten weten en gyms die het oogluikend toestaan en zelfs advies geven in sommige gevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Slechte naam?
Grootste inkomen voor een sportschool blijft zeker netto de gewone persoon die wil komen sporten en als je tent bekend komt te staan als een plek waar veel gebruikt word verlies je daar op.
Daarnaast eventuele aansprakelijkheid. Verzekering is al flinke hap en alles daar bovenop wil je liever niet hebben.
Niemand heeft er iets mee te maken wat jij met je lijf doet. Wat is het volgende dan? Je baas die een urinetest doet op maandagmorgen of je geen coke of wiet hebt gebruikt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:12 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Controle in de gym?
Is in Amerika heel gebruikelijk, maar belachelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niemand heeft er iets mee te maken wat jij met je lijf doet. Wat is het volgende dan? Je baas die een urinetest doet op maandagmorgen of je geen coke of wiet hebt gebruikt?
Waarom? Ik zou als baas ook geen drugsgebruikers als werknemers willen. Zoek maar een andere baan dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Is in Amerika heel gebruikelijk, maar belachelijk inderdaad.
Ok.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou als baas ook geen drugsgebruikers als werknemers willen. Zoek maar een andere baan dan.
Als iemand er erg opgefokt van raakt, hebben anderen er soms wel last van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niemand heeft er iets mee te maken wat jij met je lijf doet. Wat is het volgende dan? Je baas die een urinetest doet op maandagmorgen of je geen coke of wiet hebt gebruikt?
Het wordt alleen gedaan bij gevaarlijke beroepen, zoals bij bouwvakkers of mensen die op hoogte werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Is in Amerika heel gebruikelijk, maar belachelijk inderdaad.
Ook bij standaard kantoorbaantjes kan/mag het, misschien dat er bij de gevaarlijke beroepen consequent elke zoveel weken wordt gechecked.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het wordt alleen gedaan bij gevaarlijke beroepen, zoals bij bouwvakkers of mensen die op hoogte werken.
Hoeveel val je dan terug ongeveer? Je zegt zo'n 25% winst te maken, wat blijft daarvan over?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
2 ml testosteron en 2 ml nandrolone per week. Als kickstart de eerste 4 weken 40 a 50 mg dianabol per dag.
Die kans acht ik klein. Na een kuur ben ik mijn motivatie altijd snel kwijt. Dat versterkt de terugval enorm. Je hebt dan geen doel meer, want beter dan dat je op het einde van die kuur was, wordt het niet snel.
Maar ook bii advocaten en dokters natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het wordt alleen gedaan bij gevaarlijke beroepen, zoals bij bouwvakkers of mensen die op hoogte werken.
fake piss, met een warmhoud pad, want de temp controleren ze direct.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Maar ook bii advocaten en dokters natuurlijk.
Maar zal wel idioot makkelijk te onzeilen zijn?
Nee. Wil het liever ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:08 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Ooit boven in je quad gehad? Alsof je spier zich verplaatst/in de knoop raakt. Holy shit.
Ik trainde altijd kut na een kuur. Geen zin meer. Ik denk als je goed traint dat 10 makkelijk kan. Ga je vaker kuren, dan zal de winst steeds wat afnemen. Daarom voeren sommige mensen de doseringen ook op en/of ander spul om mee te kuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoeveel val je dan terug ongeveer? Je zegt zo'n 25% winst te maken, wat blijft daarvan over?
Ja. In de gym zie je ook de vooruitgang van mensen die dat doen en dan wil je ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik merk altijd wel dat als het eenmaal over kuren gaat dat er toch wat meer gereageerd word
Denk dat er toch mensen zijn die het misschien toch wel eens willen doen
Ik denk er ook wel eens over na maar dan is het mij puur om de kracht die er bij toeneemt
Daarom ben ik wel benieuwd idd wat je er van overhoudt
Als ik een jaar of 25 zou zijn zou ik het waarschijnlijk doen. Maar ik ben al iets ouder.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik merk altijd wel dat als het eenmaal over kuren gaat dat er toch wat meer gereageerd word
Denk dat er toch mensen zijn die het misschien toch wel eens willen doen
Ik denk er ook wel eens over na maar dan is het mij puur om de kracht die er bij toeneemt
Daarom ben ik wel benieuwd idd wat je er van overhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |