Hmmz.twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 13:43:30Volgens Tom Egbers van de NOS zal Louis van Gaal pas vanavond zijn voorselectie voor het Nederlands elftal bekendmaken. #afwachten reageer retweet
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)anaf-14-15-uur.dhtmlquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hmmz.twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 13:43:30Volgens Tom Egbers van de NOS zal Louis van Gaal pas vanavond zijn voorselectie voor het Nederlands elftal bekendmaken. #afwachten reageer retweet
Heb ik ook horen zeggen hoor, na het diner vanavond gaan de afvallers weg .quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Max23 het volgende:
Om 14:15 maakt Louis van Gaal tijdens een persconferentie zijn (voor)selectie van 30 man bekend.
Voor het eerst wordt de persconferentie live uitgezonden via Facebook: https://www.facebook.com/onsoranje
Bron: http://www.onsoranje.nl/n(...)conferentie-facebook
Allemaal met een kruis op de rug zeker?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:04 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb ik ook horen zeggen hoor, na het diner vanavond gaan de afvallers weg .
Camerageilheid van Louisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Steinerized het volgende:
Waar is deze persconferentie dan nuttig voor als er geen voorlopige selectie bekend wordt gemaakt?
Geen Immersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:20 schreef H.FR het volgende:
Niemand uit de NL competitie die er niet bij was.
Lens?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef Cara het volgende:
5 basisspelers dus die hij zeker weet.
Persie, Robben, Janmaat, Vlaar...?
Janmaat niet. Blind sowieso.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef Cara het volgende:
5 basisspelers dus die hij zeker weet.
Persie, Robben, Janmaat, Vlaar...?
Hij wil het eerst aan elke speler persoonlijk vertellen zei ie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:42 schreef hafcfan het volgende:
Waarom het vanavond pas bekend maken? Italië wacht ook al zo nutteloos lang. Zeker de eerste 30 zegt nog niks. Doe meteen de 23.
Meer Feyenoorders dan Ajacieden in Oranje pannenkoekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Wij zijn Ajax, wij zijn de BESTE
Van de Nederlandse competitie ja, Krul is veel beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Wij zijn Ajax, wij zijn de BESTE
Nu snap ik waaromNederland niks meer voorstelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer Feyenoorders dan Ajacieden in Oranje pannenkoek
Denk dat 90% Krul ook niet meer dan 3 hele wedstrijden in de PL heeft zien keepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krul is echt zo overschat ... heeft af en toe echt superwedstrijden, maar gaat geregeld in de fout.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Syntix het volgende:
Willem vissers met zijn KUTaccent![]()
AFTRAPPEN die gast
die foutjes zie je in de samenvatting ook wel voorbij komen, maakt wat dat betreft niet uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Denk dat 90% Krul ook niet meer dan 3 hele wedstrijden in de PL heeft zien keepen.
We zullen het zien he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu snap ik waaromNederland niks meer voorstelt.
Meer (ex)-ajacieden dan ex(-feyenoorders) in Oranje kneusjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer Feyenoorders dan Ajacieden in Oranje pannenkoek
Zag je 'm lachen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef Karelnoord het volgende:
Van Gaal die lacht. Hij lijkt bijna menselijk.
Die zullen het dan wel weer verpesten net als Seedorf, De Boer etcquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Meer (ex)-ajacieden dan ex(-feyenoorders) in Oranje kneusje
Dat is nog maar de vraag bij de (definitieve) selectiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Meer (ex)-ajacieden dan ex(-feyenoorders) in Oranje kneusje
Enige reden dat Oranje nog een beetje goed is, is door de (ex)-Ajacieden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zullen het dan wel weer verpesten net als Seedorf, De Boer etc
Enige die volgens Louis wat kunnen zijn Robben en V Persie, V Persie is ex-Feyenoord en Robben ex PSV nou doei sukkeltjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Enige reden dat Oranje nog een beetje goed is, is door de (ex)-Ajacieden.
Enige reden dat Oranje nog een beetje goed is, is door de (ex)-Ajacieden. Dit geldt trouwens voor de laatste 50 jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige die volgens Louis wat kunnen zijn Robben en V Persie, V Persie is ex-Feyenoord en Robben ex PSV nou doei sukkeltje.
die van persie presteert altijd uitmuntend in het nederlandse elftal jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige die volgens Louis wat kunnen zijn Robben en V Persie, V Persie is ex-Feyenoord en Robben ex PSV nou doei sukkeltje.
Moet hij zeggen van de KNVB. Dit weet ik, omdat ze dit bij de KNVB cursus ook zo werd aangehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
1-4-3-3 hebben we aan Van Gaal te danken mensen!
Topscorer aller tijden dus dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
die van persie presteert altijd uitmuntend in het nederlandse elftal ja
Tegen al die kut landen in de kwalificaties scoort Koevermans ook .quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Topscorer aller tijden dus dat lijkt me wel ja
tegen C landen in de kwalificatieronde schiet hij ze er wel in ja, maar in belangrijke wedstrijden speelt hij verstoppertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
te wijten toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
1-4-3-3 hebben we aan Van Gaal te danken mensen!
maak jezelf niet zo belachelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie liever Huntelaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
die van persie presteert altijd uitmuntend in het nederlandse elftal ja
Sowieso V Persie => Huntelaar x100quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was afgelopen EK nog slechter dan Van Persie.
kreeg ook lekker het vertrouwen van bertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was afgelopen EK nog slechter dan Van Persie.
Meer minuten in de spits gemaakt dan Van Persie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
kreeg ook lekker het vertrouwen van bertje
De wedstrijden die hij speelde liet hij toch ook niks zien. V Persie is zoveel klassen beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
kreeg ook lekker het vertrouwen van bertje
heel oranje liet toen niks zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
De wedstrijden die hij speelde liet hij toch ook niks zien. V Persie is zoveel klassen beter.
Waarom niet en V.Persie en Huntelaar? Tandem a lá Bergkamp/Kluivert.quote:
Gisteren Feyenoord weer jeugdkampioen gewordenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
haha, dat gegeil op de Feyenoord-opleiding. Een en al middelmaat. De enige topper uit de afgelopen 15 jaar is Van Persie en zelfs die kan de druk in Oranje niet aan.
zou met 5-3-2 wel kunnen evt, maarja wat doe je dan met robben, toch wel de beste speler van oranje atm denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet en V.Persie en Huntelaar? Tandem a lá Bergkamp/Kluivert.
Doodzonde dat dat nog nooit is geprobeerd met de huidige statuur van de twee.
ja, op naar de volgende groep middelmatigheid als Fer/Wijnaldum/Castaignos/De Vrij/Bruma etc ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren Feyenoord weer jeugdkampioen geworden.
Van Persie kan niet met druk om gaan, uh ok man jou nemen we dus niet meer serieus als je over voetbal praat.
Het lijkt me in ieder geval het proberen waard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet en V.Persie en Huntelaar? Tandem a lá Bergkamp/Kluivert.
Doodzonde dat dat nog nooit is geprobeerd met de huidige statuur van de twee.
Ja maar zet je Robben in dat systeem in de spits dan staat V. Persie nog steeds op een eiland, want die zakt steeds uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou met 5-3-2 wel kunnen evt, maarja wat doe je dan met robben, toch wel de beste speler van oranje atm denk ik
Dat dacht ik ook dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het lijkt me in ieder geval het proberen waard.
Dat zal de toekomst uit moeten wijzen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, op naar de volgende groep middelmatigheid als Fer/Wijnaldum/Castaignos/De Vrij/Bruma etc ...
Overigens heeft Van Persie de eerste jaren nooit in de spits gespeeld, maar op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
van persie caps 82 - doelpunten 41 = 0,5 per wedstrijd
huntelaar caps 60 - doelpunten 34 = 0,6 per wedstrijd
verschilt niet veel, hele lichte voordeel voor huntelaar
Misschien iets van 1-4-3-3 waarbij Huntelaar in de spits, en op papier Van Persie en Robben als buitenspelers. Maar ze hebben dan een vrije rol. Dan moeten we wel backs hebben die diep durven gaan en een goeie centrale verdedigende middenvelder.quote:
Waar Huntelaar altijd in de spits gestaan heeft en Van Persie ook geregeld elders in de voorhoede (in mijn beleving in ieder geval) stond.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
Van Persie is niet altijd diepste spits geweest dat is van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Overigens heeft Van Persie de eerste jaren nooit in de spits gespeeld, maar op rechtsbuiten.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waar Huntelaar altijd in de spits gestaan heeft en Van Persie ook geregeld elders in de voorhoede (in mijn beleving in ieder geval) stond.
jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kut excusesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie is niet altijd diepste spits geweest dat is van de laatste tijd.
En je moet ook naar assists kijken.
mad?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kut excuses
donderstraal op joh
ik haal er gvd statistieken van een geheim document van fox erbij en het dan een beetje afwimpelen met "ja van persie stond niet altijd spits"quote:
Noem ze is op?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
Er zijn ook wel stuk of 8 landen met een betere spits.
Van Persie heeft gemiddeld 141 minuten nodig voor een doelpunt. Huntelaar 101 minuten ... een veel groter verschil, omdat Huntelaar een stuk vaker een kort invalbeurtje heeft gehad. Van Persie heeft in Oranje 5 maal gescoord uit een strafschop, Huntelaar 1 maal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kut excuses
donderstraal op joh
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik haal er gvd statistieken van een geheim document van fox erbij en het dan een beetje afwimpelen met "ja van persie stond niet altijd spits"
dan heeft hij dat dus aan zichzelf te danken gvd als hij de nummer 1 spits was had hij toen wel gespeeld
ja maar van persie heeft ook weleens rechtsback gespeeld gaan ze nu mee komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Persie heeft gemiddeld 141 minuten nodig voor een doelpunt. Huntelaar 101 minuten ... een veel groter verschil, omdat Huntelaar een stuk vaker een kort invalbeurtje heeft gehad. Van Persie heeft in Oranje 5 maal gescoord uit een strafschop, Huntelaar 1 maal.
Kun je ook stellen dat Van Persie het sloopwerk al heeft gedaan en Huntelaar enkel nog even z'n voet tegen de bal hoeft te zetten tegen een kapot gespeeld elftal, is natuurlijk ook veel makkelijker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Persie heeft gemiddeld 141 minuten nodig voor een doelpunt. Huntelaar 101 minuten ... een veel groter verschil, omdat Huntelaar een stuk vaker een kort invalbeurtje heeft gehad. Van Persie heeft in Oranje 5 maal gescoord uit een strafschop, Huntelaar 1 maal.
Dus volgens jou heeft hij geen groot deel van zijn interlands rechtsbuiten gespeeld?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar van persie heeft ook weleens rechtsback gespeeld gaan ze nu mee komen
het is toch niet te geloven joh
In principe ben ik het nog met ze eens ook dat Van Persie zou moeten spelen gezien zijn mogelijkheden. Alleen faalt ie als het echt belangrijk wordt in Oranje, daarom toch maar Huntelaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zal best, maar als hij toen de nummer 1 spits was geweest dan had hij wel spits gespeeld of niet dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft hij geen groot deel van zijn interlands rechtsbuiten gespeeld?
Dat heeft dan toch invloed op zijn rendement qua doelpunten man tjongejonge Tyron.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
vriend van de jodenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
als V Persie zijn poot breekt en Huntelaar 3x scoort tegen Spanje sta ik net zo goed te juichen.
Colombia, Argentinië, Uruguay, Spanje, Duitsland (Klose scoort altijd) en dan nog de gelijkwaardige waar je over kan twisten met Bosnië,Engeland, Kroatië.quote:
De spits was in die tijd dan ook helemaal niet zijn positie bij Arsenal. Hij wás altijd een rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zal best, maar als hij toen de nummer 1 spits was geweest dan had hij wel spits gespeeld of niet dan?
Misschien was er wel geen betere rechtsbuiten voorhanden op dat moment?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zal best, maar als hij toen de nummer 1 spits was geweest dan had hij wel spits gespeeld of niet dan?
onee? wat dacht je van ruben schakenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien was er wel geen betere rechtsbuiten voorhanden op dat moment?
Als Persie zo speelt als de laatste 2 toernooien, kun je hem idd beter thuislaten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef Lastpost het volgende:
Ach als we naar de cijfers kijken kunnen we ze beter beiden thuislaten hé.![]()
Samen 26 wedstrijden in totaal en maar 8 goals op het moment dat het écht moest, op de EK's en WK's.
Huntelaar 2 uit 8, Van Persie 5 uit 18. Beiden niet bepaald indrukwekkend.
Als Nederland speelt als tijdens het laatste toernooi kunnen we sowieso beter thuisblijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Persie zo speelt als de laatste 2 toernooien, kun je hem idd beter thuislaten.
Vanavond. 10 uur ongeveer zei 'ie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Zal waarschijnlijk al 100x gezegd zijn maar wanneer wordt het bekend gemaakt?
Mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vanavond. 10 uur ongeveer zei 'ie.
Daar heb je me tuk.quote:
en nu in minuten aub......quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
zeg het maar jongens
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
quote:
Met de eerste vier ben ik het zeker eens, maar de rest heeft geen spits zoals Van Persie hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Colombia, Argentinië, Uruguay, Spanje, Duitsland (Klose scoort altijd) en dan nog de gelijkwaardige waar je over kan twisten met Bosnië,Engeland, Kroatië.
Alleen V. Persie bij Nederland is niet de V. Persie van United.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Met de eerste vier ben ik het zeker eens, maar de rest heeft geen spits zoals Van Persie hoor.
Klopt wel een beetje, maar dat kan je ook van Messi zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen V. Persie bij Nederland is niet de V. Persie van United.
Fout! Blind/Klaassen/Veltman zijn allen beter dan wat dat feyenoord voorbrengt. Daarnaast hebben wij Kishna. Toegegeven Boetius is wel wat beter dan de rest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal de toekomst uit moeten wijzen.
Bij Ajax zie ik ook niks doorbreken wat je kan kwalificeren als zijnde toptalent.
De laatste toptalenten waren Belgen en Denen. Zo'n Blind is net zo goed middelmaat als de namen die jij noemt.
Dat kan hij al een jaar of 5 niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Van der Vaart zal er wel weer bij zitten.. die jongen heeft het altijd naar behoren gedaan in Oranje en in de kwalificatie was hij af en toe belangrijk, maar is hij geen risico op basis van het afgelopen seizoen? Heb het idee dat hij het allemaal niet meer bij kan benen.
Klopt eigenlijk wel ja.. nu ik erover nadenk was Van der Vaart vooral nuttig tegen B-landen, wanneer Oranje niet onder druk wordt gezet en rustig het spel kan maken. Ik vrees dat je er op het komende WK helemaal niets meer aan hebt.. te traag en fysiek te zwak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan hij al een jaar of 5 niet meer.
Ik heb mijn twijfels.. bij HSV een tijdje terug binnen gehaald voor miljoenen maar hij heeft er amper iets laten zien.. werd op het laatste zelfs uitgejouwd door zijn eigen aanhang geloof ik. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als een club zijn laatste centen bij elkaar schraapt om mij te kopen en ik lever vervolgens een absolute wanprestatie. Zijn excuus is dan dat hij niet geschikt is voor degradatievoetbal.. tsja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Van der Vaart kun je nog prima gebruiken, ook al zal dat vaak niet voor een hele wedstrijd zijn.
Nog steeds 2 klassen beter dan het merendeel van wat er nu is geselecteerd voor het middenveld.
Heb de laatste maanden weinig HSV gezien maar was daarvoor de vlag op de strontschuit bij HSV, niet gek dat ze met zo'n team bijna degraderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels.. bij HSV een tijdje terug binnen gehaald voor miljoenen maar hij heeft er amper iets laten zien.. werd op het laatste zelfs uitgejouwd door zijn eigen aanhang geloof ik. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als een club zijn laatste centen bij elkaar schraapt om mij te kopen en ik lever vervolgens een absolute wanprestatie. Zijn excuus is dan dat hij niet geschikt is voor degradatievoetbal.. tsja.
We hebben van Ginkel ook nog om op het middenveld te zetten. Ik ben alleen bang dat hij te weinig wedstrijdritme heeft.quote:
Patrick van Aanholt (Vitesse),quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop op Emanuelson mee. De ideale linksback voor het 5-3-2 systeem.
Urby zit er niet bijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop op Emanuelson mee. De ideale linksback voor het 5-3-2 systeem.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Irrem het volgende:
[..]
Louis van Gaal heeft Terence Kongolo, Patrick van Aanholt en Wesley Sneijder opgenomen in zijn voorlopige selectie voor het WK in Brazilië, dat volgende maand begint. Dat heeft de bondscoach van het Nederlands elftal vanavond bekendgemaakt. Ook koos hij Paul Verhaegh, Quincy Promes, Tonny Vilhena en Jonathan de Guzman.
Van het AD
Van Gaal is een rasmongool.quote:
Doe eens niet zo . Het gaat toch misquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja met die Feyenoorders gaan we potten breken. Die speelden tenslotte Kuban Krasnodar helemaal van de mat... oh wacht.
Ja met deze selectie wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo . Het gaat toch mis
Met Ajacieden breken we ook geen potten hoor. Onze enige hoop is dat Robben en Van Persie het op hun heupjes krijgen en dat De Jong er af en toe eentje neer beuktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja met die Feyenoorders gaan we potten breken. Die speelden tenslotte Kuban Krasnodar helemaal van de mat... oh wacht.
Ik zeg nergens dat ze Ajacieden moeten oproepen. Maar je kan best een van Ginkel oproepen ipv Wijnaldum of een Emanuelson ipv Kongolo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met Ajacieden breken we ook geen potten hoor. Onze enige hoop is dat Robben en Van Persie het op hun heupjes krijgen en dat De Jong er af en toe eentje neer beukt
Augsburgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet eens waar Verhaegh speelt
Ik verwacht vooral veel van Robben, komt altijd wel veel dreiging van hem. v. Persie mag voor de verandering komend wk wel de kansen afmaken, ben benieuwd of het nieuwe systeem goed uitpakt voor hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met Ajacieden breken we ook geen potten hoor. Onze enige hoop is dat Robben en Van Persie het op hun heupjes krijgen en dat De Jong er af en toe eentje neer beukt
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet eens waar Verhaegh speelt
Ook de meest kansloze trainer ooit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik vertrouw dan ook meer op v. gaal dan de selectie.
Zijn ego helpt het Nederlands elftal om zeep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dwaas is Van Gaal toch met zijn kinderachtige vetes met spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |