die van persie presteert altijd uitmuntend in het nederlandse elftal jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige die volgens Louis wat kunnen zijn Robben en V Persie, V Persie is ex-Feyenoord en Robben ex PSV nou doei sukkeltje.
Moet hij zeggen van de KNVB. Dit weet ik, omdat ze dit bij de KNVB cursus ook zo werd aangehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
1-4-3-3 hebben we aan Van Gaal te danken mensen!
Topscorer aller tijden dus dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
die van persie presteert altijd uitmuntend in het nederlandse elftal ja
Tegen al die kut landen in de kwalificaties scoort Koevermans ook .quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Topscorer aller tijden dus dat lijkt me wel ja
tegen C landen in de kwalificatieronde schiet hij ze er wel in ja, maar in belangrijke wedstrijden speelt hij verstoppertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
te wijten toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
1-4-3-3 hebben we aan Van Gaal te danken mensen!
maak jezelf niet zo belachelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie liever Huntelaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
die van persie presteert altijd uitmuntend in het nederlandse elftal ja
Sowieso V Persie => Huntelaar x100quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was afgelopen EK nog slechter dan Van Persie.
kreeg ook lekker het vertrouwen van bertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was afgelopen EK nog slechter dan Van Persie.
Meer minuten in de spits gemaakt dan Van Persie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
kreeg ook lekker het vertrouwen van bertje
De wedstrijden die hij speelde liet hij toch ook niks zien. V Persie is zoveel klassen beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
kreeg ook lekker het vertrouwen van bertje
heel oranje liet toen niks zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
De wedstrijden die hij speelde liet hij toch ook niks zien. V Persie is zoveel klassen beter.
Waarom niet en V.Persie en Huntelaar? Tandem a lá Bergkamp/Kluivert.quote:
Gisteren Feyenoord weer jeugdkampioen gewordenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
haha, dat gegeil op de Feyenoord-opleiding. Een en al middelmaat. De enige topper uit de afgelopen 15 jaar is Van Persie en zelfs die kan de druk in Oranje niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |