zou met 5-3-2 wel kunnen evt, maarja wat doe je dan met robben, toch wel de beste speler van oranje atm denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet en V.Persie en Huntelaar? Tandem a lá Bergkamp/Kluivert.
Doodzonde dat dat nog nooit is geprobeerd met de huidige statuur van de twee.
ja, op naar de volgende groep middelmatigheid als Fer/Wijnaldum/Castaignos/De Vrij/Bruma etc ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren Feyenoord weer jeugdkampioen geworden.
Van Persie kan niet met druk om gaan, uh ok man jou nemen we dus niet meer serieus als je over voetbal praat.
Het lijkt me in ieder geval het proberen waard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet en V.Persie en Huntelaar? Tandem a lá Bergkamp/Kluivert.
Doodzonde dat dat nog nooit is geprobeerd met de huidige statuur van de twee.
Ja maar zet je Robben in dat systeem in de spits dan staat V. Persie nog steeds op een eiland, want die zakt steeds uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou met 5-3-2 wel kunnen evt, maarja wat doe je dan met robben, toch wel de beste speler van oranje atm denk ik
Dat dacht ik ook dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het lijkt me in ieder geval het proberen waard.
Dat zal de toekomst uit moeten wijzen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, op naar de volgende groep middelmatigheid als Fer/Wijnaldum/Castaignos/De Vrij/Bruma etc ...
Overigens heeft Van Persie de eerste jaren nooit in de spits gespeeld, maar op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
van persie caps 82 - doelpunten 41 = 0,5 per wedstrijd
huntelaar caps 60 - doelpunten 34 = 0,6 per wedstrijd
verschilt niet veel, hele lichte voordeel voor huntelaar
Misschien iets van 1-4-3-3 waarbij Huntelaar in de spits, en op papier Van Persie en Robben als buitenspelers. Maar ze hebben dan een vrije rol. Dan moeten we wel backs hebben die diep durven gaan en een goeie centrale verdedigende middenvelder.quote:
Waar Huntelaar altijd in de spits gestaan heeft en Van Persie ook geregeld elders in de voorhoede (in mijn beleving in ieder geval) stond.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
Van Persie is niet altijd diepste spits geweest dat is van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
overigens
verschilt niet veel, hele lichte voordeel voor huntelaar
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Overigens heeft Van Persie de eerste jaren nooit in de spits gespeeld, maar op rechtsbuiten.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waar Huntelaar altijd in de spits gestaan heeft en Van Persie ook geregeld elders in de voorhoede (in mijn beleving in ieder geval) stond.
jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kut excusesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie is niet altijd diepste spits geweest dat is van de laatste tijd.
En je moet ook naar assists kijken.
mad?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kut excuses
donderstraal op joh
ik haal er gvd statistieken van een geheim document van fox erbij en het dan een beetje afwimpelen met "ja van persie stond niet altijd spits"quote:
Noem ze is op?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
Er zijn ook wel stuk of 8 landen met een betere spits.
Van Persie heeft gemiddeld 141 minuten nodig voor een doelpunt. Huntelaar 101 minuten ... een veel groter verschil, omdat Huntelaar een stuk vaker een kort invalbeurtje heeft gehad. Van Persie heeft in Oranje 5 maal gescoord uit een strafschop, Huntelaar 1 maal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kut excuses
donderstraal op joh
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik haal er gvd statistieken van een geheim document van fox erbij en het dan een beetje afwimpelen met "ja van persie stond niet altijd spits"
dan heeft hij dat dus aan zichzelf te danken gvd als hij de nummer 1 spits was had hij toen wel gespeeld
ja maar van persie heeft ook weleens rechtsback gespeeld gaan ze nu mee komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Persie heeft gemiddeld 141 minuten nodig voor een doelpunt. Huntelaar 101 minuten ... een veel groter verschil, omdat Huntelaar een stuk vaker een kort invalbeurtje heeft gehad. Van Persie heeft in Oranje 5 maal gescoord uit een strafschop, Huntelaar 1 maal.
Kun je ook stellen dat Van Persie het sloopwerk al heeft gedaan en Huntelaar enkel nog even z'n voet tegen de bal hoeft te zetten tegen een kapot gespeeld elftal, is natuurlijk ook veel makkelijker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Persie heeft gemiddeld 141 minuten nodig voor een doelpunt. Huntelaar 101 minuten ... een veel groter verschil, omdat Huntelaar een stuk vaker een kort invalbeurtje heeft gehad. Van Persie heeft in Oranje 5 maal gescoord uit een strafschop, Huntelaar 1 maal.
Dus volgens jou heeft hij geen groot deel van zijn interlands rechtsbuiten gespeeld?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar van persie heeft ook weleens rechtsback gespeeld gaan ze nu mee komen
het is toch niet te geloven joh
In principe ben ik het nog met ze eens ook dat Van Persie zou moeten spelen gezien zijn mogelijkheden. Alleen faalt ie als het echt belangrijk wordt in Oranje, daarom toch maar Huntelaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar van persie heeft ook weleens rechtsback gespeeld gaan ze nu mee komen
het is toch niet te geloven joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |