abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:02:13 #201
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140545957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef opreis het volgende:
Als ik Lewis zn Facebook moet geloven zijn hij en Nico weer vriendjes (waar hij eerder zei dat ze geen vrienden waren). Eind goed al goed.
LewisHamilton twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:33:45 We've been friends a long time&as friends we have our ups&downs. Today we spoke&we're cool, still friends #noproblem http://t.co/xhZlf4qMv9 reageer retweet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140546115
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

LewisHamilton twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:33:45 We've been friends a long time&as friends we have our ups&downs. Today we spoke&we're cool, still friends #noproblem http://t.co/xhZlf4qMv9[ afbeelding ] reageer retweet
Die bedoelde ik ja.
Formule 1-wieler
pi_140552430
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

LewisHamilton twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:33:45 We've been friends a long time&as friends we have our ups&downs. Today we spoke&we're cool, still friends #noproblem http://t.co/xhZlf4qMv9[ afbeelding ] reageer retweet
Dacht even dat het pharrell was ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 31 mei 2014 @ 07:28:20 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_140561920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dacht even dat het pharrell was ;)
Nee, dat is nico :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:16:58 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140564520
ScarbsF1 twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 11:12:50 Ferrari F1 Engine 2014 Overview with drawings of the turbo, ERS & intercooler set up: http://t.co/PIt3hvC8yL @F1Racing_mag @PeterDWindsor reageer retweet
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:08:13 #206
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140569854
Jup. Wsr F3.5 is tegenwoordig feller klinkend dan F1 :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:36:58 #207
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_140570365
Over de WSR gesproken.. nog mensen die morgen ook gaan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 2 juni 2014 @ 09:57:52 #208
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140623069
Een boeing 747 klinkt ook feller dan de F1. Kut F1. Waardeloze sport. Ik kijk nooit meer! Maar ga wel elke week zeiken natuurlijk.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 2 juni 2014 @ 12:13:09 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140627322
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:57 schreef twiFight het volgende:
Een boeing 747 klinkt ook feller dan de F1. Kut F1. Waardeloze sport. Ik kijk nooit meer! Maar ga wel elke week zeiken natuurlijk.
rustig maar, denk aan je bloeddruk.
Maar is het tegenwoordig verboden als ik een berichtje post vanaf het circuit waar ik net een F1 demo van Vergne had gezien met V8 en waar een startveld van 20 v8-wagens heb zien, horen en voelen langs denderen op een manier waar je kiezen van uit trillen. Dan merk je toch wel dat geluid een deel van de belevenis is.
En als je dan toch denkt dat ik elke week zeik, zoek anders eens wat quotes. Dan zul je zien dat ik daar enkel iets over gezegd heb tijdens de test en het Melbourne weekend. En dat ik zelf zei dat het een kwestie van wennen is.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 2 juni 2014 @ 13:48:41 #210
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140630620
Mijn post was niet (alleen) gericht naar jou, daarom quotete (kut NLse spelling) ik jou ook niet. Maar het heeft gewoon geen enkel nut om te gaan vergelijken met andere race klasses. Net zoals het "GP2 is bijna net zo snel als F1". Ja dat zal, maar de regels en autos zijn compleet anders, dus je hebt er niets aan die vergelijkingen te maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_140631531
Volgend jaar 'Forza Rosso' uit Roemenië schijnbaar op de grid..?:

http://www.formule1.nl/ni(...)af-volgend-jaar-mee/

quote:
Naar verluidt heeft de FIA de komst van een Roemeens Formule 1-team goedgekeurd. Forza Rossa schijnt volgend jaar al op de grid te staan.
Dit stelt Formule 1-medewerker Adam Cooper. De FIA ging op 11 april voor het laatst in op de wens van Forza Rossa. Dit was toen de World Motor Sport Council Gene Haas toegang verleende tot de Formule 1. Toen was de FIA nog “aan het onderzoeken wat de mogelijkheden voor Forza Rossa zijn”.

Om de een of andere reden duurde dit proces nog zes weken. De internationale autosportfederatie is er in die periode in ieder geval achter gekomen dat het Roemeense F1-project financieel levensvatbaar is.

Gene Haas heeft ondertussen al toegegeven dat het onwaarschijnlijk is dat zijn team volgend jaar al op de grid staat. Waarschijnlijk wil Forza Rossa wel volgend jaar al meedoen. De plannen van het Roemeense team zijn al wat concreter. Zo gaat het team rijden met Renault-motoren en bouwt voormalig Spyker-teambaas Colin Kolles de auto in zijn fabriek in München.

Drijvende kracht achter Forza Rossa is Ion Bazac, een arts die ook Minister van Gezondheid was in Roemenië. De 45-jarige arts is al de Ferrari-importeur van het land en doet dat onder de naam Forza Rossa. Bazac is daarnaast de president van een consortium die zowel bestaat uit de Roemeense overheid als private investeerders die als doel heeft Roemenië in het buitenland te promoten. De FIA sprak onder andere al met de Roemeense Minister van Sport.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140631678
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef twiFight het volgende:
Mijn post was niet (alleen) gericht naar jou, daarom quotete (kut NLse spelling) ik jou ook niet. Maar het heeft gewoon geen enkel nut om te gaan vergelijken met andere race klasses. Net zoals het "GP2 is bijna net zo snel als F1". Ja dat zal, maar de regels en autos zijn compleet anders, dus je hebt er niets aan die vergelijkingen te maken.
Het is quootte :s) :+
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 2 juni 2014 @ 14:35:16 #213
369251 Geralt
of Rivia
pi_140631976
Het lijkt me toch niet echt goeie reclame voor zijn business en voor Ferrari dat een van hun importeurs met een Renault motor gaat rond rijden :@ :X!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 2 juni 2014 @ 14:35:24 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140631978
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgend jaar 'Forza Rosso' uit Roemenië schijnbaar op de grid..?:

http://www.formule1.nl/ni(...)af-volgend-jaar-mee/

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Colin Kolles weer :'). Nou ja, die heeft nog enigszins succes gehad op Le Mans...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_140637292
Roemeens team, Italiaanse naam. Franse motor en een Duits chassis.

Zijn er nog Roemeense tallenten if maken Stoffel/Robin/Ocon een kans?
.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:45:03 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140638034
Stoffel en Robin kunnen een kans maken, mits dat team een samenwerkingsverband aangaat met Mclaren ofwel Caterham. Ocon is wat té vroeg, maar is een mogelijkheid qua connectie Lotus->Renault. Dan zie ik eerder Marciello die kant opgaan omwille van de connectie met Ferrari en hij al wat meer ervaring heeft met de banden door de GP2.
Vanzelfsprekend staan er ook een aantal gasten uit de GP2 te trappen om binnen te raken in de F1, en daar zijn er altijd wel bereidt om flappen neer te leggen.
Wat ook nog een optie zou zijn is dat Robin en/of Giedo zou(den) door promoveren tot racecoureur, dat de coureur die vervangen wordt richting het nieuwe team gaat, zoals een paar geleden met Trulli/Glock/Kovalainen is gebeurt. Maar die kans is er ook voor andere testcoureurs. Pic zou ook nog wel eens kunnen, die heeft een hechte band met Renault.
Maar Roemenië heeft geen jonge gasten in de pijpleiding liggen bij de betere juniorklassen, misschien nog ergens in een kleinere F3 of Formule Renault 1.6/2.0 klasse.

Kort samengevat: is nog niet te vertellen, aangezien het wat vroeg is om connecties te leggen en er nog maar bitter weinig bekend is over Forza Rosso :P
Maar 1 ding is zeker, als Kolles ermee bezig is, zal Yamamoto wel enkele GP's rijden :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 02-06-2014 17:52:28 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140638631
Zou mij niks verbazen als ze twee oude rotten aannemen in het begin, Button bijvoorbeeld.
.
  maandag 2 juni 2014 @ 18:45:38 #218
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_140639866
Eerst maar eens kijken of de wagens van Forza Rosso volgend jaar daadwerkelijk op de grid staan. Dat lijkt me nog verre van zeker. Speculeren over eventuele coureurs lijkt me dan ook vrij zinloos.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 2 juni 2014 @ 18:47:10 #219
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140639937
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef 4-elements het volgende:
Speculeren over eventuele coureurs lijkt me dan ook vrij zinloos.
IDD, maar wel leuk soms ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140642169
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef Fer het volgende:
Zou mij niks verbazen als ze twee oude rotten aannemen in het begin, Button bijvoorbeeld.
Button gaat dat nooooit doen natuurlijk. Ook al krijgt hij 70 miljoen aangeboden, hij zou enorm aan gezichtsverlies lijden als hij met zo'n team in zee gaat. Ik zie Button eerder nog bij Sauber terecht komen, naast misschien wel Van Der Garde, de 2 fitste coureurs van de F1 naast elkaar.
pi_140644898
Waarom niet, Button loopt toch tegen het einde van zijn carrière. Op een gegeven moment heb je alleen nog wat aan zijn kennis en ervaring, minder aan zijn snelheid. Dan is het de perfect om zo;n nieuw team op weg te helpen.

Force India komt met Mercedes en Hulkenberg toch ook aardig vooruit. Red Bull begon ook ooit met Coulthard toen ie eigenlijk klaar was voor pensioen.
.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 juni 2014 @ 20:46:28 #222
39237 crew  H_T
2733
pi_140645308
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Fer het volgende:
Waarom niet, Button loopt toch tegen het einde van zijn carrière. Op een gegeven moment heb je alleen nog wat aan zijn kennis en ervaring, minder aan zijn snelheid. Dan is het de perfect om zo;n nieuw team op weg te helpen.

Force India komt met Mercedes en Hulkenberg toch ook aardig vooruit. Red Bull begon ook ooit met Coulthard toen ie eigenlijk klaar was voor pensioen.
Button is kampioen geworden, Coulthard niet. Trulli en Kovalainen hadden allebei 1 race gewonnen toen ze bij Caterham terecht kwamen, Glock en De la Rosa geen. Het is niet uitgesloten dat een kampioen naar een achterhoedeteam gaat (Hill, Fittipaldi) maar het is zeker niet gebruikelijk.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_140646627
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Button is kampioen geworden, Coulthard niet. Trulli en Kovalainen hadden allebei 1 race gewonnen toen ze bij Caterham terecht kwamen, Glock en De la Rosa geen. Het is niet uitgesloten dat een kampioen naar een achterhoedeteam gaat (Hill, Fittipaldi) maar het is zeker niet gebruikelijk.
Ik schat Button niet hoger in dan Coulthard, die had ook wel kampioen geworden in de Brawn GP.
.
  maandag 2 juni 2014 @ 23:30:43 #224
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_140654107
Mag hopen dat Button er niet voor kiest om te eindigen in een achterhoedeteam. Dat wordt zo'n treurig gezicht. Net als een Trulli of een Kovalainen, die waren ook niet meer (mede dankzij de wagen) vooruit te branden. Stop als je nog competitief bent.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_140654475
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik schat Button niet hoger in dan Coulthard, die had ook wel kampioen geworden in de Brawn GP.
Nee, dan was het Barrichello geworden. Coulthard was een eeuwig 2e rijder. Nooit de dominantie/arrogantie om de eerste plek in het team op te eisen ipv steeds weer in dienst van zijn collega te rijden. Te soft, te gentleman. Kan geen element opnoemen waar Coulthard in uitblonk. Button heeft dat wel. Mooie rijstijl, goede regenrijder/tactische beslissingen kunnen nemen en soms gewoon een erg goede dag en in bloedvorm. (gelijk ook zijn zwakte)
  Redactie Sport maandag 2 juni 2014 @ 23:57:26 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140655397
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, dan was het Barrichello geworden. Coulthard was een eeuwig 2e rijder. Nooit de dominantie/arrogantie om de eerste plek in het team op te eisen ipv steeds weer in dienst van zijn collega te rijden. Te soft, te gentleman. Kan geen element opnoemen waar Coulthard in uitblonk. Button heeft dat wel. Mooie rijstijl, goede regenrijder/tactische beslissingen kunnen nemen en soms gewoon een erg goede dag en in bloedvorm. (gelijk ook zijn zwakte)
Barrichello was geen eeuwige 2e rijder? :')

Coulthard heeft Hakkinen meermaals verslagen, helaas niet in de jaren dat het erom ging. De enige die Barrichello heeft verslagen zijn z'n afgeserveerde ploegmaats in 93, Irvine in 94, met moeite een verragde Brundle in 96 en Magnussen en Herbert in de Stewart die er niet veel van konden. In punten ook iets beter in 95 en 2010, maar dat was door meer geluk dan wijsheid.

Coulthard was eigenlijk beter dan Damon Hill in zijn volle jaar bij Williams, maar in bijna al z'n goede races had hij autoproblemen (en hij crashte vaak). In zijn eerste 2 jaar bij McLaren beter dan Hakkinen, maar de 3 jaar dat de auto top was was Mika er. Vervolgens nog een jaartje beter, alhoewel met wat geluk.

Sindsdien toch wel de mindere gebleken tegenover Raikkonen, dat wel. En bij Red Bull een degelijke eerste rijder en niet echt minder dan Webber. Maar Coulthard had Barrichello verslagen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140655989
Zit net naar de resultaten van Ricciardo te kijken bij STR. Zoveel beter dan Vergne deed ie het niet, als je dan kijkt naar de prestaties van Kvyat nu, hoe goed moet hij dan wel niet zijn?
.
pi_140658523
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef Fer het volgende:
Zit net naar de resultaten van Ricciardo te kijken bij STR. Zoveel beter dan Vergne deed ie het niet, als je dan kijkt naar de prestaties van Kvyat nu, hoe goed moet hij dan wel niet zijn?
Dan kijk je niet goed, Ricciardo wist de STR soms in Q3 te plaatsen wat echt de max was voor die auto. Op pure snelheid was Vergne geen partij voor hem.
pi_140658524
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:41 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Button gaat dat nooooit doen natuurlijk. Ook al krijgt hij 70 miljoen aangeboden, hij zou enorm aan gezichtsverlies lijden als hij met zo'n team in zee gaat. Ik zie Button eerder nog bij Sauber terecht komen, naast misschien wel Van Der Garde, de 2 fitste coureurs van de F1 naast elkaar.
Voor een dik contract doet hij dat echt wel. Irvine en Ralf deden hetzelfde, die wisten ook wel dat ze net niet coureurs waren en pakten lekker miljoenen bij Jaguar en Toyota.
pi_140660105
Nee, Jenson heeft zelf bij Olav gezegd nog jaren door te willen gaan in de F1, er zijn echt wel betere keuzes dan bij een kansloos nieuw team te eindigen. Ook al krijgt hij er 130 miljoen ervoor, hij doet het toch niet. Niet bepaald een man/rijder die het puur voor het geld doet.
Dan zou ik Raikkonen daar nog eerder voor aanzien voor het geld bij een achterhoede team te eindigen. Button stopt in de f1 bij McLaren of bij een team als Williams/Sauber/Force India, niet lager. Dan kan hij altijd nog naar het DTM, LeMans of uit de autosport zich richten op triatlons.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:27:42 #231
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140660288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef Fer het volgende:
Zit net naar de resultaten van Ricciardo te kijken bij STR. Zoveel beter dan Vergne deed ie het niet, als je dan kijkt naar de prestaties van Kvyat nu, hoe goed moet hij dan wel niet zijn?
De autos zijn ook niet compleet anders of zo...

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:17 schreef Meike26 het volgende:
Nee, Jenson heeft zelf bij Olav gezegd nog jaren door te willen gaan in de F1, er zijn echt wel betere keuzes dan bij een kansloos nieuw team te eindigen. Ook al krijgt hij er 130 miljoen ervoor, hij doet het toch niet. Niet bepaald een man/rijder die het puur voor het geld doet.
Dan zou ik Raikkonen daar nog eerder voor aanzien voor het geld bij een achterhoede team te eindigen. Button stopt in de f1 bij McLaren of bij een team als Williams/Sauber/Force India, niet lager. Dan kan hij altijd nog naar het DTM, LeMans of uit de autosport zich richten op triatlons.
Dan zie ik Raikkonen juist eerder naar een goed team in een geheel andere raceklasse gaan tbh. Of Button in de racerij blijft weet ik niet, maar het zou mij niets verbazen als hij een of andere ambassadeur in de sport wordt en/of een fysieke sport gaat beoefenen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:37:30 #232
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_140668301
Meer mensen die komend weekend naar AutoWeekLive gaan op het RDW-terrein van Lelystad (naast het vliegveld/Aviodrome).

Deze coureurs zijn er allemaal:

Jos Verstappen
Max Verstappen
Arie Luyendijk
Tim Coronel
Christijan Albers
Dennis Kuipers
Kevin Abbring
Giedo van der Garde
Robin Frijns

http://www.autoweeklive.nl/
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juni 2014 @ 15:12:23 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_140669387
De race in Canada zal ook op Veronica uitgezonden gaan worden. Het vraagtekentje in de OP kan dus weg :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:52:08 #234
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_140670779
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
De race in Canada zal ook op Veronica uitgezonden gaan worden. Het vraagtekentje in de OP kan dus weg :P
Als ze nou eens races zouden uitzenden die niet op de BBC komen. Daar heb ik meer aan. Als ik zoals nu kan kiezen, wordt het namelijk BBC.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_140671204
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Als ze nou eens races zouden uitzenden die niet op de BBC komen. Daar heb ik meer aan. Als ik zoals nu kan kiezen, wordt het namelijk BBC.
Veronica zendt alleen races uit die na 18.00 uur zijn, omdat ze dan zelf beginnen met uitzenden. Dus in principe zijn dat alleen Canada, VS en Brazilië.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:36:41 #236
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140696790
Van de frontpage (heb daar een ban :P)

quote:
Red Bull Racing-coureur Sebastian Vettel verwacht dit jaar tegen minimaal een gridstraf aan te lopen vanwege een motorwissel. De bolide van de Duitser heeft al meermalen met problemen gekampt, waardoor hij al diverse onderdelen voortijdig heeft moeten laten vervangen. Dit kan hem later dit jaar op gaan breken.

Autosportfederatie FIA heeft in de regels namelijk bepaald dat een coureur de beschikking heeft over vijf stuks van elk onderdeel, te weten de motor, de turbo, een MGU-H, de MGU-K, ERS en ECU. Kom je boven de vijf, dan volgt een gridstraf van tien plaatsen. Nieuw voor dit jaar is dat als een tweede component boven de vijf komt dit ook een gridstraf van vijf posities oplevert. Daarom ziet Vettel het dan ook somber in, zeker omdat hij al veel delen verbruikt heeft. "Het is makkelijk in te calculeren dat ik niet genoeg motoren over heb voor de rest van het seizoen."
Tsja, dan moet je eens bij de teambaas gaan zeuren Vettel. Als een team het ontwikkelingsgeld in gewaagde ontwerpen en de aero stopt en niet genoeg in de onderdelen om betrouwbaarheid te garanderen dan krijg je dit soort dingen. RBR neemt elk seizoen risico en ze zijn daar net 4 seizoenen mee weg gekomen. Nu kun je stukgaande auto's wel als 'pech' klassificeren, maar in een sport waar zoveel miljoenen gestoken wordt in ontwikkeling moet RBR denk ik eens wat minder aan snelheid denken en wat meer aan betrouwbaarheid. Als je de snelste wagen van het veld hebt, maar je finisht niet, dan heb je alsnog 0 punten namelijk.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:09:04 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140701505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:36 schreef twiFight het volgende:
Van de frontpage (heb daar een ban :P)

[..]

Tsja, dan moet je eens bij de teambaas gaan zeuren Vettel. Als een team het ontwikkelingsgeld in gewaagde ontwerpen en de aero stopt en niet genoeg in de onderdelen om betrouwbaarheid te garanderen dan krijg je dit soort dingen. RBR neemt elk seizoen risico en ze zijn daar net 4 seizoenen mee weg gekomen. Nu kun je stukgaande auto's wel als 'pech' klassificeren, maar in een sport waar zoveel miljoenen gestoken wordt in ontwikkeling moet RBR denk ik eens wat minder aan snelheid denken en wat meer aan betrouwbaarheid. Als je de snelste wagen van het veld hebt, maar je finisht niet, dan heb je alsnog 0 punten namelijk.
Wauw. Ongelooflijk hoeveel quatsch jij uit kunt kramen zeg. Alleen maar omdat het om Red Bull gaat :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:18:22 #238
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140701734
Dat mag je vinden. Maar als Vettel en/of Ricciardo later in het seizoen 10/15 plaatsen naar achteren moeten omdat ze niet genoeg in betrouwbaarheid geinvesteerd hebben dan mag jij mij vertellen wat ik van RBR moet vinden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:21:52 #239
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140701833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef twiFight het volgende:
Dat mag je vinden. Maar als Vettel en/of Ricciardo later in het seizoen 10/15 plaatsen naar achteren moeten omdat ze niet genoeg in betrouwbaarheid geinvesteerd hebben dan mag jij mij vertellen wat ik van RBR moet vinden.
Die problemen liggen voornamelijk op het gebied van Renault....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:23:39 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140701883
Bovendien is het idee dat je in betrouwbaarheid kunt investeren als team al helemaal belachelijk.

En dan hebben we het nog niet eens over al die andere teams met problemen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_140702046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Die problemen liggen voornamelijk op het gebied van Renault....
Andere teams met een Renault motor hebben toch minder problemen met de betrouwbaarheid?
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:32:06 #242
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140702156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Andere teams met een Renault motor hebben toch minder problemen met de betrouwbaarheid?
Volgens mij hebben allemaal erg lopen klungelen tijdens de tests. Probleem bij RBR is dat hun ontwerp minder ruimte lijkt te bieden voor het oplossen van de problemen. Als Renault een knappe motor had afgeleverd had je daar dus ook geen probleem gehad.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:41:25 #243
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140704282
Voor zover ik begrepen heb via sky/bbc heeft RBR verschillende onderdelen 'op/aan de motor' zelf gefabriceerd. Waar andere teams en motorenfabrikanten een wat uitgebreidere package verkopen/inkopen. En uiteraard heeft de uiterst kleine package voor veel betrouwbaarheidsproblemen door de hitte gezorgd, vooral vroeg in het seizoen.

Het zijn allemaal keuzes die ze zelf kunnen en moeten maken, maar het zijn keuzes die hun later in het seizoen duur kunnen komen te staan (mede dank aan Renault natuurlijk).
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:42:48 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140704326
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Andere teams met een Renault motor hebben toch minder problemen met de betrouwbaarheid?
Maar die komen niet eens in de buurt van de Mercedes teams.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_140718747
Zou het stoer zijn Forza Rosso met Dacia motoren aan de start verschijnt?

RB loopt overigens al jaren t klooien met de betrouwbaarheid. Heel uitvalbeurten met een kapotte alternator of snelheidsverlies door kapotte kers.

Dat lag niet een Renault.

[ Bericht 57% gewijzigd door Fer op 04-06-2014 20:42:11 ]
.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juni 2014 @ 20:42:42 #246
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_140719153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef Fer het volgende:
Zou het stoer zijn Forza Rosso met Dacia motoren aan de start verschijnt?
Dat zou net zoiets zijn als dat een tractor deelneemt aan de LMP1-klasse op Le Mans
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_140719180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef Fer het volgende:
Zou het stoer zijn Forza Rosso met Dacia motoren aan de start verschijnt?
Die komen met Ferrari motoren aan de start. Forza Rosso is een Ferrari delaer, dus het zou raar zijn als ze met andere motoren aan de slag gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:51:44 #248
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140719723
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat zou net zoiets zijn als dat een tractor deelneemt aan de LMP1-klasse op Le Mans
Skoda deed het vroeger anders ook best goed in de racerij.

En wat tractors betreft, Ferruccio Lamborghini was vroeger fabrikant van tractors, verdiende daar goed mee en wilde een sportwagen kopen, een Ferrari.
Hij had alleen bepaalde ideeën over de wagen die hij wilde, Enzo Ferrari wilde daar niet aan meewerken, wat weet een tractorfabrikant immers van volbloed sportwagens?
De rest is geschiedenis en een nieuwe sportwagenfabrikant was geboren.

Blijft een mooi verhaal overigens...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juni 2014 @ 20:58:30 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_140720200
klopt. Was alleen maar om aan te geven dat een budgetmerk niets in de hoogste klasse te zoeken heeft, maar als het aan autosport wil doen zich beter kan richten op bijvoorbeeld toerwagenklasses
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:32:37 #250
369251 Geralt
of Rivia
pi_140722582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 04:15 schreef M.Melandri het volgende:
Dan kijk je niet goed, Ricciardo wist de STR soms in Q3 te plaatsen wat echt de max was voor die auto.
Q3 is voor een Ferrari, een Red Bull, een Mercedes of een McLaren ook de max.

Voor een Caterham of een Sauber of een Marussia is Q3 ook de max trouwens.

Ergo: Q3 is de max voor alle auto's, want meer Q's zijn er niet :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')