abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:02:13 #201
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140545957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef opreis het volgende:
Als ik Lewis zn Facebook moet geloven zijn hij en Nico weer vriendjes (waar hij eerder zei dat ze geen vrienden waren). Eind goed al goed.
LewisHamilton twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:33:45 We've been friends a long time&as friends we have our ups&downs. Today we spoke&we're cool, still friends #noproblem http://t.co/xhZlf4qMv9 reageer retweet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140546115
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

LewisHamilton twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:33:45 We've been friends a long time&as friends we have our ups&downs. Today we spoke&we're cool, still friends #noproblem http://t.co/xhZlf4qMv9[ afbeelding ] reageer retweet
Die bedoelde ik ja.
Formule 1-wieler
pi_140552430
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

LewisHamilton twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:33:45 We've been friends a long time&as friends we have our ups&downs. Today we spoke&we're cool, still friends #noproblem http://t.co/xhZlf4qMv9[ afbeelding ] reageer retweet
Dacht even dat het pharrell was ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 31 mei 2014 @ 07:28:20 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_140561920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dacht even dat het pharrell was ;)
Nee, dat is nico :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:16:58 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140564520
ScarbsF1 twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 11:12:50 Ferrari F1 Engine 2014 Overview with drawings of the turbo, ERS & intercooler set up: http://t.co/PIt3hvC8yL @F1Racing_mag @PeterDWindsor reageer retweet
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:08:13 #206
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140569854
Jup. Wsr F3.5 is tegenwoordig feller klinkend dan F1 :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:36:58 #207
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_140570365
Over de WSR gesproken.. nog mensen die morgen ook gaan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 2 juni 2014 @ 09:57:52 #208
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140623069
Een boeing 747 klinkt ook feller dan de F1. Kut F1. Waardeloze sport. Ik kijk nooit meer! Maar ga wel elke week zeiken natuurlijk.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 2 juni 2014 @ 12:13:09 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140627322
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:57 schreef twiFight het volgende:
Een boeing 747 klinkt ook feller dan de F1. Kut F1. Waardeloze sport. Ik kijk nooit meer! Maar ga wel elke week zeiken natuurlijk.
rustig maar, denk aan je bloeddruk.
Maar is het tegenwoordig verboden als ik een berichtje post vanaf het circuit waar ik net een F1 demo van Vergne had gezien met V8 en waar een startveld van 20 v8-wagens heb zien, horen en voelen langs denderen op een manier waar je kiezen van uit trillen. Dan merk je toch wel dat geluid een deel van de belevenis is.
En als je dan toch denkt dat ik elke week zeik, zoek anders eens wat quotes. Dan zul je zien dat ik daar enkel iets over gezegd heb tijdens de test en het Melbourne weekend. En dat ik zelf zei dat het een kwestie van wennen is.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:48:41 #210
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_140630620
Mijn post was niet (alleen) gericht naar jou, daarom quotete (kut NLse spelling) ik jou ook niet. Maar het heeft gewoon geen enkel nut om te gaan vergelijken met andere race klasses. Net zoals het "GP2 is bijna net zo snel als F1". Ja dat zal, maar de regels en autos zijn compleet anders, dus je hebt er niets aan die vergelijkingen te maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_140631531
Volgend jaar 'Forza Rosso' uit Roemenië schijnbaar op de grid..?:

http://www.formule1.nl/ni(...)af-volgend-jaar-mee/

quote:
Naar verluidt heeft de FIA de komst van een Roemeens Formule 1-team goedgekeurd. Forza Rossa schijnt volgend jaar al op de grid te staan.
Dit stelt Formule 1-medewerker Adam Cooper. De FIA ging op 11 april voor het laatst in op de wens van Forza Rossa. Dit was toen de World Motor Sport Council Gene Haas toegang verleende tot de Formule 1. Toen was de FIA nog “aan het onderzoeken wat de mogelijkheden voor Forza Rossa zijn”.

Om de een of andere reden duurde dit proces nog zes weken. De internationale autosportfederatie is er in die periode in ieder geval achter gekomen dat het Roemeense F1-project financieel levensvatbaar is.

Gene Haas heeft ondertussen al toegegeven dat het onwaarschijnlijk is dat zijn team volgend jaar al op de grid staat. Waarschijnlijk wil Forza Rossa wel volgend jaar al meedoen. De plannen van het Roemeense team zijn al wat concreter. Zo gaat het team rijden met Renault-motoren en bouwt voormalig Spyker-teambaas Colin Kolles de auto in zijn fabriek in München.

Drijvende kracht achter Forza Rossa is Ion Bazac, een arts die ook Minister van Gezondheid was in Roemenië. De 45-jarige arts is al de Ferrari-importeur van het land en doet dat onder de naam Forza Rossa. Bazac is daarnaast de president van een consortium die zowel bestaat uit de Roemeense overheid als private investeerders die als doel heeft Roemenië in het buitenland te promoten. De FIA sprak onder andere al met de Roemeense Minister van Sport.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140631678
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef twiFight het volgende:
Mijn post was niet (alleen) gericht naar jou, daarom quotete (kut NLse spelling) ik jou ook niet. Maar het heeft gewoon geen enkel nut om te gaan vergelijken met andere race klasses. Net zoals het "GP2 is bijna net zo snel als F1". Ja dat zal, maar de regels en autos zijn compleet anders, dus je hebt er niets aan die vergelijkingen te maken.
Het is quootte :s) :+
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 2 juni 2014 @ 14:35:16 #213
369251 Geralt
of Rivia
pi_140631976
Het lijkt me toch niet echt goeie reclame voor zijn business en voor Ferrari dat een van hun importeurs met een Renault motor gaat rond rijden :@ :X!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 2 juni 2014 @ 14:35:24 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140631978
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgend jaar 'Forza Rosso' uit Roemenië schijnbaar op de grid..?:

http://www.formule1.nl/ni(...)af-volgend-jaar-mee/

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Colin Kolles weer :'). Nou ja, die heeft nog enigszins succes gehad op Le Mans...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_140637292
Roemeens team, Italiaanse naam. Franse motor en een Duits chassis.

Zijn er nog Roemeense tallenten if maken Stoffel/Robin/Ocon een kans?
.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:45:03 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140638034
Stoffel en Robin kunnen een kans maken, mits dat team een samenwerkingsverband aangaat met Mclaren ofwel Caterham. Ocon is wat té vroeg, maar is een mogelijkheid qua connectie Lotus->Renault. Dan zie ik eerder Marciello die kant opgaan omwille van de connectie met Ferrari en hij al wat meer ervaring heeft met de banden door de GP2.
Vanzelfsprekend staan er ook een aantal gasten uit de GP2 te trappen om binnen te raken in de F1, en daar zijn er altijd wel bereidt om flappen neer te leggen.
Wat ook nog een optie zou zijn is dat Robin en/of Giedo zou(den) door promoveren tot racecoureur, dat de coureur die vervangen wordt richting het nieuwe team gaat, zoals een paar geleden met Trulli/Glock/Kovalainen is gebeurt. Maar die kans is er ook voor andere testcoureurs. Pic zou ook nog wel eens kunnen, die heeft een hechte band met Renault.
Maar Roemenië heeft geen jonge gasten in de pijpleiding liggen bij de betere juniorklassen, misschien nog ergens in een kleinere F3 of Formule Renault 1.6/2.0 klasse.

Kort samengevat: is nog niet te vertellen, aangezien het wat vroeg is om connecties te leggen en er nog maar bitter weinig bekend is over Forza Rosso :P
Maar 1 ding is zeker, als Kolles ermee bezig is, zal Yamamoto wel enkele GP's rijden :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 02-06-2014 17:52:28 ]
pi_140638631
Zou mij niks verbazen als ze twee oude rotten aannemen in het begin, Button bijvoorbeeld.
.
  maandag 2 juni 2014 @ 18:45:38 #218
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_140639866
Eerst maar eens kijken of de wagens van Forza Rosso volgend jaar daadwerkelijk op de grid staan. Dat lijkt me nog verre van zeker. Speculeren over eventuele coureurs lijkt me dan ook vrij zinloos.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 2 juni 2014 @ 18:47:10 #219
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140639937
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef 4-elements het volgende:
Speculeren over eventuele coureurs lijkt me dan ook vrij zinloos.
IDD, maar wel leuk soms ;)
pi_140642169
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef Fer het volgende:
Zou mij niks verbazen als ze twee oude rotten aannemen in het begin, Button bijvoorbeeld.
Button gaat dat nooooit doen natuurlijk. Ook al krijgt hij 70 miljoen aangeboden, hij zou enorm aan gezichtsverlies lijden als hij met zo'n team in zee gaat. Ik zie Button eerder nog bij Sauber terecht komen, naast misschien wel Van Der Garde, de 2 fitste coureurs van de F1 naast elkaar.
pi_140644898
Waarom niet, Button loopt toch tegen het einde van zijn carrière. Op een gegeven moment heb je alleen nog wat aan zijn kennis en ervaring, minder aan zijn snelheid. Dan is het de perfect om zo;n nieuw team op weg te helpen.

Force India komt met Mercedes en Hulkenberg toch ook aardig vooruit. Red Bull begon ook ooit met Coulthard toen ie eigenlijk klaar was voor pensioen.
.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 juni 2014 @ 20:46:28 #222
39237 crew  H_T
2733
pi_140645308
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Fer het volgende:
Waarom niet, Button loopt toch tegen het einde van zijn carrière. Op een gegeven moment heb je alleen nog wat aan zijn kennis en ervaring, minder aan zijn snelheid. Dan is het de perfect om zo;n nieuw team op weg te helpen.

Force India komt met Mercedes en Hulkenberg toch ook aardig vooruit. Red Bull begon ook ooit met Coulthard toen ie eigenlijk klaar was voor pensioen.
Button is kampioen geworden, Coulthard niet. Trulli en Kovalainen hadden allebei 1 race gewonnen toen ze bij Caterham terecht kwamen, Glock en De la Rosa geen. Het is niet uitgesloten dat een kampioen naar een achterhoedeteam gaat (Hill, Fittipaldi) maar het is zeker niet gebruikelijk.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_140646627
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Button is kampioen geworden, Coulthard niet. Trulli en Kovalainen hadden allebei 1 race gewonnen toen ze bij Caterham terecht kwamen, Glock en De la Rosa geen. Het is niet uitgesloten dat een kampioen naar een achterhoedeteam gaat (Hill, Fittipaldi) maar het is zeker niet gebruikelijk.
Ik schat Button niet hoger in dan Coulthard, die had ook wel kampioen geworden in de Brawn GP.
.
  maandag 2 juni 2014 @ 23:30:43 #224
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_140654107
Mag hopen dat Button er niet voor kiest om te eindigen in een achterhoedeteam. Dat wordt zo'n treurig gezicht. Net als een Trulli of een Kovalainen, die waren ook niet meer (mede dankzij de wagen) vooruit te branden. Stop als je nog competitief bent.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_140654475
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik schat Button niet hoger in dan Coulthard, die had ook wel kampioen geworden in de Brawn GP.
Nee, dan was het Barrichello geworden. Coulthard was een eeuwig 2e rijder. Nooit de dominantie/arrogantie om de eerste plek in het team op te eisen ipv steeds weer in dienst van zijn collega te rijden. Te soft, te gentleman. Kan geen element opnoemen waar Coulthard in uitblonk. Button heeft dat wel. Mooie rijstijl, goede regenrijder/tactische beslissingen kunnen nemen en soms gewoon een erg goede dag en in bloedvorm. (gelijk ook zijn zwakte)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')