abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139946052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet helemaal met je eens, qua techniek is dit wel een enorme stap voorwaarts (die motoren dan, niet die toeter ;) )
Tuurlijk, zo'n stap moest gezet worden, hoe jammer het ook is. Overigens is het racen allang niet meer op de limiet, zoals ik het zelf graag zie. Het doet mij oprecht pijn om een raceauto in de hoogste klasse van de autosport te horen liften voor het rempunt, of bij lage toeren al horen opschakelen. Je ziet ook dat er minder publiek op de races afkomt en ik ben bang dat dat alleen nog maar verder af zal nemen nu het klinkt of er 22 Dysons voorbij komen.

Los daarvan heb ik het meer over het écht kunstmatige vlak. DRS bijvoorbeeld, naar mijn mening is dat geen stap vooruit, in ieder geval niet op de manier waarop het wordt toegepast. Als er dan zo'n systeem geïmplementeerd wordt, gebruik dan liever een X aantal keer 'push-to-pass' gedurende de race, zoals in Indycars werd/wordt(?) gebruikt. Naar mijn mening is dat een veel eerlijkere manier, omdat het een voordeel op kan leveren, maar de verdedigende partij kan het dan ook gebruiken.

Hetzelfde geldt nu voor die megafoon-uitlaat. Men is niet tevreden over het geluid, dus testen ze een toetertje waardoor de auto's luider moeten worden. :') Ik ben bang dat er meer van zulke onzinnige dingen bij gaan komen de komende jaren.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:31:19 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139946187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:27 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Tuurlijk, zo'n stap moest gezet worden, hoe jammer het ook is. Overigens is het racen allang niet meer op de limiet, zoals ik het zelf graag zie. Het doet mij oprecht pijn om een raceauto in de hoogste klasse van de autosport te horen liften voor het rempunt, of bij lage toeren al horen opschakelen. Je ziet ook dat er minder publiek op de races afkomt en ik ben bang dat dat alleen nog maar verder af zal nemen nu het klinkt of er 22 Dysons voorbij komen.

Los daarvan heb ik het meer over het écht kunstmatige vlak. DRS bijvoorbeeld, naar mijn mening is dat geen stap vooruit, in ieder geval niet op de manier waarop het wordt toegepast. Als er dan zo'n systeem geïmplementeerd wordt, gebruik dan liever een X aantal keer 'push-to-pass' gedurende de race, zoals in Indycars werd/wordt(?) gebruikt. Naar mijn mening is dat een veel eerlijkere manier, omdat het een voordeel op kan leveren, maar de verdedigende partij kan het dan ook gebruiken.

Hetzelfde geldt nu voor die megafoon-uitlaat. Men is niet tevreden over het geluid, dus testen ze een toetertje waardoor de auto's luider moeten worden. :') Ik ben bang dat er meer van zulke onzinnige dingen bij gaan komen de komende jaren.
Ik vind het ook wel jammer dat de limiet niet meer op snelheid ligt maar in dit geval brandstof gebruik, dat er minder mensen komen zal toch ook te maken hebben met de landen waar ze racen en toch absurde prijzen die betaald moeten worden, ik weet niet of de gevolgen van die geluidsafname al zichtbaar zijn in die zin.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:44:58 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139946594
Brandstof sparen is ook nog niet echt een issue eigenlijk, als je ziet hoeveel reserve de Mercedessen bijvoorbeeld nog over hebben na de race. Die lopen maar op een gebruik van 90% ofzo.

Het grote nadeel vind ik nog steeds het feit dat er een brandstofrestrictie is in combinatie met een maximaal aantal te gebruiken motoren per seizoen. Dat betekend dat motoren niet meer tot de limiet gepushed worden. De toeren worden teruggeschroefd tot wat er hoognodig is om de motoren zo min mogelijk te belasten. Ook de limiet in brandstof zorgt ervoor dat de motoren niet tot in de hoge toeren getrapt worden.

De banden daarentegen verpesten weer het rijgedrag van de rijders. Waar je eerst races kon winnen door hard te rammen, win je ze nu door zo netjes mogelijk over de baan te rijden waardoor je slijtage zo minimaal mogelijk is.

Eigenlijk zijn het tegenwoordig meer endurance-races dan snelheidsraces.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_139946744
quote:
3s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Rossdale het volgende:

Eigenlijk zijn het tegenwoordig meer endurance-races dan snelheidsraces.
Wat het vroeger eigenlijk ook was. Tot in de jaren 80 deden ze gewoon de hele race met een setje banden, uitzonderingen daargelaten, je mag er rustig vanuit gaan dat ze toen echt niet de hele race kwalificatierondjes aan het rijden waren.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:54:25 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_139946875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat het vroeger eigenlijk ook was. Tot in de jaren 80 deden ze gewoon de hele race met een setje banden, uitzonderingen daargelaten, je mag er rustig vanuit gaan dat ze toen echt niet de hele race kwalificatierondjes aan het rijden waren.
Terug naar de jaren 80 dus. Hoera.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_139946914
quote:
9s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Terug naar de jaren 80 dus. Hoera.
Een seizoen als 1982, maar dan zonder de doden, lijkt me best leuk. 11 verschillende winnaars. Beslissing van het kampioenschap in de laatste race, met nog 3 kanshebbers. Kan slechter.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:59:26 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139947043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat het vroeger eigenlijk ook was. Tot in de jaren 80 deden ze gewoon de hele race met een setje banden, uitzonderingen daargelaten, je mag er rustig vanuit gaan dat ze toen echt niet de hele race kwalificatierondjes aan het rijden waren.
Natuurlijk er zijn altijd zaken die limiteren maar het is wel zo dat de ronde records in veel gevallen 10 jaar oud zijn
pi_139949895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk er zijn altijd zaken die limiteren maar het is wel zo dat de ronde records in veel gevallen 10 jaar oud zijn
Dat klopt inderdaad. Toen reden ze met de V10. Doordat de FIA vond dat de F1 te snel begon te worden (net zoals met de turbomotor eind jaren '80) zijn ze overgestapt op de V8 (die de afgelopen jaren op sommige circuits dicht bij die snelheden in de buurt kwam). Nu zijn ze weer op een andere motor overgestapt en zullen de we komende jaren de snelheden wel weer zien stijgen (en de tijden dalen). :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport woensdag 14 mei 2014 @ 16:24:14 #44
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139949972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een seizoen als 1982, maar dan zonder de doden, lijkt me best leuk. 11 verschillende winnaars. Beslissing van het kampioenschap in de laatste race, met nog 3 kanshebbers. Kan slechter.
Met de kanttekening dat pironi wel kampioen was geworden als ie niet was gecrashed
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139950004
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat pironi wel kampioen was geworden als ie niet was gecrashed
Of Villeneuve natuurlijk, als die ook niet was gecrasht.
  Redactie Sport woensdag 14 mei 2014 @ 16:30:23 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139950168
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Of Villeneuve natuurlijk, als die ook niet was gecrasht.
Dat valt niet te zeggen aangezien hij pas zes punten had uit vier races, waarbij alle punten uit die Imolafarce kwamen...

Hij was wel sneller dan Pironi in 81, maar ik durf niet te zeggen of hij het had gehaald. Zelfde geldt voor Reutemann.

Pironi had echter een duidelijke voorsprong in het kampioenschap toen hij zwaar crashte
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139950344
In de 1e 4 races was Villeneuve ook sneller dan Pironi, die Imola ook alleen maar had gewonnen omdat hij in de laatste paar ronden de teamafspraken aan zijn laars lapte. Daar was Villeneuve laaiend over.

Maar is idd niets definitiefs over te zeggen.
pi_139951641
Als ze gewoon die toeren eens opschroeven tot 21.000rpm dan hoeven ze heel zo een toeter niet achterop hun auto te zetten.

Persoonlijk denk ik dat het gebrek aan zeer hoge toeren veel meer doet voor de beleving van het geluid dan daadwerkelijk het aantal decibellen.

Of het zou allicht al meer helpen dan zo een toeter. Geluid van de afgelopen jaren krijgen we toch niet meer terug helaas. Gelukkig vorig jaar nog een GPtje meegepikt :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 mei 2014 @ 17:31:10 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139952228
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Geralt het volgende:
Als ze gewoon die toeren eens opschroeven tot 21.000rpm dan hoeven ze heel zo een toeter niet achterop hun auto te zetten.

Persoonlijk denk ik dat het gebrek aan zeer hoge toeren veel meer doet voor de beleving van het geluid dan daadwerkelijk het aantal decibellen.

Of het zou allicht al meer helpen dan zo een toeter. Geluid van de afgelopen jaren krijgen we toch niet meer terug helaas. Gelukkig vorig jaar nog een GPtje meegepikt :)
Was het maar zo simpel. De motoren draaien op dit moment niet meer dan 12.000 toeren ondanks dat ze tot 15.000 mogen draaien. Het komt door de limiet op de stroomsnelheid van de brandstof dat ze nu niet hoger gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139952267
Dan tiefen ze die limiet er maar vanaf. F1 moet helemaal niet zuinig en milieubewust zijn.

F1 moet hard en vies en goor en smerig zijn en slecht voor het milieu en stinken naar benzine en verbrand rubber!

Godverdomme!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 mei 2014 @ 17:35:29 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139952371
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef Geralt het volgende:
Dan tiefen ze die limiet er maar vanaf. F1 moet helemaal niet zuinig en milieubewust zijn.

F1 moet hard en vies en goor en smerig zijn en slecht voor het milieu en stinken naar benzine en verbrand rubber!

Godverdomme!!
Dat past niet meer helemaal in deze tijd, maar meer lawaai en een betere show ben ik wel voor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139952386
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat past niet meer helemaal in deze tijd, maar meer lawaai en een betere show ben ik wel voor
Zie je wel dat vroeger alles beter was :'(!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 mei 2014 @ 17:37:45 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139952448
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zie je wel dat vroeger alles beter was :'(!!!
nee

Speciaal voor jou hebben ze trouwens de Formule E uitgevonden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139952458
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

nee

Speciaal voor jou hebben ze trouwens de Formule E uitgevonden.
:X :X :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 mei 2014 @ 17:39:44 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139952525
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

:X :X :X
Ik had hardere bewoordingen verwacht _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139952549
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik had hardere bewoordingen verwacht _O-
Nee ik ben tegenwoordig heel rustig en terughoudend in mijn reacties op FOK! om zodoende geen andere users onnodig te kwetsen 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 mei 2014 @ 17:42:44 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139952629
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee ik ben tegenwoordig heel rustig en terughoudend in mijn reacties op FOK! om zodoende geen andere users onnodig te kwetsen 8-)
Ik ga stuk hier _O- _O- _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139952690
Als ze die Formule E nou nog meer in de tijd vooruit laten gaan, kunnen ze misschien de auto's met je hersens laten besturen. Zou eventueel Schumacher misschien ooit ook nog een race kunnen rijden :+
pi_139955228
edit : nvm ... dan maar iets anders:

quote:
New louder exhaust didnt work Rosberg
2014 F1 season

May 14, 2014 at 6:00 pm by Keith Collantine
Mercedes exhaust test, Circuit de Catalunya, 2014

Nico Rosberg says the new exhaust tried by Mercedes which was intended to amplify the volume of the V6 turbo engines didnt work.

Mercedes ran a wider exhaust on their car during todays test at the Circuit de Catalunya in an attempt to address criticism that the new engines are too quiet.

We tried the new exhaust today, just as a team we want to do good for the sport, he said in a video posted on Twitter.

Unfortunately, though, it wasnt a great solution, it just didnt work, it didnt make it much louder.

So well just have to try for another solution, well try pushing.

Rosberg covered 102 laps of the track and ended the day with the second-fastest time.
Calm down, please!
  Redactie Sport woensdag 14 mei 2014 @ 19:26:15 #61
109131 crew  sportfreak
pi_139955836
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef Geralt het volgende:
Dan tiefen ze die limiet er maar vanaf. F1 moet helemaal niet zuinig en milieubewust zijn.

F1 moet hard en vies en goor en smerig zijn en slecht voor het milieu en stinken naar benzine en verbrand rubber!

Godverdomme!!
De F1 die milieubewust probeert te doen slaat sowieso nergens op. Elke twee weken dat hele circus weer de wereld over laten vliegen is ook niet bepaald gunstig.

Het seizoen met één race inkorten bespaard meer dan al die regels voor 22 auto's.
pi_139955968
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel. De motoren draaien op dit moment niet meer dan 12.000 toeren ondanks dat ze tot 15.000 mogen draaien. Het komt door de limiet op de stroomsnelheid van de brandstof dat ze nu niet hoger gaan
Wellicht DRS vervangen met push to pass button, dat ze een paar keer 10 seconden 125l/uur mogen verbruiken, hebben ze gelijk weer een reden om wel 15000 rpm te draaien. Dan krijgt push to pass ook gelijk meer lawaai ipv een stom gat in de achtervleugel.

De prestaties van Honda zijn altijd wisselend geweest, de V6 Turbo van toen was geweldig. De V10 was ook heel sterk. De V8 was echter minder en het is twijfelachtig of Brawn ook zo sterk was in 2009 met een Honda achterin.

Susie en Stoffel hebben het vandaag goed gedaan, Susie zelfs sneller dan Vettel *O*
.
pi_139956522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:26 schreef sportfreak het volgende:

Het seizoen met één race inkorten bespaardt meer dan al die regels voor 22 auto's.
Het seizoen 15 races inkorten maakt het allemaal nog goedkoper :N

F1 is technologische voorloper van de auto-industrie. Dat maakt het ook interessant voor de grote teams en dat is waarom Honda toch ook weer om het hoekje komt kijken.

Zint dat niet dan kun je altijd nog Indycar gaan kijken, toch? Je verplicht ergeren is er niet bij, hoor :)

Maargoed ... NL is het land van de klagers en F1 is de sport van de klagers. Ik heb dan ook nooit meegemaakt dat er niet iets te klagen viel over F1.
Of het was Schumacher die alles won, of het was Vettel die alles won, of de spoilers niet mooi, of er werd niet genoeg ingehaald, of DRS is helemaal niets, of Lauda is een mietje, of de F1 is gevaarlijk omdat Lauda verbrandt, of het HANS-systeem is foeilelijk, of het is niet hard genoeg, of het moet zachter zodat Zandvoort weer in aanmerking komt, of Tilke-banen zijn ruk ... of ... of ...

Lekker een seizoen ergeren zonder er de positieven in te zien en daarna weer net doen alsof je er zin an hebt om volgend jaar weer keihard te kunnen klagen. :')

Ja, dit is in het algemeen en dus niet een persoonlijke aanval. Ik kijk iig nog met plezier. (8>
Calm down, please!
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:11:29 #64
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_139975164
Ik ben wel voor innovatie.
Wat ik alleen jammer vind is dat ze de regels in de F1 moeten aanpassen omdat er anders geen (of weinig) revolutionaire innovatie plaats vind.

Al met al met die Hybrides waren ze niet gaan rijden als ze de regels niet hadden aangepast.

Het mag wel wat "vrijer" vind ik.
Als iemand denkt dat ie sneller en groener is met een V10 en een KERS systeem nou ja prima laat m dat proberen.
Maar dat is lastig met de weg die nu is ingeslagen.

Ik denk dat er wel ruimte is voor een Formule 0. Minder regels en de aandrijving/motor vrij laten zolang het maar 0% schadelijke emissie (vandaar de 0).
Het klopt dat de Formule E dat voor een groot deel is maar dat zijn allemaal "stock" auto's en elektrische aandrijving maar er zijn legio andere mogelijkheden om 0 emissie te behalen ipv alleen elektrische motoren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_139975339
Probleem bij de f1 is dat ze te veel geilen op regeltjes en regeltjes veranderen. Gewoon eens in de 4 jaar regels veranderen en tussendoor alleen wat kleine aanpassingen in het f1 wetboek wat betreft uiterlijk van de wagens, zoals nu die piemelneuzen en geluid. Eens in de 4 jaar een paar echte wijzigingen en dan de teams weer laten evolueren en de kleinere teams de tijd geven om aan te haken bij de (sub) toppers.

Korte versie: Elk jaar wijzigen van regels, nee dat helpt om kosten omlaag te brengen :')
pi_139986135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:23 schreef Meike26 het volgende:
Probleem bij de f1 is dat ze te veel geilen op regeltjes en regeltjes veranderen. Gewoon eens in de 4 jaar regels veranderen en tussendoor alleen wat kleine aanpassingen in het f1 wetboek wat betreft uiterlijk van de wagens, zoals nu die piemelneuzen en geluid. Eens in de 4 jaar een paar echte wijzigingen en dan de teams weer laten evolueren en de kleinere teams de tijd geven om aan te haken bij de (sub) toppers.

Korte versie: Elk jaar wijzigen van regels, nee dat helpt om kosten omlaag te brengen :')
Dat is al min of meer zoals de FIA het doet. De vorige grote regelwijziging was in 2009, dus 5 jaar geleden. De wijzigingen de afgelopen jaren waren niet substantieel, maar alleen om gaten in de regelgeving te dichten zoals de dubbele diffuser, de geblazen diffuser, f-duct, etc.

Dit jaar zijn er weer grote wijzigingen, die weer een aantal jaar (min of meer) hetzelfde moeten blijven, behoudens wijzigingen om gaten in de regelgeving te dichten en uiterlijkheden, etc.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:25:49 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_139987020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is al min of meer zoals de FIA het doet. De vorige grote regelwijziging was in 2009, dus 5 jaar geleden. De wijzigingen de afgelopen jaren waren niet substantieel, maar alleen om gaten in de regelgeving te dichten zoals de dubbele diffuser, de geblazen diffuser, f-duct, etc.

Dit jaar zijn er weer grote wijzigingen, die weer een aantal jaar (min of meer) hetzelfde moeten blijven, behoudens wijzigingen om gaten in de regelgeving te dichten en uiterlijkheden, etc.
En het werkt totaal niet. Tijd voor weer iets anders dus.

Lossere regels, zodat noodoplossingen niet meer nodig zijn. Een langetermijnplan met elk jaar nieuwe toevoegingen. Dus in 2014 turbomotoren, in 2015 ERS en dan in 2016 minder downforce etc. Constante ontwikkeling. Zoals het hoort.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_139997281
AMuS berichtte dat het vorige chassis van Vettel krom was:
http://www.auto-motor-und(...)r-krumm-8362176.html

Red Bull ontkent:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140515_023
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:40:40 #69
34586 kepler
No bounce, no play
pi_139999730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef wimderon het volgende:
AMuS berichtte dat het vorige chassis van Vettel krom was:
http://www.auto-motor-und(...)r-krumm-8362176.html

Red Bull ontkent:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140515_023
Right :D Als het krom is dan hadden ze dat echt wel eerder gemerkt, het lijkt mij sterk dat ze geen controle hebben na de productie. Het zou misschien na de eerste race gebeurt kunnen zijn, maar ook dat is mijn inziens snel gecheckt. Je moet hem alleen ff terug vliegen naar de fabriek :P
The line is a dot to you!
pi_140001930
quote:
Unofficial Wednesday times from Barcelona:
1. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 24.871s, 102 laps
2. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 25.805, 102 laps
3. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 26.480, 94 laps
4. Esteban Gutierrez, Sauber, 1m 26.972s, 85 laps
5. Susie Wolff, Williams, 1m 27.280s, 55 laps
6. Jules Bianchi, Marussia, 1m 27.718s, 55 laps
7. Sebastian Vettel, Red Bull, 1m 27.973s, 73 laps
8. Daniel Juncadella, Force India, 1m 28.278s, 91 laps
9. Stoffel Vandoorne, McLaren, 1m 28.441s, 136 laps
10. Daniil Kvyat, Toro Rosso, 1m 28.910s, 21 laps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')