Ja een vriendin van mij had dan 3 playlists gemaakt, de eerste 1,5 uur echt rustige muziek, dan 1,5 uur wat meer hitjes, en de laatste 1,5 uur harde dance en zo om haar echt op te zwepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om ruim 4 uur lang naar muziek te moeten luisteren als ik loop, het zou bij mij denk ik alleen maar tegendraads werken.
Enige dat ik me kan voorstellen is dat je met oordopjes in de lopers om je heen minder goed hoort en dus niet hoort wanneer je aan de kant zou moeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die snap ik niet, waarom zouden oordopjes hinderlijk kunnen zijn voor anderen?
Ik zou het zelf overigens ook niet willen hoor, zelfs nu bij de weekend ldl's van Renates training gooi ik vaak de koptelefoon af tot aan de laatste drie versnellingen.Ben de muziek in mijn oren nu wel weer zat.
Grappig, want in het begin ging ik echt niet zonder.
Omdat mensen je niet aan horen komen, marshals die je aanwijzingen willen geven, verkeer als de weg niet helemaal is afgesloten, etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het zelf overigens ook niet willen hoor, zelfs nu bij de weekend ldl's van Renates training gooi ik vaak de koptelefoon af tot aan de laatste drie versnellingen.Ben de muziek in mijn oren nu wel weer zat.
Waarschijnlijk alsnog veiliger dan oordopjes ophebben als je voor jezelf loopt ipv een wedstrijd..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat mensen je niet aan horen komen, marshals die je aanwijzingen willen geven, verkeer als de weg niet helemaal is afgesloten, etc.
Precies wat Yuki zegtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:01 schreef sararaats het volgende:
ik zette Evy ook niet al te hard want wilde het verkeer toch nog horen. alles voor m'n veiligheid
buiten het feit dat ik niet met muziek zou willen lopen kan ik me wel vinden in haar manier van denken!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja een vriendin van mij had dan 3 playlists gemaakt, de eerste 1,5 uur echt rustige muziek, dan 1,5 uur wat meer hitjes, en de laatste 1,5 uur harde dance en zo om haar echt op te zwepen.
begin maar vast met smoezen jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:56 schreef sararaats het volgende:
er moet wat van m'n buik af dus ik ga proberen in Blankenberge wat aan hardlopen te doen (als het weer goed is, ik haat het om in de regen te lopen)
ok neem k m iig mee thnxquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oordopjes mag altijd (zolang je niet bij de licentielopers meedoet iig).
dat ik bijna m'n poot brak in 2012 is echt geen smoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Dit heb ik ook. Lekker stil zonder muziek. Beetje van de geluiden buiten genieten en afentoe een praatje maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik ook voor veiligheid zou k ook met 1 inlopen... niet beidequote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Lekker stil zonder muziek. Beetje van de geluiden buiten genieten en afentoe een praatje maken.
Maar ik snap yuki ook wel
Geheim recept ook, of deel je m?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Altijd muziek hier. En ik heb een speciale wedstrijd playlist, die ik alleen dan mag luisteren
Het stelt eigenlijk niks voor, een aantal nummers waar ik gewoon heel lekker op ga. Juiste afwisseling van opzwependheid en zoquote:
probeer het achterstevoren te zingen en de verborgen satanistische boodschap te ontdekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef pijll het volgende:
Ik zing altijd zelf. Gelukkig niet hardop. Steeds hetzelfde liedje, dus dat gaat bij een duurloop van meer dan 2 uur toch wel vervelen.
Ik loop altijd met muziek op, maar heb al redelijk snel gekozen voor oordopjes in oorschelp ipv in de gehoorgang om de redenen die jij noemt. Loopt wel vaak op stukken weg waar het mij niet verstandig lijkt als ik het verkeer niet zou kunnen horen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat mensen je niet aan horen komen, marshals die je aanwijzingen willen geven, verkeer als de weg niet helemaal is afgesloten, etc.
Dat valt volgens mij nog wel mee. Wel spillebeentjes, maar m'n abs zitten nog lekker warm geisoleerd.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je begint wel afgetraind te worden!
Nee, het water was verassend acceptabel! Het helpt wel om niet te gaan treuzelen. Maar gezien de oversteken ben ik ook bewust voor een korte broek gegaan (die alsnog doorweekt was), dan heb je al minder koude kleding tegen je aan plakken. En m'n schoenen en sokken houden weinig water vast, dus dat heb je er na een paar passen ook weer grotendeels uitgestampt.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef Nirak het volgende:
Was dat niet ontzettend koud wolve?
Leuke foto heb je er in ieder geval aan over gehouden
Ze zijn helaas nog niet bij nummer 167-671.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Met dat startnummer zo op je buik moest ik meteen cenken aan de zware jongens uit de Donald Duck.
Ik had aanvankelijk nog een technische longsleeve onder m'n shirt, maar de zon deed zo z'n best dat ik die vlak voor de start nog even in de auto heb gegooid. Met die avondloopjes is het soms lastig inschatten, want het koelt soms nog wel vlot af.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 06:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuker.
Wel grappig om te zien dat jij in (heel) kort-kort loopt en achter jou een vrouw in lang lang.
Ja, het is ook allemaal lekker simpel. Het loopje kost maar £1.50 en alles wordt met dehand bijgehouden. Maar de eerste keer dat je komt krijg je een nummer, en dat nummer blijf je altijd gebruiken. Ik heb het originele nummer nog. Maar sommigen hebben zelf een nummer gemaakt en gelamineerd (wel handig mocht het regenen) of zelfs een shirt met het nummer er op. Of soms een simpel handgeschreven nummer van lagere kwaliteit als ze hun nummer zijn vergeten of kwijt zijn en er geen moeite in wilden steken. Alles kan!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:51 schreef Guard het volgende:
Leuke foto's Wolve!
En briljant, die handgeschreven bibs
Nee, geen bruggetje, maar wel stepping stones (zijn op de eerste foto wel te zien). Maar het water stond vrij hoog en die stenen waren dus goed nat. Maar die stenen zijn sowieso altijd redelijk glad, dus dwars door het water is eigenlijk veiliger (en veel leuker natuurlijk!).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:29 schreef Quoi het volgende:
@Wolve: leuke foto's! Geen bruggetje in de buurt dus?Hebben jullie verder geen afkickverschijnselen gehad n ahet weekend?
Ja, mooi hèquote:
Hele duidelijke teamnamenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef Guard het volgende:
http://www.rotterdamekiden.nl/deelnemers
Met de prachtige teamnamen van ons!
Een minuut of 18 is vrij normaal, maar een minuut of 36 ook wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg wat is een beetje een normale tijd voor 5 km voor een vrouw. Ik heb de 21ste mijn eerste mini wedstrijd met mijn hardloop groep! Dus hard aan het trainen.
Van 17:00 - 40:00 minuten. Succesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg wat is een beetje een normale tijd voor 5 km voor een vrouw. Ik heb de 21ste mijn eerste mini wedstrijd met mijn hardloop groep! Dus hard aan het trainen.
Het gemiddelde onder redelijk getrainde loopsters zal ergens rond de 25 minuten liggen. Maar dat is dus een gemiddelde. Sommige mensen kunnen van zichzelf harder; anderen halen de 30 minuten niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
Als ik nu 22 min zeg, ga je dat dan lopen? Of als ik 38 min zeg, ga je dat dan lopen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga het nog wel proberen te veranderen, denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Uitstekend. Heel postmodern. Niets meer aan veranderen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Arquero het volgende:
MD, over de Ekiden: heb nu een blessure aan m'n kuit/hiel die nog wel even aan zal houden denk ik, maar zal er in ieder geval wel bij zijn voor de gezelligheid en morele steun
Balen van je blessure, maar super dat je langs komt!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Arquero het volgende:
MD, over de Ekiden: heb nu een blessure aan m'n kuit/hiel die nog wel even aan zal houden denk ik, maar zal er in ieder geval wel bij zijn voor de gezelligheid en morele steun
Met een gemiddele weet je nog steeds niet of het realistisch is voor jou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nou onder de 40 ga ik sowieso wel redden, gok ik zo. Als de lijn zich zo doorzet zoals hij nu doet.
En nee, natuurlijk ga ik geen 22 minuten lopen.
Maar ik vind de tijd wel boeien, ik heb wel een doel en dat is sowieso de 5k onder de 30 te gaan lopen. Uiteraard niet de eerste keer. Alleen als je geen gemiddelde tijd weet, weet je natuurlijk ook niet of dat realistisch is.
Ik loop nu tussen de 6.30 km per uur en de 7km per uur, alleen dan nog niet 5km achter elkaar zonder looppauze.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Arquero het volgende:
28 minquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |