quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Oostenrijk heeft gekozen voor The Makemakes, met het nummer "I Am Yours".
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Peter op 14-03-2015 20:26:11 ]
Ook al nep dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... gevondenhalf écht en een beetje bijgewerkt met zwarte oogschaduw
![]()
Die interviewer doet me aan Daffyd Thomas ( I am the only gay in the village) denken als hij Elton John een interview afneemt voor zijn schoolkrantquote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... gevondenhalf écht en een beetje bijgewerkt met zwarte oogschaduw
![]()
Je hebt wel gemist dat het optreden van Oostenrijk wel sterk was. Geen winnaar, maar wel sterk.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Skillsy het volgende:
Wat was dat voor een maffe vent? En dat hij nog gewonnen heeft verbaasd me helemaal. Tolerantie my ass.
En dan te bedenken dat 11 jaar geleden de organisatie van het Songfestival een land ( Rusland met Tatu ) heeft gewaarschuwd zich te gedragen. Zo mocht destijds de wereldbekende Russische duo Tatu elkaar NIET kussen of te innig zijn. Indien ze dat deden werd het beeld door het esf onmiddellijk uitgeschakeld en op de repetitie beelden gezet. Waarom mochten ze niet te innig zijn? Het Songfestival zei " het esf is een familie show en er kijken kinderen mee. Wij willen het songfestival degelijk houden en het als een songcontest zien en geen circus''
En 11 jaar later krijgen we dit![]()
Waar is die familie show gebleven waar ze11 jaar geleden nog zo voor pleitte? Krijgen we voortaan dit soort shows? Mensen die een statement willen maken? Ik keek al geen esf meer maar het is nu helemaal afgelopen. Ben benieuwd wat we de volgende keer krijgen? Live neukende mensen? Genetisch afwijkende mensen? Of nee ik denk morbide obesitas. Als Nederland een dikke vrouw stuurt met een baard gaan we zeker winnen.
Ziekelijk.
Waarin? Qua zang stelde het niks voor. Ik zag hem alleen janken. Die man heeft hulp nodig. Maar het is zijn schuld niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt wel gemist dat het optreden van Oostenrijk wel sterk was. Geen winnaar, maar wel sterk.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Waarin? Qua zang stelde het niks voor. Ik zag hem alleen janken. Die man heeft hulp nodig. Maar het is zijn schuld niet.
Het laat wel zien hoe de mensen geilen op dit soort circus actie. Alles voor vermaak
Mannen met Make Upquote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Skillsy het volgende:
Ben benieuwd wat we de volgende keer krijgen?
Ik heb het over ESF. Daar waar kinderen naar kijken. Ik vind het opvallend hoe deze organisatie in 11 jaar tijd is veranderd van opvatting en doelstelling. Zij pleitte namelijk altijd dat het een familie show was en geen circus. Daar denken ze nu dus anders over.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mannen met Make Updat zou nog noooooooooooit vertoond zijn ...
of toch wel?![]()
I was made for loving you![]()
![]()
Ik dacht dat ik narrow minded was.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik heb het over ESF. Daar waar kinderen naar kijken. Ik vind het opvallend hoe deze organisatie in 11 jaar tijd is veranderd van opvatting en doelstelling. Zij pleitte namelijk altijd dat het een familie show was en geen circus. Daar denken ze nu dus anders over.
och, die arme kindertjes... ja ja ze zullen vast wel geschokt zijn, zal wel meevallen denk ikquote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik heb het over ESF. Daar waar kinderen naar kijken. Ik vind het opvallend hoe deze organisatie in 11 jaar tijd is veranderd van opvatting en doelstelling. Zij pleitte namelijk altijd dat het een familie show was en geen circus. Daar denken ze nu dus anders over.
Wat ben jij wereldvreemd zeg.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf geen muzikant bent, anders mankeer je echt iets aan je oren.quote:
Want kinderen raken hysterisch van een vrouw met een baard, de laatste 11 jaar?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Conchita doet een travistie act, dat is wat andersquote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
Jammer dat sommige mensen de boodschap niet begrijpen...
Genderkinderen - Geboren in het verkeerde lichaam
Geboren worden in het verkeerde lichaam; het is een wrede fout van de natuur die tot onvoorstelbaar leed kan leiden. Wie een jongen is, maar zich een meisje voelt, of andersom, komt in grote psychische problemen zodra de puberteit aanbreekt.
Leg je kinderen dat gewoon uit zou ik zeggen...
Ja weet ik, maar ergens las ik dat ze die boodschap ook wilde uitdragen... weet niet meer waarquote:Op zondag 11 mei 2014 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Conchita doet een travistie act, dat is wat anders
Dus het esf is een freakshow geworden.Een kermis alla 2014 voor miljoenen publiek.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Want kinderen raken hysterisch van een vrouw met een baard, de laatste 11 jaar?
Man, de vrouw met de baard stond honderd jaar geleden al op klaarlichte dag op de kermis...
Dus vroeger was alles beter gaat hier niet op.
God man hou op, 100 jaar geleden ging je als homo nog op de brandstapel, is in sommige landenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Dus het esf is een freakshow geworden.Een kermis alla 2014 voor miljoenen publiek.
De mensen veranderen inderdaad niet de manier waarop wel. Mijn punt is bevestigd.
Straks gaan ze nog janken ook...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht dat Conchita een drama queen was. Maar diverse users zijn nog een stapje erger
Het zou me niks verbazen.quote:
Of Children of the Universe, maar zo ouderwets zal toch niemand zijn. Oh wachtquote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
God man hou op, 100 jaar geleden ging je als homo nog op de brandstapel, is in sommige landen
bijna nog hetzelfde, wil je dat dan?
En ESF is een feestje zo moet je het wel blijven zien, en soms heeft iemand een boodschap...
Je kan ook weer een liedje over ''VREDE OP AARDE'' gaan insturen, maar jah... ondanks dat
het een mooie boodschap is, niet bijster orgineel....
Godverdomme hij is geen transgender dus alsjeblieft niet met deze info aankomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
Geboren worden in het verkeerde lichaam; het is een wrede fout van de natuur die tot onvoorstelbaar leed kan leiden. Wie een jongen is, maar zich een meisje voelt, of andersom, komt in grote psychische problemen zodra de puberteit aanbreekt.
Waarom? Omdat er acts zijn?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Dus het esf is een freakshow geworden.Een kermis alla 2014 voor miljoenen publiek.
De mensen veranderen inderdaad niet de manier waarop wel. Mijn punt is bevestigd.
Zijn baard liet hij niet voor het ESF staan.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Godverdomme hij is geen transgender dus alsjeblieft niet met deze info aankomen.
Hij is een artiest , hij kleed zich als vrouw voor geld. En hij liet zijn baard staan omwille van tolerantie jegens vrouwen die baard hebben. Dat was zijn doel.
Heeft niks met gender probleem te maken. Eigenlijk wat hij doet is juist denegrerend jegens transgenders. Ik denk dat niet transgenders zitten te wachten op baarden. Zij doen juist ontzettend veel moeite om die baard kwijt te raken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef Skillsy het volgende:
Hij is een artiest , hij kleed zich als vrouw voor geld
één stapje? Jezus, wat een verschrikkelijke jankzakken zijn het.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht dat Conchita een drama queen was. Maar diverse users zijn nog een stapje erger
Het is GEEN transgender.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
Heb je überhaupt zitten kijken??quote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Dat is dus niet relevant. Transgenders hebben ook piemels. Hij is een travo. Hij wil helemaal geen vrouw zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT WEET IK, HIJ HEEFT EEN PIEMEL!!!!!
AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH![]()
![]()
ik heb ergens gelezen dat hij voor alle mensen o.a. transgenders , travo weet weetikveelwat die actquote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is dus niet relevant. Transgenders hebben ook piemels. Hij is een travo. Hij wil helemaal geen vrouw zijn.
Ik had hem op plek 8 staan. Maar na drie jank- en 'fake surprise'-faces op 19.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond zijn optreden en zang zó goed dat ik zonder gekheid na een seconde of 15 die baard niet eens meer zág!Ik luisterde en werd gehypnotiseerd door die hele uitstraling en die ogen.
Ik jank niet. Het was een prima optreden, die act had hij niet nodig. Protesteren doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat hij voor alle mensen o.a. transgenders , travo weet weetikveelwat die act
opvoerde, om meer tolerantie te krijgen en zulks..
maar jank lekker verder ofzo...
Nee een baard maakt mij niks uit. Ik vind het jammer dat het een freakshow is geworden en geen SONGcontest is. Daar gaat het mij om. Zijn aanstellerig gedrag en hoe hij stereotype gedragtypen neerzet vind ik niet geschikt voor esf.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je überhaupt zitten kijken??
Ben je nou werkelijk zo overstuur door één baard? Maakt dat het een freakshow?
Jeetje... lullig voor je
Als het een show is waar je een statement moet maken, hoe verklaar je dan al die prachtige gewone nummers die ook gewoon 2e enzo werden?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Nee een baard maakt mij niks uit. Ik vind het jammer dat het een freakshow is geworden en geen SONGcontest is. Daar gaat het mij om. Zijn aanstellerig gedrag en hoe hij stereotype gedragtypen neerzet vind ik niet geschikt voor esf.
Als ik travestieten (hij is dat niet !) wil zien dan ga ik wel naar de desbetreffende café's waar hij optreedt. Ik heb overigens niet gekeken. Mijn moeder keek het einde en zag hem toevallig. Nee de baard stoort me niet want ik heb zelf een baard. En die man stoort me ook niet. Het stoort me dat esf tegenwoordig een show is geworden waar je een statement moet maken. Daar stoor ik me aan.
Huilen deed hij genoegquote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
Zij of Hij heeft in elk geval gewonnen, kan je huilen wat je wil maar tis niet anders....
[ afbeelding ]
Nee hij kwam op voor vrouwen met baarden. Daar wil hij meer tolerantie voor. Maar ik denk meer voor zijn eigen act. Hij is immers een artiest en doet dit voor zijn geld. Laten we wel objectief blijven.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat hij voor alle mensen o.a. transgenders , travo weet weetikveelwat die act
opvoerde, om meer tolerantie te krijgen en zulks..
maar jank lekker verder ofzo...
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:44 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Nee hij kwam op voor vrouwen met baarden. Daar wil hij meer tolerantie voor. Maar ik denk meer voor zijn eigen act. Hij is immers een artiest en doet dit voor zijn geld. Laten we wel objectief blijven.
Voor aanstellers ga ik wel naar shows zoals lady gaga. Ik vind het jammer dat het esf is vervallen tot een show waar niks te gek is.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het een show is waar je een statement moet maken, hoe verklaar je dan al die prachtige gewone nummers die ook gewoon 2e enzo werden?Zonder statements?
Je overdrijft zo enormJe doet net dat als je geen freak act hebt en geen statement het ooit iets kan worden met je optreden op het ESF...
Maar het grappige is... Conchita zingt 50x beter dan Dana Internationalquote:Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Voor aanstellers ga ik wel naar shows zoals lady gaga. Ik vind het jammer dat het esf is vervallen tot een show waar niks te gek is.
Ik vond Finland destijds met die gekrijs en rare maskers ook niks hoor. Ik kan me trouwens wel herinneren Diva international die Israëlische vrouw die gewonnen had in 98? Zij was een transsekeuele vrouw. Maar dat wist ik toen niet want ik was nog klein. Maar ik vond haar prachtig
Gelukkig had zij geen baard nodig om te winnen.
Je doet alsof er jaarlijks alleen maar dit soort acts winnen of goed scoren. En dat is de grootste onzin.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Voor aanstellers ga ik wel naar shows zoals lady gaga. Ik vind het jammer dat het esf is vervallen tot een show waar niks te gek is.
Ik vond Finland destijds met die gekrijs en rare maskers ook niks hoor. Ik kan me trouwens wel herinneren Diva international die Israëlische vrouw die gewonnen had in 98? Zij was een transsekeuele vrouw. Maar dat wist ik toen niet want ik was nog klein. Maar ik vond haar prachtig
Gelukkig had zij geen baard nodig om te winnen.
Hij is een travestiet, niet transgender. Twee compleet losstaande dingen. Hij wil wel tolerantie voor iedereen maar heeft geen transgenders specifiek genoemd. http://wiwibloggs.com/201(...)t-transgender/45930/quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]volgens mij niet hoor...
Dit was toch echt gewoon een act met een boodschap, maar goed, als iedereen daar zo van overstuur
raakt, dan zijn we er nog lang niet geloof ik
nah... heb ik ergens een stukkie gelezen waar het niet goed uitgelegd werd, zou best kunnen,quote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Hij is een travestiet, niet transgender. Twee compleet losstaande dingen. Hij wil wel tolerantie voor iedereen maar heeft geen transgenders specifiek genoemd. http://wiwibloggs.com/201(...)t-transgender/45930/
het grappige is dat Dana nog herinnerd wordt en we van Tom Neuwirth niks meer gaan horen. En nee het liedje vond ik niet mooi. En ja Viva la Diva is voor mij een leuk liedje omdat ik toen mocht opblijvenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het grappige is... Conchita zingt 50x beter dan Dana International
Dus het is zo jammer dat je puur door die baard toch anders naar een nummer luistert...
Ik vind het zelf dan ook wel weer te ver gaan om mensen die liever niet willen dat een 'act' het ESF wint i.p.v. een lied, direct te gaan betichten van intolerantie o.i.d.. Dat an sich is dan ook alweer vrij intolerant.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
Dit was toch echt gewoon een act met een boodschap, maar goed, als iedereen daar zo van overstuur
raakt, dan zijn we er nog lang niet geloof ik
Ohhhhhhhh, gaaf dat jij een glazen bol hebt om in de toekomst te kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:55 schreef Skillsy het volgende:
[..]
het grappige is dat Dana nog herinnerd wordt en we van Tom Neuwirth niks meer gaan horen. En nee het liedje vond ik niet mooi. En ja Viva la Diva is voor mij een leuk liedje omdat ik toen mocht opblijven. Nostalgie
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, gaaf dat jij een glazen bol hebt om in de toekomst te kijken.
Mag ik die af en toe eens lenen?
Effe serieus.. na het Eurovisie heb je ook niks meer van Dana gehoord. Het is niet dat Dana daarna de ene na de andere hit had. Je herinnert je alleen haar Eurovisie optreden. Je weet je Conchita over 15 jaar ook nog te herinneren hoor.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef Skillsy het volgende:
Dana is nog altijd populair. Tom gaan we niet meer terug zien
Ja?? Hahahha. Ik vond haar leuk maar dat is echt om het feit dat ik mocht opblijvenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:58 schreef Greys het volgende:
Ja je hebt gelijk joh
Ik heb ál Dana d'r platen!
Kunnen we jou niet sturen en dat je dan gelijk daar blijft?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Nober het volgende:
Volgend jaar sturen we gewoon wat leden van de pedopartij, als we dan niet winnen sturen we het jaar daarop Badr Hari. En daarna zijn we niet meer welkom.
Oh die onderste ken ik ook nog. Ik vind alleen jammer dat het tegenwoordig allemaal in het Engels is. Ik heb liever dat ze in hun moeder taal zingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Mijn méést favo leuke nummer is deze:
en de mooiste:
Wie is ze?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ergens las ik dat ze die boodschap ook wilde uitdragen... weet niet meer waar![]()
ik heb van alles zitten lezen
Hij was gewoon hartstikke vals, daarom die jurk en dat lange haar en make-up zodat je 'gehypnotiseerd' werd.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond zijn optreden en zang zó goed dat ik zonder gekheid na een seconde of 15 die baard niet eens meer zág!Ik luisterde en werd gehypnotiseerd door die hele uitstraling en die ogen.
Ik geloof niet dat dat een winnend statement is.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet sturen en dat je dan gelijk daar blijft?
Ja! We zijn het helemaal eens over de mooiste, dat is ook altijd mijn keuze geweestquote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Mijn méést favo leuke nummer is deze:
en de mooiste:
Je weet, als ontzettend grote Dana-expert, dat ze daarmee niet eens de finale bereikte, neem ik aan?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef Skillsy het volgende:
Dana is nog altijd populair. Tom gaan we niet meer terug zien
Ja maar deze zongen Engels omdat het Ieren warenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Oh die onderste ken ik ook nog. Ik vind alleen jammer dat het tegenwoordig allemaal in het Engels is. Ik heb liever dat ze in hun moeder taal zingen.
En ik ben nog altijd voor Magyarország uiteraard:
Silvia zingt hier niet heel zuiver maar het is zo swingend. Lekker Hongaarse zene ! Jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Hajrá
NOX de band is uit elkaar
Waarschijnlijk tolerantie in het algemeen (vrouw met baard, homoseksuelen, mensen die er anders uitzien dan anderen). En Rusland pesten want Rusland vind drag queens enzo niet zo top, net zoals 'tolerantie'.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Petrichor het volgende:
Iedereen heeft het over een 'statement' dat van deze act uitgaat. Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat statement precies is?
Iedereen accepteren ongeacht of ze een baard en een jurk dragen? Oostbloklanden pesten? Wat is het nou? Het 'statement' komt bij mij in elk geval niet over.
En Iers klinkt misschien niet zo heel aantrekkelijk hahaquote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar deze zongen Engels omdat het Ieren waren
Als dat niet duidelijk is heeft het ook geen zin om dat uit te leggen. Ik neem aan dat je het zelf ook wel weet maar hier puur reacties aan het uitlokken bent.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Petrichor het volgende:
Iedereen heeft het over een 'statement' dat van deze act uitgaat. Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat statement precies is?
Iedereen accepteren ongeacht of ze een baard en een jurk dragen? Oostbloklanden pesten? Wat is het nou? Het 'statement' komt bij mij in elk geval niet over.
http://en.wikipedia.org/wiki/XY_gonadal_dysgenesisquote:Op zondag 11 mei 2014 19:12 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Er is geen 'ze'. De heer Neuwirth heeft immers nog gewoon Y-chromosomen.
Nee, ik vind het een terechte vraag en juist jouw antwoord draagt bij aan meer onbegrip, vind ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als dat niet duidelijk is heeft het ook geen zin om dat uit te leggen. Ik neem aan dat je het zelf ook wel weet maar hier puur reacties aan het uitlokken bent.
Aha... ik denk dat ik ergens zoiets heb gelezen...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/XY_gonadal_dysgenesis
http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_insensitivity_syndrome
Wow, vrouwen met XY!
Het was maquillagequote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn baard liet hij niet voor het ESF staan.
Hoezo? Het statement is erg duidelijk en ook meerdere malen uitgelegd door Conchita zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een terechte vraag en juist jouw antwoord draagt bij aan meer onbegrip, vind ik.
Ja, maar je kan het statement zelf ook anders uitleggen. Een statement maak je door wat je zegt, tegen wie je het zegt en wanneer je het zegt. Je zou ook kunnen zeggen dat Conchita eigenlijk concludeert dat tolerantie en liefde verloren zouden hebben als een ander liedje had gewonnen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoezo? Het statement is erg duidelijk en ook meerdere malen uitgelegd door Conchita zelf.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha... ik denk dat ik ergens zoiets heb gelezen...
Volledig mee eens. Confronterende vraag blijkbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een terechte vraag en juist jouw antwoord draagt bij aan meer onbegrip, vind ik.
Dan zou hij geen baard hebben. 46,XY betekent genetisch mannelijk. De heer Neuwirth is een man in een jurk.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/XY_gonadal_dysgenesis
http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_insensitivity_syndrome
Wow, vrouwen met XY!
Dat kan. Maar de vraag was welke statement Conchita ermee wilde maken. Niet hoe die statement te interpreteren valt.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar je kan het statement zelf ook anders uitleggen. Een statement maak je door wat je zegt, tegen wie je het zegt en wanneer je het zegt. Je zou ook kunnen zeggen dat Conchita eigenlijk concludeert dat tolerantie en liefde verloren zouden hebben als een ander liedje had gewonnen.
Die twee zaken zijn toch wel erg sterk met elkaar verbonden hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar de vraag was welke statement Conchita ermee wilde maken. Niet hoe die statement te interpreteren valt.
Toch opvallend dat degenen die het hardst over het statement roepen geen helder antwoord kunnen geven wat het statement dan precies is, danwel hoe het uitgelegd moet worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Die twee zaken zijn toch wel erg sterk met elkaar verbonden hoor.
Dat was de bedoeling van Conchita ook waarschijnlijk, en dát is in elk geval gelukt !quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
Ik neem aan dat je het zelf ook wel weet maar hier puur reacties aan het uitlokken bent.
Het statement is dat het als man zijnde geen enkel probleem moet zijn om een jurk te dragen en make-up.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:28 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Toch opvallend dat degenen die het hardst over het statement roepen geen helder antwoord kunnen geven wat het statement dan precies is, danwel hoe het uitgelegd moet worden.
Mensen toch. Dat is Dana International!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Je weet, als ontzettend grote Dana-expert, dat ze daarmee niet eens de finale bereikte, neem ik aan?
Tuurlijk wel, anders win je niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Mensen toch. Dat is Dana International!![]()
![]()
Dít is Dana. Die ook gewonnen heeft, maar véél eerder (en naar mijn weten niets met transseksualiteit of travestie te maken heeft):
Maar dat statement werd in de jaren 80 ook al duidelijk gemaakt door Boy George.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Het statement is dat het als man zijnde geen enkel probleem moet zijn om een jurk te dragen en make-up.
Dan ben ik heel benieuwd naar hoeveel werkgevers die gisteren vrolijk op Oostenrijk hebben gestemd, een vrouw met een baard of een man met een jurk zouden aannemen als werknemers, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Het statement is dat het als man zijnde geen enkel probleem moet zijn om een jurk te dragen en make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |