het grappige is dat Dana nog herinnerd wordt en we van Tom Neuwirth niks meer gaan horen. En nee het liedje vond ik niet mooi. En ja Viva la Diva is voor mij een leuk liedje omdat ik toen mocht opblijvenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het grappige is... Conchita zingt 50x beter dan Dana International
Dus het is zo jammer dat je puur door die baard toch anders naar een nummer luistert...
Ik vind het zelf dan ook wel weer te ver gaan om mensen die liever niet willen dat een 'act' het ESF wint i.p.v. een lied, direct te gaan betichten van intolerantie o.i.d.. Dat an sich is dan ook alweer vrij intolerant.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
Dit was toch echt gewoon een act met een boodschap, maar goed, als iedereen daar zo van overstuur
raakt, dan zijn we er nog lang niet geloof ik
Ohhhhhhhh, gaaf dat jij een glazen bol hebt om in de toekomst te kijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:55 schreef Skillsy het volgende:
[..]
het grappige is dat Dana nog herinnerd wordt en we van Tom Neuwirth niks meer gaan horen. En nee het liedje vond ik niet mooi. En ja Viva la Diva is voor mij een leuk liedje omdat ik toen mocht opblijven. Nostalgie
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, gaaf dat jij een glazen bol hebt om in de toekomst te kijken.
Mag ik die af en toe eens lenen?
Effe serieus.. na het Eurovisie heb je ook niks meer van Dana gehoord. Het is niet dat Dana daarna de ene na de andere hit had. Je herinnert je alleen haar Eurovisie optreden. Je weet je Conchita over 15 jaar ook nog te herinneren hoor.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef Skillsy het volgende:
Dana is nog altijd populair. Tom gaan we niet meer terug zien
Ja?? Hahahha. Ik vond haar leuk maar dat is echt om het feit dat ik mocht opblijvenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:58 schreef Greys het volgende:
Ja je hebt gelijk joh
Ik heb ál Dana d'r platen!
Kunnen we jou niet sturen en dat je dan gelijk daar blijft?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Nober het volgende:
Volgend jaar sturen we gewoon wat leden van de pedopartij, als we dan niet winnen sturen we het jaar daarop Badr Hari. En daarna zijn we niet meer welkom.
Oh die onderste ken ik ook nog. Ik vind alleen jammer dat het tegenwoordig allemaal in het Engels is. Ik heb liever dat ze in hun moeder taal zingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Mijn méést favo leuke nummer is deze:
en de mooiste:
Wie is ze?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ergens las ik dat ze die boodschap ook wilde uitdragen... weet niet meer waar![]()
ik heb van alles zitten lezen
Hij was gewoon hartstikke vals, daarom die jurk en dat lange haar en make-up zodat je 'gehypnotiseerd' werd.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond zijn optreden en zang zó goed dat ik zonder gekheid na een seconde of 15 die baard niet eens meer zág!Ik luisterde en werd gehypnotiseerd door die hele uitstraling en die ogen.
Ik geloof niet dat dat een winnend statement is.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet sturen en dat je dan gelijk daar blijft?
Ja! We zijn het helemaal eens over de mooiste, dat is ook altijd mijn keuze geweestquote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Mijn méést favo leuke nummer is deze:
en de mooiste:
Je weet, als ontzettend grote Dana-expert, dat ze daarmee niet eens de finale bereikte, neem ik aan?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef Skillsy het volgende:
Dana is nog altijd populair. Tom gaan we niet meer terug zien
Ja maar deze zongen Engels omdat het Ieren warenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Oh die onderste ken ik ook nog. Ik vind alleen jammer dat het tegenwoordig allemaal in het Engels is. Ik heb liever dat ze in hun moeder taal zingen.
En ik ben nog altijd voor Magyarország uiteraard:
Silvia zingt hier niet heel zuiver maar het is zo swingend. Lekker Hongaarse zene ! Jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Hajrá
NOX de band is uit elkaar
Waarschijnlijk tolerantie in het algemeen (vrouw met baard, homoseksuelen, mensen die er anders uitzien dan anderen). En Rusland pesten want Rusland vind drag queens enzo niet zo top, net zoals 'tolerantie'.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Petrichor het volgende:
Iedereen heeft het over een 'statement' dat van deze act uitgaat. Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat statement precies is?
Iedereen accepteren ongeacht of ze een baard en een jurk dragen? Oostbloklanden pesten? Wat is het nou? Het 'statement' komt bij mij in elk geval niet over.
En Iers klinkt misschien niet zo heel aantrekkelijk hahaquote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar deze zongen Engels omdat het Ieren waren
Als dat niet duidelijk is heeft het ook geen zin om dat uit te leggen. Ik neem aan dat je het zelf ook wel weet maar hier puur reacties aan het uitlokken bent.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Petrichor het volgende:
Iedereen heeft het over een 'statement' dat van deze act uitgaat. Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat statement precies is?
Iedereen accepteren ongeacht of ze een baard en een jurk dragen? Oostbloklanden pesten? Wat is het nou? Het 'statement' komt bij mij in elk geval niet over.
http://en.wikipedia.org/wiki/XY_gonadal_dysgenesisquote:Op zondag 11 mei 2014 19:12 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Er is geen 'ze'. De heer Neuwirth heeft immers nog gewoon Y-chromosomen.
Nee, ik vind het een terechte vraag en juist jouw antwoord draagt bij aan meer onbegrip, vind ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als dat niet duidelijk is heeft het ook geen zin om dat uit te leggen. Ik neem aan dat je het zelf ook wel weet maar hier puur reacties aan het uitlokken bent.
Aha... ik denk dat ik ergens zoiets heb gelezen...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/XY_gonadal_dysgenesis
http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_insensitivity_syndrome
Wow, vrouwen met XY!
Het was maquillagequote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn baard liet hij niet voor het ESF staan.
Hoezo? Het statement is erg duidelijk en ook meerdere malen uitgelegd door Conchita zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een terechte vraag en juist jouw antwoord draagt bij aan meer onbegrip, vind ik.
Ja, maar je kan het statement zelf ook anders uitleggen. Een statement maak je door wat je zegt, tegen wie je het zegt en wanneer je het zegt. Je zou ook kunnen zeggen dat Conchita eigenlijk concludeert dat tolerantie en liefde verloren zouden hebben als een ander liedje had gewonnen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoezo? Het statement is erg duidelijk en ook meerdere malen uitgelegd door Conchita zelf.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha... ik denk dat ik ergens zoiets heb gelezen...
Volledig mee eens. Confronterende vraag blijkbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een terechte vraag en juist jouw antwoord draagt bij aan meer onbegrip, vind ik.
Dan zou hij geen baard hebben. 46,XY betekent genetisch mannelijk. De heer Neuwirth is een man in een jurk.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/XY_gonadal_dysgenesis
http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_insensitivity_syndrome
Wow, vrouwen met XY!
Dat kan. Maar de vraag was welke statement Conchita ermee wilde maken. Niet hoe die statement te interpreteren valt.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar je kan het statement zelf ook anders uitleggen. Een statement maak je door wat je zegt, tegen wie je het zegt en wanneer je het zegt. Je zou ook kunnen zeggen dat Conchita eigenlijk concludeert dat tolerantie en liefde verloren zouden hebben als een ander liedje had gewonnen.
Die twee zaken zijn toch wel erg sterk met elkaar verbonden hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar de vraag was welke statement Conchita ermee wilde maken. Niet hoe die statement te interpreteren valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |