Uhu, de eerste 8 punten zijn binnenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Nanook24 het volgende:
We zijn inmiddels gezwicht wat een flauwe humor hebben die die Denen zeg.
Jeuh titties!quote:
oke, dan ga ik maar hardlopen....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Een uurtje geduld, dan is het hardlooptopic er weer. De hardlopers slapen
Geef toe jij wilt heus ook weten hoe we het gedaan hebben bij het songfestivalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ben nieuw hier.... weet iemand war ik het hardlooptopic kan vinden?
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, dan ga ik maar hardlopen....
Eurovisie songfestival is een van de redenen dat ik uit NL vertrokken benquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Geef toe jij wilt heus ook weten hoe we het gedaan hebben bij het songfestival
oke, nu is het echt tijd om te gaan....quote:
Partypooperquote:Op zondag 11 mei 2014 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, nu is het echt tijd om te gaan....
Ik kan het me voorstellen. De puntentelling nu is het eerste dat wij zien van het hele ESF.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Eurovisie songfestival is een van de redenen dat ik uit NL vertrokken ben
Ik durf gerust te zeggen dat ik behoorlijk vaderlandslievend ben maar ESF...
Ook geweldige mensen als ik hebben slechte kanten...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, nu is het echt tijd om te gaan....
What else is newquote:Op zondag 11 mei 2014 00:27 schreef mosselmossel het volgende:
Jammer dat je bij een Songfestival de beste song hebt, maar verliest van een politiek statement.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Benen doen al heel de dag flink pijn. Iets te enthousiast geweest denk ik.
Iedereen veel plezier morgen.
Ga dinsdag pas weer lopen dus benen hebben nog even de tijd om bij te komen.quote:
Wat voor pijn is het?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga dinsdag pas weer lopen dus benen hebben nog even de tijd om bij te komen.
Een zeurende pijn. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.quote:
Is een lastige. Ik kan het niet op de kaart vinden. Het is op een dijkje, zo te zien net buiten een grotere stad, met links een fietspad dat naar de stad loopt, vlak voor de gebouwen een plas, en aan de rechterkant een afgeschermd gebied met een weggetje. En een hoogspanningsleiding die vlak langs de wijk loopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Daarnet in het NOS Journaal van 20:00 kwam er een fragment voorbij van een interview met Arie Slob. De interviewer en hij liepen daarbij over een soort dijkachtig paadje.
Ik zou weleens willen weten waar dat is, want daar wil ik dan een keertje lopen.
Yup, hier waait het toch vrij fors, maar heeft dat eigenlijk wel de hele nacht gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier valt het nog wel mee moet ik zeggen. In het zuiden zoveel erger?
Volgens buienradar blijft het wel droog, hoop dat er wel genoeg modder ligt alZin in zware omstandigheden!
Alle andere lopers ook ontzettend veel plezier vandaag! Maak er wat moois van!
Ik nietquote:Op zondag 11 mei 2014 06:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier valt het nog wel mee moet ik zeggen. In het zuiden zoveel erger?
Volgens buienradar blijft het wel droog, hoop dat er wel genoeg modder ligt alZin in zware omstandigheden!
Ben je in het echte leven stalker?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Is een lastige. Ik kan het niet op de kaart vinden. Het is op een dijkje, zo te zien net buiten een grotere stad, met links een fietspad dat naar de stad loopt, vlak voor de gebouwen een plas, en aan de rechterkant een afgeschermd gebied met een weggetje. En een hoogspanningsleiding die vlak langs de wijk loopt.
Ik heb de omgeving van Zwolle afgezocht (daar woont Slob), maar kan zo'n situatie nergens vinden.
Edit: Got it! Ik heb in het telefoonboek van Zwolle opgezocht waar ie woont, en daar in de buurt gezocht. Ze lopen op de IJsseldijk, op het Beekmanpad, in het zuiden van Zwolle.
Dus, wanneer wil je er gaan lopen
lolquote:Op zondag 11 mei 2014 01:20 schreef pijll het volgende:
Edit: Got it! Ik heb in het telefoonboek van Zwolle opgezocht waar ie woont, en daar in de buurt gezocht. Ze lopen op de IJsseldijk, op het Beekmanpad, in het zuiden van Zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |