Dan ging het overduidelijk over een ander zwembad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dicht? Ik leste in het buitenzwembad daar, ook zo rond die tijd. Zwembad is vandaag de dag nog steeds geopend.
Ik denk t. Er waren er ook altijd twee, dan zal de Knotwilg wel dicht zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan ging het overduidelijk over een ander zwembad.
Voor Berry is het 'slechts' een training voor de Spartathlon...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Guard het volgende:
In Steenbergen gaan ze zo langzamerhand de schemering tegenmoet. Wat saai lijkt me dat de hele nacht rondjes van 2,5 km lopen...![]()
Rünno Ruul al 75 km erop zitten.
Hij heeft ook een endo account, helaas geen "live Endo feed" van de Ultraloop Steenbergen, anders hadden we kunnen peptalken
Berry (eigenaar RW Breda) zeer verdienstelijk in de top.
Ja ik had het gehoord dat ie Steenbergen als training ging lopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:49 schreef toto73 het volgende:
[..]
Voor Berry is het 'slechts' een training voor de Spartathlon...
Nice!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:54 schreef toto73 het volgende:
Trouwens, vandaag nog nieuwe schoenen gehaald bij zijn collega RW Tilburg:
Saucony Kinvara 5:
[ afbeelding ]
haha chill is dat he! Zo lekker loom worden en keihard in slaap vallen op de bank.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Haaa ik voel me helemaal lekker rozig. Wat houd ik toch van langere afstanden lopen.
We zijn nog aan het stemmenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:10 schreef Nanook24 het volgende:
Onze film is afgelopen hebben "we" al gewonnen bij het songfestival?
Ze zijn stemmen aan het tellen ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Nanook24 het volgende:
Ok dan blijven we nog even bij de commerciële zenders hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |