Ik heb het echt geprobeerd, maar ben er al weer klaar mee.quote:
Je gaat weer echt trainen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef Quoi het volgende:
Pilou Asbaek![]()
Ik heb voor het eerstintervallen in mijn Garmin gezet. Morgen gewoon trainen - geen wedstrijd. Die komen er genoeg!
Pak gewoon mijn HM schema weer op bij de week van de 14km duurloop: 3x3000m op 80%.
Ik zou zeggen, schrijf je in voor de vooroeverloop.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Daarnet in het NOS Journaal van 20:00 kwam er een fragment voorbij van een interview met Arie Slob. De interviewer en hij liepen daarbij over een soort dijkachtig paadje.
Ik zou weleens willen weten waar dat is, want daar wil ik dan een keertje lopen.
Lijkt me een leuke wedstrijd, maar als ik dat weekend vrij ben wil ik naar Engeland als het even kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, schrijf je in voor de vooroeverloop.
k zat al te kijken.. 2 loopjes achter elkaar, ze was zeker nog niet moe genoeg?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff het wordt echt tijd voor een GPS horloge voor mij. Of een nieuwe telefoon. Dat ding valt steeds uit als Endomondo en muziek aanstaan. Anders had ik misschien wel een nieuw trainingspr op de 15 km, nu moest ik stilstaan om hem weer aan te zetten. Maar anyway, ging erg lekker! Sowieso een wonder dat ik op een dag als vandaag 1,5 uur zonder regen heb gelopen. En prima tempo voor deze hartslag. De terugweg was wel wat zwaarder vanwege heftige wind tegen..
Deel 1:
http://www.endomondo.com/workouts/337612576/11367364
Deel 2:
http://www.endomondo.com/workouts/337652658/11367364
In November is de Boerenkoolloop in Warmenhuizen, die gaat ook voor een deel over een leuk stukje dijk! Geasfalteerde dijk ook, geen gras zoals bij de vooroeverloop.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke wedstrijd, maar als ik dat weekend vrij ben wil ik naar Engeland als het even kan.
Het leven is duidelijk te kort en er zijn te veel leuke loopjes. Mijn hoofddoel voor dit jaar bestaat uit de Meijendelloop eind november (mits die gehouden wordt, dat is nog nergens aangegeven).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In November is de Boerenkoolloop in Warmenhuizen, die gaat ook voor een deel over een leuk stukje dijk! Geasfalteerde dijk ook, geen gras zoals bij de vooroeverloop.
Anders is er nog de Stoomtramloop, dan mag je eerst met de stoomtram en terug lopen. Maar of daar ook een dijk is weet ik niet.
Heb je een linkje? M'n moeder woont naast Dinteroord, die is vast wel geinteresseerd!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:30 schreef Murmeli het volgende:
Ik zag nog een leuk loopje op de A4 bij Dinteloord in de buurt. In november
De boerenkoolloop was wel een van de leukere loopjes van vorig jaar. Maar mn herinnering is waarschijnlijk wel wat gekleurd doordat pas bij kilometer 9 de alcohol van de vorige dag uitgewerkt was.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het leven is duidelijk te kort en er zijn te veel leuke loopjes. Mijn hoofddoel voor dit jaar bestaat uit de Meijendelloop eind november (mits die gehouden wordt, dat is nog nergens aangegeven).
Ik heb m'n zwemdiploma's in Steenbergen gehaald!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb jaren in Steenbergen gewerkt. Elke dag langs Dinteloord.
A4run.nlquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je een linkje? M'n moeder woont naast Dinteroord, die is vast wel geinteresseerd!
Toen ik er werkte (pfoeh, alweer 19 tot 14 jaar geledenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb m'n zwemdiploma's in Steenbergen gehaald!
Hier ook genoteerd ja. Geef ff een gil als je er iets over hoort...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het leven is duidelijk te kort en er zijn te veel leuke loopjes. Mijn hoofddoel voor dit jaar bestaat uit de Meijendelloop eind november (mits die gehouden wordt, dat is nog nergens aangegeven).
Dicht? Ik leste in het buitenzwembad daar, ook zo rond die tijd. Zwembad is vandaag de dag nog steeds geopend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toen ik er werkte (pfoeh, alweer 19 tot 14 jaar geleden) was het zwembad net dicht.
Doen ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook genoteerd ja. Geef ff een gil als je er iets over hoort...
Dan ging het overduidelijk over een ander zwembad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dicht? Ik leste in het buitenzwembad daar, ook zo rond die tijd. Zwembad is vandaag de dag nog steeds geopend.
Ik denk t. Er waren er ook altijd twee, dan zal de Knotwilg wel dicht zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan ging het overduidelijk over een ander zwembad.
Voor Berry is het 'slechts' een training voor de Spartathlon...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Guard het volgende:
In Steenbergen gaan ze zo langzamerhand de schemering tegenmoet. Wat saai lijkt me dat de hele nacht rondjes van 2,5 km lopen...![]()
Rünno Ruul al 75 km erop zitten.
Hij heeft ook een endo account, helaas geen "live Endo feed" van de Ultraloop Steenbergen, anders hadden we kunnen peptalken
Berry (eigenaar RW Breda) zeer verdienstelijk in de top.
Ja ik had het gehoord dat ie Steenbergen als training ging lopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:49 schreef toto73 het volgende:
[..]
Voor Berry is het 'slechts' een training voor de Spartathlon...
Nice!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:54 schreef toto73 het volgende:
Trouwens, vandaag nog nieuwe schoenen gehaald bij zijn collega RW Tilburg:
Saucony Kinvara 5:
[ afbeelding ]
haha chill is dat he! Zo lekker loom worden en keihard in slaap vallen op de bank.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Haaa ik voel me helemaal lekker rozig. Wat houd ik toch van langere afstanden lopen.
We zijn nog aan het stemmenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:10 schreef Nanook24 het volgende:
Onze film is afgelopen hebben "we" al gewonnen bij het songfestival?
Ze zijn stemmen aan het tellen ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Nanook24 het volgende:
Ok dan blijven we nog even bij de commerciële zenders hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |