Wil je bagage dan moet je idd bijbestellen/betalen. Was geen probleem geweest als ik dat even had doorgegeven aan degene die het geboekt had. Maar ik dacht dat het niet nodig was. En had geen zin om dan straks voor een vlucht van 1,5 ook nog eens half uur gedoe te hebben met bagage.quote:
Zodra ze beginnen te stinken is her tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar let dan wel even op de houdbaarheidsdatum
Meestal stinken ze vanaf het begin dan al, maar verbloemen ze zich met een lekker nep-geurtjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zodra ze beginnen te stinken is her tijd voor een nieuwe
Ja. Fucking Whatsapp.quote:
Ik weet mijn aandeel erin, maar die ander is gewoon een trut, want anders doe je het niet. Er is altijd een keuze. Dit is de verkeerde.quote:Ik zou bijvoorbeeld wel closure willen hebben in die zin dat ik wil weten waarom iemand dat gedaan heeft. Dat kan n leermoment voor jezelf zijn of je weet dan 100% zeker dat de ander n trut/ lul is en je je niet langer hoeft af te vragen of het aan jou lag
Maar inderdaad aan een 'sorry' heb je niks.
Haaardcore...jonguh!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wacht verdomme nog steeds op dat telefoontje. Ik heb al toegezgd dat ik er vandoor ga, nou moet de volgende domino ook willen omvallen.
Ik stop dan ook direct met therapie en medicatie.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:56 schreef Cue_ het volgende:
En gvd ik voel mezelf weer es een domme koe.Waarom uberhaupt dingen meenemen? Ik kan me die tripjes nog goed herinneren, het enige wat ik altijd meenam was de laptop van de zaak omdat ze in de kantoren in het buitenland de taal anders hadden. Schone onderbroek + tandpasta trek ik wel ergens daar uit de winkel (of liggen al in het hotel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gewoon tsjill en relaxed Cue. Nergens voor nodig. Vliegen met koffer is altijd een nachtmerrie
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Yip, heb het mijn therapeut laten weten en de huisarts assistente door laten geven dat ik stop met medicatie. Ik denk dat ik ook een streep door mn zorg verzekering ga zetten.quote:
Ik snap dat je kwaad bent maar ik vind dit echt eem beetje te ver doorslaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja. Fucking Whatsapp.
[..]
Ik weet mijn aandeel erin, maar die ander is gewoon een trut, want anders doe je het niet. Er is altijd een keuze. Dit is de verkeerde.
Geen reden praat dit ook recht, dus die hoef ik niet. Geen sorry maakt het ongedaan, dus die hoef ik niet. Geen traan laat me geloven dat ze om me geeft. En geen woord maakt dat ik haar vriendschappelijk zou willen behandelen, dus die hoef ik ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij een relatie hebt en plots de volgende dag kapt jouw vriend met de relatie.. Hij heeft jou niet f2f iets gezegd.. En je ziet hem plots met een andere dame om de arm voor jou neus paraderen.. Net alsof jij nooit bestaan hebt..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap dat je kwaad bent maar ik vind dit echt eem beetje te ver doorslaan.
Het feit dat zij een hele slechte manier van omgaan heeft met een relatie-issue maakt haar niet meteen tot een soort hersenloos gevoelloos stuk onkruid.
Maar ik noem d'r ook geen hersenloos gevoelloos stuk onkruid...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap dat je kwaad bent maar ik vind dit echt eem beetje te ver doorslaan.
Het feit dat zij een hele slechte manier van omgaan heeft met een relatie-issue maakt haar niet meteen tot een soort hersenloos gevoelloos stuk onkruid.
Natuurlijk is het ook ego, want ik ben aan de kant gezet als een stel oude schoenen. Maar daarnaast heb ik met mezelf in de clinch gelegen, voor haar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:05 schreef seasushi het volgende:
@Gray...
zonder je voor het hoofd te willen stoten... Is het niet ook een beetje een ego dingetje?
Je had best twijfels over haar. vond dat ze op veel fronten niet bij je paste. Nu heeft ze je op onbehoorlijke wijze gedumpt. Is het nou de verliefdheid waarin je zo op je bek bent gegaan, of is je ego gekwetst?
Eerst vreemdgaan met die dame, dan uitmaken en paraderen hè. En dan wel uitmaken via WhatsApp, want stay classy San Diego!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als jij een relatie hebt en plots de volgende dag kapt jouw vriend met de relatie.. Hij heeft jou niet f2f iets gezegd.. En je ziet hem plots met een andere dame om de arm voor jou neus paraderen.. Net alsof jij nooit bestaan hebt..
Als dat niet een hersenloos gevoelloos stuk onkruid is.. Wat is dan wel een hersenloos gevoelloos stuk onkruid?
Dit is een beetje wat ik bedoelde. Deze actie van haar is stom en gemeen. Maar dan kan ze verder nog best een mens zijn die kan denken en ook goede beslissingen neemt. En bijv een reden heeft gehad voor dit gedrag. Dat rechtvaardigt vreemdgaan niet, maar kan wel een oorzaak zijn die interessant kan zijn om te weten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind sowieso dergelijke termen over iemand zeggen heel lastig. Want dan bestempel je de hele persoon, terwijl iemand veel meer is dan een actie op een bepaald moment in z'n leven.
Zelf zou ik eerder zeggen van "wat een hersenloze gevoelloze stuk onkuidige actie"Dan bestempel je de actie en niet de gehele persoon.
ik ben ook veels te aardig
Daarom laat ik hem ook lekker begaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:17 schreef minthy het volgende:
Mag je ook nog gewoon zelf een mens zijn en lekker pissig reageren als een relatie (zeker op deze manier) uit is gegaan? Dat relativeren komt later wel toch?
Het is ook een beetje waar je de lijn trekt eh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind sowieso dergelijke termen over iemand zeggen heel lastig. Want dan bestempel je de hele persoon, terwijl iemand veel meer is dan een actie op een bepaald moment in z'n leven.
Zelf zou ik eerder zeggen van "wat een hersenloze gevoelloze stuk onkuidige actie"Dan bestempel je de actie en niet de gehele persoon.
ik ben ook veels te aardig
Ik heb volgens mij nog nooit iemand meer genoemv dan een sukkel of domme trut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is ook een beetje waar je de lijn trekt eh?. Na vreemdgaan is een persoon voor mij altijd een stuk onkruid, ongeacht welke reden dan ook. Mits het iets is wat minder erg is als vreemdgaan valt het onder de noemer; 'domme actie' maar dat zegt dan weer niet zo veel over de persoon in kwestie, dat kan ons allemaal overkomen.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef Gray het volgende:
Zowel zij als ik hadden moeten communiceren, dat weet ik. Durfde ze dat niet, begrijpelijk. Dan maar vreemdgaan als boodschap kiezen, onbegrijpelijk. Of iig niet te verantwoorden.
En dan al helemaal niet dat allemaal via WhatsApp laten weten, 2 dagen later met die jongen voor m'n neus rondparaderen en m'n verzoek voor geen contact inwilligen. Dat is opzettelijk iemand kwetsen en dat heb ik zeker niet verdiend.
Dat heb ik ook wel. Wat ik altijd al doe, en me nu opvalt dat ik ook doe, is gesprekken houden in m'n hoofd. Zo werd me gister de vraag gesteld: haat je me? En mijn antwoord daarop was: nee, dat kan ik niet. Zo'n soort mens ben ik niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit iemand meer genoemv dan een sukkel of domme trut.
Miss omdat me zelf weinig is overkomen of doordat ik t gelijk relativeer en de ander altijd wel ergens op een punt kan begrijpen of t voor die ander kan goedpraten.
quote:Ook niet de meest fijne eigenschap.
@gray. Dat je t zeker niet verdiend dat is 1 ding waar we t allemaal over eens zijn
Had zij er van te voren ook maar zo over gedacht.quote:
Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant is t dan ook heel lastig. Tenminste zelf merk ik dat ik daardoor dus heel vlak leef met weinig emoties die pieken en dalen kent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Wat ik altijd altijd, en me nu opvalt dat ik ook doe, is gespreken houden in m'n hoofd. Zo werd me gister de vraag gesteld: haat je me? En mijn antwoord daarop was: nee, dat kan ik niet. Zo'n soort mens ben ik niet.
Wel vroeg ik me kort na het nieuws af waarom, en wat heb ik gedaan dat hierin moest resulteren? Ik zoek de fout dus evengoed bij mezelf.
Is dat juist niet ergens heel normaal "willen leren van je fouten" want dan zou je het bij de volgende beter kunnen doen zegmaar. Maar het feit dat je het niet weet geeft al aan dat zij haar frustraties niet met jou gedeeld heeft en ze niet gezegd heeft wat haar dwars zat. Ze heeft je ook niet de kans gegeven jezelf te verbeteren dan. En dat is wat ik nu 1,2,3 uit je post haal hoor kan het fout hebben. Want sta momenteel langs de zij lijn toe te kijken terwijl jij er midden in staat met je gevoelens en emoties.(heey heb ik vaker gehoord).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Wat ik altijd al doe, en me nu opvalt dat ik ook doe, is gesprekken houden in m'n hoofd. Zo werd me gister de vraag gesteld: haat je me? En mijn antwoord daarop was: nee, dat kan ik niet. Zo'n soort mens ben ik niet.
Wel vroeg ik me kort na het nieuws af waarom, en wat heb ik gedaan dat hierin moest resulteren? Ik zoek de fout dus evengoed bij mezelf.
[..]
[..]
Had zij er van te voren ook maar zo over gedacht.
Haat je me? Wat ook een vraagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Wat ik altijd al doe, en me nu opvalt dat ik ook doe, is gesprekken houden in m'n hoofd. Zo werd me gister de vraag gesteld: haat je me? En mijn antwoord daarop was: nee, dat kan ik niet. Zo'n soort mens ben ik niet.
Dat is iets waar ik een aantal jaar terug aan gewerkt heb. Ik wilde voelen, leven, beide kanten van het leven verkennen! En ook m'n geest leren kennen, omdat ik af en toe het gevoel had dat deze een loopje met me nam. Maar ook was het om me beter te leren uiten, want soms had ik het gevoel los te staan van de wereld. Dat wilde ik niet; ik wilde in de wereld staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant is t dan ook heel lastig. Tenminste zelf merk ik dat ik daardoor dus heel vlak leef met weinig emoties die pieken en dalen kent.
Van de verhalen hier merk ik dat jij dat nog wel hebt, dat is mooi!
Yeah!quote:Je bent een toffe gast dus ze mot met der stomme acties van je afblijven
Wat ik weet is ze "niet het gevoel had dat ik m'n best voor haar deed", wat ik me kan voorstellen, al had ik daar m'n redenen voor. Maar zij wist die redenen niet, terwijl ik niet wist dat het een issue was voor haar. Beide hadden we iets moeten zeggen en elkaar een kans moeten geven. Of niet, maar het dan iig op een volwassen manier uitpraten. Dan had het misschien ff geduurd, maar had ik wel een vriendelijke band met haar willen onderhouden, want het is verder een prima meid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Is dat juist niet ergens heel normaal "willen leren van je fouten" want dan zou je het bij de volgende beter kunnen doen zegmaar. Maar het feit dat je het niet weet geeft al aan dat zij haar frustraties niet met jou gedeeld heeft en ze niet gezegd heeft wat haar dwars zat. Ze heeft je ook niet de kans gegeven jezelf te verbeteren dan. En dat is wat ik nu 1,2,3 uit je post haal hoor kan het fout hebben. Want sta momenteel langs de zij lijn toe te kijken terwijl jij er midden in staat met je gevoelens en emoties.(heey heb ik vaker gehoord).
Ik zeg vergeten en doorgaan. Ookal weet en snap ik dat het erg moeilijk voor je is en gaat zijn.
Een vraag die ik alleen van vrouwen heb horen komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haat je me? Wat ook een vraag. Sorry.
Mocht je er eens zin in hebben zou ik t wel tof vinden om hier eens over te praten over een wijntje/biertje, hoe je dat gedaan hebt, want ben wel heel benieuwd en denk dat t niet verkeerd voor me zou zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:08 schreef Gray het volgende:
Dat is iets waar ik een aantal jaar terug aan gewerkt heb. Ik wilde voelen, leven, beide kanten van het leven verkennen! En ook m'n geest leren kennen, omdat ik af en toe het gevoel had dat deze een loopje met me nam. Maar ook was het om me beter te leren uiten, want soms had ik het gevoel los te staan van de wereld. Dat wilde ik niet; ik wilde in de wereld staan.
Ik kan het je zo ook al vertellen: contemplatie en meditatie, of als je dat vieze woorden vindt: introspectie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht je er eens zin in hebben zou ik t wel tof vinden om hier eens over te praten over een wijntje/biertje, hoe je dat gedaan hebt, want ben wel heel benieuwd en denk dat t niet verkeerd voor me zou zijn.
(maar zo niet, ook geen probleem hoor)
Op het moment dat je met jezelf gaat zitten en je aandacht focust op whatever in je bewustzijn opkomt, zul je zien dat er soms veel vreemde en enge emoties/gevoelens opborrelen. Dit is niet verkeerd, dit is juist de bedoeling, want voelen is essentieel voor het verwerken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Er komen dan gelijk ozveel vragen in me op. Maar daarmee ga ik topic niet vervuilen. Tnx in ieder geval.
Je kan ze aandragen in het Kracht van het Nu-topic. Dat gaat eigenlijk over introspectie, zij het in de context van het gedachtengoed zoals Tolle dat geschreven heeft. Ben zelf geen fan van het schrijven de man, maar zijn inzichten deel ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Er komen dan gelijk ozveel vragen in me op. Maar daarmee ga ik topic niet vervuilen. Tnx in ieder geval.
Het moeilijkste daarbij is bij je aandacht blijven. Emoties kunnen heel meeslepend zijn. Niet erg, maar lastig soms.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Op het moment dat je met jezelf gaat zitten en je aandacht focust op whatever in je bewustzijn opkomt, zul je zien dat er soms veel vreemde en enge emoties/gevoelens opborrelen. Dit is niet verkeerd, dit is juist de bedoeling, want voelen is essentieel voor het verwerken.
Het lijkt soms zo willekeurig waar we ons bewust van zijn he? In tijden van depressie lijkt dit extra lastig te zijn, omdat je dan wel geneigd bent focus te leggen op dat wat je dieper in die vicieuze cirkel doet werpen. Relativeren kan dan juist goed zijn, omdat je daarmee automatisch kijkt naar de lichte kant die schuilt achter donkere gedachten. Een mes snijdt immer aan twee kanten.quote:Wat ik merk bij het beoefenen van mindfulnessmeditatie, is dat alles vanzelf duidelijk wordt. Je ziet steeds meer wat er in jezelf omgaat en dat deze zaken jou niet bepalen, maar daar slechts om een bepaalde reden zijn. Vanuit een gebeurtenis, gewoonte of andere vorm van conditionering heb je dan het idee dat je deze dingen aan moet grijpen. Waar je wellicht uren kan piekeren om een angstige gedachte (die relatie heeft tot een gebeurtenis uit het verleden), lig je er totaal niet wakker van dat je hart op elk momemt kan stoppen met tikken.
Ik denk dat het bewustzijn van wat er in je speelt er altijd wel is, alleen dat het soms gehinderd wordt. Tijdens een burnout/depressie stopt je verstand niet met werken, maar het wordt eerder overschreeuwd door moeilijke emoties en gevoelens. Meditatie kan in mijn ogen helpen het verstand weer terug te brengen, de boel te relativeren en daardoor te herstellen tot een nieuwe jij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan ze aandragen in het Kracht van het Nu-topic. Dat gaat eigenlijk over introspectie, zij het in de context van het gedachtengoed zoals Tolle dat geschreven heeft. Ben zelf geen fan van het schrijven de man, maar zijn inzichten deel ik.
[..]
Het moeilijkste daarbij is bij je aandacht blijven. Emoties kunnen heel meeslepend zijn. Niet erg, maar lastig soms.
[..]
Het lijkt soms zo willekeurig waar we ons bewust van zijn he? In tijden van depressie lijkt dit extra lastig te zijn, omdat je dan wel geneigd bent focus te leggen op dat wat je dieper in die vicieuze cirkel doet werpen. Relativeren kan dan juist goed zijn, omdat je daarmee automatisch kijkt naar de lichte kant die schuilt achter donkere gedachten. Een mes snijdt immer aan twee kanten.
Het stopt niet met werken nee, maar het werkt wel anders. Een depressief mens houdt er daadwerkelijk een letterlijke en figuurlijke donkere kijk op na.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:17 schreef duracellkonijntje het volgende:
Tijdens een burnout/depressie stopt je verstand niet met werken, maar het wordt eerder overschreeuwd door moeilijke emoties en gevoelens.
Als je op die manier relativeert, dan ben je aan het wegstrepen, en daar ben ik geen voorstander van. Beide kanten moet je erkennen, niet de ene via de andere ontkennen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:36 schreef Raggingbull het volgende:
Maar met dat relativeren kun je tevens juist de andere kant op gaan. Omdat je de dingen afzwakt kun je soms tegen het probleem aan lopen dat dingen in werkelijkheid erger zijn dan het door relativeren lijkt. Ergens hebben jullie met al dat zweverige gedoe een punt. Maar de andere kant is ook dat er een grote keer zijde aan kan zitten naar mijn mening.
Dat zeker, maar zelfs toen ik in mijn diepste zwarte gat zat bij wijze van spreken, wist ik wel dat het niet zo was als ik me voelde. De donkere sluiere die je echter over je heen hebt hangen is echtert te sterk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Het stopt niet met werken nee, maar het werkt wel anders. Een depressief mens houdt er daadwerkelijk een letterlijke en figuurlijke donkere kijk op.
Yeah! Kijk ook eens op de website www.getsomeheadspace.com. Die man kan het zo rustig brengen en je hebt een 10 daagse cursus van elke dag 10 minuten waarin je de basis leert. Heb ik enorm veel aan gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gister wel de mindfullness voor dummys gekocht.. ben zeer benieuwd
Yeah, en zelfs al weet je 'm tijdelijk op te lichten, dan zal je het moeten blijven herhalen tot ie je ogen niet langer bedekt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Dat zeker, maar zelfs toen ik in mijn diepste zwarte gat zat bij wijze van spreken, wist ik wel dat het niet zo was als ik me voelde. De donkere sluiere die je echter over je heen hebt hangen is echtert te sterk.
Precies. Nouja, ik denk dat als je een keer psychisch kapot bent geweest het alle tegenslagen vanaf dan wel in perspectief zet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Yeah, en zelfs al weet je 'm tijdelijk op te lichten, dan zal je het moeten blijven herhalen tot ie je ogen niet langer bedekt.
Zeker. Wanneer je op het diepst ben geweest kan je alleen nog maar naar boven kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:06 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Precies. Nouja, ik denk dat als je een keer psychisch kapot bent geweest het alle tegenslagen vanaf dan wel in perspectief zet.
Afleren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:52 schreef Miniem het volgende:
Ik denk altijd dat mensen me niet mogen of me haten.
Denk aan de dame met de baard. Een nummer over veranderen en overwinnen...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Raggingbull het volgende:
Hah me centen weer verdiend vandaag. Nu nog al die vriendschap/liefdes liedjes die op de radio waren uit me hoofd zetten en dan slapen.
Dame met baard de uh.. HUH?? Dat rijmt in mijn hoofd echt niet.. sorry ben best wel wereldvreemd beetje waar heb je het over?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Denk aan de dame met de baard. Een nummer over veranderen en overwinnen...
Songfestival, de 'winnares' is een dame met een baard. Probeer je daar maar eens een voorstelling van te maken in bed hahaquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dame met baard de uh.. HUH?? Dat rijmt in mijn hoofd echt niet.. sorry ben best wel wereldvreemd beetje waar heb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |