oh op die manier, ja inderdaad dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel man op iets al wat ouder. Vooral dat I dont wanna stukje en dat muziekje erna
ben neutraalquote:
Jammer dat Nederland door is...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In dit tempo kan ik (bijna) alle posts lezen.
Ga zo door
Dan zit je in ieder geval niet met je knietjes op het koude ijs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende: [..] Nee het perron volplakken met van die gele post-its, zoals de Oekraïense deed, das leuk
![]()
quote:
FIJN DAT IK EVEN DE KANS KRIJG MIJN POST AAN TE PASSEN HEquote:
Nee das waar, lekker langs de langsrazende treinen is ideaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit je in ieder geval niet met je knietjes op het koude ijs.
Nou, er zitten wel een paar goeie nummer sinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Tukker87 het volgende:
Dit is niet veel beter dan de eerste halve finale lol
Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
FIJN DAT IK EVEN DE KANS KRIJG MIJN POST AAN TE PASSEN HE
godverdomme zeg
quote:
heb je zijn bazen fragment gezien in het rtl spotje waar het nummer 'because im happy' onder zit?quote:
mag niet van de griekenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef MilaNL het volgende:
Verander de naam van dat land nou eens. Dit is gewoon beschamend.
beste vriend van tjackaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is Peter en waarom haalt hij Lelbron weg.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
godverdomme zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]top lelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Misschien verwacht ik er te veel van ;P.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, er zitten wel een paar goeie nummer sin
Volgens mij een liedje van tarkan....of zoietsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh op die manier, ja inderdaad dan.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze zeer sociaal binnen komen rijden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee das waar, lekker langs de langsrazende treinen is ideaal.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Fas deze vrouw mooi vindt.
Hoef je niet te vloeken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
godverdomme zeg
Pas maar op, anders krijg je straf van de boze wiskundejufquote:
Seka is 10x engerquote:
10 jaar geleden ja. Dit kan echt niet meer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Dit is wel een echte ESF stamper vind ik. Alleen die gare danser hoeft dan weer niet erbij.
quote:
quote:
Ik wil ook rust, ik moet naar de wcquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer begint de rust? Ik kan de opwinding even niet meer aan.
Nou ja ik ben al oud hequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
10 jaar geleden ja. Dit kan echt niet meer.
what thequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
godverdomme zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Trap ik dan op je ziel?quote:
Ja en niet zomaar even een plasje deponeren. Ik ben van plan erbij te gaan zitten. Ik zeg niet dat dit nummer het opwekt, maar...quote:
Helaas, Kalmte na de Storm kom zaterdag pas weer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer begint de rust? Ik kan de opwinding even niet meer aan.
ratatatataquote:
is ie alweer banned?quote:
Niet hier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, anders krijg je straf van de boze wiskundejuf
Ik ben er lang al, schijtvogel.quote:
Ik ben zelf niet gelovig, maar vloeken vind ik heel onbeschaafd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat? Trap ik dan op je ziel?
OT:
Wow dat was even een flinke valse noot
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze zeer sociaal binnen komen rijden.
soms vertrekken ze dan weer niet, maar dat is een ander -niet zo spannend- verhaal![]()
Waarvan aktequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en niet zomaar even een plasje deponeren. Ik ben van plan erbij te gaan zitten. Ik zeg niet dat dit nummer het opwekt, maar...
Alweer?quote:
Welke, ik hoorde ineens niets meer.quote:
Nee, je moet wel eerst naar Kopenhagen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, in deze halve finale zou "bake a cake" altijd zijn doorgegaan.
Dat was echt sjanant.quote:
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat? Trap ik dan op je ziel?
OT:
Wow dat was even een flinke valse noot
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarvan zwakte dat ik het nodig heb xD
oh gelukkig, was bang dat je je ons niet kon verblijden met je kwaliteits posts vol diepe analyses wat je van elk lied vindquote:
Ik zal je even op weg helpenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en niet zomaar even een plasje deponeren. Ik ben van plan erbij te gaan zitten. Ik zeg niet dat dit nummer het opwekt, maar...
quote:
*primaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.
BLijkbaar houd ik van dominoquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
Oh, mooie mannen houden blijkbaar van domino
Met Robin en belspelletjesquote:
zo gaan die dingen 15 tegen 15quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Letland, Portugal en België... die waren 100% zeker doorgegaan vandaag
Sorry Johannes, een gifje om het goed te maken:quote:
mega kermis bij lelylaangodquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alvast mijn broodjes ingepakt voor weer een dag naar m'n stage.
Je zou het spontaan als hobby nemen?quote:
montenegro verloochent zichzelf tenminste niet en doet waar het goed in is, GEEN Engels zingen en gewoon een fatsoenlijke ballad brengenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Vroeger hadden die Balkanlanden tenminste nog leuk getrommel en maffe folkloristische pakjes.
quote:
Ohjaaa de aortaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar bleef ik voor thuis.
Gelukkig bleef de aorta wel lopen.
Baas!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal je even op weg helpen
[ afbeelding ]
Inb4 Kaneel.quote:
Haha, wilde ik net posten!quote:
Wees maar blij dat je geen lekker wijf bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef Tem het volgende:
Mensen die fluiten zijn sowieso irritant. 1/10
Die achterlijke challenges van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was mooi, de hele avond met chips erbij enzo en dan OH NEE HIJ STOPT!11 DE AORTA DOET HET NOG JONGENS GEEN PANIEK
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was mooi, de hele avond met chips erbij enzo en dan OH NEE HIJ STOPT!11 DE AORTA DOET HET NOG JONGENS GEEN PANIEK
Volgens mij bleefiedereen daarvoor thuisquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat hield ik van de aorta.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
echt? niet gezien toen ik vandaag kwam had ik de tram 17 gemist en moest ik iedereen tegenover die naar Osdorp moest aankijken sinds die kant altijd vol is.quote:
"De afgelopen jaren", het bestaat nog?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die achterlijke challenges van de afgelopen jaren
alorsgodinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen lekker wijf bent.
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Worden gifjes vandaag weer verwijdert?
Probeer het uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Worden gifjes vandaag weer verwijdert?
quote:
Hahaha jezusquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, wilde ik net posten!
DE pater
Volgens mij niet. Alleen Australie geloof ik .quote:
Geen ideequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De afgelopen jaren", het bestaat nog?
xDquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
9.5/10, hier zou ik op kunnen zitten.
Wel spelfouten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Worden gifjes vandaag weer verwijderd?
Toen ging het in het begin al fout omdat door de hitte het gebouw had uitgezet ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik mis het tv programma De eerste de beste, daar kwamen de dominosteentjes het eerste in voor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |