oh op die manier, ja inderdaad dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel man op iets al wat ouder. Vooral dat I dont wanna stukje en dat muziekje erna
ben neutraalquote:
Jammer dat Nederland door is...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In dit tempo kan ik (bijna) alle posts lezen.
Ga zo door
Dan zit je in ieder geval niet met je knietjes op het koude ijs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende: [..] Nee het perron volplakken met van die gele post-its, zoals de Oekraïense deed, das leuk
![]()
quote:
FIJN DAT IK EVEN DE KANS KRIJG MIJN POST AAN TE PASSEN HEquote:
Nee das waar, lekker langs de langsrazende treinen is ideaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zit je in ieder geval niet met je knietjes op het koude ijs.
Nou, er zitten wel een paar goeie nummer sinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Tukker87 het volgende:
Dit is niet veel beter dan de eerste halve finale lol
Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
FIJN DAT IK EVEN DE KANS KRIJG MIJN POST AAN TE PASSEN HE
godverdomme zeg
quote:
heb je zijn bazen fragment gezien in het rtl spotje waar het nummer 'because im happy' onder zit?quote:
mag niet van de griekenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef MilaNL het volgende:
Verander de naam van dat land nou eens. Dit is gewoon beschamend.
beste vriend van tjackaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is Peter en waarom haalt hij Lelbron weg.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
godverdomme zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]top lelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Misschien verwacht ik er te veel van ;P.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, er zitten wel een paar goeie nummer sin
Volgens mij een liedje van tarkan....of zoietsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh op die manier, ja inderdaad dan.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze zeer sociaal binnen komen rijden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee das waar, lekker langs de langsrazende treinen is ideaal.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Fas deze vrouw mooi vindt.
Hoef je niet te vloeken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
godverdomme zeg
Pas maar op, anders krijg je straf van de boze wiskundejufquote:
Seka is 10x engerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |