Ja, was ook meer een vraag aan de Natressers hier. Een punt waar jij wel over mee kan praten is welk werk beter bij je past: ooff staat dicht bij de manschappen/zijn gp, ooff gets to do cooler stuff (wat betreft oefeningen maar ook meer in het veld). Een officier bij de Natres is wat dat betreft bijna alleen bezig met papierwerk, personeelmanagement, etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet de tijd investering niet. Heb wat dat betreft geen natres ervaring.
Hoeveel zijn het er nu eigenlijk? Een man of 8?quote:Op maandag 12 mei 2014 01:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoeveel DEF'ers nog bij de baas zitten over 2 jaar.
Tijd voor een poll?quote:Op maandag 12 mei 2014 01:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er nu eigenlijk? Een man of 8?
Wie weetquote:Op maandag 12 mei 2014 09:09 schreef Kostertjuh het volgende:
BB, ik ben om 1000 op t MEA, misschien spot ik je wel :-p
Ik want mn huidige functie loopt nog 3 jaar :pquote:Op maandag 12 mei 2014 01:19 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 01:19 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik niet toegelaten word tot de master geneeskunde, dan is er een grote kans dat ik als officier Kmar ga solliciteren.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er nu eigenlijk? Een man of 8?
Neuh, lang geleden in mijn eindexamen jaar wilde ik dat. Maar dat is geen toekomst heb ik gezien nu ik een tijdje bij de natres zit.quote:
Kmar off wel danquote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neuh, lang geleden in mijn eindexamen jaar wilde ik dat. Maar dat is geen toekomst heb ik gezien nu ik een tijdje bij de natres zit.
Ik zei ook: als ik niet word toegelaten tot de master geneeskunde. Ik heb er nu bijna 3 jaar biologie opzitten en ik heb bijna mijn bachelordiploma. Maar als ik nu niet word toegelaten tot de master geneeskunde weet ik niet of ik wel zin heb om verder met (medische) biologie/wetenschap/farmaceutische industrie/educatie/whatever door te gaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Kmar off wel dan? Zo'n studie volgen als je nu doet en dan dit?
Daar heb ik over nagedacht en ik heb het ook besproken met mijn mentor op de universiteit (professor toxicologie). We kwamen tot de conclusie dat in ons werkveld de ontwikkelingen veel te snel gaan om na zo'n tussenperiode als officier infanterie nog in te kunnen haken in die wereld.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef hcwp het volgende:
Waarom is off inf geen optie? de vraag is ook natuurlijk of je het als carriere of voor een aantal jaren wilt doen
wat als je bij beide wordt afgewezen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:38 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan zou ik liever voor een carrière als Kmar officier kiezen dan als officier infanterie/officier bij de KL, denk ik. Maar laten we hopen dat ik gewoon toegelaten word tot de opleiding geneeskunde en arts kan worden. Dan hoef ik dit soort second choices niet te realiseren.
Arrogant, maar ik acht de kans klein dat ik door de AAC afgewezen word als ik m'n zaakjes goed voor elkaar heb. En stel dat het nou wel gebeurt, dan ga ik gewoon terug naar de medische wetenschap/farmaceutische industriequote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wat als je bij beide wordt afgewezen?
Overoptimisme kan je de das om doenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Arrogant, maar ik acht de kans klein dat ik door de AAC afgewezen word als ik m'n zaakjes goed voor elkaar heb. En stel dat het nou wel gebeurt, dan ga ik gewoon terug naar de medische wetenschap/farmaceutische industrie
Nice!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:01 schreef Kostertjuh het volgende:
Hoppaaa ik ben weer militair. 18 augustus melden.
Mits die dag niet weer wordt verplaatst
ik heb je nog gespotquote:Op maandag 12 mei 2014 16:01 schreef Kostertjuh het volgende:
Feli.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:01 schreef Kostertjuh het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Als ik niet toegelaten word tot de master geneeskunde, dan is er een grote kans dat ik als officier Kmar ga solliciteren.
Kmar is toekomstquote:
AAC landmacht is heel wat anders dan de OAC KMar he. En onderschat het PO vd KMar ook niet. Maar verstandige keuzequote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Arrogant, maar ik acht de kans klein dat ik door de AAC afgewezen word als ik m'n zaakjes goed voor elkaar heb. En stel dat het nou wel gebeurt, dan ga ik gewoon terug naar de medische wetenschap/farmaceutische industrie
DMquote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kmar is toekomst
[..]
AAC landmacht is heel wat anders dan de OAC KMar he. En onderschat het PO vd KMar ook niet. Maar verstandige keuze
Russische Spetsnaz kwamen het niveau van VeVa pijlen?quote:
Vlaamse Reus valt aan jongequote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Russische Spetsnaz kwamen het niveau van VeVa pijlen?
Nee, die zijn te druk bezig met zich voordoen als Oekrainse, pro-Russische, separatisten..quote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Russische Spetsnaz kwamen het niveau van VeVa pijlen?
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vlaamse Reus valt aan jonge, heb 3 pow's bitches
Mag u wel coneyn consumeren?quote:
Weetikveel, ik eet ook varken en vlees en kaas door elkaar. schijtquote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Mag u wel coneyn consumeren?
Ohquote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetikveel, ik eet ook varken en vlees en kaas door elkaar. schijt
Oktober volgens mijn oningelichte inlichtingen. Wordt shinen als een baas.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Wanneer was dat Korpsfeest nou ook al weer ouwe beftekkel?
DT aan, whisky drinken, brallen en hertjes schieten.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Oktober volgens mijn oningelichte inlichtingen. Wordt shinen als een baas.
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
DT AT aan, whisky drinken, brallen ongefundeerde nondiscussies en hertjes schieten.
God vergeve mij dit taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |