Kan je voor de rest helaas niet helpen, bij ons doen we niet aan die onzin.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend 0815 moet ik bij 't MEA zijn
Ik heb 't gevraagd, ze zeggen je moet die referenties doorlezen en stukjes HB OOF. Heb ik gedaan, ben ik met dit gekomen.
Als het een pel bevel is wat je om moet zetten naar gp bevel moet je niet te moeilijk doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens goed, ik was er die les niet en kreeg 100 stuks A4 in me hand gedrukt: "alstjeblieft, bevel maken in de vakantie" Gaat over 't MCP, blijkbaar moet ik daarover 't bevel maken.
Is dat alles????quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het een pel bevel is wat je om moet zetten naar gp bevel moet je niet te moeilijk doen.
Al die refertes, toestanden etc. onzin aan de kant tiefen.
kvpog
k: checkpoint bouwen
v: te poot via fietspad zoveel meter
p: fietsenhok 0300z
o: 3x mutant andere klas
g: (of r) vanaf 1500z 5 mins
Daarom snel wegwezen daarquote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mensen uit m'n klas hebben meer dan 5 A4....
Heldquote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef AchJa het volgende:
bevel
Gp opbouwen checkpoint, teneinde vij vanuit zo ri te blocken.
Verplaatsen ons tactisch om 1600z organiek bepakt richting locatie (aanwijzen kaart maquette oid) via die route, standaard vpl volgorde waarbij de mutantjes uit de andere klas het MAG koppeltje worden. Aangekomen op locatie beginnen die en die te beveiligen, die en die gaan zandzakken verzamelen en die en die gaan zakken vullen en bouwen zoals beschreven in hamil. Doorwisselen per uur, beveiligen, patrouille, bouwen. Indeling maken. 1900z gereed, hard doorwerken is vroeg aan de koffie.
Checkpoint gereed schema maken, doorwisselen wacht, rust, standby etc.
Vragen?
Controlevragen.
Opstellen, actie!
Hebben ze een bataljonsbevel gemaakt ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mensen uit m'n klas hebben meer dan 5 A4....
Ambitieus he AchJa, ze gaan meteen voor een plaatsing als BAquote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben ze een bataljonsbevel gemaakt ofzo?
Gewoon tot op de enkele man in Jip en Janneke taal vertellen wat er moet gebeuren. Al dat toestand vijand gelul vertalen naar: ze komen daar vandaan met dit spul.quote:
Dat jij niet gek wordt van bevelen makenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon tot op de enkele man in Jip en Janneke taal vertellen wat er moet gebeuren. Al dat toestand vijand gelul vertalen naar: ze komen daar vandaan met dit spul.
Voor jezelf dat hele circus in je hoofd aflopen van wat behelst het allemaal nou. Vpl en bouwen is fysiek bezig, derhalve controleer jij of de veldflessen afgetopt zijn. Wat heb je nodig voor zandzakken vullen, iedereen pio schep op de man etc. Route, wat doen bij vij contact. enz enz.
Jij moet de vertaalslag maken van het grotere plaatje richting het voetvolk, zodat die precies weten wat er van ze verwacht wordt. Kaartblad 46 oost zal ze aan hun rest roesten.
Ze moeten niet zanikken over voedsel, stuur ze maar eens naar Altcar Challenge in Liverpool. Een fucking KitKat, flesje water en een abominatie dat door moest gaan voor een worstenbroodje. Lunch.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:23 schreef AchJa het volgende:
En oh ja, standaard gezanik van waar het eten blijft afkappen dat zien ze vanzelf wel.
Daarom moet Sam ook niet denken dat ooff spelen makkelijker is dan off... Off zegt jij gaat daar een checkpoint bouwen, ooff mag het uitleggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat jij niet gek wordt van bevelen maken
Ja okay, ik snap je. Maar het blijft ooff bij de Natres. De meeste Natressers zijn niet op hun achterhoofd gevallen. Ooff in een infanterie gp met 18-jarige snotneuzen. Dat lijkt me al een ander verhaal toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom moet Sam ook niet denken dat ooff spelen makkelijker is dan off... Off zegt jij gaat daar een checkpoint bouwen, ooff mag het uitleggen.
Al gedaan, toch bedanktquote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef AchJa het volgende:
En oh ja BB, in het kader van de volledigheid ff een tijdbalkje voor jezelf maken. Zo laat daar, zo laat start opbouwen, zo laat minstens helft klaar etc. Kun je op tijd bijsturen als je ziet dat je ergens gierend uit de tijd gaat lopen danwel tijd bij vragen.
Ik weet de tijd investering niet. Heb wat dat betreft geen natres ervaring.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
En wat betreft het verschil in tijdsinvestering en aanwezigheid tussen een Natres sergeant en luitenant? Als dat verschil niet echt groot is dan kan ik inderdaad net zo goed gewoon voor officier gaan (mochten ze me willen hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |