ik heb je nog gespotquote:Op maandag 12 mei 2014 16:01 schreef Kostertjuh het volgende:
Hoppaaa ik ben weer militair. 18 augustus melden.
Mits die dag niet weer wordt verplaatst
Feli.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:01 schreef Kostertjuh het volgende:
Hoppaaa ik ben weer militair. 18 augustus melden.
Mits die dag niet weer wordt verplaatst
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Als ik niet toegelaten word tot de master geneeskunde, dan is er een grote kans dat ik als officier Kmar ga solliciteren.
Kmar is toekomstquote:
AAC landmacht is heel wat anders dan de OAC KMar he. En onderschat het PO vd KMar ook niet. Maar verstandige keuzequote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Arrogant, maar ik acht de kans klein dat ik door de AAC afgewezen word als ik m'n zaakjes goed voor elkaar heb. En stel dat het nou wel gebeurt, dan ga ik gewoon terug naar de medische wetenschap/farmaceutische industrie
DMquote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kmar is toekomst
[..]
AAC landmacht is heel wat anders dan de OAC KMar he. En onderschat het PO vd KMar ook niet. Maar verstandige keuze
Russische Spetsnaz kwamen het niveau van VeVa pijlen?quote:
Vlaamse Reus valt aan jongequote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Russische Spetsnaz kwamen het niveau van VeVa pijlen?
Nee, die zijn te druk bezig met zich voordoen als Oekrainse, pro-Russische, separatisten..quote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Russische Spetsnaz kwamen het niveau van VeVa pijlen?
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vlaamse Reus valt aan jonge, heb 3 pow's bitches
Mag u wel coneyn consumeren?quote:
Weetikveel, ik eet ook varken en vlees en kaas door elkaar. schijtquote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Mag u wel coneyn consumeren?
Ohquote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetikveel, ik eet ook varken en vlees en kaas door elkaar. schijt
Oktober volgens mijn oningelichte inlichtingen. Wordt shinen als een baas.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Wanneer was dat Korpsfeest nou ook al weer ouwe beftekkel?
DT aan, whisky drinken, brallen en hertjes schieten.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Oktober volgens mijn oningelichte inlichtingen. Wordt shinen als een baas.
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
DT AT aan, whisky drinken, brallen ongefundeerde nondiscussies en hertjes schieten.
God vergeve mij dit taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |