Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Ik hou van haar maar dit heeft me wel echt pijn gedaan. Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Woordkunstenaar of ging dit per ongeluk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom doen mensen dit pas na 2 jaar? 2 jaar van moeite, tijd, aandacht, liefde; allemaal in één klap verneukt.
Nee, ontslag op staande voet...quote:Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Full housequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:
Hoe is ze precies vreemdgegaan? Hoe ver is ze met die ander gegaan?
Dat zou bij mij einde relatie betekenen. Zoenen vind ik ook erg maar ik denk dat ik daar zelf op een gegeven moment misschien wel overheen komquote:
Ja.quote:
Hoezo? Die gozer kan er weinig aan doen dat TS een kuthoer op de bank heeft zitten die haar benen wijd open doet voor de 1e de beste andere piemel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Damn... Ik vind dat een zoen in the heat of the moment nog wel eens zou kunnen gebeuren. Ook niet altijd goed te praten, maar hoeft niet het einde van een relatie te betekenen. Als je echter all the way gaat heb je zo lang de tijd gehad, zo veel grenzen steeds overschreden dat dat met geen mogelijkheid valt uit te leggen of goed te praten.quote:
En dan? Zij heeft een relatie met TS, niet hij. Er is maar één iemand die zich hier hoeft te verantwoorden en dat is zij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Die gozer kan er weinig aan doen dat TS een kuthoer op de bank heeft zitten die haar benen wijd open doet voor de 1e de beste andere piemel.
Voor mij ook. Denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou voor mij ook einde verhaal betekenen
quote:
Dan richt je je toch echt op de verkeerde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopen
Onzin. Je partner moet je boos op zijn, niet de derde persoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopen
Fascinerende manier van denken vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Eens, vind het altijd zo'n gelul dat de verantwoordelijkheid alleen bij de vreemdganger ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Zegt veel over wat voor mensonwaardig persoon je bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fascinerende manier van denken vind ik dit altijd.
Vrouwen met een relatie neuken overigens wel het geilst.
Ook... ik zou ze beide afslachtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Je partner moet je boos op zijn, niet de derde persoon.
met een kratje bier en lachen om dat wijf, of ben je zon pvv tokkie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Mwoah, das denk een persoonlijke mening.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eens, vind het altijd zo'n gelul dat de verantwoordelijkheid alleen bij de vreemdganger ligt.
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je er met je poten vanaf.
Geen probleem dat zou ik dagelijke tussen je oren stampenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit vreemd moet gaan als ik met jou een relatie zou hebben.
Joh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, das denk een persoonlijke mening.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Geen probleem dat zou ik dagelijke tussen je oren stampen![]()
haha.
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Kijken mag! Doe ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik zou niet eens naar andere vrouwen durven kijken als ik deze moordzuchtige taal van je hoor
Only one way to find outquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?
Emotionele chantage, trap er niet in!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef djgrasveld het volgende:
Het is echt zwaar voor me deze periode. Ik heb in die twee jaar ook een soort van zwakte gekregen voor haar. Ook als ik haar huilend zie zitten krijg ik bijna de neiging om haar te vergeven. Vergeten zal ik echter nooit doen, en ik denk dat deze gedachte me altijd zal blijven achtervolgen al zou ik ervoor kiezen toch bij haar te blijven.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Kijken mag! Doe ik ook.
Nee hoor ben niet jaloers. Ben best een aardigee dame (denk ik).
Maar als je een grens over gaat bij me word ik echt een bitch eerste klas! En dat zul je voelen dan. Haha
Ze kennen elkaar via Facebook, en haar status stond duidelijk op relatie met mij. Tenzij het dus een blinde downie zou zijn heeft hij geen excuus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?
Ok. Maar dan nog, zij is de vreemdganger hoor, niet hij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar via Facebook, en haar status stond duidelijk op relatie met mij. Tenzij het dus een blinde downie zou zijn heeft hij geen excuus.
Dan nog....quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog, zij is de vreemdganger hoor, niet hij.
Wie weet wat ze hem wijs gemaakt heeft. Dat het toch al kut ging tussen jullie etc. blablabla.
Tuurlijk moet je boos wezen op de vrouw en zeker, zij heeft de meeste schuld, maar je kan haar niet gaan slaan. Maar het is geen excuus dat ie haar wel kan neuken want zij deed zo geil. Je weet dat het fout is, als je tenminste weet dat ze een relatie heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan richt je je toch echt op de verkeerde.
Er is maar één persoon verantwoordelijk voor "vreemdgaan" in een relatie en dat is degene die vreemdgaat.
Dan nog wát?quote:
Dan nog wat? Serieus? Dan zeg je tegen dat mokkel : ''prima, maak het dan uit als je relatie je niet bevalt, daarna kun je evt. bij mij langskomen''quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog wát?
Ik vind het altijd zo tokkie om dan je woede te richten op die gast.
Boos worden op je vreemdgaande wederhelft is meer dan terecht, maar dat geblèr over even langs gaan bij die ander met een knuppel vind ik een beetje kamper.
Er gaan mensen vreemd. Laat haar gaan en ga zelf weer wat beters zoeken.
Iemand in elkaar beuken is zo 'slechte verliezer'.
Je bedoelt #TeamVrouwenIcoontjeWantMisschienValtErNogWatTeNeukenquote:
Jezelf punani ontzeggen omdat diegene ervoor kiest buiten de deur neuken. Waarom jezelf straffen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef imikethat het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je boos wezen op de vrouw en zeker, zij heeft de meeste schuld, maar je kan haar niet gaan slaan. Maar het is geen excuus dat ie haar wel kan neuken want zij deed zo geil. Je weet dat het fout is, als je tenminste weet dat ze een relatie heeft.
Ach komquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan nog wat? Serieus? Dan zeg je tegen dat mokkel : ''prima, maak het dan uit als je relatie je niet bevalt, daarna kun je evt. bij mij langskomen''
Oh, zal ik vast de vragenlijst invullen dan qua voorgeschiedenis, of het allemaal wel kan en mag?quote:Je bedoelt #TeamVrouwenIcoontjeWantMisschienValtErNogWatTeNeuken
Niet iedereen is desperate Scorpmansquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezelf punani ontzeggen omdat diegene ervoor kiest buiten de deur neuken. Waarom jezelf straffen?
Ik zou het met je eens zijn als ik maar een paar maandjes met haar was. Maar dit gaat over een relatie van 2 jaar, frustraties zijn vele malen hoger nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog wát?
Ik vind het altijd zo tokkie om dan je woede te richten op die gast.
Boos worden op je vreemdgaande wederhelft is meer dan terecht, maar dat geblèr over even langs gaan bij die ander met een knuppel vind ik een beetje kamper.
Er gaan mensen vreemd. Laat haar gaan en ga zelf weer wat beters zoeken.
Iemand in elkaar beuken is zo 'slechte verliezer'.
Oh maar jóuw frustraties snap ik maar al te goed en ik vind het oprecht klote voor je...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als ik maar een paar maandjes met haar was. Maar dit gaat over een relatie van 2 jaar, frustraties zijn vele malen hoger nu
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Banaan_ het volgende:
Als je kunt accepteren dat ze af en toe een ander neukt dan is het verder prima lijkt mij.
Vind ik een hele andere situatie dan die van de TS.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom
Leuk hoor, dat 'in een perfecte wereld zou het zó gaan...'-denken, maar het is niet realistisch.
Lust is lust. Als jij als vrijgezelle kerel een leuke/lekkere meid tegenkomt en ze wil duidelijk iets met je, dan ga je echt niet eerst even om bewijzen vragen of ze wel single is. Dat is háár probleem namelijk, niet het jouwe....
Dus omdat vreemdgaan "tokkie" is moet je ook maar "tokkie" terug reageren?quote:
Ubertokkie loopt wel lachend weg terwijl tokkie met een bebloed voorhoofd en zonder tanden in zijn smoel om zijn mama ligt te roepen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus omdat vreemdgaan "tokkie" is moet je ook maar "tokkie" terug reageren?
Dat is wel ubertokkie
Je weet niet wat ze hem wijs gemaakt heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik een hele andere situatie dan die van de TS.
De ''3e persoon'' wist zoals je net zelf hebt kunnen lezen dat de ex van TS in een relatie zat.
Prima toch? Jouw mening, mijn mening, glas, plas, alles weer zoals het was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze hem wijs gemaakt heeft
Als zij heeft gezegd 'ja die status staat nog op relatie, maar we zijn al zo goed als uit elkaar hoor, stelt niets meer voor'...
Laat ik het zó zeggen: ik vind niet dat je als single per se een zesdegraads onderzoek hoeft in te stellen in hoeverre de ander ook vrijgezel is, als je daar geen zin in hebt. Het is het probleem van de ánder, niet van jou.
Doe niet zo eng redelijk ineens!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima toch? Jouw mening, mijn mening, glas, plas, alles weer zoals het was.
Ik ga over een maand trouwen, dus denk dat je de verkeerde voor je hebt. Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Je bedoelt #TeamVrouwenIcoontjeWantMisschienValtErNogWatTeNeuken
Ah we hebben een internettokkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ubertokkie loopt wel lachend weg terwijl tokkie met een bebloed voorhoofd en zonder tanden in zijn smoel om zijn mama ligt te roepen.
[ afbeelding ]
Ja, of je wordt gewoon gepwnd door die gozer. Ben je en je wijf en je mannelijkheid kwijtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ubertokkie loopt wel lachend weg terwijl tokkie met een bebloed voorhoofd en zonder tanden in zijn smoel om zijn mama ligt te roepen.
[ afbeelding ]
Jongen, er zullen altijd kapers op de kust zijn, maar blijkbaar heb je een kust die makkelijk binnen te vallen is. Dan zou ik me meer zorgen maken om die ene kust dan om al die kapers. Snap je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als ik maar een paar maandjes met haar was. Maar dit gaat over een relatie van 2 jaar, frustraties zijn vele malen hoger nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2014 13:54:27 ]
Bateman die helemaal in elkaar gerost wordt door een kampertokkie. Zittie thuis met een vreemdgaand wijf, een bloedlip en een blauw oog. Vertel dat maar eens thuis bij je oudersquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, of je wordt gewoon gepwnd door die gozer. Ben je en je wijf en je mannelijkheid kwijt
quote:
Verder vind ik niet dat je iedereen maar in elkaar moet gaan stampenquote:Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga over een maand trouwen, dus denk dat je de verkeerde voor je hebt. Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.
#Tokkie4lifequote:
Mijn mannelijkheid zit in mijn broek, knappe kerel die m eraf krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, of je wordt gewoon gepwnd door die gozer. Ben je en je wijf en je mannelijkheid kwijt
chanant? seriously?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bateman die helemaal in elkaar gerost wordt door een kampertokkie. Zittie thuis met een vreemdgaand wijf, een bloedlip en een blauw oog. Vertel dat maar eens thuis bij je ouderschanant
Jaja nou dan maar n tokkie. Kijk ik zal haar niet thuis opzoeken oid. Maar als ze nou in mijn bed mijn vent ligt te naaien hou je dan maar vast.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Verder vind ik niet dat je iedereen maar in elkaar moet gaan stampenben eigenlijk een hele lieve jongen.
Ja nee das een ander verhaal, maar haar opzoeken en vervolgens he-le-maal in elkaar rossenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Jaja nou dan maar n tokkie. Kijk ik zal haar niet thuis opzoeken oid. Maar als ze nou in mijn bed mijn vent ligt te naaien hou je dan maar vast.
En anders zou ik haar toch wel ff succes wensen met mijn afgelikte boterham.
dan nog kan die rekenen op een paar ferme tikken op het oogjequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet wat ze hem wijs gemaakt heeft. Dat het toch al kut ging tussen jullie etc. blablabla.
Of gewoon je wijf goed neuken, zodat ze niet ergens anders op zoek gaat. Degene die vreemdgaat maakt de fout, dat je dan een willekeurige kerel op de bek gaat meppen omdat die zijn kans heeft genomen is behoorlijk zwak imho.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:04 schreef imikethat het volgende:
Juist door zo een pussy houding wordt je vriendin aan alle kanten genomen. Dan maar beter een tokkie zijn, dan weten mensen wel dat ze van haar af moeten blijven.
TS zegt dat ie dat al deed. Dus moeten we hem daar maar op geloven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon je wijf goed neuken, zodat ze niet ergens anders op zoek gaat. Degene die vreemdgaat maakt de fout, dat je dan een willekeurige kerel op de bek gaat meppen omdat die zijn kans heeft genomen is behoorlijk zwak imho.
Prima. Maar dan hoeft die andere kerel daar niet voor te boeten, als er dan iemand een tik verdient is het zijn ex wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef imikethat het volgende:
[..]
TS zegt dat ie dat al deed. Dus moeten we hem daar maar op geloven.
ieder zijn ding en zijn keuze!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. Maar dan hoeft die andere kerel daar niet voor te boeten, als er dan iemand een tik verdient is het zijn ex wel.
Waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Zegt veel over wat voor mensonwaardig persoon je bent.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. Maar dan hoeft die andere kerel daar niet voor te boeten, als er dan iemand een tik verdient is het zijn ex wel.
You go girl!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
Vreemdgaan is voor mij gewoon meteen exit. Kan me niet schelen hoe of wat of waarom en zeker niet de smoes 'ja ik had teveel gedronken'dat is helemaal superzwak.
Bij een heterdaadje zou ik de 'dame' in kwestie denk ik ook wel een klap verkopen
Best tokkie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
ieder zijn ding en zijn keuze!
ik ben van mening dat ze beiden op de blaren moeten zitten!
vrouwtje kan wegwezen en gozer kan een paar tikken verwachten!
Vrouwen slaan is pas uber tokkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, zou ik ook (waarschijnlijk) nooit doen, maar als er dan iemand tikken verdient is zij dat wel, niet die kerel, imho.quote:
Waarom verbaast dat me weer helemaal niets?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah ik zou ook echt een paar fikse lijfstraffen uitdelen hoor, als ik die gozer tegen zou komen. En dan met mijn bruin- getinte hardhouten schandknaapje.
(voor de tegenhanger dan)
Echt he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Frappant dat mensen totale vreemden die ze nog nooit gezien, gesproken of ontmoet hebben wel even de tanden uit de muil menen te moeten slaan omdat zijn of haar partner ervoor heeft gekozen vreemd te gaan.
Om die logica te begrijpen heb je een IQ lager dan 80 nodig denk ik.
Wist je vantevoren dat ze al een vriend had?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:22 schreef Ixnay het volgende:
Sterkte ermee.
Ik heb een keer seks gehad met een vrouw die een vriend had. Heb er veel moeite voor moeten doen om er achter te komen wie die gast is.
Hij was weinig thuis en daarom had zij alle vrijheid om met andere mannen seks te hebben.
Toen ik achter zijn adres kwam brief bij hem naar binnen gegooid, alles verteld, mijn nummer vermeld. Eerst was hij boos, logisch. Nu 2 maanden verder met hem er over gepraat en hij neemt mij niks kwalijk, haar wel.
Geen spijt dat ik een condoom gebruikt had, zij bleek nogal een hoer te zijn en behalve mij had ze er meer.
Ik zou haar anders wel een goede klap verkocht hebben als ik haar op heterdaad had betrapt. Ik weet nu vrij weinig over de situatie ik hoef de details niet te weten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, zou ik ook (waarschijnlijk) nooit doen, maar als er dan iemand tikken verdient is zij dat wel, niet die kerel, imho.
Klopt, sterker nog, chromosoompje teveel misschien zelfs, stelletje tokkies dat het zijn, bah bah bahquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Frappant dat mensen totale vreemden die ze nog nooit gezien, gesproken of ontmoet hebben wel even de tanden uit de muil menen te moeten slaan omdat zijn of haar partner ervoor heeft gekozen vreemd te gaan.
Respect moet je soms afdwingen. Vooral als men aan je meest kostbare bezit komt. Of zou jij een inbreker ook niet even neerpoffen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me weer helemaal niets?
We hebben het er niet over gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wist je vantevoren dat ze al een vriend had?
Of had ze daarover gelogen?
Nee zij zouden hem bier aanbieden en over zijn penibele situatie willen praten waarna ze hem met de tv de deur uit latenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Respect moet je soms afdwingen. Vooral als men aan je meest kostbare bezit komt. Of zou jij een inbreker ook niet even neerpoffen?
Nog even tot de ellenboog erin, en knijpen he!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik trouwens erachter zou komen (en ze heeft het nog niet opgebiecht) dan sws nog een x volblaffen jwz.
Zou eigenlijk zo moeten zijn ja...quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
We hebben het er niet over gehad.
Ik ga er van uit dat je geen relatie hebt als je open staat voor seks met iemand.
Dus omdat jij jouw vrouw niet in bedwang kan houden moet diegene die (misschien niet eens wist dat ze een relatie met iemand anders heeft) het maar met klappen bekopen? Sinds wanneer is een vrouw een bezit dat niet in staat is om voor haar acties verantwoordelijk gehouden te worden, of zelf beslissingen te nemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Respect moet je soms afdwingen. Vooral als men aan je meest kostbare bezit komt. Of zou jij een inbreker ook niet even neerpoffen?
Pas twee jaar. Da's toch niet lang? Je leert elkaar net kennen nu. En ze heeft nu haar ware aard laten zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand respect voor je krijgt als je een paar tikken uitdeelt?quote:
Een partner als bezit zien. De nummer 1 reden waardoor mensen vreemdgaan.quote:Vooral als men aan je meest kostbare bezit komt.
Goeie vergelijking.quote:Of zou jij een inbreker ook niet even neerpoffen?
Tja, moeilijk. Maar ik zou gewoon even sowieso geen contact willen. Hier is je zooi, en toedeledokie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb haar gesms't dat ze haar spullen moet komen ophalen vanavond. Pff, weet niet hoe ik afscheid moet nemen. Ik denk dat ze "vrienden" wil blijven ondanks alles, maar ik denk niet dat ik dat kan.
In mijn hoofd denk ik de hele tijd aan wraak, haar terugpakken op een of andere manier. Aan de andere kant geef ik om haar en wil ik haar niet hetzelfde gevoel van verdriet geven wat ik nu heb.
Oh denk je dat de 'vrouw' er zomaar mee wegkomt? Die onteer ik nog even met mijn paarspuntige lans.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus omdat jij jouw vrouw niet in bedwang kan houden moet diegene die (misschien niet eens wist dat ze een relatie met iemand anders heeft) het maar met klappen bekopen? Sinds wanneer is een vrouw een bezit dat niet in staat is om voor haar acties verantwoordelijk gehouden te worden, of zelf beslissingen te nemen?
Hoezo, het is niet alsof hij zijn ex ertoe dwong.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef imikethat het volgende:
Als TS ook zou vermelden of de dader in kwestie van de relatie afwist kunnen we de discussie voortzetten
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh denk je dat de 'vrouw' er zomaar mee wegkomt? Die onteer ik nog even met mijn paarspuntige lans.
Maar arme gast, krijgt nog wel even een paar tikken op zijn knieschijf. Moet je maar even wat onderzoek doen voordat je out of the blue met iemand gaat liggen ballen.
Nog een laatste neukbeurt zodat ze weet wat ze voortaan mist?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh denk je dat de 'vrouw' er zomaar mee wegkomt? Die onteer ik nog even met mijn paarspuntige lans.
Maar arme gast, krijgt nog wel even een paar tikken op zijn knieschijf. Moet je maar even wat onderzoek doen voordat je out of the blue met iemand gaat liggen ballen.
Vriendin is toch een figuurlijk bezit of niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand respect voor je krijgt als je een paar tikken uitdeelt?
[..]
Een partner als bezit zien. De nummer 1 reden waardoor mensen vreemdgaan.
[..]
Goeie vergelijking.
Dat noemen ze verkrachting, dat is sowieso niet echt een vergelijking. in welke fantasiewereld leef jij joh?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vriendin is toch een figuurlijk bezit of niet?Emotionele hechting etc, geef het een naampje.
Dus als ik vanavond een slavische klerenkast naar je huis stuur die je vriendin even gaat liggen volpompen ga jij er naast staan "Foei, foei". Waar woon je?
Dat jij dit kennelijk als realistisch scenario ziet zegt wel iets over de vrouwen waar jij je mee omringt. Om antwoord te geven op je vraag: ik zou hem netjes vragen waarom hij voor mijn hek staat te posten en of ik hem ergens mee kan helpen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vriendin is toch een figuurlijk bezit of niet?Emotionele hechting etc, geef het een naampje.
Dus als ik vanavond een slavische klerenkast naar je huis stuur die je vriendin even gaat liggen volpompen ga jij er naast staan "Foei, foei". Waar woon je?
Met wederzijdse instemming dan hè.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat noemen ze verkrachting, dat is sowieso niet echt een vergelijking. in welke fantasiewereld leef jij joh?
Het feit dat hij eventueel zou liggen kronkelen van genot, bovenop je vriendin, roept bij jou de neiging niet op om hem op zijn waffel te rammen? Ervanuitgaande dat dit wederzijds goedvinden heeft genoten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat jij dit kennelijk als realistisch scenario ziet zegt wel iets over de vrouwen waar jij je mee omringt. Om antwoord te geven op je vraag: ik zou hem netjes vragen waarom hij voor mijn hek staat te posten en of ik hem ergens mee kan helpen?
Als hij voor het hek bovenop mijn vriendin ligt te kronkelen van genot ga ik er vanuit dat ze dood is. Dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het feit dat hij eventueel zou liggen kronkelen van genot, bovenop je vriendin, roept bij jou de neiging niet op om hem op zijn waffel te rammen? Ervanuitgaande dat dit wederzijds goedvinden heeft genoten?
Je kan door blijven gaan met het ontwijken van de inhoud, een essentieel vraagstuk of jij het neukertje van je vreemdgaande partner zou meppen, en je van de domme houden. Maar dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als hij voor het hek bovenop mijn vriendin ligt te kronkelen van genot ga ik er vanuit dat ze dood is. Dat is een ander verhaal.
Die knakker heeft (laten we ervan uitgaan dat hij wist van de relatie met TS) Ts's zijn gezag ondermijnd en denkt daarmee weg te komen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef -J-D- het volgende:
Die knakker verdient geen pak slaag, als hij niet is vreemd gegaan. Zij is de schuldige en niemand anders.
Dumpen dus... en verder met je leven. Vrienden blijven zie je over een paar maanden wel. Nu weg.
Jij krijgt antwoord op je vragen die je stelt. Als het antwoord je niet bevalt moet je wellicht jouw vragen des levens onder de loep nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kan door blijven gaan met het ontwijken van de inhoud, een essentieel vraagstuk of jij het neukertje van je vreemdgaande partner zou meppen, en je van de domme houden. Maar dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk.
Gezag? De vriendin van TO is niet een hond en hij haar baasje ofzo. Doe eens normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die knakker heeft (laten we ervan uitgaan dat hij wist van de relatie met TS) Ts's zijn gezag ondermijnd en denkt daarmee weg te komen.
Verdient geen pak slaag? Bitch please, wat wil je dan....
Lijkt mij persoonlijk een prima oplossing voorlopig. Vanavond niet teveel woorden aan vuil maken spullen meegeven, sleutels inleveren en toedeledokie. Die gast opzoeken lijkt mij niet zo effectief, hoewel ik me best in kan denken dat je wat agressief wordt als je hem tegen het lijf loopt. Mocht je over een tijdje nog willen praten/afsluiten met je ex kan dat altijd nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb haar gesms't dat ze haar spullen moet komen ophalen vanavond. Pff, weet niet hoe ik afscheid moet nemen. Ik denk dat ze "vrienden" wil blijven ondanks alles, maar ik denk niet dat ik dat kan.
Zet er dan respect neer ofzo. Komt er weer zo'n gleufdier aan met een mening hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gezag? De vriendin van TO is niet een hond en hij haar baasje ofzo. Doe eens normaal.
Jij bent ook niet meer dan een penis die kan typen, hè.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zet er dan respect neer ofzo. Komt er weer zo'n gleufdier aan met een mening hoor
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer dan een penis die kan typen, hè.
Leuk hoe jij denkt te handelen in een hypothetische situatie. Want hoe je jezelf neerzet in dit topic kan ik me niet voorstellen dat er uberhaupt maar één vrouw is waar je het bed mee mocht delen of een relatie mee mocht aangaan. Godverdomme, hoe puberaal kan je zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zet er dan respect neer ofzo. Komt er weer zo'n gleufdier aan met een mening hoor
Ik ben indeed een penis ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer dan een penis die kan typen, hè.
Waarom is dat zo erg?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben indeed een penis ja.
Daarnaast valt het me rauw dat niemand zijn openstaande rekening vereffent met het 'overspelige stelletje'.
In mijn emoties zie ik mezelf die gast wel afronselen ja. Vind jij maar puberaal, maar ik hoop to god voor jou dat jij het niet bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk hoe jij denkt te handelen in een hypothetische situatie. Want hoe je jezelf neerzet in dit topic kan ik me niet voorstellen dat er uberhaupt maar één vrouw is waar je het bed mee mocht delen of een relatie mee mocht aangaan. Godverdomme, hoe puberaal kan je zijn.
Ik vind het niet echt 'alpha' omdat dat maar zo te laten gebeuren. En dan 2 jaar later zijn er zelfs gasten die zo'n gozer feliciteren met zijn verjaardag/vragen hoe het gaatquote:
ach kom je dan ruig doen met je knuppeltje om je eigendom te verdedigen? Bitch pls.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn emoties zie ik mezelf die gast wel afronselen ja. Vind jij maar puberaal, maar ik hoop to god voor jou dat jij het niet bent.
Nah ik kom een pleister doen op mijn ingedeukte ego.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach kom je dan ruig doen met je knuppeltje om je eigendom te verdedigen? Bitch pls.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef Calyssa het volgende:
Ik ben van mening dat er iets mis dit in je relatie als je vreemd gaat. Niet accepteren dus, er zit denk ik wel wat fout in jullie relatie (misschien alleen vanaf haar kant)..
Tjah dat kan je zeggen. Maar er zijn genoeg vrouwen die niet vol raken van vegtersrolletjes waar romige mannenslagroom uitkomt.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt 'alpha' omdat dat maar zo te laten gebeuren.
Je doet er geen fuck aan, denk dat het voornamelijk onzekerheid is dat je jouw ego zo laat aantasten. Hoogstens dat je zelfbeeld wordt aangetast omdat je kennelijk iemnad verkeerd hebt ingeschat. Maar iemand op de bek beuken lost dat probleem iig niet op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nah ik kom een pleister doen op mijn ingedeukte ego.
Nee maar of iets constructief is hoeft toch niet altijd de norm te zijn? "Hoer dumpen en doorgaan" kan je er toch naast doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Je doet er geen fuck aan, denk dat het voornamelijk onzekerheid is dat je jouw ego zo laat aantasten. Hoogstens dat je zelfbeeld wordt aangetast omdat je kennelijk iemnad verkeerd hebt ingeschat. Maar iemand op de bek beuken lost dat probleem iig niet op.
Is gewoon niet constructief en geeft alleen maar meer gezeik. Hoer dumpen, doorgaan met je leven en leren van de ervaring.
Prima als je een tik wil uitdelen, maar dat zou mij er niet weerhouden om even wat tikken terug te geven. Wat zeg ik, ik denk dat ik diegene helemaal in elkaar zou stampen met zijn tikjes. Moge de sterkste dan maar winnen, en ik heb zo`n vermoeden dat ik dat zou zijn; dan neuk ik niet alleen zijn vriendinnetje, dan hoek ik hem ook nog eens simpel tegen de grond. God, dan moet je je echt kapot gaan schamen denk; je houdt niet alleen je vrouwtje niet tevreden je kan degene die haar wel goed behandeld ook niet eens aan. Double failure.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
En nog specifieker, je treft die gast. Dan zou je niet redelijkerwijs verwachten om even een tik aan je smoel te ontvangen? Als je neukt met een bezet iemand dan moet je ook de consequenties accepteren. En daar begrip voor hebben.
Alpha bullshit is dat. Moet ie vooral proberen kijken wat er dan gebeurt, maar ik laat me niet op de bek meppen omdat zijn vrouw liever mij neukt dan hem, haar keuze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
En nog specifieker, je treft die gast. Dan zou je niet redelijkerwijs verwachten om even een tik aan je smoel te ontvangen? Als je neukt met een bezet iemand dan moet je ook de consequenties accepteren. En daar begrip voor hebben.
Precies, dan stampen we hem ook nog ff in elkaar. Dan weet hij waarschijnlijk zijn plek wel, en das zonder gf en zonder tandjes thuis op de bank.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alpha bullshit is dat. Moet ie vooral proberen kijken wat er dan gebeurt, maar ik laat me niet op de bek meppen omdat zijn vrouw liever mij neukt dan hem, haar keuze.
Gast, niets wat een beetje blazen niet kan oplossenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga over een maand trouwen, dus denk dat je de verkeerde voor je hebt. Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.
Even de swiffer er doorheen halen, en het is weer zo goed als nieuw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, niets wat een beetje blazen niet kan oplossen
Ik moet dat blazen wel overleven en niet doodgaan aan stoflongen thank you very de much.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, niets wat een beetje blazen niet kan oplossen
Mwah niets doen, lekker 'vrienden' blijven en niet meer over praten is per definitie ondergeschikt aan je eer verdedigen. Of je nou wint of verlies is van ondergeschikt belang. Je laat gewoon niet zomaar onbetuigd met je naaien en daar draait het om.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima als je een tik wil uitdelen, maar dat zou mij er niet weerhouden om even wat tikken terug te geven. Wat zeg ik, ik denk dat ik diegene helemaal in elkaar zou stampen met zijn tikjes. Moge de sterkste dan maar winnen, en ik heb zo`n vermoeden dat ik dat zou zijn; dan neuk ik niet alleen zijn vriendinnetje, dan hoek ik hem ook nog eens simpel tegen de grond. God, dan moet je je echt kapot gaan schamen denk; je houdt niet alleen je vrouwtje niet tevreden je kan degene die haar wel goed behandeld ook niet eens aan. Double failure.
Dat snap ik dan weer nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef djgrasveld het volgende:
In mijn hoofd denk ik de hele tijd aan wraak, haar terugpakken op een of andere manier. Aan de andere kant geef ik om haar en wil ik haar niet hetzelfde gevoel van verdriet geven wat ik nu heb.
Dus je hebt het over eer en die bullshit, maar gaat wel iemand suckerpunchen met een stok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah niets doen, lekker 'vrienden' blijven en niet meer over praten is per definitie ondergeschikt aan je eer verdedigen. Of je nou wint of verlies is van ondergeschikt belang. Je laat gewoon niet zomaar onbetuigd met je naaien en daar draait het om.
Neemt niet weg dat ik zomaar aan de deur kom als diegene het niet verwacht en zomaar een paar zwiepen met een roede uitdeel op de lippen krijgt. Lig diegene daar op de grond met een bloedende bek. Trap ik zijn ribbenkast ook nog even aan gort als hij geluk heeft, anders zijn prefontale cortex.
Klinkt heel eervol ja, iemand aanvallen zonder dat diegene het verwacht. Een echte vent ben je dan wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah niets doen, lekker 'vrienden' blijven en niet meer over praten is per definitie ondergeschikt aan je eer verdedigen. Of je nou wint of verlies is van ondergeschikt belang. Je laat gewoon niet zomaar onbetuigd met je naaien en daar draait het om.
Neemt niet weg dat ik zomaar aan de deur kom als diegene het niet verwacht en zomaar een paar zwiepen met een roede uitdeel op de lippen. Lig diegene daar op de grond met een bloedende bek. Trap ik zijn ribbenkast ook nog even aan gort als hij geluk heeft, anders zijn prefontale cortex.
Je zou het ruimschoots overleven, trust mequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet dat blazen wel overleven en niet doodgaan aan stoflongen thank you very de much.
"Ik heb mijn eer verdedigd door iemand neer te meppen die het niet verwachtte, ha, dat zal hem leren!"quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus je hebt het over eer en die bullshit, maar gaat wel iemand suckerpunchen met een stok.Jaja, duidelijk.
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Ik heb mijn eer verdedigd door iemand neer te meppen die het niet verwachtte, ha, dat zal hem leren!"
Ja, dan tuig je hem af door heel sneaky aan zijn deur te gaan staan zodat hij het niet verwacht. Eervol.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee, je vriendin naaien die je blindelings vertrouwt is een lekkere 'eervolle' broederdienst
Weetje, als een gast mijn vriendin naakt in bed krijgt en een paar foto's maakt en die even appt naar mij "moet je zien wat voor slet je vriendin is"
gaan we nog samen een pilsje pakken ook, topgozer.
Maar neukt ie haar? Tjah dan tuig ik hem af, simpel zat.
hier heeft IQ niks mee van doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
En dan maar hopen dat het eervolle meneertje geen pak op de zak krijgt na zijn eervolle aftuiging. Want als ik gesuckerpunched wordt, moet je ineens wel rekening houden met represailles.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dan tuig je hem af door heel sneaky aan zijn deur te gaan staan zodat hij het niet verwacht. Eervol.
IQ heeft niks te maken met gedrag, aldus dr. Phaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:23 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
hier heeft IQ niks mee van doen.
ieder zijn mening en gedachte gang over zo'n voorval of gebeurtenis!
ieder beslist zelf wat er mee te doen.
Dan ga ik ook ff sneaky hem opwachten, maar dan met een mannetje of 6. Om 'mijn eer' te redden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het eervolle meneertje geen pak op de zak krijgt na zijn eervolle aftuiging. Want als ik gesuckerpunched wordt, moet je ineens wel rekening houden met represailles.
En dan uit het niets met een knuppel iemand neermeppen, zonder waarschuwing. Ben dan godverdomme een kerel en gebruik je vuisten als een vent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe komen jullie bij het 'sneaky' element dan? Ik bel gewoon aan hoor
Jij verwacht een klap voor je harses bij iedereen die bij je aanbelt en je de deur open doet ja?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe komen jullie bij het 'sneaky' element dan? Ik bel gewoon aan hoor
Nee, maar als ik iemands vriendin/vrouw heb genaaid dan zou dat zomaar tot de mogelijkheden kunnen behoren, niewaar?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij verwacht een klap voor je harses bij iedereen die bij je aanbelt en je de deur open doet ja?
Goed dan, krijgt ie eerst een fikse kopstoot om hem te desoriënteren, tuig ik hem dan af, jouw feestje vriendquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan uit het niets met een knuppel iemand neermeppen, zonder waarschuwing. Ben dan godverdomme een kerel en gebruik je vuisten als een vent.
Trouwens, laat maar. Die internet macho toughguy act van jou, begint me een beetje de keel uit te hangen. Laat staan dat hypocriete eer gejank van je.
Tuurlijk jochie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed dan, krijgt ie eerst een fikse kopstoot om hem te desoriënteren, tuig ik hem dan af, jouw feestje vriend
Want een kopstoot is wel een doodnormale begroeting?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed dan, krijgt ie eerst een fikse kopstoot om hem te desoriënteren, tuig ik hem dan af, jouw feestje vriend
Eerst hallo, gevolgd door een harde fysieke stoot die leed toevoegt en het doelwit desoriënteert?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Want een kopstoot is wel een doodnormale begroeting?
@TS: Succes! En ik zou ook even gewoon het contact afhouden, al is het maar om jezelf een plezier te doen.
Een andere penis in haar vulva.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:25 schreef djgrasveld het volgende:
Er zijn mensen hier die claimen dat mijn ex iets in onze relatie gemist zou moeten hebben, maar dan vraag ik me in Godsnaam toch af wat?? We praatten heel vaak met elkaar over allerlei onderwerpen en ik heb nooit gemerkt dat ze iets miste..
Hoe weten wij nou wat zij gemist heeft in de relatie? Daarvoor zul je toch echt bij haar moeten zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:25 schreef djgrasveld het volgende:
Er zijn mensen hier die claimen dat mijn ex iets in onze relatie gemist zou moeten hebben, maar dan vraag ik me in Godsnaam toch af wat?? We praatten heel vaak met elkaar over allerlei onderwerpen en ik heb nooit gemerkt dat ze iets miste..
Oh en die jongen waarmee ze vreemd ging heeft ze op Facebook (dus niet zomaar leren kennen op FB alleen) maar kent ze blijkbaar ook redelijk goed in het echt. Nooit echter van hem gehoord tot deze week dus.
Ik wilde haar ten huwelijk vragen in juli, maar nu is alles in elkaar gestort![]()
Of, en wat, ze mistte is voor ons niet in te schatten. Kan ook "gewoon" zo zijn dat de relatie zelf niet goed was (al dan niet alleen volgens haar).quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:25 schreef djgrasveld het volgende:
Maar wist hij van de relatie af? Schijnt belangrijk te zijn volgens sommige hier.quote:Oh en die jongen waarmee ze vreemd ging heeft ze op Facebook (dus niet zomaar leren kennen op FB alleen) maar kent ze blijkbaar ook redelijk goed in het echt. Nooit echter van hem gehoord tot deze week dus.
ouch. Sterkte.quote:Ik wilde haar ten huwelijk vragen in juli, maar nu is alles in elkaar gestort![]()
Facebook is niet serieus te nemen, laat staan op dit vlak.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar via Facebook, en haar status stond duidelijk op relatie met mij. Tenzij het dus een blinde downie zou zijn heeft hij geen excuus.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef LelijKnap het volgende:
Vraag 'r eens hoe het was, die harde lul in d'r nauwe kutje,want dat is wat je je toch zal gaan afvragen.
Overigens, doe alsof je 'r vergeeft. Misbruik en neuk 'r maar ga ondertussen opzoek naar een ander.
Je bedoelt, je geeft geen kans na vreemdgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Ze gaf aan me niet kwijt te willen raken door dit, maar ik heb het per direct uitgemaakt. Ik geef maar 1 kans met vreemdgaan, en die kans heeft ze verspeeld.![]()
Van jouw vriendin? Dat mag ze van mij helemaal zelf weten.quote:
Dat lijkt mij nou iets wat jij helemaal zelf moet weten.quote:Verdient iemand een tweede kans?
Wat is dat nou weer voor gelul.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef imikethat het volgende:
Dus als een winkel een slechte beveiliging heeft mag je maar gaan stelen want dan hadden ze maar beter moeten opletten, komop nou. Zowel de ex als die kerel die haar neukte is fout
He-le-maal mee eens!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef Westerling het volgende:
Wat is dat nou weer voor gelul.
Een relatie is de verantwoordelijkheid van degenen die die relatie hebben. Niet van derden.
Nee, dat zou ik niet verwachten noch accepteren. Mocht je de best man kennen dan is t misschien nog wat anders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is gewoon treurig. Je agressie keren naar de 3e partij, omdat je je vriendin zelf geen mep ervoor durft te verkopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden als het een heterdaadje zou zijn. Zal niet snel iemand bewust op gaan zoeken naderhand maar stel je loopt binnen terwijl ze bezig zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is gewoon treurig. Je agressie keren naar de 3e partij, omdat je je vriendin zelf geen mep ervoor durft te verkopen.
Het is toch echt háár probleem, niet het zijne. Je moet toch echt boos zijn op háár, niet om hem. Zíj heeft de fout gemaakt om vreemd te gaan in een relatie. Hij is gewoon een 3e partij die z'n pik achterna loopt en een kans om te neuken niet aan zich voorbij laat gaan. Moet je dat van hem kwalijk nemen? Want als je dat van mannen moet kwalijk nemen houden we weinig meer over
Maar helaas lopen er een hoop treurige figuren op deze aardbol bij wie je het jammer genoeg niet kan verwachten dat ze fatsoenlijk rationeel na zullen denken.
Heterdaad is wel anders, dan is het voor iedereen moeilijk om je brein nog normaal te laten functioneren omdat je gewoon eerst even tijd nodig hebt om te beseffen wat de fuck je eigenlijk aan het zien bent. Denk dat 90% van de mensen dan wel zou flippen op beide personenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden als het een heterdaadje zou zijn. Zal niet snel iemand bewust op gaan zoeken naderhand maar stel je loopt binnen terwijl ze bezig zijndan zou ik wel snel geneigd zijn om beiden een ros te geven
Dat. Of veilig achter je computer op je zolderkamer zitten waar je ongestraft een grote mond kunt hebben...quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Zou focking gorilla modus gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heterdaad is wel anders, dan is het voor iedereen moeilijk om je brein nog normaal te laten functioneren omdat je gewoon eerst even tijd nodig hebt om te beseffen wat de fuck je eigenlijk aan het zien bent. Denk dat 90% van de mensen dan wel zou flippen op beide personen
Dit. Ik zou die vent er op zn minst ff op aanspreken en als die nog blij gaat praten m een vuist geven..quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:04 schreef imikethat het volgende:
Juist door zo een pussy houding wordt je vriendin aan alle kanten genomen. Dan maar beter een tokkie zijn, dan weten mensen wel dat ze van haar af moeten blijven.
Haha, kunnen jullie niet gewoon een vriendin krijgen die niet vreemdgaat/vreemd wil gaan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Dit. Ik zou die vent er op zn minst ff op aanspreken en als die nog blij gaat praten m een vuist geven..
Omdat iedereen hier eigenlijk alle keren al heeft gezegd dat het het probleem is van de betreffende vreemdgaande vriendin, niet het probleem van de onschuldige kerel die gewoon z'n pik achterna loopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef imikethat het volgende:
De kans dat je ze daadwerkelijk betrapt is vrij klein dus in de meeste gevallen hoor je pas achteraf wie of wat. Hoezo zou het dan ineens geen probleem zijn
Boos worden op je vriendin schiet je ook niks mee op, en het uitmaken ook niet want gebeurd is gebeurdquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier eigenlijk alle keren al heeft gezegd dat het het probleem is van de betreffende vreemdgaande vriendin, niet het probleem van de onschuldige kerel die gewoon z'n pik achterna loopt.
Natuurlijk kun je een keer contact opnemen van "Joh, wist je wel dat ze een vriend had? Vind 't niet echt tof van je.." , maar om nou langs te gaan om klappen te verkopenDa's gewoon triest en je schiet er geen reet mee op.
Nee, kinderachtige treurige mannen zijn zo. Gelukkig ken ik er een heleboel die hun hersens wel normaal kunnen gebruikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:00 schreef imikethat het volgende:
[..]
Boos worden op je vriendin schiet je ook niks mee op, en het uitmaken ook niet want gebeurd is gebeurd
Het is toch logisch dat je dan boos bent, en zo zijn mannen gewoon
alle vertrouwen hoeft niet weg te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, kinderachtige treurige mannen zijn zo. Gelukkig ken ik er een heleboel die hun hersens wel normaal kunnen gebruiken
En hoezo schiet je met uitmaken niks op? Wou je je relatie voortzetten dan, als alle vertrouwen weg is?
Verschilt ook we per situatie idd. Genoeg stabiele relaties waarin beide partijen gelukkig zijn terwijl één van de twee (of allebei) ooit eens is/zijn vreemdgegaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alle vertrouwen hoeft niet weg te zijn natuurlijk.
Dat kan je van tevoren niet weten, tegenwoordig is 70% slet en verkoopt haar kont..quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:55 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, kunnen jullie niet gewoon een vriendin krijgen die niet vreemdgaat/vreemd wil gaan?
Te kortzichtig zijn om in te zien dat het in andere relaties soms anders werkt dan in jouw boekje zou passenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef imikethat het volgende:
Allebij vreemdgaan en dat een stabiele relatie noemen
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te kortzichtig zijn om in te zien dat het in andere relaties soms anders werkt dan in jouw boekje zou passen
Preciesquote:
Tuurlijk wel, je hebt seks met iemand anders dan je partner. Dus vreemdgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:13 schreef imikethat het volgende:
Open relatie is het natuurlijk geen vreemdgaan he
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:01 schreef manifold het volgende:
[..]
Damn... Ik vind dat een zoen in the heat of the moment nog wel eens zou kunnen gebeuren. Ook niet altijd goed te praten, maar hoeft niet het einde van een relatie te betekenen. Als je echter all the way gaat heb je zo lang de tijd gehad, zo veel grenzen steeds overschreden dat dat met geen mogelijkheid valt uit te leggen of goed te praten.
Welk deel van 'open relatie' snap je niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt seks met iemand anders dan je partner. Dus vreemdgaan.
Dat het getolereerd wordt en je partner het prima vindt, maakt niet dat het geen vreemdgaan is
Welk deel van 'vreemdgaan' snap je niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Welk deel van 'open relatie' snap je niet?
Waarom stel je een wedervraag, in plaats van mijn vraag te beantwoorden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welk deel van 'vreemdgaan' snap je niet?
Hoezo is het ineens geen vreemdgaan als je in een open relatie zit?
In zo'n geval is 'vreemdgaan' niet negatief beladen, dus niks mis met dat woord.
Ah, dat dikgedrukte is dan waar het mis ging.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Waarom stel je een wedervraag, in plaats van mijn vraag te beantwoorden?
Vreemdgaan = "seksueel contact hebben met iemand anders dan je vaste partner zonder dat die het weet", staat letterlijk zo in het woordenboek. Als je een open relatie hebt, dan weet je dus van elkaar dat je seks hebt met anderen en is het dus géén vreemdgaan.
Nu jij weer.
Als jouw vriendin vreemd gaat heeft ze een hele goede reden: haar vriend is een respectloze hork (lees: zolderkamerautistje die stoer wil doen op het internet).quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:01 schreef Myrr het volgende:
Als ik een gast was geweest en mijn wijf ging vreemd, dan zou ik haar nog 1 keer neuken en tijdens doggy zo hard als ik kan tegen d'r anus aanknallen met m'n snikkel, intense pijn gegarandeerd. Meteen oppakken en gewoon direct de deur uit smijten met d'r kleding erachteraan. De eerste minuut kan ze toch niets anders dan met d'r reet samengeknepen creperen van de pijn. Heerlijke vernedering.
Ik ben een vrouw. Lees de eerste zes woorden van mijn post.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jouw vriendin vreemd gaat heeft ze een hele goede reden: haar vriend is een respectloze hork (lees: zolderkamerautistje die stoer wil doen op het internet).
Met issues dan iig.quote:
Boeiend, hij wist er van. Zij ook, maar een vrouw sla je niet. Dus dan blijft er weinig anders over.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarbij je dus toegeeft dat het alleen maar om frustratie gaat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Boeiend, hij wist er van. Zij ook, maar een vrouw sla je niet. Dus dan blijft er weinig anders over.
Mwah. Als je als man/vrouw seks hebt met een bezet persoon, ben je gewoon net zo kansloos. Je kunt toch wel beter krijgen dan dat gejank? Vaak gaat het toch fout. Maargoed: denk ook dat 't vaak bepaalde types zijn. Kansloos/wanhopig. Anders ging je wel voor iemand waar je uiteindelijk geen last van krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom
Leuk hoor, dat 'in een perfecte wereld zou het zó gaan...'-denken, maar het is niet realistisch.
Lust is lust. Als jij als vrijgezelle kerel een leuke/lekkere meid tegenkomt en ze wil duidelijk iets met je, dan ga je echt niet eerst even om bewijzen vragen of ze wel single is. Dat is háár probleem namelijk, niet het jouwe....
[..]
Oh, zal ik vast de vragenlijst invullen dan qua voorgeschiedenis, of het allemaal wel kan en mag?
Lijkt me niet dat daar een weloverwogen rationele overweging achter schuilgaat, nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Westerling het volgende:
[..]
Waarbij je dus toegeeft dat het alleen maar om frustratie gaat.
De onschuldige kerel die z'n pik achterna loopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier eigenlijk alle keren al heeft gezegd dat het het probleem is van de betreffende vreemdgaande vriendin, niet het probleem van de onschuldige kerel die gewoon z'n pik achterna loopt.
Natuurlijk kun je een keer contact opnemen van "Joh, wist je wel dat ze een vriend had? Vind 't niet echt tof van je.." , maar om nou langs te gaan om klappen te verkopenDa's gewoon triest en je schiet er geen reet mee op.
En inderdaad. Het kan toch gewoon zo zijn dat ze echt spijt heeft en dat ze het vertrouwen weer terug wil winnen, uitzoeken hoe het komt dat ze vreemd is gegaan en dat ze daaraan gaan werken. Genoeg relaties waarin dat goed is gegaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat TS helemaal zelf moet beslissen wat hij wil, houdt hij van haar, denkt hij dat hij haar kan vergeven en dat het weer goed kan komen en wíl hij dat graag, dan blijven. Anders gaan.
En sowieso niet je beslissing af laten hangen van wat FOK zegt.
Als je ze op heterdaad betrapt niet nee. Ga je er speciaal naartoe, dan begint het er wel erg op te lijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat daar een weloverwogen rationele overweging achter schuilgaat, nee.
Het gaat er niet om of wij zo'n kerel zouden willen of nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Fierce. het volgende:
[..]
De onschuldige kerel die z'n pik achterna loopt.
Volgens mij sta ik hier alleen in, maar op zulke kerels knap ik al af. Stel wat eisen aan een vrouw ofzo. Makkelijk gedoe.
Dat je dát er ook echt uithaaltquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of wij zo'n kerel zouden willen of niet
Het gaat erom dat de vriendin van TS dat blijkbaar wél wilde en ze daarom is vreemdgegaan en TS haar nu daarom de deur gewezen heeft
Jij loopt een klein beetje over van vooroordelen, is het niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:31 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat je dát er ook echt uithaaltHet gaat erom dat jij zo'n man afschildert als onschuldig, kom zeg. Als je jezelf al niet kan beheersen, maar weet dat je iemand gaat penetreren met een relatie en je vindt 't allemaal wel mooi, ben je net zo kansloos en wanhopig. Tenzij iemand een open relatie heeft. Je weet hoe het vaak gaat met vreemdgaan: het komt vaak uit, dus je weet dat het - meestal - gezeik veroorzaakt. Daar heb je toch geen paar keer seks voor over joh?
Dan heb je toch liever ongecompliceerde seks met een vrijgezel persoon? Weet je zeker dat je dát gezeik iig niet krijgt.
Ben sowieso van mening dat het vaak bepaalde types zijn die alle vrouwen penetreren zonder fatsoenlijke eisen en het wel 'baas' vinden als iemand ooo nog een relatie heeft. Ook bij vrouwen zijn 't vaak onzekere types.
Waarom niet boos zijn op en je vreemdgaande partner, en degene die waarschijnlijk van je relatie afwist, en willens en wetens je partner heeft geneukt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of wij zo'n kerel zouden willen of niet
Het gaat erom dat de vriendin van TS dat blijkbaar wél wilde en ze daarom is vreemdgegaan en TS haar nu daarom de deur gewezen heeft
Hij kan immers niet vreemdgaan als vrijgezel. Zij wel en heeft dat gedaan. Ik snap ook nooit dat mensen dan boos worden op de vreemde partij, waarschijnlijk omdat ze op hun partner niet boos willen zijn maar die heeft het toch echt gedaan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is gewoon treurig. Je agressie keren naar de 3e partij, omdat je je vriendin zelf geen mep ervoor durft te verkopen.
Het is toch echt háár probleem, niet het zijne. Je moet toch echt boos zijn op háár, niet om hem. Zíj heeft de fout gemaakt om vreemd te gaan in een relatie. Hij is gewoon een 3e partij die z'n pik achterna loopt en een kans om te neuken niet aan zich voorbij laat gaan. Moet je dat van hem kwalijk nemen? Want als je dat van mannen moet kwalijk nemen houden we weinig meer over
Maar helaas lopen er een hoop treurige figuren op deze aardbol bij wie je het jammer genoeg niet kan verwachten dat ze fatsoenlijk rationeel na zullen denken.
Wat een lekker eenvoudige analyse. Hij kan wèl vreemdgaan door met een gebonden iemand te gaan fucken. Een weldenkend mens voelt wel aan dat je daar weleens gezeik mee kan krijgen.'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hij kan immers niet vreemdgaan als vrijgezel. Zij wel en heeft dat gedaan. Ik snap ook nooit dat mensen dan boos worden op de vreemde partij, waarschijnlijk omdat ze op hun partner niet boos willen zijn maar die heeft het toch echt gedaan!
Juist, en als hij daarmee gezeik zou krijgen is toch niet heel raar ofzo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mwah, als je weet dat iemand een (monogame) relatie heeft en er toch mee het bed in duiken verdient ook geen schoonheidsprijs.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef Anyanka het volgende:
Ik zou vooral boos zijn op mijn partner als hij vreemdging, maar ook een beetje op de andere partij. Ik zou zelf ook nooit seks hebben met iemand met een relatie. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
Seks met iemand die een relatie heeft vind ik een beetje zoiets als een portemonnee die je op straat vindt leeghalen. Er zijn redelijk wat mensen die dat doen en goedpraten, maar echt moreel gedrag is het niet, en ik zou het niet doen.
Nee hij gaat niet vreemd zo simpel is het. Het is niet netjes en iedereen snapt dat je daarmee gezeik kan krijgen, dat beweer ik helemaal niet. Maar waar gaat hij vreemd? Zij gaat vreemd, hij gaat met iemand die vreemd gaat. Wat is er simpel aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een lekker eenvoudige analyse. Hij kan wèl vreemdgaan door met een gebonden iemand te gaan fucken. Een weldenkend mens voelt wel aan dat je daar weleens gezeik mee kan krijgen.'
Ik zou willen dat ik zo simpel als jij kon denken zeg
Een vriendin is geen eigendom, geld wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef Anyanka het volgende:
Ik zou vooral boos zijn op mijn partner als hij vreemdging, maar ook een beetje op de andere partij. Ik zou zelf ook nooit seks hebben met iemand met een relatie. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
Seks met iemand die een relatie heeft vind ik een beetje zoiets als een portemonnee die je op straat vindt leeghalen. Er zijn redelijk wat mensen die dat doen en goedpraten, maar echt moreel gedrag is het niet, en ik zou het niet doen.
Jij praat het in een erg simplistische manier schoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee hij gaat niet vreemd zo simpel is het. Het is niet netjes en iedereen snapt dat je daarmee gezeik kan krijgen, dat beweer ik helemaal niet. Maar waar gaat hij vreemd? Zij gaat vreemd, hij gaat met iemand die vreemd gaat. Wat is er simpel aan?
Geen eigendom nee, maar je hebt wel 'exclusitiviteitsafspraken' gemaakt. Kan je het afdoen als 'geen eigendom, eigen wil' maar een woord een woord, een daad een daad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een vriendin is geen eigendom, geld wel.
En zat stellen hebben afspraken waarbij neuken buiten de deur mag. Daar hoef je niet naar te vragen, laat staan dat het je echt aangaat.
Ik ken iemand die ooit een getrouwde vrouw heeft geneukt in het bed van haar en haar man.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef Anyanka het volgende:
Hier ben ik niet altijd mee eens. Natuurlijk, als de man in kwestie niet wist dat de vriendin van TS een relatie had, valt hem helemaal niets kwalijk te nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk eens na: WIE hebben due afspraken gemaakt en WIE zijn daar dus aan gehouden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Geen eigendom nee, maar je hebt wel 'exclusitiviteitsafspraken' gemaakt. Kan je het afdoen als 'geen eigendom, eigen wil' maar een woord een woord, een daad een daad.
Waar denk jij aan als je neukt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vraag me af waar iemand aan denkt op het moment dat hij/zij vreemdgaat.
Empathie, ken je dat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Denk eens na: WIE hebben due afspraken gemaakt en WIE zijn daar dus aan gehouden?
Ja dus, jij zou een gebonden iemand kunnen volcummen en vervolgens doen alsof je neus bloedt? Voor jou geen verschil met een single iemand dus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Denk eens na: WIE hebben due afspraken gemaakt en WIE zijn daar dus aan gehouden?
Omdat ik vind dat je niet veel beters kan krijgen qua seks als je een bezet persoon penetreert? Welnee. Als jij gewoon een beetje zelfvertrouwen hebt en genoeg vrouwen kunt krijgen, houd je 't wel bij vrijgezelle hotties.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij loopt een klein beetje over van vooroordelen, is het niet?
Ergens is het ook gewoon vrij kansloos om met een gebonden iemand te scharrelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:10 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je niet veel beters kan krijgen qua seks als je een bezet persoon penetreert? Welnee. Als jij gewoon een beetje zelfvertrouwen hebt en genoeg vrouwen kunt krijgen, houd je 't wel bij vrijgezelle hotties.
Een partner is inderdaad geen eigendom, zo ver strekte de vergelijking niet. Het was meer om mijn 'niveau van afkeuring' weer te geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een vriendin is geen eigendom, geld wel.
En zat stellen hebben afspraken waarbij neuken buiten de deur mag. Daar hoef je niet naar te vragen, laat staan dat het je echt aangaat.
vraag het aan haar. waarschijnlijk spanning of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:25 schreef djgrasveld het volgende:
Oh en die jongen waarmee ze vreemd ging heeft ze op Facebook (dus niet zomaar leren kennen op FB alleen) maar kent ze blijkbaar ook redelijk goed in het echt. Nooit echter van hem gehoord tot deze week dus.
Ik wilde haar ten huwelijk vragen in juli, maar nu is alles in elkaar gestort![]()
Dit wil ik ook weten jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:36 schreef Baran09 het volgende:
Hoe ben je er eigenlijk achtergekomen dat ze is vreemdgegaan, TS?
Ja.quote:
Het gaat hier niet om mij. Het gaat om de essentie dat relaties de verantwoordelijkheid zijn van de personen in die relatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja dus, jij zou een gebonden iemand kunnen volcummen en vervolgens doen alsof je neus bloedt? Voor jou geen verschil met een single iemand dus?
De wereld is niet zwart of wit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:10 schreef Fierce. het volgende:
Omdat ik vind dat je niet veel beters kan krijgen qua seks als je een bezet persoon penetreert? Welnee. Als jij gewoon een beetje zelfvertrouwen hebt en genoeg vrouwen kunt krijgen, houd je 't wel bij vrijgezelle hotties.
Bron?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om mij. Het gaat om de essentie dat relaties de verantwoordelijkheid zijn van de personen in die relatie.
Luister: in ongeveer de helft van de relaties gaat minimaal een van de partners wel eens een keer met een ander naar bed. Zou nou echt zo'n groot deel van de mensen verdorven zijn, of kan het ook zo zijn dat veel mensen een stuk gelukkiger zouden worden als er net effe wat minder krampachtig gedaan werd over seks buiten de deur?
Ik heb daar mijn mening over en daarom heb ik ook een open relatie. Ik vind nl. eerlijk zijn veel belangrijker dan die daad. Andermans relatie is niet volstrekt onbelangrijk voor mij, maar het is niet mijn verantwoordelijkheid en ik zou ook zeker geen diepgravend onderzoek doen hoe de verhoudingen precies liggen. Eerder zou ik de persoon die interesse heeft op het hart drukken dat ze zichzelf niet voor de gek moet houden.
Ik pleit niet voor do not give a damn, maar voor verantwoordelijkheden leggen waar ze liggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:27 schreef Anyanka het volgende:
Een partner is inderdaad geen eigendom, zo ver strekte de vergelijking niet. Het was meer om mijn 'niveau van afkeuring' weer te geven.
Ik vind dat je daar wel naar moet vragen. Ik heb een open relatie gehad, en ik vond de jongens die daar een beetje over doorvroegen veel aangenamere personen dan degenen die het niks kon schelen. Maar soort zoekt soort natuurlijk.
Onderzoeken zat. Maar kies te geloven wat jij wil.quote:
Ik lees hier anders dat die monogamie ook feilbaar is...quote:Wees maar gelukkig met je open relatie. Er zijn complete onderzoeken die staven dat zoiets niet werkt voor de lange termijn![]()
En dat is dan weer aan jou.quote:Ik doe niet krampachtig over seks buiten de deur hoor. Dat mag mijn partner, moet ze echter niet raar op kijken dat ik weg ben.
Achja alles is tegenwoordig gericht op eigen/maakbaar geluk. Individualistische consumptiemaatschappij wat zich zelfs als strekt tot mensen. Aan de lopende band nemen we 'nieuwe mensen' als de andere niet meer voldoet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onderzoeken zat. Maar kies te geloven wat jij wil.
[..]
Ik lees hier anders dat die monogamie ook feilbaar is...
Er is geen ideale vorm.
[..]
En dat is dan weer aan jou.
Ouch. Pijnlijk dat zeker. Vreemdgaan is een lastig topic. Het is fout, dat sowieso, maar mensen maken nu ook eenmaal fouten. Voor mij zou het van belang zijn te weten wat de precieze context is; was het eenmalige slippertje of ging het verder en dieper dan dat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Nee, de TT betekent niet dat ik pas na 2 jaar sex heb gehad maar dat mijn "oh-zo-geweldige" en "nee-schatje-ik-blijf-je-trouw" en "nee-hij-is-maar-gewoon-een-vriend" - vriendin na een bijna 2 jaar durende relatie is vreemdgegaan met een of andere pauper.![]()
Waarom doen mensen dit pas na 2 jaar? 2 jaar van moeite, tijd, aandacht, liefde; allemaal in één klap verneukt. Er was geen enkele reden om vreemd te gaan naar mijn mening, de seks was goed, ik gaf haar veel aandacht en ze kwam niks tekort. Zelf noemt ze het ook een "domme" fout.
Ze gaf aan me niet kwijt te willen raken door dit, maar ik heb het per direct uitgemaakt. Ik geef maar 1 kans met vreemdgaan, en die kans heeft ze verspeeld.![]()
Ik hou van haar maar dit heeft me wel echt pijn gedaan. Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
TS ik ben hier ook benieuwd naar..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Tinos85 het volgende:
Maar TS. Ben je er zelf achter gekomen of heeft ze het opgebiecht?
Dat werkt misschien voor jou zo, maar het lijkt mij niet dat jij kan bepalen hoe het voor mij werkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Achja alles is tegenwoordig gericht op eigen/maakbaar geluk. Individualistische consumptiemaatschappij wat zich zelfs als strekt tot mensen. Aan de lopende band nemen we 'nieuwe mensen' als de andere niet meer voldoet.
Allemaal gelul. Je houdt van iemand en hebt dan geen behoefte meer om buiten de deur te neuken.
Een open relatie hebben is niet hetzelfde als alles pakken wat je pakken kan...quote:Kan jij meneer vrije moraal spelen, met je 'ruime denkwijze' maar uiteindelijk loop jij mensen af te wisselen om je eigen behoeftes te bevredigen. Sorry hoor maar ik vind dat een verwerpelijke manier van 'het spelletje spelen'.
Geluk is voor ieder ander anders.quote:Maar hey, de leus 'je bepaalt je eigen geluk' wordt steeds populairder. Dus ik zeg: lekker door laten gaan die onzin.
Je kan het moeilijker maken dan het is. Geluk is niet één of andere 'zoektocht' van het leven en waar je echt naar op zoek moet. Maar dat is off-topic.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat werkt misschien voor jou zo, maar het lijkt mij niet dat jij kan bepalen hoe het voor mij werkt.
[..]
Een open relatie hebben is niet hetzelfde als alles pakken wat je pakken kan...
[..]
Geluk is voor ieder ander anders.
Makkelijk gedacht he. Maar een open relatie kan weldegelijk zijn voordelen hebben. Het ligt er alleen aan over hoe je er samen over denkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kan het moeilijker maken dan het is. Geluk is niet één of andere 'zoektocht' van het leven en waar je echt naar op zoek moet. Maar dat is off-topic.
En waarom is een open relatie niet hetzelfde als pakken wat je pakken kan? Een 'open' relatie is toch een vergoeding voor het gebrek aan 'spanning' binnen de normale relatie/huwelijken? Je weet wel, waar je normaal voor 'werkt' om het goed te houden ga je nu lekker makkelijk buiten de deur neuken. Weglopen voor je verantwoordelijkheid dus. Zo zie ik het.
Wat voor significant voordeel hangt er dan aan een open relatie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk gedacht he. Maar een open relatie kan weldegelijk zijn voordelen hebben. Het ligt er alleen aan over hoe je er samen over denkt.
Dat zou ik niet doen. Schiet je niets mee op. Spullen verbranden en blij zijn dat je van haar af bent. Als zij het niet de moeite vond om op te komen dagen terwijl jullie een afspraak hadden dan weet je zelf ook genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef djgrasveld het volgende:
Gisteren is ze niet gekomen om haar spullen op te halen, ik vraag me af waar ze is momenteel. Krijg haar niet bereikt via haar 06. Ik wil het eigenlijk niet denken maar ik vrees dat die eikel haar op een of andere manier iets heeft ingepraat zodat ze niet is komen opdagen gisterenavond.
Moet ik dan toch maar gaan opzoeken waar die hoerenzoon woont?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef djgrasveld het volgende:
Gisteren is ze niet gekomen om haar spullen op te halen, ik vraag me af waar ze is momenteel. Krijg haar niet bereikt via haar 06. Ik wil het eigenlijk niet denken maar ik vrees dat die eikel haar op een of andere manier iets heeft ingepraat zodat ze niet is komen opdagen gisterenavond.
Moet ik dan toch maar gaan opzoeken waar die hoerenzoon woont?
Zo zie jij het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef inslagenreuring het volgende:
En waarom is een open relatie niet hetzelfde als pakken wat je pakken kan? Een 'open' relatie is toch een vergoeding voor het gebrek aan 'spanning' binnen de normale relatie/huwelijken? Je weet wel, waar je normaal voor 'werkt' om het goed te houden ga je nu lekker makkelijk buiten de deur neuken. Weglopen voor je verantwoordelijkheid dus. Zo zie ik het.
Dat je eerlijk kan zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat voor significant voordeel hangt er dan aan een open relatie?
Want eerlijk zijn kan niet in een normale relatie?quote:
dat is gewoonweg niet waar. Als je een open relatie 'nodig hebt' ter compensatie, is het niet goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kan het moeilijker maken dan het is. Geluk is niet één of andere 'zoektocht' van het leven en waar je echt naar op zoek moet. Maar dat is off-topic.
Dit is -met alle respect voor jou als topuser- een slap argument natuurlijk. Vertrouwen in je partner zit in jezelf, niet in toestemming of je wel of niet mag neuken buiten de deur.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het significant voordeel van een open relatie KAN zijn dat je meer vertrouwen in elkaar hebt (en werkelijk alles durft te vertellen en gelooft dat de ander dat ook accepteert)
Wat ook betekent dat het ervoor kan zorgen dat het schroom afwerpt.
Dit geldt lang niet voor iedereen, maar ik snap heus dat het voor sommigen kan werken.
Een open relatie gaat niet om neuken buiten de deur, dat is de misperceptie in dezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is -met alle respect voor jou als topuser- een slap argument natuurlijk. Vertrouwen in je partner zit in jezelf, niet in toestemming of je wel of niet mag neuken buiten de deur.
Dit is je reinste bullshit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is gewoonweg niet waar. Als je een open relatie 'nodig hebt' ter compensatie, is het niet goed.
Het zou een aanvulling moeten zijn, niet een oplossing voor een probleem.
Maar veel mensen begrijpen dat echt totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |