Precies dude!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:37 schreef djgrasveld het volgende:
Dank je wel iedereen voor de steun! Ik geef haar tot vanavond de tijd, mocht ze zelf niet langskomen dan drop ik haar spullen en dan ben ik voor altijd klaar met haar. Het is moeilijk, maar niet onmogelijk om haar te vergeten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:37 schreef djgrasveld het volgende:
Dank je wel iedereen voor de steun! Ik geef haar tot vanavond de tijd, mocht ze zelf niet langskomen dan drop ik haar spullen en dan ben ik voor altijd klaar met haar. Het is moeilijk, maar niet onmogelijk om haar te vergeten.
Sterke man. Succes verderquote:Op zondag 11 mei 2014 14:37 schreef djgrasveld het volgende:
Eens.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:44 schreef Kruidenmix het volgende:
De jongen opzoeken heeft absoluut geen zin, hij is niet degene die de relatie verpest. Dat was zij. Je weet nu hoe ze is.
Vreemdgaan is naar mijn mening een achterlijke zet, als je het denkt nodig te hebben met een ander het bed in te duiken dan ben je niet op je plek in de relatie.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef djgrasveld het volgende:
Sorry mensen dat ik ff niks meer heb laten weten, het is een vrij hectische periode voor mij momenteel! Ze is op het laatste moment nog snel langsgekomen (rond half 11 's-avonds) en ik heb haar d'r spullen meegegeven. Of ja, meer gegooid. Ze wilde nog even praten maar ik had er niet zo veel zin in. Dit merkte ze ook en ik zag zowaar bijna tranen rollen over haar wangen. Gek genoeg deed dit me niet meer zoveel.
Bedankt voor jullie steun allemaal en ik ga maar weer eens goed uitrusten voor ik aan een andere relatie ga beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |