Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Ik hou van haar maar dit heeft me wel echt pijn gedaan. Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Woordkunstenaar of ging dit per ongeluk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom doen mensen dit pas na 2 jaar? 2 jaar van moeite, tijd, aandacht, liefde; allemaal in één klap verneukt.
Nee, ontslag op staande voet...quote:Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Full housequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:
Hoe is ze precies vreemdgegaan? Hoe ver is ze met die ander gegaan?
Dat zou bij mij einde relatie betekenen. Zoenen vind ik ook erg maar ik denk dat ik daar zelf op een gegeven moment misschien wel overheen komquote:
Ja.quote:
Hoezo? Die gozer kan er weinig aan doen dat TS een kuthoer op de bank heeft zitten die haar benen wijd open doet voor de 1e de beste andere piemel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Damn... Ik vind dat een zoen in the heat of the moment nog wel eens zou kunnen gebeuren. Ook niet altijd goed te praten, maar hoeft niet het einde van een relatie te betekenen. Als je echter all the way gaat heb je zo lang de tijd gehad, zo veel grenzen steeds overschreden dat dat met geen mogelijkheid valt uit te leggen of goed te praten.quote:
En dan? Zij heeft een relatie met TS, niet hij. Er is maar één iemand die zich hier hoeft te verantwoorden en dat is zij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Die gozer kan er weinig aan doen dat TS een kuthoer op de bank heeft zitten die haar benen wijd open doet voor de 1e de beste andere piemel.
Voor mij ook. Denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou voor mij ook einde verhaal betekenen
quote:
Dan richt je je toch echt op de verkeerde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopen
Onzin. Je partner moet je boos op zijn, niet de derde persoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopen
Fascinerende manier van denken vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Eens, vind het altijd zo'n gelul dat de verantwoordelijkheid alleen bij de vreemdganger ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Zegt veel over wat voor mensonwaardig persoon je bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fascinerende manier van denken vind ik dit altijd.
Vrouwen met een relatie neuken overigens wel het geilst.
Ook... ik zou ze beide afslachtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Je partner moet je boos op zijn, niet de derde persoon.
met een kratje bier en lachen om dat wijf, of ben je zon pvv tokkie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Mwoah, das denk een persoonlijke mening.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eens, vind het altijd zo'n gelul dat de verantwoordelijkheid alleen bij de vreemdganger ligt.
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je er met je poten vanaf.
Geen probleem dat zou ik dagelijke tussen je oren stampenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit vreemd moet gaan als ik met jou een relatie zou hebben.
Joh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, das denk een persoonlijke mening.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Geen probleem dat zou ik dagelijke tussen je oren stampen![]()
haha.
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Kijken mag! Doe ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik zou niet eens naar andere vrouwen durven kijken als ik deze moordzuchtige taal van je hoor
Only one way to find outquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?
Emotionele chantage, trap er niet in!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef djgrasveld het volgende:
Het is echt zwaar voor me deze periode. Ik heb in die twee jaar ook een soort van zwakte gekregen voor haar. Ook als ik haar huilend zie zitten krijg ik bijna de neiging om haar te vergeven. Vergeten zal ik echter nooit doen, en ik denk dat deze gedachte me altijd zal blijven achtervolgen al zou ik ervoor kiezen toch bij haar te blijven.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Kijken mag! Doe ik ook.
Nee hoor ben niet jaloers. Ben best een aardigee dame (denk ik).
Maar als je een grens over gaat bij me word ik echt een bitch eerste klas! En dat zul je voelen dan. Haha
Ze kennen elkaar via Facebook, en haar status stond duidelijk op relatie met mij. Tenzij het dus een blinde downie zou zijn heeft hij geen excuus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?
Ok. Maar dan nog, zij is de vreemdganger hoor, niet hij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar via Facebook, en haar status stond duidelijk op relatie met mij. Tenzij het dus een blinde downie zou zijn heeft hij geen excuus.
Dan nog....quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog, zij is de vreemdganger hoor, niet hij.
Wie weet wat ze hem wijs gemaakt heeft. Dat het toch al kut ging tussen jullie etc. blablabla.
Tuurlijk moet je boos wezen op de vrouw en zeker, zij heeft de meeste schuld, maar je kan haar niet gaan slaan. Maar het is geen excuus dat ie haar wel kan neuken want zij deed zo geil. Je weet dat het fout is, als je tenminste weet dat ze een relatie heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan richt je je toch echt op de verkeerde.
Er is maar één persoon verantwoordelijk voor "vreemdgaan" in een relatie en dat is degene die vreemdgaat.
Dan nog wát?quote:
Dan nog wat? Serieus? Dan zeg je tegen dat mokkel : ''prima, maak het dan uit als je relatie je niet bevalt, daarna kun je evt. bij mij langskomen''quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog wát?
Ik vind het altijd zo tokkie om dan je woede te richten op die gast.
Boos worden op je vreemdgaande wederhelft is meer dan terecht, maar dat geblèr over even langs gaan bij die ander met een knuppel vind ik een beetje kamper.
Er gaan mensen vreemd. Laat haar gaan en ga zelf weer wat beters zoeken.
Iemand in elkaar beuken is zo 'slechte verliezer'.
Je bedoelt #TeamVrouwenIcoontjeWantMisschienValtErNogWatTeNeukenquote:
Jezelf punani ontzeggen omdat diegene ervoor kiest buiten de deur neuken. Waarom jezelf straffen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef imikethat het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je boos wezen op de vrouw en zeker, zij heeft de meeste schuld, maar je kan haar niet gaan slaan. Maar het is geen excuus dat ie haar wel kan neuken want zij deed zo geil. Je weet dat het fout is, als je tenminste weet dat ze een relatie heeft.
Ach komquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan nog wat? Serieus? Dan zeg je tegen dat mokkel : ''prima, maak het dan uit als je relatie je niet bevalt, daarna kun je evt. bij mij langskomen''
Oh, zal ik vast de vragenlijst invullen dan qua voorgeschiedenis, of het allemaal wel kan en mag?quote:Je bedoelt #TeamVrouwenIcoontjeWantMisschienValtErNogWatTeNeuken
Niet iedereen is desperate Scorpmansquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezelf punani ontzeggen omdat diegene ervoor kiest buiten de deur neuken. Waarom jezelf straffen?
Ik zou het met je eens zijn als ik maar een paar maandjes met haar was. Maar dit gaat over een relatie van 2 jaar, frustraties zijn vele malen hoger nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog wát?
Ik vind het altijd zo tokkie om dan je woede te richten op die gast.
Boos worden op je vreemdgaande wederhelft is meer dan terecht, maar dat geblèr over even langs gaan bij die ander met een knuppel vind ik een beetje kamper.
Er gaan mensen vreemd. Laat haar gaan en ga zelf weer wat beters zoeken.
Iemand in elkaar beuken is zo 'slechte verliezer'.
Oh maar jóuw frustraties snap ik maar al te goed en ik vind het oprecht klote voor je...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als ik maar een paar maandjes met haar was. Maar dit gaat over een relatie van 2 jaar, frustraties zijn vele malen hoger nu
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Banaan_ het volgende:
Als je kunt accepteren dat ze af en toe een ander neukt dan is het verder prima lijkt mij.
Vind ik een hele andere situatie dan die van de TS.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom
Leuk hoor, dat 'in een perfecte wereld zou het zó gaan...'-denken, maar het is niet realistisch.
Lust is lust. Als jij als vrijgezelle kerel een leuke/lekkere meid tegenkomt en ze wil duidelijk iets met je, dan ga je echt niet eerst even om bewijzen vragen of ze wel single is. Dat is háár probleem namelijk, niet het jouwe....
Dus omdat vreemdgaan "tokkie" is moet je ook maar "tokkie" terug reageren?quote:
Ubertokkie loopt wel lachend weg terwijl tokkie met een bebloed voorhoofd en zonder tanden in zijn smoel om zijn mama ligt te roepen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus omdat vreemdgaan "tokkie" is moet je ook maar "tokkie" terug reageren?
Dat is wel ubertokkie
Je weet niet wat ze hem wijs gemaakt heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik een hele andere situatie dan die van de TS.
De ''3e persoon'' wist zoals je net zelf hebt kunnen lezen dat de ex van TS in een relatie zat.
Prima toch? Jouw mening, mijn mening, glas, plas, alles weer zoals het was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze hem wijs gemaakt heeft
Als zij heeft gezegd 'ja die status staat nog op relatie, maar we zijn al zo goed als uit elkaar hoor, stelt niets meer voor'...
Laat ik het zó zeggen: ik vind niet dat je als single per se een zesdegraads onderzoek hoeft in te stellen in hoeverre de ander ook vrijgezel is, als je daar geen zin in hebt. Het is het probleem van de ánder, niet van jou.
Doe niet zo eng redelijk ineens!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima toch? Jouw mening, mijn mening, glas, plas, alles weer zoals het was.
Ik ga over een maand trouwen, dus denk dat je de verkeerde voor je hebt. Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Je bedoelt #TeamVrouwenIcoontjeWantMisschienValtErNogWatTeNeuken
Ah we hebben een internettokkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ubertokkie loopt wel lachend weg terwijl tokkie met een bebloed voorhoofd en zonder tanden in zijn smoel om zijn mama ligt te roepen.
[ afbeelding ]
Ja, of je wordt gewoon gepwnd door die gozer. Ben je en je wijf en je mannelijkheid kwijtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ubertokkie loopt wel lachend weg terwijl tokkie met een bebloed voorhoofd en zonder tanden in zijn smoel om zijn mama ligt te roepen.
[ afbeelding ]
Jongen, er zullen altijd kapers op de kust zijn, maar blijkbaar heb je een kust die makkelijk binnen te vallen is. Dan zou ik me meer zorgen maken om die ene kust dan om al die kapers. Snap je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als ik maar een paar maandjes met haar was. Maar dit gaat over een relatie van 2 jaar, frustraties zijn vele malen hoger nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2014 13:54:27 ]
Bateman die helemaal in elkaar gerost wordt door een kampertokkie. Zittie thuis met een vreemdgaand wijf, een bloedlip en een blauw oog. Vertel dat maar eens thuis bij je oudersquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, of je wordt gewoon gepwnd door die gozer. Ben je en je wijf en je mannelijkheid kwijt
quote:
Verder vind ik niet dat je iedereen maar in elkaar moet gaan stampenquote:Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga over een maand trouwen, dus denk dat je de verkeerde voor je hebt. Daarnaast zit die van Greys onder een laag stof van hier tot Tokio, dus nee dank je.
#Tokkie4lifequote:
Mijn mannelijkheid zit in mijn broek, knappe kerel die m eraf krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, of je wordt gewoon gepwnd door die gozer. Ben je en je wijf en je mannelijkheid kwijt
chanant? seriously?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bateman die helemaal in elkaar gerost wordt door een kampertokkie. Zittie thuis met een vreemdgaand wijf, een bloedlip en een blauw oog. Vertel dat maar eens thuis bij je ouderschanant
Jaja nou dan maar n tokkie. Kijk ik zal haar niet thuis opzoeken oid. Maar als ze nou in mijn bed mijn vent ligt te naaien hou je dan maar vast.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Verder vind ik niet dat je iedereen maar in elkaar moet gaan stampenben eigenlijk een hele lieve jongen.
Ja nee das een ander verhaal, maar haar opzoeken en vervolgens he-le-maal in elkaar rossenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Jaja nou dan maar n tokkie. Kijk ik zal haar niet thuis opzoeken oid. Maar als ze nou in mijn bed mijn vent ligt te naaien hou je dan maar vast.
En anders zou ik haar toch wel ff succes wensen met mijn afgelikte boterham.
dan nog kan die rekenen op een paar ferme tikken op het oogjequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog, zij is de vreemdganger hoor, niet hij.
Wie weet wat ze hem wijs gemaakt heeft. Dat het toch al kut ging tussen jullie etc. blablabla.
Of gewoon je wijf goed neuken, zodat ze niet ergens anders op zoek gaat. Degene die vreemdgaat maakt de fout, dat je dan een willekeurige kerel op de bek gaat meppen omdat die zijn kans heeft genomen is behoorlijk zwak imho.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:04 schreef imikethat het volgende:
Juist door zo een pussy houding wordt je vriendin aan alle kanten genomen. Dan maar beter een tokkie zijn, dan weten mensen wel dat ze van haar af moeten blijven.
TS zegt dat ie dat al deed. Dus moeten we hem daar maar op geloven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon je wijf goed neuken, zodat ze niet ergens anders op zoek gaat. Degene die vreemdgaat maakt de fout, dat je dan een willekeurige kerel op de bek gaat meppen omdat die zijn kans heeft genomen is behoorlijk zwak imho.
Prima. Maar dan hoeft die andere kerel daar niet voor te boeten, als er dan iemand een tik verdient is het zijn ex wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef imikethat het volgende:
[..]
TS zegt dat ie dat al deed. Dus moeten we hem daar maar op geloven.
ieder zijn ding en zijn keuze!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. Maar dan hoeft die andere kerel daar niet voor te boeten, als er dan iemand een tik verdient is het zijn ex wel.
Waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Zegt veel over wat voor mensonwaardig persoon je bent.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. Maar dan hoeft die andere kerel daar niet voor te boeten, als er dan iemand een tik verdient is het zijn ex wel.
You go girl!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
Vreemdgaan is voor mij gewoon meteen exit. Kan me niet schelen hoe of wat of waarom en zeker niet de smoes 'ja ik had teveel gedronken'dat is helemaal superzwak.
Bij een heterdaadje zou ik de 'dame' in kwestie denk ik ook wel een klap verkopen
Best tokkie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
ieder zijn ding en zijn keuze!
ik ben van mening dat ze beiden op de blaren moeten zitten!
vrouwtje kan wegwezen en gozer kan een paar tikken verwachten!
Vrouwen slaan is pas uber tokkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, zou ik ook (waarschijnlijk) nooit doen, maar als er dan iemand tikken verdient is zij dat wel, niet die kerel, imho.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |