Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Ik hou van haar maar dit heeft me wel echt pijn gedaan. Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Woordkunstenaar of ging dit per ongeluk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom doen mensen dit pas na 2 jaar? 2 jaar van moeite, tijd, aandacht, liefde; allemaal in één klap verneukt.
Nee, ontslag op staande voet...quote:Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Full housequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:
Hoe is ze precies vreemdgegaan? Hoe ver is ze met die ander gegaan?
Dat zou bij mij einde relatie betekenen. Zoenen vind ik ook erg maar ik denk dat ik daar zelf op een gegeven moment misschien wel overheen komquote:
Ja.quote:
Hoezo? Die gozer kan er weinig aan doen dat TS een kuthoer op de bank heeft zitten die haar benen wijd open doet voor de 1e de beste andere piemel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Damn... Ik vind dat een zoen in the heat of the moment nog wel eens zou kunnen gebeuren. Ook niet altijd goed te praten, maar hoeft niet het einde van een relatie te betekenen. Als je echter all the way gaat heb je zo lang de tijd gehad, zo veel grenzen steeds overschreden dat dat met geen mogelijkheid valt uit te leggen of goed te praten.quote:
En dan? Zij heeft een relatie met TS, niet hij. Er is maar één iemand die zich hier hoeft te verantwoorden en dat is zij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Die gozer kan er weinig aan doen dat TS een kuthoer op de bank heeft zitten die haar benen wijd open doet voor de 1e de beste andere piemel.
Voor mij ook. Denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou voor mij ook einde verhaal betekenen
quote:
Dan richt je je toch echt op de verkeerde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopen
Onzin. Je partner moet je boos op zijn, niet de derde persoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je daar toch af. Risico dat je aanvaardt dat je dan wat schrammen op kan lopen
Fascinerende manier van denken vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Eens, vind het altijd zo'n gelul dat de verantwoordelijkheid alleen bij de vreemdganger ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Zegt veel over wat voor mensonwaardig persoon je bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fascinerende manier van denken vind ik dit altijd.
Vrouwen met een relatie neuken overigens wel het geilst.
Ook... ik zou ze beide afslachtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Je partner moet je boos op zijn, niet de derde persoon.
met een kratje bier en lachen om dat wijf, of ben je zon pvv tokkie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:57 schreef imikethat het volgende:
Overigens zou ik wel even langs die kerel zijn huis gaan om een praatje te maken.
Mwoah, das denk een persoonlijke mening.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eens, vind het altijd zo'n gelul dat de verantwoordelijkheid alleen bij de vreemdganger ligt.
Als je weet dat iemand een relatie heeft blijf je er met je poten vanaf.
Geen probleem dat zou ik dagelijke tussen je oren stampenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit vreemd moet gaan als ik met jou een relatie zou hebben.
Joh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, das denk een persoonlijke mening.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Geen probleem dat zou ik dagelijke tussen je oren stampen![]()
haha.
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Kijken mag! Doe ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik zou niet eens naar andere vrouwen durven kijken als ik deze moordzuchtige taal van je hoor
Only one way to find outquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?
Emotionele chantage, trap er niet in!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef djgrasveld het volgende:
Het is echt zwaar voor me deze periode. Ik heb in die twee jaar ook een soort van zwakte gekregen voor haar. Ook als ik haar huilend zie zitten krijg ik bijna de neiging om haar te vergeven. Vergeten zal ik echter nooit doen, en ik denk dat deze gedachte me altijd zal blijven achtervolgen al zou ik ervoor kiezen toch bij haar te blijven.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Kijken mag! Doe ik ook.
Nee hoor ben niet jaloers. Ben best een aardigee dame (denk ik).
Maar als je een grens over gaat bij me word ik echt een bitch eerste klas! En dat zul je voelen dan. Haha
Ze kennen elkaar via Facebook, en haar status stond duidelijk op relatie met mij. Tenzij het dus een blinde downie zou zijn heeft hij geen excuus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'de pauper' in kwestie dat wist in dit geval dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |