SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 2-1, 2-2 en 2-3.
AZ hielp het in 2007 ook om zeep op de laatste speeldag.quote:
quote:
quote:
Sommige begonnen mij toen tegen te spreken. Alleen die hebben er geen kijk opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al voorspelde gaan Liverpool en Arsenal het niet volhouden
Ah, beter city dan Chelsea.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Dat roepen ze hier.
En nu naar Real schakelen
quote:
Ja idd, laten we niet doen alsof Liverpool de afgelopen jaren niet dik gespendeerd heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef Anoonumos het volgende:
Andy Carroll kopen voor 100 miljoenmiljard,
Beperkte middelen indeed.
Dat zegt niemand dakhaas. Gewoon een kutclub, beetje zoals Ajax dus.quote:
mad?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt niemand dakhaas. Gewoon een kutclub, beetje zoals Ajax dus.
Ja.quote:
Jup, tenzij Liverpool ineens met dubbele cijfers gaat winnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus, City heeft genoeg aan een puntje zondag?
jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus, City heeft genoeg aan een puntje zondag?
Benieuwd wie er volgend seizoen buiten de grote top 4 gaat vallen. Als Suarez Liverpool verlaat kan het Liverpool wel eens worden. Man United weet ik ook nog niet zo goed, die gaan nu in paniek een heel nieuw team kopen zonder enig beleid denk ik en ik weet niet of dat wel zo goed gaat uitpakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Pijnlijk voor gerard, de grote vraag is of ze volgend seizoen weer om de titel zullen meedoen. Man utd. zal zich zoiezo weer toevoegen aan de titelkandidaten.
quote:
En veel slechter (lees lelijker) voetballen dan Liverpool + volgend jaar geen CL + geen Suarez en Gerrard in je team hebben + niet de historie van Liverpool hebben + jullie publiekquote:
http://www.bbc.com/sport/0/football/27324763quote:Jose Mourinho: Chelsea manager fined after Sunderland comments
Chelsea manager Jose Mourinho has been fined £10,000 in relation to comments he made after his side's Premier League game against Sunderland on 19 April.
Een ajacied die het over lelijk voetbal heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
En veel slechter (lees lelijker) voetballen dan Liverpool + volgend jaar geen CL + geen Suarez en Gerrard in je team hebben + niet de historie van Liverpool hebben + jullie publiek+ nog zoveel dingen...
twitter:RedMancunian twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:22:56[POTY] Ashley Young and his partner Nicky Pike arrive for tonight's Player of the Year Awards. #MUFC
reageer retweet
okquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Overigens is mijn computer kapot, opgestuurd, dus ik post nu niet zo vaak meer.
Hij is in ieder geval beter in vrouwen versieren dan voetballenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:RedMancunian twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:22:56[POTY] Ashley Young and his partner Nicky Pike arrive for tonight's Player of the Year Awards. #MUFC [ afbeelding ] reageer retweet
17 goals moeten goedgemaakt worden. Norwich ontbreekt het ook nog om zelf goals te maken. Staan op 28 goals in 37 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:16 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel kools moet Norwich maken om niet te degraderen?
tettenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:RedMancunian twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:22:56[POTY] Ashley Young and his partner Nicky Pike arrive for tonight's Player of the Year Awards. #MUFC [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gelukkig hebben ze Ricky.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:29 schreef portie het volgende:
[..]
17 goals moeten goedgemaakt worden. Norwich ontbreekt het ook nog om zelf goals te maken. Staan op 28 goals in 37 wedstrijden
Geweldig weer voor de Nederlandse voetballers in de PLquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:29 schreef portie het volgende:
[..]
17 goals moeten goedgemaakt worden. Norwich ontbreekt het ook nog om zelf goals te maken. Staan op 28 goals in 37 wedstrijden
Fer wordt wel opgehaald door een PL club denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Geweldig weer voor de Nederlandse voetballers in de PLna Stekelenburg en Heitinga nu nog meer maar de championship
Schieten op afstand?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Newcastle in 3-5-2 uit bij Liverpool?
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Newcastle in 3-5-2 uit bij Liverpool?
Dm maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
Heb wel een schakelstream voor geïnteresseerden(DM maar)
quote:
quote:
Lekker salaris van Jan van Halst en Jan Joost betalenquote:
Daar is schakelprogramma?quote:
Zit ik ook mee inderdaadquote:
Ik ben blij dat jij zo'n principieel man bentquote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lekker salaris van Jan van Halst en Jan Joost betalen.
Is maar een grapje joh, niet serieus nemenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij zo'n principieel man bent
Al heb ik zelf ook geen FOX international.
Maak je geen zorgen, niemand neemt je serieus.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is maar een grapje joh, niet serieus nemen
Je bent zelf nooit serieus genomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand neemt je serieus.
Harde comeback.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je bent zelf nooit serieus genomen.
Dont call it a comeback.quote:
Niet meer;quote:
twitter:102greatgoals twitterde op zondag 11-05-2014 om 15:27:54Ricky van Wolfswinkel (one goal all season) has left Carrow Road after not being in the squad v Arsenal reageer retweet
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet meer;twitter:102greatgoals twitterde op zondag 11-05-2014 om 15:27:54Ricky van Wolfswinkel (one goal all season) has left Carrow Road after not being in the squad v Arsenal reageer retweet
Jawel.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Bosscielny het volgende:
Maar als je alleen een tv abonnement hebt kan je toch geen internet wedstrijden kijken?
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die denken dat City punten laat liggen
Je weet het nooit.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Bal is rond.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
City - West Ham 2-3
Liverpool - Newcastle 3-1
Hopen mag altijd. Maar ik zie dan zelfs eerder Liverpool nog punten verspelenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hopen op een Excelsior - AZ scenario.
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
City - West Ham 2-3
Liverpool - Newcastle 3-1
Liverpool zal wel replica hebben, omdat City aan een punt al genoeg heeftquote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Laten we zeggen dat Toto zijn voorspelling klopt, hebben ze bij Liverpool dan ook de PL trofee? Of is die bij City?
Ach waarom nietquote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
Als Liverpool nog kampioen wordt nemen davy en ik 2 weken lang een Luis Suarez UI.
Ik neem aan net als bij de eredivisie een replicaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Laten we zeggen dat Toto zijn voorspelling klopt, hebben ze bij Liverpool dan ook de PL trofee? Of is die bij City?
City 2-0 verliezen en Liverpool in de laatste minuut gelijkmaker tegenkrijgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef Dos37 het volgende:
Doe maar verlies voor City en Liverpool gelijk of ook verlies.
Dat je city het dan nog meer guntquote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef Dos37 het volgende:
Doe maar verlies voor City en Liverpool gelijk of ook verlies.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
City 2-0 verliezen en Liverpool in de laatste minuut gelijkmaker tegenkrijgen.
Oh god, please make it happen, it will be glorious.
Uiteindelijk gewoon de meer dan terechte kampioen natuurlijk.quote:
Ook niks met Gerrard? Prima, aardige en loyale speler toch. Liverpool of niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan denk ik dat Gerrard opgenomen moet worden
Over het hele seizoen gezien niet en de voorgaande jarenquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon de meer dan terechte kampioen natuurlijk.
Dat wel, maar als 1 club de gunfactor heeft dit seizoen is het Liverpool welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon de meer dan terechte kampioen natuurlijk.
Vooral buiten Engeland jaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel, maar als 1 club de gunfactor heeft dit seizoen is het Liverpool wel
Denk er maar eens goed over na.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Hij draagt een Everton shirtje en daarmee is hij het met mij eens dat Liverpool de titel niet toekomt?quote:
Bijna.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij draagt een Everton shirtje en daarmee is hij het met mij eens dat Liverpool de titel niet toekomt?
Het poppetje trapt een open deur in.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan haak ik af. Voel je vrij het nader toe te lichten.
Maar ik trap geen open deur in ik geef mijn mening?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het poppetje trapt een open deur in.
Net als jij zeg maar
Wat een kut-tv heb je dan zeg.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
Bloodzeed![]()
Die kwaliteit is echt hoger dan mijn tv
dag aartsvijandquote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
Bloodzeed![]()
Die kwaliteit is echt hoger dan mijn tv
Dat is geen open deur kneus.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Zalmsaladequote:Op zondag 11 mei 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier past het plaatje van GGMM bij.
Dit is een beetje een open deur!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM wordt hier langzaam de deur uitgewerkt. Ik trap hem alvast open
Met Louis gaan ze shinenquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is de grootste club ter wereld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef eric93 het volgende:
Ik hoop zo op een wonder vandaag.. Gun het city totaal niet
Ik gun het City opzich wel. Spelen prima, aanvallend voetbal.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef eric93 het volgende:
Okéquote:Op zondag 11 mei 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is de grootste club ter wereld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef eric93 het volgende:
OH OH, BRA BRA.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oké
Most fans
3) Real Madrid – 174m
2) Barcelona – 270m
1) Manchester United – 354m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 16:16:08 ]
Mogelijk gemaakt oliedollars uit het midden-oosten.. City is geen voetbalclub meer maar een prive speeltje van een oliesjeik.. Snap niet hoe je zo'n club iets kan gunnen het maakt het hele voetbal kapotquote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het City opzich wel. Spelen prima, aanvallend voetbal.
Onzin.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef eric93 het volgende:
[..]
Mogelijk gemaakt oliedollars uit het midden-oosten.. City is geen voetbalclub meer maar een prive speeltje van een oliesjeik.. Snap niet hoe je zo'n club iets kan gunnen het maakt het hele voetbal kapot
Zijn zoveel clubs in Engeland met rijke eigenaars joh.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef eric93 het volgende:
[..]
Mogelijk gemaakt oliedollars uit het midden-oosten.. City is geen voetbalclub meer maar een prive speeltje van een oliesjeik.. Snap niet hoe je zo'n club iets kan gunnen het maakt het hele voetbal kapot
Daar past wel eenquote:
Benfica heeft de meeste socios.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oké
Most fans
3) Real Madrid – 174m
2) Barcelona – 270m
1) Manchester United – 354m
Littlerabbitquote:
Ze proberen tenminste het publiek nog te vermaken met mooi voetbal.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef eric93 het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica heeft de meeste socios.
Dus dan zijn zij de grootste club.
Sowieso Benficaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica heeft de meeste socios.
Dus dan zijn zij de grootste club.
quote:
deed hij ook, het is nu 0-1 voor Newcastlequote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef alors het volgende:
[..]Ja ik kreeg het idee van mijn commentator bij City dat het 1-0 stond daar, maar ik denk dat hij vooruitliep op een mogelijk scenario
Hele slechte mod.quote:
Dat vinden Sjaakbauer en ik ook ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele slechte mod.
Jammer dat hij op een vieze manier donranja heeft uitgewerkt.
Jij gunt het van alle topclubs dus enkel Arsenal?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef eric93 het volgende:
[..]
Chelsea is helemaal erg idd, en ik zeg ook zeker niet dat er geen andere clubs in Engeland zijn die met geld smijten, maar die clubs hebben iig nog wel hun identiteit behouden..quote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze proberen tenminste het publiek nog te vermaken met mooi voetbal.
Een club als Chelsea maakt het voetbal pas kapot. Alle goede spelers opkopen en er dan afbraakvoetbal mee spelen
Micah Richards.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef eric93 het volgende:
[..]
Chelsea is helemaal erg idd, en ik zeg ook zeker niet dat er geen andere clubs in Engeland zijn die met geld smijten, maar die clubs hebben iig nog wel hun identiteit behouden..
Noem eens 1 city spelers die de laatste jaren uit de jeugdopleiding is doorgebroken
*wordtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Luke Shaw word zeker verkocht aan United ben ik bang
Waarom hou je jezelf voor de gek?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef Toto69 het volgende:
Maaruh, ik zei Liverpool 3-1, dus dat kan nog.
Er is toch geen druk meer, kansloze missie maar ze winnen nog welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was wel te verwachten dat Liverpool zou bezwijken onder de druk.
Richards, Sturridgequote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef eric93 het volgende:
[..]
Chelsea is helemaal erg idd, en ik zeg ook zeker niet dat er geen andere clubs in Engeland zijn die met geld smijten, maar die clubs hebben iig nog wel hun identiteit behouden..
Noem eens 1 city spelers die de laatste jaren uit de jeugdopleiding is doorgebroken
Inderdaad. Sneijder kickt daar wel op.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef Bosscielny het volgende:
Mancini ik bedoel Pellegrinimoet voor de grap tegen zijn spelers vertellen dat Liverpool voorstaat dan scoort City wel
74%quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiiii
Vraag mij af hoeveel procent balbezit City heeft
72%quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiiii
73%quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiiii
VVV definitief uitgeschakeldquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo toch even kijken naar SP-AR-TA.
Doe met deze informatie wat jullie willen.
Die zullen wel kampioen worden volgend jaar. Zonder Europese verplichtingen, Lowietje en wat aankopen.quote:
Dat kan zomaar inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen wel kampioen worden volgend jaar. Zonder Europese verplichtingen, Lowietje en wat aankopen.
Dat wordt volgend seizoen wel andersquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is er een fatsoenlijke stream met een schakelprogramma? In DM svp
Goede foto.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt volgend seizoen wel anders
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, jij bent wel weer provocerende kutposts aan het plaatsen. Zoals gebruikelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |