SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 2-1, 2-2 en 2-3.
AZ hielp het in 2007 ook om zeep op de laatste speeldag.quote:
quote:
quote:
Sommige begonnen mij toen tegen te spreken. Alleen die hebben er geen kijk opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al voorspelde gaan Liverpool en Arsenal het niet volhouden
Ah, beter city dan Chelsea.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Dat roepen ze hier.
En nu naar Real schakelen
quote:
Ja idd, laten we niet doen alsof Liverpool de afgelopen jaren niet dik gespendeerd heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef Anoonumos het volgende:
Andy Carroll kopen voor 100 miljoenmiljard,
Beperkte middelen indeed.
Dat zegt niemand dakhaas. Gewoon een kutclub, beetje zoals Ajax dus.quote:
mad?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt niemand dakhaas. Gewoon een kutclub, beetje zoals Ajax dus.
Ja.quote:
Jup, tenzij Liverpool ineens met dubbele cijfers gaat winnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus, City heeft genoeg aan een puntje zondag?
jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus, City heeft genoeg aan een puntje zondag?
Benieuwd wie er volgend seizoen buiten de grote top 4 gaat vallen. Als Suarez Liverpool verlaat kan het Liverpool wel eens worden. Man United weet ik ook nog niet zo goed, die gaan nu in paniek een heel nieuw team kopen zonder enig beleid denk ik en ik weet niet of dat wel zo goed gaat uitpakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Pijnlijk voor gerard, de grote vraag is of ze volgend seizoen weer om de titel zullen meedoen. Man utd. zal zich zoiezo weer toevoegen aan de titelkandidaten.
quote:
En veel slechter (lees lelijker) voetballen dan Liverpool + volgend jaar geen CL + geen Suarez en Gerrard in je team hebben + niet de historie van Liverpool hebben + jullie publiekquote:
http://www.bbc.com/sport/0/football/27324763quote:Jose Mourinho: Chelsea manager fined after Sunderland comments
Chelsea manager Jose Mourinho has been fined £10,000 in relation to comments he made after his side's Premier League game against Sunderland on 19 April.
Een ajacied die het over lelijk voetbal heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
En veel slechter (lees lelijker) voetballen dan Liverpool + volgend jaar geen CL + geen Suarez en Gerrard in je team hebben + niet de historie van Liverpool hebben + jullie publiek+ nog zoveel dingen...
twitter:RedMancunian twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:22:56[POTY] Ashley Young and his partner Nicky Pike arrive for tonight's Player of the Year Awards. #MUFC
reageer retweet
okquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Overigens is mijn computer kapot, opgestuurd, dus ik post nu niet zo vaak meer.
Hij is in ieder geval beter in vrouwen versieren dan voetballenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:RedMancunian twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:22:56[POTY] Ashley Young and his partner Nicky Pike arrive for tonight's Player of the Year Awards. #MUFC [ afbeelding ] reageer retweet
17 goals moeten goedgemaakt worden. Norwich ontbreekt het ook nog om zelf goals te maken. Staan op 28 goals in 37 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:16 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel kools moet Norwich maken om niet te degraderen?
tettenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:RedMancunian twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:22:56[POTY] Ashley Young and his partner Nicky Pike arrive for tonight's Player of the Year Awards. #MUFC [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gelukkig hebben ze Ricky.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:29 schreef portie het volgende:
[..]
17 goals moeten goedgemaakt worden. Norwich ontbreekt het ook nog om zelf goals te maken. Staan op 28 goals in 37 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |