SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fapfapquote:
Het was weer typisch lucky Chelsea vandaag jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
TerryTerug en gelijk de 3 punten binnenhalen.
Ze zijn gewoon heel erg bang dat ze het nog weggeven in de laatste minuten, gebeurt wel vaker de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Drxx het volgende:
Walgelijk kutteam, dat Man UtdMet 0-2 voorsprong in de 92ste minuut nog steeds tijdrekken bij iedere fucking doeltrap
Verliezen doen ze niet meer, en kampioen worden ze never nooit, dus waarvoor doe je het dan? Puur irriteren?![]()
Je ontneemt de toeschouwers op deze manier last minute entertainment.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Niemand begrijpt waarom Eriksen niet speelt....
Wat een idiotenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
http://metro.co.uk/2014/0(...)-out-tattoo-4323851/
[ afbeelding ]
Fulham - Chelsea is niet beter helaas.quote:
Is ook 1 van de beste coaches ter wereld, en een goed team, dus niet verrassend dat ze hoog zullen eindigen ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Mourinho gaat gelijk weer die titel pakken.
Waardeloos weer, idd...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal, 70 minuten gespeeld, nog steeds geen kans gecreëerd.
Okee wie heeft de beeldentwitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:34:30BREAKING: Alan Pardew sent off for head-butting a rival player. What a berk. reageer retweet
Sterling op de bank? Wat een onzin...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Liverpool: Mignolet, Johnson, Flanagan, Agger, Skrtel, Gerrard, Allen, Henderson, Coutinho, Sturridge, Suarez.
Subs: Jones, Toure, Cissokho, Moses, Aspas, Sterling, Teixeira.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef Dos37 het volgende:
Okee wie heeft de beeldentwitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:34:30BREAKING: Alan Pardew sent off for head-butting a rival player. What a berk. reageer retweet
Daarvoor wel dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:54 schreef Drxx het volgende:
Wat is Arsenal toch een ongelofelijk tyfusteam zeg, wow... Na die 1-0 helemaal niets laten zien. Niet eens een corner kunnen versieren_____
In 10 minuten meer laten zien dan alle andere spelers.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef alors het volgende:
Ik lees dat de Ox 10 minuten mocht invallen? wat een schande, enige aanvallende speler in vorm momenteel.
Dat is nog daaraan toe. Maar wanneer je achterstaat en je hebt niet eens 1 corner gekregen, dan is er toch iets compleet fout gegaan. Want in zulke situaties, als jij heel veel druk zet vliegen de ballen de tegenstander om de oren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daarvoor wel dan?
Wenger is gewoon een ongelooflijk faalhaas, telkens weer...
Arsenal mist iets.. misschien net iets teveel sissy's in het elftal.. watjes die niet thuis geven als het er echt om gaat en alleen lekker kunnen tikken als het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daarvoor wel dan?
Wenger is gewoon een ongelooflijk faalhaas, telkens weer...
Dat is het ook, al jaren. Allemaal net geen topspelers, met zo af en toe een geweldige speler die er, omdat er geen prijzen gewonnen worden, vandoor gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Arsenal mist iets.. misschien net iets teveel sissy's in het elftal.. watjes die niet thuis geven als het er echt om gaat en alleen lekker kunnen tikken als het zonnetje schijnt
Geen leiders in dat team om de rest mee te trekken wanneer dat nodig is. En Wenger blijft tactisch ontzettend zwak, dus dan loop je in bepaalde wedstrijden wanneer Plan A niet lukt, gewoon tegen problemen aan, tenzij je de mazzel hebt dat iemand individueel wat weet af te dwingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Arsenal mist iets.. misschien net iets teveel sissy's in het elftal.. watjes die niet thuis geven als het er echt om gaat en alleen lekker kunnen tikken als het zonnetje schijnt
Ach ja, sowieso altijd belangrijk, of hij nou scoort of niet...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:47 schreef Grifte het volgende:
Kool De Luis
Wat gelukkig meegekregen, maar hij scoort weer eens.
Klopt, heeft de laatste weken weliswaar zelf niet gescoord maar had wel een goot aandeel in veel doelpunten. Sowieso gaat er altijd dreiging van hem uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, sowieso altijd belangrijk, of hij nou scoort of niet...
Het is geen speler als Torres of Giroud, die meteen compleet waardeloos zijn zodra ze niet scoren.
RVPquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
RVP is ook geen leider in het veld, of iemand die de boel mee trekt als het moeilijk gaat. Tuurlijk, hij is een prima spits en kan ook uitstekend alle vrije trappen en pingels nemen... maar het is geen echte leider in het veld, wat dat betreft.quote:
Mijn gedachten zijn bij Insomnia.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:19 schreef Grifte het volgende:
Southampton speelt wel erg goed. Liverpool komt lastig onder de druk uit, maar ik zie ze op de counter nog wel toeslaan als Southampton zulke kansen blijft missen.
Liverpool heeft sinds 29 december niet meer verloren. Hoewel af en toe gelukkig, pakken ze veelvuldig punten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al voorspelde gaan Liverpool en Arsenal het niet volhouden
Arsenal heeft een aantal goede speler, maar geen leiders, geen plan B, een tactisch naieve onbenul als coach, en gewoon geen winnaarsmentaliteit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Liverpool heeft sinds 29 december niet meer verloren. Hoewel af en toe gelukkig, pakken ze veelvuldig punten.
Arsenal is een stuk labieler.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Megagrote Feyenoord vlag bij de Sunderland kant van de supporters, dacht even dat ik het verkeerde kanaal zat te kijken.
Tofquote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Megagrote Feyenoord vlag bij de Sunderland kant van de supporters, dacht even dat ik het verkeerde kanaal zat te kijken.
Paar jaar geleden in de Kuip, andersom.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Dos37 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Bij een eventueel ontslag van Manchester United-manager David Moyes zijn Louis van Gaal en Frank de Boer de beoogde opvolgers bij de Engelse topclub. Dat schrijft de Engelse krant The Mirror op basis van bronnen binnen de club.
Het Nederlandse tweetal moet de sportief kwakkelende club weer naar de Engelse en Europese top terugbrengen.
De ploeg is onder manager Moyes kansloos voor de landstitel en ook uitschakeling in de Champions League hangt in de lucht na het smadelijke verlies in het eerste duel met Olympiakos Piraeus (2-0).
Moyes nam in de zomer van 2013 het roer over van Sir Alex Ferguson, die in het verleden grote successen boekte met United. Van Gaal neemt na het WK in Brazilië afscheid bij de KNVB en heeft al diverse keren gezegd dat hij graag aan de slag gaat in de Premier League.
De Boer zou volgens The Mirror de rechterhand moeten worden van Van Gaal bij Manchester United. De Ajax-trainer, die al enkele club s heeft afgewimpeld omdat hij 'het prima bij Ajax naar zijn zin heeft' en 'nog niet klaar is in Amsterdam', zou op termijn Van Gaal moeten opvolgen bij de Engelse gigant.
Behalve Van Gaal en De Boer zouden ook de Russiche bondscoach Fabio Capello en Borussia Dortmund-trainer op het lijstje van Manchester United staan.
Sterk en snel, dan kan je heel ver komen in de Premier League.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft knap van Bacuna hoe hij zich weet te profileren in de Premier League. Had ik niet verwacht bij hem.
Ik denk toch niet dat Frank zit te wachten op een positie als rechterhand van Louis.quote:
Allebei bij Manchester zie ik niet gebeuren, maar ik denk dat Frank op 1 staat bij Manchester mocht Moyes vertrekken (al zal Frank bij alle clubs hoog op het verlanglijstje staan).quote:
Ik ben er vrij zeker van dat indien hij goed blijft presteren bij Ajax, hij alleen maar naar Barcelona gaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allebei bij Manchester zie ik niet gebeuren, maar ik denk dat Frank op 1 staat bij Manchester mocht Moyes vertrekken (al zal Frank bij alle clubs hoog op het verlanglijstje staan).
Ik kon het na de eerste helft niet meer aanzien.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:22 schreef Drxx het volgende:
SwanseaWat een mongols
En Tottenham - Cardiff was echt een draak van een wedstrijdAlleen de extra tijd was een beetje boeiend.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mooi van Wolverhampton.
http://www.telegraph.co.u(...)e-from-the-club.html
Wolves fan the winner after upside down shirt prompts swift and generous response from the club
Wolverhampton Wanderers supporter is less than impressed after the club sells him a dodgy shirt
[ afbeelding ]
Richard Gough got less than he bargained for when he bought a cut-price shirt from the Wolverhampton Wanderers website.
It soon became clear why the folks at Molineux had slashed the price – the badge was upside down. Lightly miffed, he went to social media to vent his irritation on the club's official Twitter account. The League One club responded directly the next day with this humorous apology and a generous and classy offer.
[ afbeelding ]
The letter read:
Dear Richard,
I'm very sorry to hear you've received a shirt with an upside down badge on it.
Although we've been riding on the crest of a wave recently, in terms of results, we pride ourselves on the quality of our shirts and we certainly don't get a badge of honour on this occasion.
That said, the world can sometimes look better upside down — last year's league table being just one example.
Please accept our apologies, along with a ticket (printed the right way up) to our home game versus Shrewsbury on the 15th March. We'll also take you into the Dressing Room to meet the players before the match, where you can get both shirts signed.
Thanks, as always, for your support.
Best regards,
Matt Grayson
Wolves
Mooi verhaal jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mooi van Wolverhampton.
http://www.telegraph.co.u(...)e-from-the-club.html
Wolves fan the winner after upside down shirt prompts swift and generous response from the club
Wolverhampton Wanderers supporter is less than impressed after the club sells him a dodgy shirt
[ afbeelding ]
Richard Gough got less than he bargained for when he bought a cut-price shirt from the Wolverhampton Wanderers website.
It soon became clear why the folks at Molineux had slashed the price – the badge was upside down. Lightly miffed, he went to social media to vent his irritation on the club's official Twitter account. The League One club responded directly the next day with this humorous apology and a generous and classy offer.
[ afbeelding ]
The letter read:
Dear Richard,
I'm very sorry to hear you've received a shirt with an upside down badge on it.
Although we've been riding on the crest of a wave recently, in terms of results, we pride ourselves on the quality of our shirts and we certainly don't get a badge of honour on this occasion.
That said, the world can sometimes look better upside down — last year's league table being just one example.
Please accept our apologies, along with a ticket (printed the right way up) to our home game versus Shrewsbury on the 15th March. We'll also take you into the Dressing Room to meet the players before the match, where you can get both shirts signed.
Thanks, as always, for your support.
Best regards,
Matt Grayson
Wolves
gshnfklrfdfquote:
Maarre, rennen ze wel een beetje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het Magath-effect!
Cardiff City 3-1 Fulham
Al is het wel in de FA Cupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maarre, rennen ze wel een beetje?
Mooi om te zien dat Arsenal weer eens overtuigend lijkt te winnen.
Oh, dus ik heb er ook nog eens niets aan voor mijn Fantasy Leaguequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Al is het wel in de FA Cup.
Zou het graag willen zien, maar heb familieverplichtingen.quote:
Kringverjaardag waar je nu op je mobiel kijkt, als excuus om niet aan je dertig tantes te hoeven vertellen hoe met de studie en de liefde gaat?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou het graag willen zien, maar heb familieverplichtingen.
Nee hoor gezellig etentje zo. De TV staat ook wel aan. Mijn pa heeft echter sport 1 en geen Fox.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kringverjaardag waar je nu op je mobiel kijkt, als excuus om niet aan je dertig tantes te hoeven vertellen hoe met de studie en de liefde gaat?
Eriksen is weer geblesseerd. Altijd fit bij Ajax maar nu al voor de twee keer eruit bij de Spurs.quote:
Zou leuk zijn voor Leicester ziet het er ook goed uit. Mooi om weer eens wat andere teams te zien al hebben ze beide wel eerder premier league gespeeldquote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Grifte het volgende:
Burnley gewonnen bij Blackburn
Na 35 jaar weer eens de derby daar gewonnen.
Op naar de Premier League.
Burnley inderdaad een bazenteam. Vokes & Ingsquote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Grifte het volgende:
Burnley gewonnen bij Blackburn
Na 35 jaar weer eens de derby daar gewonnen.
Op naar de Premier League.
Leuk dat er in ieder geval één niet-topclub in de finale staat.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Grifte het volgende:
Hull City - Sheffield United
Man City / Wigan - Arsenal
Loting halve finales.
Op dit moment Manchester City - Wigan Athletic 0-1, half uur gespeeld.
Max 4 lijkt me? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
Er komen gewoon zeven minuten bij of zo, dat voel je.
Omdat Manchester Cityquote:
Jij kijkt dezelfde stream als ik dan volgens mijquote:
FOX?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jij kijkt dezelfde stream als ik dan volgens mij
Nee :pquote:
pro-Arsenal.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Is men hier trouwens anti-City, of pro-underdog?
Underdog is veel leukerquote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Underdog, voetbal romanticus. Prachtig verhaal zou dit opleveren.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Straks eindigt het weer zo voor Arsenal:
anti-Cityquote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Lol wat een wedstrijdquote:
Jij maakte wat mee zeg. Tot die ene dag, zondag 3 december 2000...quote:Op zondag 9 maart 2014 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik was in London toen. Legendarische wedstrijd.
En Anelka 5 wedstrijden geschorst voor een anti politieke-elite gebaartje... dat men vervolgens anti-semitisch noemt om het te kunnen verbieden...quote:
5 wedstrijden is veel te weinig voor dat gebaar. Phillppe Auclair heeft de historie ervan goed uitgelegd in onder andere http://www.mirror.co.uk/s(...)ieudonnes-la-2970567quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En Anelka 5 wedstrijden geschorst voor een anti politieke-elite gebaartje... dat men vervolgens anti-semitisch noemt om het te kunnen verbieden...
Het teken zal voor sommige mensen iets anders betekenen dan voor anderen, dus voor sommigen zullen er vast ook anti-semitsische motieven spelen om dat gebaar te gebruiken, maar voor velen is het puur en alleen bedoeld als anti-establishment.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
5 wedstrijden is veel te weinig voor dat gebaar. Phillppe Auclair heeft de historie ervan goed uitgelegd in onder andere http://www.mirror.co.uk/s(...)ieudonnes-la-2970567
quote:JESUS CHRIST, speaking to the Jews in the Gospel of St. John, 8:44 "Ye are of your father the devil, and the lust of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is not truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar and the father of it. - then answered the Jews -- " (which makes it clear that Christ was addressing the Jews.)
Inderdaad, Anelka zei zelf dat het "a special dedication to my comedian friend Dieudonné" was, een man die ontzettend anti-semitisch is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:16 schreef sylvietjoo het volgende:
Maar het gebaar was toch ook rechtstreeks opgedragen aan die discutabele komiek met antisemitische opvattingen?
En hebben ontzettend veel schulden... als die geen promotie halen gaan ze ontzettend grote financiele problemen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
QPR 2-0 achter tegen Brighton en 4e
Hebben zo'n 10 spelers gehaald in de winterse transferperiode.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef sylvietjoo het volgende:
Vandaag een kop op BBC na de wedstrijd Barca-ManCity: "Man City need to spend big"
Benieuwd wat deze 'voorwaarden' waren...quote:Boze Anelka verscheurt contract bij WBA
Nicolas Anelka heeft zijn contract bij West Bromwich Albion ingeleverd. Op zijn 35ste verjaardag besloot de Franse aanvaller dat hij niet langer voor de Engelse club wil voetballen.
Anelka kwam eerder dit seizoen in opspraak vanwege de manier waarop hij een doelpunt vierde tegen West Ham United. Zijn zogeheten 'quenelle-gebaar', dat een omgekeerde nazigroet zou zijn, leverde Anelka een schorsing van vijf wedstrijden op die nog altijd loopt.
De Franse oud-international zou binnenkort terugkeren in de selectie van West Bromwich Albion, maar de voorwaarden die de club hem stelde, bevielen Anelka niet. 'Ik wil mijn integriteit behouden, daarom heb ik besloten mezelf te bevrijden en mijn contract te laten ontbinden', meldde de Fransman op Twitter. De spits, die eerder voor onder meer Arsenal, Real Madrid en Chelsea speelde, scoorde dit seizoen twee keer in 12 competitieduels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht moest hij verplicht 80 uur vrijwilligerswerk in de lokale synagoge verrichten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wat deze 'voorwaarden' waren...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef J.Pistone het volgende:
KompanyWat deed hij precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem alleen boos in de tunnel.
Greep doorgebroken speler vast, dom.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat deed hij precies?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat deed hij precies?
Dat maakt de actie nog niet slim.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vooralsnog slim. 0-1 ipv misschien 1-0.
Dan is t geen 1-1quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
1-1 Hull maar terecht gevlagd voor buitenspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |