gshnfklrfdfquote:
Maarre, rennen ze wel een beetje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het Magath-effect!
Cardiff City 3-1 Fulham
Al is het wel in de FA Cupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maarre, rennen ze wel een beetje?
Mooi om te zien dat Arsenal weer eens overtuigend lijkt te winnen.
Oh, dus ik heb er ook nog eens niets aan voor mijn Fantasy Leaguequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Al is het wel in de FA Cup.
Zou het graag willen zien, maar heb familieverplichtingen.quote:
Kringverjaardag waar je nu op je mobiel kijkt, als excuus om niet aan je dertig tantes te hoeven vertellen hoe met de studie en de liefde gaat?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou het graag willen zien, maar heb familieverplichtingen.
Nee hoor gezellig etentje zo. De TV staat ook wel aan. Mijn pa heeft echter sport 1 en geen Fox.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kringverjaardag waar je nu op je mobiel kijkt, als excuus om niet aan je dertig tantes te hoeven vertellen hoe met de studie en de liefde gaat?
Eriksen is weer geblesseerd. Altijd fit bij Ajax maar nu al voor de twee keer eruit bij de Spurs.quote:
Zou leuk zijn voor Leicester ziet het er ook goed uit. Mooi om weer eens wat andere teams te zien al hebben ze beide wel eerder premier league gespeeldquote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Grifte het volgende:
Burnley gewonnen bij Blackburn
Na 35 jaar weer eens de derby daar gewonnen.
Op naar de Premier League.
Burnley inderdaad een bazenteam. Vokes & Ingsquote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Grifte het volgende:
Burnley gewonnen bij Blackburn
Na 35 jaar weer eens de derby daar gewonnen.
Op naar de Premier League.
Leuk dat er in ieder geval één niet-topclub in de finale staat.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Grifte het volgende:
Hull City - Sheffield United
Man City / Wigan - Arsenal
Loting halve finales.
Op dit moment Manchester City - Wigan Athletic 0-1, half uur gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |