Max 4 lijkt me? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
Er komen gewoon zeven minuten bij of zo, dat voel je.
Omdat Manchester Cityquote:
Jij kijkt dezelfde stream als ik dan volgens mijquote:
FOX?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jij kijkt dezelfde stream als ik dan volgens mij
Nee :pquote:
pro-Arsenal.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Is men hier trouwens anti-City, of pro-underdog?
Underdog is veel leukerquote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Underdog, voetbal romanticus. Prachtig verhaal zou dit opleveren.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Straks eindigt het weer zo voor Arsenal:
anti-Cityquote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Lol wat een wedstrijdquote:
Jij maakte wat mee zeg. Tot die ene dag, zondag 3 december 2000...quote:Op zondag 9 maart 2014 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik was in London toen. Legendarische wedstrijd.
En Anelka 5 wedstrijden geschorst voor een anti politieke-elite gebaartje... dat men vervolgens anti-semitisch noemt om het te kunnen verbieden...quote:
5 wedstrijden is veel te weinig voor dat gebaar. Phillppe Auclair heeft de historie ervan goed uitgelegd in onder andere http://www.mirror.co.uk/s(...)ieudonnes-la-2970567quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En Anelka 5 wedstrijden geschorst voor een anti politieke-elite gebaartje... dat men vervolgens anti-semitisch noemt om het te kunnen verbieden...
Het teken zal voor sommige mensen iets anders betekenen dan voor anderen, dus voor sommigen zullen er vast ook anti-semitsische motieven spelen om dat gebaar te gebruiken, maar voor velen is het puur en alleen bedoeld als anti-establishment.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
5 wedstrijden is veel te weinig voor dat gebaar. Phillppe Auclair heeft de historie ervan goed uitgelegd in onder andere http://www.mirror.co.uk/s(...)ieudonnes-la-2970567
quote:JESUS CHRIST, speaking to the Jews in the Gospel of St. John, 8:44 "Ye are of your father the devil, and the lust of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is not truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar and the father of it. - then answered the Jews -- " (which makes it clear that Christ was addressing the Jews.)
Inderdaad, Anelka zei zelf dat het "a special dedication to my comedian friend Dieudonné" was, een man die ontzettend anti-semitisch is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:16 schreef sylvietjoo het volgende:
Maar het gebaar was toch ook rechtstreeks opgedragen aan die discutabele komiek met antisemitische opvattingen?
En hebben ontzettend veel schulden... als die geen promotie halen gaan ze ontzettend grote financiele problemen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
QPR 2-0 achter tegen Brighton en 4e
Hebben zo'n 10 spelers gehaald in de winterse transferperiode.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef sylvietjoo het volgende:
Vandaag een kop op BBC na de wedstrijd Barca-ManCity: "Man City need to spend big"
Benieuwd wat deze 'voorwaarden' waren...quote:Boze Anelka verscheurt contract bij WBA
Nicolas Anelka heeft zijn contract bij West Bromwich Albion ingeleverd. Op zijn 35ste verjaardag besloot de Franse aanvaller dat hij niet langer voor de Engelse club wil voetballen.
Anelka kwam eerder dit seizoen in opspraak vanwege de manier waarop hij een doelpunt vierde tegen West Ham United. Zijn zogeheten 'quenelle-gebaar', dat een omgekeerde nazigroet zou zijn, leverde Anelka een schorsing van vijf wedstrijden op die nog altijd loopt.
De Franse oud-international zou binnenkort terugkeren in de selectie van West Bromwich Albion, maar de voorwaarden die de club hem stelde, bevielen Anelka niet. 'Ik wil mijn integriteit behouden, daarom heb ik besloten mezelf te bevrijden en mijn contract te laten ontbinden', meldde de Fransman op Twitter. De spits, die eerder voor onder meer Arsenal, Real Madrid en Chelsea speelde, scoorde dit seizoen twee keer in 12 competitieduels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht moest hij verplicht 80 uur vrijwilligerswerk in de lokale synagoge verrichten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wat deze 'voorwaarden' waren...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef J.Pistone het volgende:
KompanyWat deed hij precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem alleen boos in de tunnel.
Greep doorgebroken speler vast, dom.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat deed hij precies?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat deed hij precies?
Dat maakt de actie nog niet slim.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vooralsnog slim. 0-1 ipv misschien 1-0.
Dan is t geen 1-1quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
1-1 Hull maar terecht gevlagd voor buitenspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |