Fair enoughquote:
En geen strakke kleding, dan kan ze er prima uitzien, niet iedereen kan nou eenmaal een strak figuurtje houden bij het ouder worden.quote:
eenschquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough
Nouja ik vind het verneuken van je lichaam, helaas.
Kleine tattoo kan ik best mooi vinden. Maar van die koeiendingen over je hele lijf niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough
Nouja ik vind het verneuken van je lichaam, helaas.
Hoeft idd ook helemaal niet. Maar voor elk figuur is er passende kleding die erbij werkt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
En geen strakke kleding, dan kan ze er prima uitzien, niet iedereen kan nou eenmaal een strak figuurtje houden bij het ouder worden.
heb jij een trampstamp Cnor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleine tattoo kan ik best mooi vinden. Maar van die koeiendingen over je hele lijf niet.
En op de goede plek, niet zo'n plek dat ze 20 jaar later op je knieën hangen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleine tattoo kan ik best mooi vinden. Maar van die koeiendingen over je hele lijf niet.
Van die gezichten als tattoo's is helemaal verschrikkelijk zoals zij heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat ja. Dus niet op je tiet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
En op de goede plek, niet zo'n plek dat ze 20 jaar later op je knieën hangen.
Nee, er is prima kleding voor waarbij het helemaal niet opvalt dat ze zo'n buik heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
En geen strakke kleding, dan kan ze er prima uitzien, niet iedereen kan nou eenmaal een strak figuurtje houden bij het ouder worden.
Ah, makes two of usquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en ik neem geen tattoo want ik ben bang voor naalden
Je gewoon wat aanpassen en dat hoeft niet saai te zijn maar gewoon goed kijken in de spiegel en je zwakke en sterke punten zien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Hoeft idd ook helemaal niet. Maar voor elk figuur is er passende kleding die erbij werkt.
Daar zeker niet.quote:
Kat von D. kan nog wat beleven bij het ouder worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Van die gezichten als tattoo's is helemaal verschrikkelijk zoals zij heeft
Ik denk dat dit soort vrouwen gewoon niet in de spiegel zien wat wij zien...geloof ik echt in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze moet gewoon iets aandoen wat onder d'r boezem strak zit en dan een beetje uitloopt...of een soort colbertje..dan een leuke jeans met hakjes waardoor je slanker lijkt...verticuteren van het haar gevolgd door een anti-schimmelbehandeling en een wat meer aardse kleur...
16-17 jarige kampermeisjes om te stappen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Wie wil die kleren hebbenHooguit voor een verkleedpartijtje.
Die Travellermeisjes zouden ze wel willen hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
16-17 jarige kampermeisjes om te stappen.
Ja, toen hadden ze zo'n reclamezuilquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
Die bewegende beelden zijn ook nieuwe, waren toch altijd foto's?
Ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef trovey het volgende:
Die bewegende beelden zijn ook nieuwe, waren toch altijd foto's?
muts met een mutsquote:
Die mevrouw draagt het ding wat verkeerd, was zeker een koude dag dat het ding over de oren moest.quote:
Komt het nog beter over hoe slecht het is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen hadden ze zo'n reclamezuil
In de neus ja, viel mij ook op....gelukkig wel heel klein en geen ring.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
Die piercing bij die dochter is wel een beetje jammer...
Ik ben ook wel een sufkut
Dat kan alleen maar lelijker worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
Ze gaan dat meisje toch niet van dat opgeschoren haar geven he!
Och. Een zegen vergeleken het andere. Ze draagt eindelijk kledingquote:
Ik ben er geen fan van maar ik vind deze nog wel meevallen, staat niet verkeerd of fout of zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
Die piercing bij die dochter is wel een beetje jammer...
Ik ben ook wel een sufkut
Dat was de naam waar ik niet op kwamquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:28 schreef LoveProfuzion het volgende:
oh nee ze maken Eva Simons van die dochter
nee, volgens mij gewoon met speldjes strak naar achteren.quote:
En een bus haarlak.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee, volgens mij gewoon met speldjes strak naar achteren.
Blijf het niet mooi vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee, volgens mij gewoon met speldjes strak naar achteren.
Lak spoel je er toch zo uit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee alsjeblieft, dochter wordt verpest
Ze moeten er íets mee doen. Prima toch, geen schaar erin of kleur.quote:
Ik begon het blauw al te missenquote:
Nachtblauw is best wel mooi.quote:
Ja, mooi haar zo. Ziet er veel gezonder uit.quote:
Schoorsteenveger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef trovey het volgende:
Sodemeiter op die hoed, ze lijkt nu net een vent.
Het ziet er niet uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef trovey het volgende:
Sodemieter op die hoed, ze lijkt nu net een vent.
quote:
Niet eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
Ok, dat voorstukje van volgende week had ik dus liever niet willen zien.
Morgen krijgen we al Conchita Wurstquote:
Anky van Grunsvenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef trovey het volgende:
Sodemieter op die hoed, ze lijkt nu net een vent.
Volgende keer wil je ook niet zien gezien het voorstukje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgende week hertentamen en EL helaas, daarna een paar weken erbij tot aan het WK
Als die in beeld komt kan ik beter wat anders gaan doenquote:
Oh kan ik prima om lachen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgende keer wil je ook niet zien gezien het voorstukje.
Ik offer me wel opquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgende keer wil je ook niet zien gezien het voorstukje.
Is lang geleden dat ik zat te kwijlen om een Ajax spelerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die in beeld komt kan ik beter wat anders gaan doen
Oh ja! Dat wordt weer een dolle avond. Zin inquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen krijgen we al Conchita Wurst
Is er iets leuks?quote:
Heb ik de laatste tijd niet gezien maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Anky van Grunsven
Die Aris van volgende week heeft al meegedaan aan Man Bijt Hond volgens mij ....
Is er nog iets leuks op?quote:
Ik ook...als ik iemand niet kan zien.....quote:
Blind is niet lelijk neequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik zat te kwijlen om een Ajax speler
Domiengod.quote:
Geloof het niet. Ouwe James Bond film zag ik. Ik heb Best24 opgezetquote:
Ik voel er niks van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind is niet lelijk neeMaar dat Ajax shirt is toch wel een afknapper
Mja. Vooruit dan maar.quote:
Oud geld is ook leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof het niet. Ouwe James Bond film zag ik. Ik heb Best24 opgezetMisschien komt daar nog zeg ns aaaa of zo.
Gemakkelijk moet dat zijnquote:
Dat kleine lijfje achterover liggend.quote:
Een eckte sportmanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kleine lijfje achterover liggend.
Heb je ook iets leuks voor mij Cnor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
Een Daley voor Pisces![]()
[ afbeelding ]
En stiekem ook voor mezelf
Oh hallo...voetbal wordt weer een stuk interessanter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Een Scarlett? Of een Nicki Minajquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook iets leuks voor mij Cnor?
Doe maar een Scarlett. Mannen die van Nicky Minaj houden hebben meestal een bijzonder kleine piemelquote:
Hij heeft nog wel een kleurtje nodig. En ik mis zijn gewone gezicht. Hij heeft zo een mooie huid en koppie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een sexier plaatje maar die wordt altijd al gepost, vandaar dezequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een kleurtje nodig. En ik mis zijn gewone gezicht. Hij heeft zo een mooie huid en koppie.Maar vervelend is het plaatje ook weer niet
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar een Scarlett. Mannen die van Nicky Minaj houden hebben meestal een bijzonder kleine piemel
quote:
Corriegodinquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is een sexier plaatje maar die wordt altijd al gepost, vandaar deze
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De zoon van Dries is ook leuk opgedroogd Karinaquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Die is toch iets teveel vrouwquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De zoon van Dries is ook leuk opgedroogd Karina
Ja die ziet er beter uit dan zijn vader eigenlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De zoon van Dries is ook leuk opgedroogd Karina
Eigenlijk kun je het niet noemen. Hoe produceert zo'n speedo zo een model als zoon? Geweldig welquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ziet er beter uit dan zijn vader eigenlijk
Nou het komt nog sneller uit dan ik dachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
Gretta doet mee aan HNTM
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/modellen/?sort=populair
(stukje naar rechts)
[ afbeelding ]
Verbaast me eigenlijk niks, ze trok ook gister van die vreemde bekken die een 'gewone' meid niet zou trekkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
Gretta doet mee aan HNTM
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/modellen/?sort=populair
(stukje naar rechts)
[ afbeelding ]
Nee, die moest 3 maanden uit de serie vanwege contract.quote:
Lekkerquote:
volgens mij is hij al 7 maanden vermistquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die moest 3 maanden uit de serie vanwege contract.
Ditquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:38 schreef Stickertje het volgende:
als hij daarin de afwas wil doen dan moet hij dat zelf weten..
Precies dat. Zijn er eerder mensen geweest die wat aparte kleren aanhadden maar niks bloots of wat dan ook, laat ze lekker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet wat hier nou erg aan zou moeten zijn. Ja, hij draagt aparte kleding, maar het is niet ordinair ofzo.
bibliothecaresse stijlquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Oh vrouw, dan zullen ze hem wel als vrouw restylen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
vind dat nummer net zo ergerlijk als ferry doedens
Nee, niets is erger dan Ferry Doedens...dat is het as van het kwaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
vind dat nummer net zo ergerlijk als ferry doedens
Die dochter van de kamper werd ook goed ontvangen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef Stickertje het volgende:
eerste keer dat ze positief zijn over iemand die een ander heeft opgegeven?
Dat vind ik ook. Niks boeiends aan. Dit is als kijken naar een kermisattractie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer. Dit soort make-overs vind ik echt niet boeiend.
Dat ging toch over de opgeefster?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef Stickertje het volgende:
eerste keer dat ze positief zijn over iemand die een ander heeft opgegeven?
Jij wil gewoon borsten kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Snel naar de volgende graag, dit is niet boeiend
Dat was ook niet zo heel moeilijkquote:
Lekker voorspelbaar weer...quote:
Wat een verschil!quote:
had je dwdd moeten kijken, kon je alles van heleen van rooyen zienquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja, maar niet van die vrouw die zo komt
Gat-ver-damme wat een smerig wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
had je dwdd moeten kijken, kon je alles van heleen van rooyen zien
Ja heeft ze tepels zo groot als stroopwafels?quote:
Goudse stroopwafels hèquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja heeft ze tepels zo groot als stroopwafels?
Ja ik was net aan het eten tijdens dat stukjequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
had je dwdd moeten kijken, kon je alles van heleen van rooyen zien
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja heeft ze tepels zo groot als stroopwafels?
Daar komen wel klachten over idd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima tijdstip was dat ook voor het hele gezin.
Nou tegen bedtijd met een halfuithangende tampon....quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef hexje het volgende:
Want kinderen mogen geen volwassen vrouw naakt zien?
Heleen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
weet niet wie erger is, heleen van royen die ik bij dwdd zag of deze aandachtshoer
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......hing er een tampon uit?????????quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou tegen bedtijd met een halfuithangende tampon....
Ja half, dat was de foto.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......hing er een tampon uit?????????
Ik was benieuwd geworden na alles wat ik op Twitter voorbij zag komen, maar nu weet ik niet of ik nog terug ga kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou tegen bedtijd met een halfuithangende tampon....
* hexje gaat naar uitzending gemistquote:
In elk geval niet op nuchtere maag of als je net gegeten hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was benieuwd geworden na alles wat ik op Twitter voorbij zag komen, maar nu weet ik niet of ik nog terug ga kijken
ze had er ook nog veel werk van gemaakt door te kijken hoe ze het het beste op de foto kon krijgenquote:
En daarna nog een foto met sperma in haar haar...om het compleet te maken.quote:
ik heb net pas mn pasta op maar nu ik dit programma zie had ik misschien nóg langer moeten wachtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval niet op nuchtere maag of als je net gegeten hebt.
Nederlandse tv kan niet zonder zielige backstory.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarna nog een foto met sperma in haar haar...om het compleet te maken.
Stroopwafel iemand?
vérse sperma hequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stroopwafel iemand?
Ik had net een enorm bord stamppot andijvie naarbinnen gewerkt...had ik even spijt van ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb net pas mn pasta op maar nu ik dit programma zie had ik misschien nóg langer moeten wachten
Bah!! Ik dacht dat het om gewoon naakt ging en dacht wat stellen jullie je aan. Maar dit is gewoon vies.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stroopwafel iemand?
Uiteraardquote:
Ik ben nog bezig met de maaltijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb net pas mn pasta op maar nu ik dit programma zie had ik misschien nóg langer moeten wachten
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Bah!! Ik dacht dat het om gewoon naakt ging en dacht wat stellen jullie je aan. Maar dit is gewoon vies.
Oma schudde ook even met haar borstenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat zei ze? ik kon t niet horen boven mn kokhalzen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |