Is lang geleden dat ik zat te kwijlen om een Ajax spelerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die in beeld komt kan ik beter wat anders gaan doen
Oh ja! Dat wordt weer een dolle avond. Zin inquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen krijgen we al Conchita Wurst
Is er iets leuks?quote:
Heb ik de laatste tijd niet gezien maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Anky van Grunsven
Die Aris van volgende week heeft al meegedaan aan Man Bijt Hond volgens mij ....
Is er nog iets leuks op?quote:
Ik ook...als ik iemand niet kan zien.....quote:
Blind is niet lelijk neequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik zat te kwijlen om een Ajax speler
Domiengod.quote:
Geloof het niet. Ouwe James Bond film zag ik. Ik heb Best24 opgezetquote:
Ik voel er niks van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind is niet lelijk neeMaar dat Ajax shirt is toch wel een afknapper
Mja. Vooruit dan maar.quote:
Oud geld is ook leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof het niet. Ouwe James Bond film zag ik. Ik heb Best24 opgezetMisschien komt daar nog zeg ns aaaa of zo.
Gemakkelijk moet dat zijnquote:
Dat kleine lijfje achterover liggend.quote:
Een eckte sportmanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kleine lijfje achterover liggend.
Heb je ook iets leuks voor mij Cnor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
Een Daley voor Pisces![]()
[ afbeelding ]
En stiekem ook voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |