Misschien dat een modje hem aan kan passen voor jequote:
whut? welke open wond?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
"Open wond", zo heb ik hem nog nooit horen genoemd worden.
gatsiequote:
quote:
klinkt echt viiieeesquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Belsezar het volgende:
Americans are crying of joy at the moment:
http://www.nsmbl.nl/uitvinding-van-de-eeuw-bacon-hagelslag/
Ik zou het ook niet etenquote:
Ja heel goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet eten
Hai Rhu Bee Bordeaux
Alles goed?
Dat dacht ik alquote:
WhattheactualfuckdidIjustread?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Belsezar het volgende:
Americans are crying of joy at the moment:
http://www.nsmbl.nl/uitvinding-van-de-eeuw-bacon-hagelslag/
Hagelconquote:
Zou niks mis zijn met wat "snoeien" in de USquote:
Als we Amerikaans vet mochten gebruiken om te frituren zouden we friet/patat eten tot minstens het jaar 2525quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou niks mis zijn met wat "snoeien" in de US
Of allemaal een oude benz E klasse diesel kopen en op het vet laten lopen, meteen van het olie probleem af.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we Amerikaans vet mochten gebruiken om te frituren zouden we friet/patat eten tot minstens het jaar 2525
Godver, daarmee rij ik zelfs in deze nazibak naar Argentinie om onder te duiken!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of allemaal een oude benz E klasse diesel kopen en op het vet laten lopen, meteen van het olie probleem af.
Ja? Je kan alles weer eten nu die kies er uit is?quote:
Die autoquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, daarmee rij ik zelfs in deze nazibak naar Argentinie om onder te duiken!
[ afbeelding ]
Eindelijk wel jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Je kan alles weer eten nu die kies er uit is?
Wel staand he? Met je rechterarm gestrekt in de lucht.quote:
Mooi, was het nog een pijnlijke exercitie om dat ding eruit te krijgen?quote:
Pijnlijk niet, wel redelijk langdurig. De wortels van mijn kies stonden in een hoek van bijna 90 graden ten opzichte van de kies zelf. Geen wonder dattie dan tegen de andere kies aan gaat lopen rijden totdat hij breektquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, was het nog een pijnlijke exercitie om dat ding eruit te krijgen?
Dat overleef ik denk ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel staand he? Met je rechterarm gestrekt in de lucht.
Deceptie dit weer hoor. Ga maar achterin zitten jij.quote:
* Belsezar trekt lelijk gezicht en gaat naar de achterbankquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deceptie dit weer hoor. Ga maar achterin zitten jij.
Ocharmequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar trekt lelijk gezicht en gaat naar de achterbank
Ik trek wel weer bij als we door Brazilie rijden richting Argentinie, als je in zo'n auto rijdt moet je natuurlijk gereden worden. Dus hup, zwart pak aan en petje op Barb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 07-05-2014 21:02:47 ]R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik trek wel weer bij als we door Brazilie rijden richting Argentinie, als je in zo'n auto rijdt moet je natuurlijk gereden worden. Dus hup, zwart pak aan en petje op Barb.Zwart pak? You know what the difference is between me and you? I make this look good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jaja Will Smith, vergeet je zonnebril ook niet hequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwart pak? You know what the difference is between me and you? I make this look good.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja Will Smith, vergeet je zonnebril ook niet he
Good jobquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |