+1quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je gaan Krengel!![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen een rokje vind ik ook goed
Wat een lelijke jurk zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan ook niet naar buitenquote:
nee... niks voor mij..quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan wel?quote:
Valt wel mee hoor. Ik maakte 2 grapjes at his expense in het vorige topic.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar jullie moeten hem vandaag wel hebben he
Zo zie ik je het liefst......quote:
Tot morgen Bosquote:
Ik dacht dat je (net als ik) niet van de kou hieldquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik dacht dat we gezellig gingen picknicken op mn balkon
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zie ik je het liefst......
hoe warmer hoe beter hequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je (net als ik) niet van de kou hield
Ik kan me er toch wel een voorstelling bij maken.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
daar kan jij helemaal niet over oordelen
We laten het sneeuw op je balkon smeltenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan me er toch wel een voorstelling bij maken.....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat weet jij natuurlijk als de beste
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]Dan ben je net zo oud als mij ik.
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn sporttassen inpakken voor morgen en slapen
Neverquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
nie doen..tkan alleen maar tegenvallen dan
Omdat het zo is.. regel..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is het ik? (en waarom heb ik het altijd fout?)
http://taal.vrt.be/taalda(...)/a-az/tk-a0114.shtmlquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is het ik? (en waarom heb ik het altijd fout?)
nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
Jeej, bijna vrijdag. Wat is de week toch snel gegaan
Duidelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://taal.vrt.be/taalda(...)/a-az/tk-a0114.shtml
Nog plannen krengetje?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
nietveul te langzaam... wachten duurt lang
Das niet veelquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
[..]dit weekend wordt bankhangen en wat filmpjes kijken
Kan ook niet verkeerd zijn, op z'n tijdquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
Das wel heul ontspannen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
Zombieland?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
Hier ook hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zombieland?
Het begint te kriebelen
Precies, lekker met mn konijnen en kat op de bankquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ook niet verkeerd zijn, op z'n tijd
Haha, dat klinkt lekker knusquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies, lekker met mn konijnen en kat op de bank
trustenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten en lekker in bed tv kijken.![]()
euh... ja posten danquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Dit topic moet wel vol voor 12 uur he, anders klopt hij niet meer
Hoe laat ben je geboren?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Dit topic moet wel vol voor 12 uur he, anders klopt hij niet meer
Klinkt goed, ga ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten en lekker in bed tv kijken.![]()
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Kreator het volgende:
[copy]
Zo. Ondanks alle kritiek van iedereen: Avatar 3d was top. Okay, verhaal was niet denderend, maar geweldige film...
[/paste]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:04 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is Cue_ dan nu jarig...
Gefeliciteerd!
Fijn AOW!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Dank je!
![]()
![]()
al voelt het nog totaal niet zo![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
Fijn AOW! [ afbeelding ]
En gefelicliteerd
Nu ben je oud [ afbeelding ]
Vooral ook om te zien hoe er over mij gedacht werd was erg leuk. Zelfs door de relatief nieuwe mensen.quote:Hoi, ik ben een kloon.
Eigenlijk ben ik een man maar ik was erg nieuwsgierig hoe vrouwen het hier nou hadden.
Het aantal views was het dubbele van mijn echte kloon in dezelfde tijd, ik kreeg eerder een reactie en er werd erg vaak om een foto gevraagd.
Ergo, ik vond het wel heel vermakelijk.
Met vriendelijke groet. RealZeus![]()
Nou, RZ, we hebben ons lesje wel geleerd hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Uit mijn fotoboek:
[..]
Vooral ook om te zien hoe er over mij gedacht werd was erg leuk. Zelfs door de relatief nieuwe mensen.![]()
Ik heb nieuws voor jullie: je kent me niet, zorg dan ook dat je niet gelijk een mening hebt.
Wel heb ik me vanavond prima vermaakt.En ik verbaas me echt hoe snel mensen een mening over je hebben. Waar ik wel achter ben is dat je hier als vrouw redelijk op je tellen moet passen. Binnen een paar minuten werd me om een foto gevraagd, gevraagd of iemand mij even op de bar moest verwennen en meer van dit soort grappen.
Dus respect voor de vrouwen en dank aan de heren. Ik vond het lachen en ik ben dan misschien wat sneu in mijn manier van reageren maar jullie konden er ook wat van.![]()
x2quote:
RZ had kennelijk gisteren hier een clone, Bardamequote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
x2
Wat was dat met RZ nou? Heb wat gemist?
o nu snap ik ook die rant van RZ. Tja, erg kinderachtig van hem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:49 schreef STING het volgende:
[..]
RZ had kennelijk gisteren hier een clone, Bardame
Je bent een hoer. Een HOER ben je! Mag ik je foto? Alle bardames zijn sletten! Gadverdamme, hoer! Zullen we cammen? Doe je topje eens uit? Hoer! Jezus, hoeveel mannen werk jij af? Daten? MSN?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Uit mijn fotoboek:
[..]
Vooral ook om te zien hoe er over mij gedacht werd was erg leuk. Zelfs door de relatief nieuwe mensen.![]()
Ik heb nieuws voor jullie: je kent me niet, zorg dan ook dat je niet gelijk een mening hebt.
Wel heb ik me vanavond prima vermaakt.En ik verbaas me echt hoe snel mensen een mening over je hebben. Waar ik wel achter ben is dat je hier als vrouw redelijk op je tellen moet passen. Binnen een paar minuten werd me om een foto gevraagd, gevraagd of iemand mij even op de bar moest verwennen en meer van dit soort grappen.
Dus respect voor de vrouwen en dank aan de heren. Ik vond het lachen en ik ben dan misschien wat sneu in mijn manier van reageren maar jullie konden er ook wat van.![]()
Ik krijg bijna n harde piemelemuis van je praatjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een hoer. Een HOER ben je! Mag ik je foto? Alle bardames zijn sletten! Gadverdamme, hoer! Zullen we cammen? Doe je topje eens uit? Hoer! Jezus, hoeveel mannen werk jij af? Daten? MSN?
Zoiets?
Het is dat ik die hele kutkloon nooit heb zien posten, anders had ik je binnen 3 posts doorzien, I.E.Mand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Ik dacht eerder aan GuidooH door die fotoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is dat ik die hele kutkloon nooit heb zien posten, anders had ik je binnen 3 posts doorzien, I.E.Mand.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Zo romantischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een hoer. Een HOER ben je! Mag ik je foto? Alle bardames zijn sletten! Gadverdamme, hoer! Zullen we cammen? Doe je topje eens uit? Hoer! Jezus, hoeveel mannen werk jij af? Daten? MSN?
Zoiets?
Check.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon klein feestje met wat vrienden morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |