+1quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je gaan Krengel!![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen een rokje vind ik ook goed
Wat een lelijke jurk zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan ook niet naar buitenquote:
nee... niks voor mij..quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan wel?quote:
Valt wel mee hoor. Ik maakte 2 grapjes at his expense in het vorige topic.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar jullie moeten hem vandaag wel hebben he
Zo zie ik je het liefst......quote:
Tot morgen Bosquote:
Ik dacht dat je (net als ik) niet van de kou hieldquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik dacht dat we gezellig gingen picknicken op mn balkon
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zie ik je het liefst......
hoe warmer hoe beter hequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je (net als ik) niet van de kou hield
Ik kan me er toch wel een voorstelling bij maken.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
daar kan jij helemaal niet over oordelen
We laten het sneeuw op je balkon smeltenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan me er toch wel een voorstelling bij maken.....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat weet jij natuurlijk als de beste
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]Dan ben je net zo oud als mij ik.
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn sporttassen inpakken voor morgen en slapen
Neverquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
nie doen..tkan alleen maar tegenvallen dan
Omdat het zo is.. regel..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is het ik? (en waarom heb ik het altijd fout?)
http://taal.vrt.be/taalda(...)/a-az/tk-a0114.shtmlquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is het ik? (en waarom heb ik het altijd fout?)
nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
Jeej, bijna vrijdag. Wat is de week toch snel gegaan
Duidelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://taal.vrt.be/taalda(...)/a-az/tk-a0114.shtml
Nog plannen krengetje?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
nietveul te langzaam... wachten duurt lang
Das niet veelquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
[..]dit weekend wordt bankhangen en wat filmpjes kijken
Kan ook niet verkeerd zijn, op z'n tijdquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
Das wel heul ontspannen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
Zombieland?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
Hier ook hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zombieland?
Het begint te kriebelen
Precies, lekker met mn konijnen en kat op de bankquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ook niet verkeerd zijn, op z'n tijd
Haha, dat klinkt lekker knusquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies, lekker met mn konijnen en kat op de bank
trustenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten en lekker in bed tv kijken.![]()
euh... ja posten danquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Dit topic moet wel vol voor 12 uur he, anders klopt hij niet meer
Hoe laat ben je geboren?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Dit topic moet wel vol voor 12 uur he, anders klopt hij niet meer
Klinkt goed, ga ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten en lekker in bed tv kijken.![]()
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Kreator het volgende:
[copy]
Zo. Ondanks alle kritiek van iedereen: Avatar 3d was top. Okay, verhaal was niet denderend, maar geweldige film...
[/paste]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:04 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is Cue_ dan nu jarig...
Gefeliciteerd!
Fijn AOW!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Dank je!
![]()
![]()
al voelt het nog totaal niet zo![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
Fijn AOW! [ afbeelding ]
En gefelicliteerd
Nu ben je oud [ afbeelding ]
Vooral ook om te zien hoe er over mij gedacht werd was erg leuk. Zelfs door de relatief nieuwe mensen.quote:Hoi, ik ben een kloon.
Eigenlijk ben ik een man maar ik was erg nieuwsgierig hoe vrouwen het hier nou hadden.
Het aantal views was het dubbele van mijn echte kloon in dezelfde tijd, ik kreeg eerder een reactie en er werd erg vaak om een foto gevraagd.
Ergo, ik vond het wel heel vermakelijk.
Met vriendelijke groet. RealZeus![]()
Nou, RZ, we hebben ons lesje wel geleerd hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Uit mijn fotoboek:
[..]
Vooral ook om te zien hoe er over mij gedacht werd was erg leuk. Zelfs door de relatief nieuwe mensen.![]()
Ik heb nieuws voor jullie: je kent me niet, zorg dan ook dat je niet gelijk een mening hebt.
Wel heb ik me vanavond prima vermaakt.En ik verbaas me echt hoe snel mensen een mening over je hebben. Waar ik wel achter ben is dat je hier als vrouw redelijk op je tellen moet passen. Binnen een paar minuten werd me om een foto gevraagd, gevraagd of iemand mij even op de bar moest verwennen en meer van dit soort grappen.
Dus respect voor de vrouwen en dank aan de heren. Ik vond het lachen en ik ben dan misschien wat sneu in mijn manier van reageren maar jullie konden er ook wat van.![]()
x2quote:
RZ had kennelijk gisteren hier een clone, Bardamequote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
x2
Wat was dat met RZ nou? Heb wat gemist?
o nu snap ik ook die rant van RZ. Tja, erg kinderachtig van hem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:49 schreef STING het volgende:
[..]
RZ had kennelijk gisteren hier een clone, Bardame
Je bent een hoer. Een HOER ben je! Mag ik je foto? Alle bardames zijn sletten! Gadverdamme, hoer! Zullen we cammen? Doe je topje eens uit? Hoer! Jezus, hoeveel mannen werk jij af? Daten? MSN?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Uit mijn fotoboek:
[..]
Vooral ook om te zien hoe er over mij gedacht werd was erg leuk. Zelfs door de relatief nieuwe mensen.![]()
Ik heb nieuws voor jullie: je kent me niet, zorg dan ook dat je niet gelijk een mening hebt.
Wel heb ik me vanavond prima vermaakt.En ik verbaas me echt hoe snel mensen een mening over je hebben. Waar ik wel achter ben is dat je hier als vrouw redelijk op je tellen moet passen. Binnen een paar minuten werd me om een foto gevraagd, gevraagd of iemand mij even op de bar moest verwennen en meer van dit soort grappen.
Dus respect voor de vrouwen en dank aan de heren. Ik vond het lachen en ik ben dan misschien wat sneu in mijn manier van reageren maar jullie konden er ook wat van.![]()
Ik krijg bijna n harde piemelemuis van je praatjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een hoer. Een HOER ben je! Mag ik je foto? Alle bardames zijn sletten! Gadverdamme, hoer! Zullen we cammen? Doe je topje eens uit? Hoer! Jezus, hoeveel mannen werk jij af? Daten? MSN?
Zoiets?
Het is dat ik die hele kutkloon nooit heb zien posten, anders had ik je binnen 3 posts doorzien, I.E.Mand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Ik dacht eerder aan GuidooH door die fotoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is dat ik die hele kutkloon nooit heb zien posten, anders had ik je binnen 3 posts doorzien, I.E.Mand.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:36 schreef Bardame het volgende:
Zo romantischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een hoer. Een HOER ben je! Mag ik je foto? Alle bardames zijn sletten! Gadverdamme, hoer! Zullen we cammen? Doe je topje eens uit? Hoer! Jezus, hoeveel mannen werk jij af? Daten? MSN?
Zoiets?
Check.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon klein feestje met wat vrienden morgen
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1409524[quote]
[b]Op vrijdag 12 februari 2010 09:19 schreef MissMSX het volgende:
Is dit het topic met taart?
Gefeliciteerd Cue
Damn, wat een wijsheid opeens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Beter 1 bende hier op fok, dan tien in de lucht
anders word je vrije dag al om 9 uur eruit gebeld doordat een kerel vroeg was die pas na 10en zou moeten komen en ben je nu wel moe, maar lukt het slapen niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
anders ben je op je vrije dag om half 10 uit bed
Het blijkt maar weer eens hoe waar dat isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt met de jaren.. het komt met de jaren
Gefeliciteerd! *geeft komkommer met strik er om* EN hij's nog niet gebruikt, ik zweer 't je!quote:
wel moe, niet kunnen slapen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
anders word je vrije dag al om 9 uur eruit gebeld doordat een kerel vroeg was die pas na 10en zou moeten komen en ben je nu wel moe, maar lukt het slapen niet meer![]()
Verrot geslapenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef rival het volgende:
anders ben je op je vrije dag om half 10 uit bed
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! *geeft komkommer met strik er om* EN hij's nog niet gebruikt, ik zweer 't je!
verrot geslapen, nog meer reden om uit te slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verrot geslapenTeveel aan mijn hoofd
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef OmniRocket het volgende:
is er al gezongen?
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA
IN DE GLORIA
IN DE GLORIA
HIEPERDEPIEP HOERA
HIEPERDEPIEP HOERA
HIEPERDEPIEP HOERA
nu wel
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef rival het volgende:
verrot geslapen, nog meer reden om uit te slapen
Shalalie shalala, shalalie shalala, tgaat niet uit m'n kooooop! Shalalie shalala, shalalie shalala....quote:
KILL IT WITH FIREquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shalalie shalala, shalalie shalala, tgaat niet uit m'n kooooop! Shalalie shalala, shalalie shalala....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shalalie shalala, shalalie shalala, tgaat niet uit m'n kooooop! Shalalie shalala, shalalie shalala....
gewoon blijven liggen en genieten van het feit dat je mag/kan blijven liggen en voor je het weet ben je aant slapenquote:
bedanktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:15 schreef mahlah het volgende:
Op een lege maag moet je niet Fok!'en!
Tenzij je sterren wilt zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:15 schreef mahlah het volgende:
Op een lege maag moet je niet Fok!'en!
pfff homoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pistoletje kaas/tomaatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat?
Je hebt nu zin in taart?
Erg is dat he? Dat nr plakt echt ZO enorm in je kopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt![]()
ik ga ff muziek luisteren om dit uit mijn kop te krijgen
Ik haat het songfestival hoorquote:
nu niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is dat he? Dat nr plakt echt ZO enorm in je kop
en bedankt hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is dat he? Dat nr plakt echt ZO enorm in je kop
Doe mij maar kaas/salamiquote:
morguh Dreamerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en bedankt hoor.
Je hoeft ons er toch niet mee lastig te vallen?
Is dat een nieuwe "regel" op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef mahlah het volgende:
Hey... 't is vrijdag! Is het al over seks gegaan vandaag?
gister ging het al over seks, en eergister, en die dag ervoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef mahlah het volgende:
SJALALIE SJALALA SJALALIE SJALALA!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
nu niet meer![]()
dat los je gewoon op door wat anders te luisteren
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SJALALIE SJALALA SJALALIE SJALALA!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
helaas, heb nu muziek aanstaan dus gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
niet in het openbaar geloof ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef mahlah het volgende:
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef mahlah het volgende:
bankhangenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
datenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
morgen carnaval in eindhoven, en zondag ergens in een dorpje vlak bij oisterwijk ofzo (schrijf ik dat goed?)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Dat doe ik nuquote:
Het hele weekend kansloos in singles posten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik ga het niet, ik herhaal NIET zo bont maken als vorige x![]()
Morgen kijken voor een nieuwe auto, zondag voetbal kijken... voor de rest nog niet veel boeiendsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Vorige week bezopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik nuVanavond ga ik lekker bijkletsen met mijn beste vriendje, filmpje kijken en daarna samen naar de kroeg. Maar ik ga het niet, ik herhaal NIET zo bont maken als vorige x
Morgen ga ik naar mijn oma, want zij wordt ergens volgende week geopereerd en zaterdagavond moet ik werken. Zondag ga ik heerlijk niets doen O~
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef Techno het volgende:
Het hele weekend kansloos in singles posten.
Of toch maar niet?
Dat is niet goed voor mijn reputatiequote:
Nee, vorige maand. Ik heb 3 weken geen zin in drank gehad, zo ergquote:
Vandaag een pyjamadag, morgen overdag werken en zondag... Ik ga iets aan carnaval doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Wat?! Wat? Wie ben je en wat heb je met mijn vriendinnetje gedaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag een pyjamadag, morgen overdag werken en zondag... Ik ga iets aan carnaval doen
Ik ben vorig jaar ook al één dagje mee geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat?! Wat? Wie ben je en wat heb je met mijn vriendinnetje gedaan?
Ik moet zo de deur uit, anders had ik het ook gedaan..quote:
Hahaha, goed geregeldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben vorig jaar ook al één dagje mee geweest
Eén voordeel; we gaan vroeg in de middag, dus dat betekent dat die vriend van mij rond 19.00 helemaal lam is (die kan niet normaal drinken zeg maar) en dan gaan we naar huis
Je kan het daarna nog doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet zo de deur uit, anders had ik het ook gedaan..
Hehe, dat vond ik ookquote:
ik ga zaterdag ook in de middag.. (zondag trouwens ook) normaal ben ik er pas 's avonds... 's middags schijnt het nog leuker te zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook al één dagje mee geweest
Eén voordeel; we gaan vroeg in de middag, dus dat betekent dat die vriend van mij rond 19.00 helemaal lam is (die kan niet normaal drinken zeg maar) en dan gaan we naar huis
quote:
quote:
Ik voel de liefdequote:
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga zaterdag ook in de middag.. (zondag trouwens ook) normaal ben ik er pas 's avonds... 's middags schijnt het nog leuker te zijn
Als ik dat doe dan doe ik niks meer vandaagquote:
Ik word zondag waarschijnlijk weer uit mijn bed getrild door die belachelijke optocht hierquote:Hehe, dat vond ik ook
Ach, weet je... Eén dag is prima te doenDat overleef ik nog wel, maar vijf dagen...? Hell no
Nee nog een keer zo verschrikkelijk dronken zijn, onzin uitkramen enzquote:
Dat is het hele idee van een pyjama-dagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan doe ik niks meer vandaagGa zo ook maar stofzuigen enz, anders komt daar ook niks van
![]()
Ojee, hebben jullie dat ook?quote:Ik word zondag waarschijnlijk weer uit mijn bed getrild door die belachelijke optocht hierx 100.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef automatic_ het volgende:
Jezus rival; ken jij de "Quicknote" functie niet?
[..]
Waar ga je heen dan?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Nee nog een keer zo verschrikkelijk dronken zijn, onzin uitkramen enz
Haha oke,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ja ken ik wel.. maar ik reageer ergens op.. en dan na het posten zie ik iets waar ik ook wel ff op kan reageren
zaterdag in eindhoven, en zondag ergens in een dorp waar ik de naam niet van weet...
dus alle opties staan nog open, dat is wat anders dan het hele weekend bankhangenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n planner.. ben impulsief
True haha. Maar mijn vader gaat straks zijn nieuwe auto ophalen, dus daar moet ik ook wel even een rondje in rijden natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef automatic_ het volgende:
Dat is het hele idee van een pyjama-dagAl moet ik straks ook nog wel dingen doen, maar goed
Ja, en het is net zo erg, triest en verschrikkelijk als je het je voorsteltquote:Ojee, hebben jullie dat ook?
Ja, dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
ohhhh helemaal vergeten, ik ga dit weekend ook natuurlijk kijken naar de Olympische Winterspelen
Nee, zo kennen maar weinig mensen mequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke,![]()
En handig dat je het niet weet
Ach, als je mijn naam maar niet noemtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zo kennen maar weinig mensen meGelukkig
vertel...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef Kreator het volgende:
...denk je een rustige vrijdag te hebben.....
Dat is begrijpelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil degene met wie ik ga wel bellen maar hij slaapt liever uit gok ik
we gaan daar naar een maat die stage loopt op een vakantiepark... daar slapen we zaterdagnacht en dan gaan we daar zondag in het dorp verder
Zelfs dronken weet ik dat ik over jou mijn mond moet houdenquote:
Ik neem me nu al tig weekenden voor om te gaan bankhangen maar is nog niks van gekomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
dus alle opties staan nog open, dat is wat anders dan het hele weekend bankhangen
er zit een kans in dat ik zondag mee ga met zo een optochtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, en het is net zo erg, triest en verschrikkelijk als je het je voorstelt
Ging jij vanavond niet bankhangen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik neem me nu al tig weekenden voor om te gaan bankhangen maar is nog niks van gekomen
Als dorpsgek?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
er zit een kans in dat ik zondag mee ga met zo een optocht
Maar dat is tenminste in Brabant, waar carnaval hoort. Niet in fucking Kudelstaart. Wat mijlenver BOVEN de rivieren ligtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef rival het volgende:
er zit een kans in dat ik zondag mee ga met zo een optocht
ik ken et, meestal komt er bij mij dan werk tussendoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik neem me nu al tig weekenden voor om te gaan bankhangen maar is nog niks van gekomen
Zat wel in de planningquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ging jij vanavond niet bankhangen?
euhm, als wat weet ik nog niet....quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste in Brabant, waar carnaval hoort. Niet in fucking Kudelstaart. Wat mijlenver BOVEN de rivieren ligtMaar dat hebben ze hier, in 'Poelgilderdam'
nog steeds niet begrepen
Want?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef rival het volgende:
aha, we hebben hier een potentieeltje voor angel
Kudelstaart was als naam nog niet belachelijk genoeg?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste in Brabant, waar carnaval hoort. Niet in fucking Kudelstaart. Wat mijlenver BOVEN de rivieren ligtMaar dat hebben ze hier, in 'Poelgilderdam'
nog steeds niet begrepen
Verkapte poging tot het opkrikken van z'n postcount?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef automatic_ het volgende:
Jezus rival; ken jij de "Quickquote" functie niet?
WTF?quote:
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Kudelstaart was als naam nog niet belachelijk genoeg?.
Jij bent mijn kudos-taartje hoorquote:
Ik blijf volgende week gewoon lekker in Leemputquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kudelstaart was als naam nog niet belachelijk genoeg?.
jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar jouw plannen hiervoor gaan zelden door zeg je.
Naar voor je zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
jaHeb altijd last minute afspraken
Je wattes?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef vencodark het volgende:
Ik moet vanavond nog naar Enschede. En ik heb zo geen zin in die klotereis he.Kan er niet een enorme aardverschuiving plaatsvinden zodat het 3,5 uur dichterbij ligt?
Kudo's, je kent ze wel, en dan mijn taartje ervanquote:
Met de auto, met de auto!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef vencodark het volgende:
Ik moet vanavond nog naar Enschede. En ik heb zo geen zin in die klotereis he.Kan er niet een enorme aardverschuiving plaatsvinden zodat het 3,5 uur dichterbij ligt?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Kudo's, je kent ze wel, en dan mijn taartje ervan.
en zo hoort het ook! dat je denkt dat je 's avonds niks gaat doen en iemand belt en je binnen een uur onderweg bent om te gaan stappen ofzo!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
jaHeb altijd last minute afspraken
oh, je gaat met de trein? Sterkte alvastquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet.Zit ook te denken mijn laptop mee te nemen voor onderweg.
Topstad. Een vuurwerkbom hielp ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef vencodark het volgende:
Jaaaa jammer dat ik daarmee niet gratis reis en het niet gek veel korter is denk ik. Daarbij, trein is wel meer ontspannen vind ik.quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
en zo hoort het ook! dat je denkt dat je 's avonds niks gaat doen en iemand belt en je binnen een uur onderweg bent om te gaan stappen ofzo!
of zoals ik een paar jaar terug... hey ga je mee naar spanje? ja lijkt me wel wat.. wanneer vertrekken jullie? ja vanavond! was een leuke trip
Ja, en ben het wel aan het wennen. Maar dit keer heb ik geen zin in de reis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
oh, je gaat met de trein? Sterkte alvast
Oh maar ik heb ook niets tegen de stad hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Topstad. Een vuurwerkbom hielp ook niet.
Dan verschillen we daarin in mening. Maar dat is niet nieuwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
Jaaaa jammer dat ik daarmee niet gratis reis en het niet gek veel korter is denk ik. Daarbij, trein is wel meer ontspannen vind ik.
Op zich wel relaxed hoor, laptopje met mobiel internet en dan een beetje fokken ensowww.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef krengetje het volgende:
oh, je gaat met de trein? Sterkte alvast
Whahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
Daarbij, trein is wel meer ontspannen vind ik.
Als ik naar Limburg ga met de trein met ik 3,5 uur onderweg.. dus dan liever met de autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en ben het wel aan het wennen. Maar dit keer heb ik geen zin in de reis.![]()
[..]
Oh maar ik heb ook niets tegen de stad hoor.
Mening...mwa. Meer beleving denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin in mening. Maar dat is niet nieuw
Als alles gewoon goed gaat vind ik de trein wel lekker ja, zitten, beetje kloten met mobieltje idd, drankje, hapje, muziekje etcquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Op zich wel relaxed hoor, laptopje met mobiel internet en dan een beetje fokken ensowww.
Je moeder meegenomen naar parijs.... ben jij ff een lieve dochterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ken hetzo heb ik mn moeder meegenomen naar Parijs vorig jaar, ' mam, heb je vrijdag wat te doen? ' Nee? nu wel...
Dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als alles gewoon goed gaat vind ik de trein wel lekker ja, zitten, beetje kloten met mobieltje idd, drankje, hapje, muziekje etc. niet opletten maar gewoon zitten
.
Ik brand cd'tjes voor mijn mam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je moeder meegenomen naar parijs.... ben jij ff een lieve dochter
mn ex wou niet meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je moeder meegenomen naar parijs.... ben jij ff een lieve dochter
ik ga zaterdag ook met de trein van dat dorp naar eindhoven en het is dat ik dan gewoon kan zuipen met mijn maten want het OV is gewoon niet leuk......quote:
Jij vind het ov niet leuk. Ik heb er geen moeite mee. Reis zo vaak met de trein en nog steeds geen hekel aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga zaterdag ook met de trein van dat dorp naar eindhoven en het is dat ik dan gewoon kan zuipen met mijn maten want het OV is gewoon niet leuk......
ik koop een bos bloemen als het moederdag isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik brand cd'tjes voor mijn mam.
Dat kan ook niet. Ik woon er.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
Oh maar ik heb ook niets tegen de stad hoor.
Cue ook.quote:
Ik koop wel vaker cadeautjes voor familie. Neem ik zomaar wat mee. Vorige week een Laurel and Hardy mok voor mijn pa.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik koop een bos bloemen als het moederdag is
Eh, niet mee naar Parijs? Als het nou naar carnaval was geweest, daar valt wat voor te zeggen...quote:
Hij wou nooit met me wegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh, niet mee naar Parijs? Als het nou naar carnaval was geweest, daar valt wat voor te zeggen...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef vencodark het volgende:
Ik koop wel vaker cadeautjes voor familie. Neem ik zomaar wat mee.
Zeg, alsof iemand die niet van voetbal houdt gelijk een flamer isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik doe dat meestal maar 1 keer in het jaar, op de dag wanneer het echt moetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef vencodark het volgende:
Ik koop wel vaker cadeautjes voor familie. Neem ik zomaar wat mee. Vorige week een Laurel and Hardy mok voor mijn pa.
Ieder zn ding he. Mijn broertje doet het ook nooit. Zus weer wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe dat meestal maar 1 keer in het jaar, op de dag wanneer het echt moet
Waarschijnlijk omdat je zo saai bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zo saai bent
Dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wou juist altijd dingen doen enzo maar hij zat liever op de bank
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, alsof iemand die niet van voetbal houdt gelijk een flamer is
Of andersom: Ik hou KEI van voetbal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen flamer, wel homo![]()
viespeuk![]()
Stedentripsquote:
misschien ben je wel heel leuk bankgezelschapquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat laatsteik wou juist altijd dingen doen enzo maar hij zat liever op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moskou, Beijing, Sydney, Brussel, Los Angeles, Tokyo, Havana, Parijsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stedentrips
New Orleans, Barcelona, Berlijn, New York, Amsterdam, Antwerpen, Praag, Miami, Budapest, Londen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
misschien ben je wel heel leuk bankgezelschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stedentrips
New Orleans, Barcelona, Berlijn, New York, Amsterdam, Antwerpen, Praag, Miami, Budapest, Londen
en.. zie je em groeien?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moskou, Beijing, Sydney, Brussel, Los Angeles, Tokyo, Havana, Parijs
of hij durfde zich niet in het openbaar met jou te vertonen, maarja..... dat ie dan wel je vriendje wordtquote:
Een flamer is een homo, in gayspeakquote:
Ik dacht dat we gewoon wereldsteden aan het opnoemen warenquote:
Ik was Parijs vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moskou, Beijing, Sydney, Brussel, Los Angeles, Tokyo, Havana, Parijs
Het is maar waar die van groeien he.quote:
ik durfde me niet zo goed in het openbaar met hem te vertonenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
of hij durfde zich niet in het openbaar met jou te vertonen, maarja..... dat ie dan wel je vriendje wordt
Cadeautjes kopen is altijd leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is maar waar die van groeien he.![]()
Men ik moet echt nog veel doen eigenlijk vandaag. Op jacht naar cadeau.
+ 1 herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik durfde me niet zo goed in het openbaar met hem te vertonen
Ja maar ik weet wel wat ik moet kopen, maar heb het gister niet in de goede vorm gevonden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Cadeautjes kopen is altijd leuk
dat spreek ik toch niet johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een flamer is een homo, in gayspeak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |