Ik zou nog meer ervaring opdoen, als ik jou was.quote:
Wanneer heb jij tijd dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou nog meer ervaring opdoen, als ik jou was.
Voor jou? Mmmmm, let's see...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb je je benen al open gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijn die al zijn opgedane kennis bij jou uitprobeert, Nouk, wat laat je hier lopen?!!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Heb je je benen al open gedaan?Voor D_H? Nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Ze weet niet wat ze mistquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Tijn die al zijn opgedane kennis bij jou uitprobeert, Nouk, wat laat je hier lopen?!!
Heel veel, ongetwijfeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn enige kans op seks, kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Jij wel?quote:
quote:
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...quote:
Hij heeft in theorie natuurlijk wel gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel.quote:
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...
Happy hour.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!
Dan maar wat minder lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft in theorie natuurlijk wel gelijk
Hahahaha, inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Jaquote:
Funquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens jou gebeuren de raarste dingen
quote:
All good things in life start with an F: fun, freedom, fantasy. And females who share all these.quote:
Ik ben sprakeloos van jouw geweldigheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht in mijn naamtopic
ik mis wel ietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
All good things in life start with an F: fun, freedom, fantasy. And females who share all these.
Matig excuusquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos van jouw geweldigheid..
You forget something Fuckingquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
All good things in life start with an F: fun, freedom, fantasy. And females who share all these.
Maar niet ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!
Jij mist wel meer.quote:
Nee hoor. Ik "vergeet" niks in mijn eigen quotes.quote:
Doe ik ook niet, maar dat hoeft bij Paiq toch ook niet per se?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Happy hour.![]()
Maar nog steeds, ik ga niet betalen voor een site.
And you love itquote:
Zoals ik vanmiddag ook tegen een collega zei:quote:
Echt welquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik "vergeet" niks in mijn eigen quotes.
![]()
Godverdomme.
quote:
Haha, alsof jij dat niet weetquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Toch wel fijn, dat je vriendje in het openbaar toegeeft dat hij op Paiq zit
En waar zit jij allemaalquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Beter dan stiekem toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
En ook chat. Tof inderdaad.. Misschien hebben jullie toch? Hmmmquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Nee, op zich niet. Maar met 20 startcredits kom je niet heel ver.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar dat hoeft bij Paiq toch ook niet per se?
Dat zeg ik toch ook niet... maar beetje lullig dat je dat nu in de openbaarheid brengt....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, alsof jij dat niet weet
Je legt zelf de aandacht eropquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet... maar beetje lullig dat je dat nu in de openbaarheid brengt....
Wij hebben hem overgehaald!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet... maar beetje lullig dat je dat nu in de openbaarheid brengt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Uhm niet in zijn broek momenteel!quote:
Wel bij mij. Hadden we niet afgesproken, Lotusss. Afblijven nou.quote:
Je hielp nota bene zelf mee met keuren!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer voor D_Kquote:
Succes Joequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
zucht, wat sommige mensen (lees: m'n ex) al verstaan onder "papieren uitzoeken" ...![]()
* JoeBravo slaakt een hele diepe zucht
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
Cue is populair in dit topicVolgens mij heb ik posts gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat snap je niet aan "in de openbaarheid brengen"?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hielp nota bene zelf mee met keuren!
D_K wil gewoon een trioquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "in de openbaarheid brengen"?
En ik zei alleen dat het een ontzettend mooie meid was.
Ach, het is al lang openbaar!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "in de openbaarheid brengen"?
En ik zei alleen dat het een ontzettend mooie meid was.
Ja en dat weten jouw Paiq contacten ook allemaalquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, het is al lang openbaar!
Ja, maar ik ben al bezet hè
Bij deze welquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en dat weten jouw Paiq contacten ook allemaal
Haiquote:
Whoops!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en dat weten jouw Paiq contacten ook allemaal
Vast weer niet mijn slaapkamerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hai
Net nu ik weer bijna richting slaapkamer ga...
Hai, gisteren ook snooker gekeken?quote:
18.000 euro schadevergoeding voor het missen van acht vingers en een hoop littekens dat is wel een schraal bedrag zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef Cue_ het volgende:
Wow!
Meisje verloor 8 vingers bij knutselopdracht
Ach je bent nu toch niet in staat om ernaar te handelenquote:
Nopequote:
Dunno...vast een ander toernooi dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee
Woensdag moet sullivan toch of niet?
Gok dat het nog niet eens de ziekenhuisrekening dektquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
18.000 euro schadevergoeding voor het missen van acht vingers en een hoop littekens dat is wel een schraal bedrag zeg.
er is maar 1 toernooi bezig toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dunno...vast een ander toernooi dan.
Weer een teleurstellingquote:
Gisteren was de finale van het glasgow open.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach je bent nu toch niet in staat om ernaar te handelen
the Masters zijn eind oktoberquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren was de finale van het glasgow open.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat het nog niet eens de ziekenhuisrekening dekt
Bron: Wikipediaquote:Healthcare in England is mainly provided by England's public health service, the National Health Service, that provides healthcare to all UK permanent residents that is free at the point of need and paid for from general taxation.
dat scheeltquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Skaai het volgende:
Bron: Wikipedia
Grootste deel van de gezondheidszorg is dus gratis, op tandarts kosten, oogtesten, recepten en andere persoonlijke zorg.
Mogen ze hier wel eens introducerenquote:
Heb je mijn naam wel eens gelezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
Snooker?![]()
*dacht dat het nerd-gehalte meeviel. Maar het kan dus nog erger...*
Dan is het nog steeds schraal! Voor die paar duizenden euro's ben je wel de rest van je leven ernstig gehandicapt. Volgens mij loop je dan wel meer inkomen mis dan die schadevergoeding.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Bron: Wikipedia
Grootste deel van de gezondheidszorg is dus gratis, op tandarts kosten, oogtesten, recepten en andere persoonlijke zorg.
Het verbaast me niks dat je het niet begrijptquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
Snooker?![]()
*dacht dat het nerd-gehalte meeviel. Maar het kan dus nog erger...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |