Ik zou nog meer ervaring opdoen, als ik jou was.quote:
Wanneer heb jij tijd dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou nog meer ervaring opdoen, als ik jou was.
Voor jou? Mmmmm, let's see...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb je je benen al open gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijn die al zijn opgedane kennis bij jou uitprobeert, Nouk, wat laat je hier lopen?!!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Heb je je benen al open gedaan?Voor D_H? Nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Ze weet niet wat ze mistquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Tijn die al zijn opgedane kennis bij jou uitprobeert, Nouk, wat laat je hier lopen?!!
Heel veel, ongetwijfeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn enige kans op seks, kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Jij wel?quote:
quote:
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...quote:
Hij heeft in theorie natuurlijk wel gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel.quote:
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |