Misschien dat een modje hem aan kan passen voor jequote:
whut? welke open wond?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
"Open wond", zo heb ik hem nog nooit horen genoemd worden.
gatsiequote:
quote:
klinkt echt viiieeesquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Belsezar het volgende:
Americans are crying of joy at the moment:
http://www.nsmbl.nl/uitvinding-van-de-eeuw-bacon-hagelslag/
Ik zou het ook niet etenquote:
Ja heel goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet eten
Hai Rhu Bee Bordeaux
Alles goed?
Dat dacht ik alquote:
WhattheactualfuckdidIjustread?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Belsezar het volgende:
Americans are crying of joy at the moment:
http://www.nsmbl.nl/uitvinding-van-de-eeuw-bacon-hagelslag/
Hagelconquote:
Zou niks mis zijn met wat "snoeien" in de USquote:
Als we Amerikaans vet mochten gebruiken om te frituren zouden we friet/patat eten tot minstens het jaar 2525quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou niks mis zijn met wat "snoeien" in de US
Of allemaal een oude benz E klasse diesel kopen en op het vet laten lopen, meteen van het olie probleem af.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we Amerikaans vet mochten gebruiken om te frituren zouden we friet/patat eten tot minstens het jaar 2525
Godver, daarmee rij ik zelfs in deze nazibak naar Argentinie om onder te duiken!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of allemaal een oude benz E klasse diesel kopen en op het vet laten lopen, meteen van het olie probleem af.
Ja? Je kan alles weer eten nu die kies er uit is?quote:
Die autoquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, daarmee rij ik zelfs in deze nazibak naar Argentinie om onder te duiken!
[ afbeelding ]
Eindelijk wel jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Je kan alles weer eten nu die kies er uit is?
Wel staand he? Met je rechterarm gestrekt in de lucht.quote:
Mooi, was het nog een pijnlijke exercitie om dat ding eruit te krijgen?quote:
Pijnlijk niet, wel redelijk langdurig. De wortels van mijn kies stonden in een hoek van bijna 90 graden ten opzichte van de kies zelf. Geen wonder dattie dan tegen de andere kies aan gaat lopen rijden totdat hij breektquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, was het nog een pijnlijke exercitie om dat ding eruit te krijgen?
Dat overleef ik denk ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel staand he? Met je rechterarm gestrekt in de lucht.
Deceptie dit weer hoor. Ga maar achterin zitten jij.quote:
* Belsezar trekt lelijk gezicht en gaat naar de achterbankquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deceptie dit weer hoor. Ga maar achterin zitten jij.
Ocharmequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar trekt lelijk gezicht en gaat naar de achterbank
Ik trek wel weer bij als we door Brazilie rijden richting Argentinie, als je in zo'n auto rijdt moet je natuurlijk gereden worden. Dus hup, zwart pak aan en petje op Barb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 07-05-2014 21:02:47 ]R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik trek wel weer bij als we door Brazilie rijden richting Argentinie, als je in zo'n auto rijdt moet je natuurlijk gereden worden. Dus hup, zwart pak aan en petje op Barb.Zwart pak? You know what the difference is between me and you? I make this look good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jaja Will Smith, vergeet je zonnebril ook niet hequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwart pak? You know what the difference is between me and you? I make this look good.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja Will Smith, vergeet je zonnebril ook niet he
Good jobquote:
Vechtûh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:29 schreef Q. het volgende:
Zo irritant als er andere mensen op je vaste flexplek hebben gezeten.
En dan met hun klauwtjes aan de instellingen van je bureau en stoel komen, terwijl daar toch duidelijk stickers op zitten waarop staat dat iedereen er van af moet blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:29 schreef Q. het volgende:
Zo irritant als er andere mensen op je vaste flexplek hebben gezeten.
Ik kreeg mijn stoel niet meer in de goede stand, ik heb maar een andere stoel gepakt die wel een beetje fatsoenlijk stond ingesteld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan met hun klauwtjes aan de instellingen van je bureau en stoel komen, terwijl daar toch duidelijk stickers op zitten waarop staat dat iedereen er van af moet blijven.
Vergeet niet om op de nieuwe stoel ook wat stickers te plakken waarop staat dat de instellingen niet gewijzigd mogen worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn stoel niet meer in de goede stand, ik heb maar een andere stoel gepakt die wel een beetje fatsoenlijk stond ingesteld.
Weer een agendapuntje voor de volgende vergadering van de ondernemersraad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Nu is iemand anders straks boos omdat je aan zijn vaste flexstoel hebt gezeten
Als je nou makkelijk een stoel weer terug kon krijgen in de ergonomische stand waarvan de ARBO zegt dat het hoort, zou ik er geen problemen mee hebben. Dat je bijvoorbeeld alleen een code hoeft te onthouden. 2236 bijvoorbeeld. 2 voor de hoogte, 2 voor de schuinte, 3 voor de diepte van het zitvlak en 6 voor de stand van de leuning. Maar helaas. Dat zit er (nog) niet in. En dus heeft iedereen met z'n fikken van mijn stoel af te blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn stoel niet meer in de goede stand, ik heb maar een andere stoel gepakt die wel een beetje fatsoenlijk stond ingesteld.
Hahaha! xD Dat zou een quote moeten zijn!quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Nu is iemand anders straks boos omdat je aan zijn vaste flexstoel hebt gezeten
Dan moeten ze er idd vanaf blijvenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben semi-flexplekken. Officieel zijn het flexplekken, maar het is alleen voor ons team. Er zijn 6 plekken en we hebben 5 (+1) teamleden. Easy peasy.
Nou ja, "nieuw". Die stoelen hier zijn minstens 15 jaar oud, de helft van de knoppen is bij de helft van de stoelen afgebroken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet niet om op de nieuwe stoel ook wat stickers te plakken waarop staat dat de instellingen niet gewijzigd mogen worden.
Lijkt me verstandigquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:06 schreef Q. het volgende:
Of 7, just to be sure. Dat krijg je als je de beste plek bezet.
Never!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben straks twee dagen weg.. zal ik ooit nog m'n vaste plek terugkrijgen?
Gewoon niet weggaan. NOOIT!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben straks twee dagen weg.. zal ik ooit nog m'n vaste plek terugkrijgen?
Oh ja, als je geen zin hebt om elke dag weer je stoel en bureau goed te zetten, ben je een autistquote:
24/7 toch?quote:
er zit niet voor niets een knopje op die computers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben ook flexplekken. 4.
En er zijn op een dag meestal zo'n 12 mensen
En dan loggen mensen in en gaan dan weg... Daar kan ik echt niet tegen
dat vind ik dan weer zo gemeenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
er zit niet voor niets een knopje op die computers.
quote:Dat Jack White en het uitgeven van platen op een bijzondere manier hand in hand gaan bleek al tijdens de vorige editie van Record Store Day toen hij de snelst uitgebrachte plaat maakte. Nu heeft hij wederom een bijzondere manier bedacht om zijn nieuwe soloalbum Lazaretto uit te geven: namelijk in de vorm van de Ultra LP. De plaat verschijnt op 180-gram vinyl en elke kant bevat een ‘verstopt’ nummer. Dat White de term hidden track wel heel letterlijk heeft genomen blijkt namelijk uit de plek waar deze te vinden te zijn: onder het label waar ook de tracklist en nummering op staan. Beide verstopte tracks dienen ook nog eens op een andere snelheid (45 RPM en 78 RPM) te worden afgespeeld. De rest van de plaat is op 33 RPM, het album moet dus op drie snelheden worden afgespeeld om volledig tot zijn recht te komen, wat de meeste platenspelers niet kunnen.
Om het nog bonter te maken speelt een kant van de lp van binnen naar buiten. Ook zijn er de zogeheten ‘locked grooves’ toegevoegd aan de uiteinden van de plaat. Dat wil zeggen wanneer de plaat af is zal het laatste geluid dat er op staat zich eindeloos blijven herhalen.
Als kers op de taart is er ook nog eens een hologram op de plaat te zien. Kijkend vanuit een bepaalde hoek kun je een ronddraaiend plaatje van engelen op de elpee ontdekken. Over de Ultra LP zegt White het volgende: ‘Tijdens het mixen van het album begon ik met het ontwikkelen van ideeën over het design van de elpee. Ik wilde kijken wat er anders kon, naar wat nog niet eerder is gedaan.’
Lazaretto verschijnt op 10 juni. De Ultra LP met alle hoogstandjes is de standaard vinyl versie. Daarnaast verschijnt hij ook nog 'gewoon' op cd en digitaal. Jack White is binnenkort ook nog in Nederland te zien. Kaarten voor zijn optreden in de Heineken Music Hall kun je hier bestellen.
Dan zijn het idioten die het verdienen om vanalles kwijt te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer zo gemeen
straks zijn ze vanalles kwijt
wel als iemand belt en je meteen even iets moet gaan doen wat dan weer veel langer duurt dan je denktquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan zijn het idioten die het verdienen om vanalles kwijt te zijn.
Je gaat toch niet van je plek af zonder je werk op te slaan
Nou ja wij zitten het grootste deel van de dag natuurlijk niet achter de computerquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan gaan ze maar klagen bij de baas dat er te weinig werkplekken zijn. Of je doet dat zelf.
Het is al te belachelijk voor woorden dat er minder werkplekken dan medewerkers zijn. Is het nou de bedoeling dat je wat kunt doen op je werk of niet?
Damn, coolquote:
Dat is niet slim inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
mja dan is er enigszins wat voor te zeggen.
Mijn pa heeft (kort) bij een bedrijf gewerkt waar er voor 50 tekenaars (die dus de hele dag niets anders doen dan autocad) maar 40 autocad licenties waren. Daar zaten dus standaard 10 tekenaars de hele dag niets te doen. Efficient joh, zo'n licentiebeleid!
Heerlijk lijkt me dat, schijt aan alles hebben als je oud bent.quote:
Hier is het 70%. Dus voor elke 10 medewerkers zijn er 7 werkplekken. Ideaal. Als je op tijd binnen komt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan gaan ze maar klagen bij de baas dat er te weinig werkplekken zijn. Of je doet dat zelf.
Het is al te belachelijk voor woorden dat er minder werkplekken dan medewerkers zijn. Is het nou de bedoeling dat je wat kunt doen op je werk of niet?
Ben je daar nu NOG niet oud genoeg voor?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, schijt aan alles hebben als je oud bent.
Nee nóg steeds niet!quote:
quote:
quote:
Q is gewoon jaloers dattie zelf niet uit zo'n geweldig jaar komt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik had het zelf onderhand ook wel verwacht hoor, maar helaas.
Zo dement zijn dat je het niet eens ziet, dat kan ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, schijt aan alles hebben als je oud bent.
Oh dat mag ook. Lekker in je beha rondlopen zonder zorgen, wiehooooquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo dement zijn dat je het niet eens ziet, dat kan ook.
Dat worden mooie foto's van MissB over een paar jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat mag ook. Lekker in je beha rondlopen zonder zorgen, wiehoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |