Dan laten we het vooral niet over sex hebbenquote:
Ja sorry,quote:
Maakt helemaal niks uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja sorry,
ik heb niet veel meegelezen vandaag dus heb ook niet gezien dat je al een naam hadAnders had ik iets anders verzonnen
Een beetje streelt het je ego wel dat iedereen je naam in een topic naam kan lezenquote:
hehequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een beetje streelt het je ego wel dat iedereen je naam in een topic naam kan lezen
Heb je al wat gehoord van die niet zo interresant jonge? (of haal ik nou een paar mensen door elkaar?)
Ach positief, negatief... tis aandachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heheAl is deze TT niet heel positief
Nop, niks van gehoord. verwacht er ook niet veel van
Je hoort mij dan ook niet klagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach positief, negatief... tis aandacht![]()
Jammer... waarom vraag je dan in godesnaam om een telefoonnummer... (als ik de jouwe zou vragen (en krijgen) dan zou ik je vanavond nog sms'en... maar dat ben ik)
hoop het voor je althans... zo interresant was die niet dus weet niet of je er op zit te wachten... in dat geval hoop ik het niet voor jequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niet klagen
Achja.. wie weet hoor ik ooit nog wat
ik hoop nergens op, ik zie het vanzelf ( of niet )quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoop het voor je althans... zo interresant was die niet dus weet niet of je er op zit te wachten... in dat geval hoop ik het niet voor je
in dat geval. hoop ik niet met je meequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik hoop nergens op, ik zie het vanzelf ( of niet )
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in dat geval. hoop ik niet met je mee![]()
grappig, je was je laatste voyeur in je fobo (nou ben ik het dus..) en grappige foto ook, camere te zien in je oog
ik kijk er alleen maar naar om te kijken wie mij wil zienquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha
Laatste voyeur in m'n fobo, ben ik regelmatig, zeker als ik even actief daar ben
TnxHij is wel goed gelukt
doe wta je niet laten kan hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef tralalalars het volgende:
Als we het toch nie over sex gaan hebben zullen we dan maar gaan slapen??
af en toe hou je er wel leuke contacten aan overquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kijk er alleen maar naar om te kijken wie mij wil zien(duidelijk verhaal). Ja hij is zeker leuk
en mooi oog ook
Slaap lekker, ga je alleen of wil je dat ik erbij kom liggen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef tralalalars het volgende:
Als we het toch nie over sex gaan hebben zullen we dan maar gaan slapen??
mij nog niet overkomen... (stille hint dat je in me fobo moet kijken en reageren en zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Cue_ het volgende:
af en toe hou je er wel leuke contacten aan overtnx
lolquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
mij nog niet overkomen... (stille hint dat je in me fobo moet kijken en reageren en zo![]()
) (grapje..)
verder weet ik niet zoveel over me zelf, maar wel dat ik mensen aan het lachen kan krijgenquote:
Jij hier, en ga je mond wassen! zomaar over sex praten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
seks seks seks seks seks seks seks
ik hier?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
seks seks seks seks seks seks seks
ik hier?
goed genoegquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
verder weet ik niet zoveel over me zelf, maar wel dat ik mensen aan het lachen kan krijgen
Gelukkig, ben blij dat je er zo over denktquote:
Sinds wanneer luisteren we naar Cue?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Het niet over seks mogen hebben op een sexualiteitensubforum?
Jij toch altijd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren we naar Cue?.
Hoelang geleden bedoel je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
Niet dus... Lekker over seks praten.Waar, wanneer, hoelang, hoe vaak en hoe.
Lang in ieder geval, langer dan anderhalve maand. Maar ik ben eigenlijk veelste druk met van alles om er bij stil te staan. Dus heb het niet zwaar maar wel liefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ook. Vertel het maar, heb je het zwaar? *koetsjiekoetsjiekroel*
ANDERHALVE MAAND???? Wat heb jij verzwegen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lang in ieder geval, langer dan anderhalve maand. Maar ik ben eigenlijk veelste druk met van alles om er bij stil te staan. Dus heb het niet zwaar maar wel lief
Ja hallo, hier wachten we dus maar even mee.quote:EDIT: Wacht, ik heb het wel erg zwaar natuurlijk! *knuffelt met Bengeltje*
Ik zeg toch ook langer dan anderhalve maand, zelfs wel langer dan 2 denk ik. Ik hou het niet bij, er staan geen kruisjes ofzo in mijn agendaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ANDERHALVE MAAND???? Wat heb jij verzwegen?![]()
[..]
Ja hallo, hier wachten we dus maar even mee.
Niet? Ik zag net zelfs twee naam topics, was je aan het klagen?quote:
Uhm oke, wordt het wel eens tijd voor. Ik hou van grafiekjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook langer dan anderhalve maand, zelfs wel langer dan 2 denk ik. Ik hou het niet bij, er staan geen kruisjes ofzo in mijn agenda
Ik heb nergens lopen klagen hoor !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Niet? Ik zag net zelfs twee naam topics, was je aan het klagen?Hoi trouwens.
heejquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Erik.Hoe is het.
Hier gaat het wel. Waardeloze nacht(nr2) achter de rug. Maar het zonnetje schijnt.
Ja het wordt zeker weer eens tijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Ik zag net zelfs twee naam topics, was je aan het klagen?Hoi trouwens.
[..]
Uhm oke, wordt het wel eens tijd voor. Ik hou van grafiekjes.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het wordt zeker weer eens tijd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moest terug naar de dierenarts. Sorry hoor.![]()
En nu ga ik mijn eten voorbereiden....
Ik heb er geen haast mee. En ik heb 2 jaar aan mezelf beloofd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
Snap niet zo waarom iemand jouw keuze zou kunnen weigeren.
Januari is wel nog ver weg.
Is een hele goeie. Maar er zijn nogal wat mannen die dat ook een goede reden vonden en er later op terug kwamen. Nou kan het weer terug geplakt worden, maar, gaat niet altijd goed en is gruwelijk duur. Dus tsja...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
Goldie.
Nouja geen kinderen willen lijkt mij een goede reden Stbaby.
Vasectomie?*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:01 schreef stbabylon het volgende:
Afspraak met de dokter ging goed vanochtend. Ze blokkeert mijn vasectomie niet. In januari bel ik haar om het traject te starten. Dan ga ik ws. februari/maart onder het mes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Wow. Dat is heftig!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:41 schreef stbabylon het volgende:
Vasectomie is de wetenschappelijke term voor mannelijke stirilisatie
Oftewel, snip-snap, weg zak... (hmmm, dat rijmt niet... EN het klopt niet...).
Nou goed, daarna kan ik als het goed is na een tijdje geen kindjes meer maken
Yeah right...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:52 schreef dawg het volgende:
mannen hebben geen klokje dat kan gaan tikken, dat scheelt.
ja tuurlijk, maar niet op dezelfde manier zoals bij vrouwen. denk ik tenminste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yeah right...
Hou eens een pasgeboren kind vast. Dan reageert je lichaam wel. Tenminste, die van mij wel.
Mijn klokje tikt anders wel. Maar dan doe ik er wel een rubbertje om (liever slikt zij gewoon de pil of een spiraaltje... ).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:52 schreef dawg het volgende:
mannen hebben geen klokje dat kan gaan tikken, dat scheelt.
Je tepels beginnen melk te spuiten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yeah right...
Hou eens een pasgeboren kind vast. Dan reageert je lichaam wel. Tenminste, die van mij wel.
Succesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er geen haast mee. En ik heb 2 jaar aan mezelf beloofd.
En je moet een goede reden hebben, aantonen dat je daar een weloverwogen besluit over neemt. Anders doen ze het gewoon niet.
Liters... oh wacht... tepels? Ik dacht dat je... wacht.. we hadden het over babies... DAMN...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je tepels beginnen melk te spuiten?
jouw klokje nog nog wel 30 jaar tikken, die van een vrouw niet, of nouja, beter van niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn klokje tikt anders wel. Maar dan doe ik er wel een rubbertje om (liever slikt zij gewoon de pil of een spiraaltje... ).
Ik zie er jong uit en over 20 jaar kan ik me nog wel een lekkere Russische van 25 veroorloven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw klokje nog nog wel 30 jaar tikken, die van een vrouw niet, of nouja, beter van niet.
You sick fuck!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liters... oh wacht... tepels? Ik dacht dat je... wacht.. we hadden het over babies... DAMN...
SOMEONE STOP ME!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yeah right...
Wat vind jij jongquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:00 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens op zoek ga naar een jonkie
Kinderwens, spermaslet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:00 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens op zoek ga naar een jonkie
Ja maar niet van een jonkie.quote:
Je hebt toch al een vent? Lijkt me niet zo moeilijk. We zijn al zo'n 3 miljoen jaar geslachtsdriftig.quote:
Ja daar wil ik dus een kind van!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vent? Lijkt me niet zo moeilijk. We zijn al zo'n 3 miljoen jaar geslachtsdriftig.
Hij wil je dat ook geven?quote:
quote:
Ik ben jong en onschuldigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Graag zelfs. Maar het lukt niet
Maar dat ging het niet over.. Ging over jonkies
quote:
We (voornamelijk ik) hebben even adempauze.quote:
En net op de vleesmarkt! Ik heb ze liever maagd of ervarenquote:
Ik heb bijna geen ervaringquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En net op de vleesmarkt! Ik heb ze liever maagd of ervaren
Balen (understatement). Maar vind het erg sterk van jullie, dat jullie niet opgeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
We (voornamelijk ik) hebben even adempauze.
Volgend jaar gaan we weer verder.
In de tussentijd SEX SEX SEX SEX SEX
nummer 2 dan voor mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En net op de vleesmarkt! Ik heb ze liever maagd of ervaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |