Dan laten we het vooral niet over sex hebbenquote:
Ja sorry,quote:
Maakt helemaal niks uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja sorry,
ik heb niet veel meegelezen vandaag dus heb ook niet gezien dat je al een naam hadAnders had ik iets anders verzonnen
Een beetje streelt het je ego wel dat iedereen je naam in een topic naam kan lezenquote:
hehequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een beetje streelt het je ego wel dat iedereen je naam in een topic naam kan lezen
Heb je al wat gehoord van die niet zo interresant jonge? (of haal ik nou een paar mensen door elkaar?)
Ach positief, negatief... tis aandachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heheAl is deze TT niet heel positief
Nop, niks van gehoord. verwacht er ook niet veel van
Je hoort mij dan ook niet klagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach positief, negatief... tis aandacht![]()
Jammer... waarom vraag je dan in godesnaam om een telefoonnummer... (als ik de jouwe zou vragen (en krijgen) dan zou ik je vanavond nog sms'en... maar dat ben ik)
hoop het voor je althans... zo interresant was die niet dus weet niet of je er op zit te wachten... in dat geval hoop ik het niet voor jequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niet klagen
Achja.. wie weet hoor ik ooit nog wat
ik hoop nergens op, ik zie het vanzelf ( of niet )quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoop het voor je althans... zo interresant was die niet dus weet niet of je er op zit te wachten... in dat geval hoop ik het niet voor je
in dat geval. hoop ik niet met je meequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik hoop nergens op, ik zie het vanzelf ( of niet )
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in dat geval. hoop ik niet met je mee![]()
grappig, je was je laatste voyeur in je fobo (nou ben ik het dus..) en grappige foto ook, camere te zien in je oog
ik kijk er alleen maar naar om te kijken wie mij wil zienquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha
Laatste voyeur in m'n fobo, ben ik regelmatig, zeker als ik even actief daar ben
TnxHij is wel goed gelukt
doe wta je niet laten kan hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef tralalalars het volgende:
Als we het toch nie over sex gaan hebben zullen we dan maar gaan slapen??
af en toe hou je er wel leuke contacten aan overquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kijk er alleen maar naar om te kijken wie mij wil zien(duidelijk verhaal). Ja hij is zeker leuk
en mooi oog ook
Slaap lekker, ga je alleen of wil je dat ik erbij kom liggen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef tralalalars het volgende:
Als we het toch nie over sex gaan hebben zullen we dan maar gaan slapen??
mij nog niet overkomen... (stille hint dat je in me fobo moet kijken en reageren en zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Cue_ het volgende:
af en toe hou je er wel leuke contacten aan overtnx
lolquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
mij nog niet overkomen... (stille hint dat je in me fobo moet kijken en reageren en zo![]()
) (grapje..)
verder weet ik niet zoveel over me zelf, maar wel dat ik mensen aan het lachen kan krijgenquote:
Jij hier, en ga je mond wassen! zomaar over sex praten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
seks seks seks seks seks seks seks
ik hier?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
seks seks seks seks seks seks seks
ik hier?
goed genoegquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
verder weet ik niet zoveel over me zelf, maar wel dat ik mensen aan het lachen kan krijgen
Gelukkig, ben blij dat je er zo over denktquote:
Sinds wanneer luisteren we naar Cue?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Het niet over seks mogen hebben op een sexualiteitensubforum?
Jij toch altijd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren we naar Cue?.
Hoelang geleden bedoel je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
Niet dus... Lekker over seks praten.Waar, wanneer, hoelang, hoe vaak en hoe.
Lang in ieder geval, langer dan anderhalve maand. Maar ik ben eigenlijk veelste druk met van alles om er bij stil te staan. Dus heb het niet zwaar maar wel liefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ook. Vertel het maar, heb je het zwaar? *koetsjiekoetsjiekroel*
ANDERHALVE MAAND???? Wat heb jij verzwegen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lang in ieder geval, langer dan anderhalve maand. Maar ik ben eigenlijk veelste druk met van alles om er bij stil te staan. Dus heb het niet zwaar maar wel lief
Ja hallo, hier wachten we dus maar even mee.quote:EDIT: Wacht, ik heb het wel erg zwaar natuurlijk! *knuffelt met Bengeltje*
Ik zeg toch ook langer dan anderhalve maand, zelfs wel langer dan 2 denk ik. Ik hou het niet bij, er staan geen kruisjes ofzo in mijn agendaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ANDERHALVE MAAND???? Wat heb jij verzwegen?![]()
[..]
Ja hallo, hier wachten we dus maar even mee.
Niet? Ik zag net zelfs twee naam topics, was je aan het klagen?quote:
Uhm oke, wordt het wel eens tijd voor. Ik hou van grafiekjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook langer dan anderhalve maand, zelfs wel langer dan 2 denk ik. Ik hou het niet bij, er staan geen kruisjes ofzo in mijn agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |