lok is zeker leuk maar heel onhandig! ik ben er meteen mee gekapt toen ik dat had... daarbij duurt het jaren voordat het weer in een staart kan. kan nu eindelijk bij mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelf kleuren durf ik niet aan. Dat gaat mis.![]()
En ik probeer mijn haar gezond te houden, vorige keer advies gehad ff niet te kleuren. Niet dat het in zo'n slechte staat is, maar dat het haar ook weleens wat rust mag hebben.![]()
Wil het eigenlijk weer donkerrood maar in de zomer is dat al helemaal niet handig.
En heb mijn haar nu gemanoevreerd dat er zijscheiding beetje inzit. Heb de neiging zelf een lok zeg maar te knippen. Heb een klasgenoot die dat zo leuk heeft. Ik wil dat ook!
Moet ook geen korte lok worden indd. Maar wel dat dat beetje lok is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lok is zeker leuk maar heel onhandig! ik ben er meteen mee gekapt toen ik dat had... daarbij duurt het jaren voordat het weer in een staart kan. kan nu eindelijk bij mij.
ah ok. maar heb jij echt een kappersopleiding dan? coolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet ook geen korte lok worden indd. Maar wel dat dat beetje lok is.
Las al dat het een leerweekend voor je werd.. dan beter ander keertjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Ofresca het volgende:
Hey Cue, ik heb dit weekend wel de auto, maar ook een hond. Denk niet dat het verstandig is om dan langs te komen.
Ooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. maar heb jij echt een kappersopleiding dan? cool
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
Ooit2002-2004. Geen diploma, het was wel leuk maar had niet zoveel talent.
Dat hou ik ook wel. Mag niet veel korter dan dit. Wil liever nog wat langer maar dan moet ik het wel goed bijhouden anders gaan het hangen en klitten enzo.quote:
Heb wel slag maar dat komt pas als het wat langer is. Heb gelukkig heel makkelijk haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
ow, zo'n lok is wel mooi ja. Kan alleen niet als je krullen hebt
Leuk he!quote:
Zo klinkt het net zo fout als Harskampquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verhalen? Waar?
This one time...at cutclass.![]()
Die zal ze zelf ook nog wel eens vertellenquote:
Tis nog waar ookquote:
Moeten we nog wel even zorgen voor verhaallijnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das een goede recensie voor jou.Als daar geen soap van komt!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo klinkt het net zo fout als Harskamp
neequote:
Die creëren zichzelf wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we nog wel even zorgen voor verhaallijnen
Zaterdag voetbalquote:
Een eindexamen in BBQen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee.
Oh, mijn broertje heeft vanavond zijn eindexamen BBQ bij ons thuis...
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?quote:
Like every weekend since a very long time i am hatching a grand scheme concerning the emptying all of my friends wallets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ze bedoeld waarschijnlijk dat haar broertje eindexamen heeft gedaan en ze nu een BBQ houdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Like every weekend since a very long time i am hatching a grand scheme concerning of emptying all of my friends wallets!Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokeren.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
Zijn eindexamen BBQ, niet zijn eindexamen BBQ-en. Zijn hele klas komt bij ons eten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?
Helemaal mee eensquote:
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
cue kan lekker aaien dus die is zeker good for you
oja zo kan je het ook lezen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze bedoeld waarschijnlijk dat haar broertje eindexamen heeft gedaan en ze nu een BBQ houdenmet de klas ofzo?
I knew that. Heb ik nu een prijs gewonnen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Zijn eindexamen BBQ, niet zijn eindexamen BBQ-en. Zijn hele klas komt bij ons eten.
Deel uw informatie met ons.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemen
Je mag ook komen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
I knew that. Heb ik nu een prijs gewonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh? wat dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
tussen allemaal 16-18 jarige pubertjes?
17-20 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook meer bier drinken, ouwehoeren en dan af en toe eens naar je kaarten kijken.quote:
Kom gezellig langsquote:
ach die paar jaar leeftijdsverschilquote:
quote:
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?quote:
ach niet joh, die vorige was maar 22... wat maakt die 2 jaar nou uit?quote:
Oh, dat is nog wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is ook meer bier drinken, ouwehoeren en dan af en toe eens naar je kaarten kijken.
En morgen karten! Heb er zin in
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
met de randstadrail dan, heb geen auto....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?
En zie hoe dat gelopen is!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach niet joh, die vorige was maar 22... wat maakt die 2 jaar nou uit?
Ik zie jou nu zo voor me M.I.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?
ben jij ook leeuw dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zie hoe dat gelopen is!
Nee hoor, 2 jaar jonger en Leeuw dat werkt niet.![]()
het zou wel erg ranzig worden als ik iets met een middelbare school jongetje zou doen. zelfs al zou ie 20 zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.![]()
Het zijn allemaal nog jongetjes.
Oeeh gezellig !!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet ff kijken hoe mn weekend loopt
maar ik had het stiekum ook al als optie bedacht
Maar niet zo behaard!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
PM dan maarquote:
ah op die manier, jij valt dus op leeuwen. die van mij zit op de grens van leeuw en kreeft... ook fijn....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, hij wel en ex 1 ook al. En daar scheelde ik ook 2 jaar mee.
Is zeker leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel leuk.
Ik kan niet pokeren, maar drinken en ouwehoeren zijn dan wel weer mijn ding.
Wanneer ga je naar Terminator 4?
Weet ik niet, is een verrassing. Het is namelijk mijn verjaardagskado van mijn vrienden. Hele dag verzorgdquote:
die hoeven dan ook niet naar Harskampquote:
Blijkbaar val ik op leeuwen ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah op die manier, jij valt dus op leeuwen. die van mij zit op de grens van leeuw en kreeft... ook fijn....
quote:
Nee, gold dat maar voor meer mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die hoeven dan ook niet naar Harskamp
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mail naar de majoor: nog leuke plannen dit weekend?
majoor: Jou masseren voordat ik naar a'dam ga![]()
Moet je maar eens in mijn fobo kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie je dus vanavond?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, gold dat maar voor meer mensen.
Hey, ja dat was er ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mail naar de majoor: nog leuke plannen dit weekend?
majoor: Jou masseren voordat ik naar a'dam ga![]()
Geen tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen tijd.
De andere kant van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bus!![]()
niet slechtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik niet, is een verrassing. Het is namelijk mijn verjaardagskado van mijn vrienden. Hele dag verzorgdIk word opgehaald en weer thuisgebracht.
Het is jouw geheimpje over haar, die mag ze best vertellen aan 3en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan ga jij het verder vertellen zeker
PM het dan maar aan mij, ik vertel nooit dingen verderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks mee gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hey, ja dat was er ook nog
Nog wat met hem gedaan? :
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden geven altijd grote kado's aan elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |