lok is zeker leuk maar heel onhandig! ik ben er meteen mee gekapt toen ik dat had... daarbij duurt het jaren voordat het weer in een staart kan. kan nu eindelijk bij mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelf kleuren durf ik niet aan. Dat gaat mis.![]()
En ik probeer mijn haar gezond te houden, vorige keer advies gehad ff niet te kleuren. Niet dat het in zo'n slechte staat is, maar dat het haar ook weleens wat rust mag hebben.![]()
Wil het eigenlijk weer donkerrood maar in de zomer is dat al helemaal niet handig.
En heb mijn haar nu gemanoevreerd dat er zijscheiding beetje inzit. Heb de neiging zelf een lok zeg maar te knippen. Heb een klasgenoot die dat zo leuk heeft. Ik wil dat ook!
Moet ook geen korte lok worden indd. Maar wel dat dat beetje lok is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lok is zeker leuk maar heel onhandig! ik ben er meteen mee gekapt toen ik dat had... daarbij duurt het jaren voordat het weer in een staart kan. kan nu eindelijk bij mij.
ah ok. maar heb jij echt een kappersopleiding dan? coolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet ook geen korte lok worden indd. Maar wel dat dat beetje lok is.
Las al dat het een leerweekend voor je werd.. dan beter ander keertjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Ofresca het volgende:
Hey Cue, ik heb dit weekend wel de auto, maar ook een hond. Denk niet dat het verstandig is om dan langs te komen.
Ooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. maar heb jij echt een kappersopleiding dan? cool
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
Ooit2002-2004. Geen diploma, het was wel leuk maar had niet zoveel talent.
Dat hou ik ook wel. Mag niet veel korter dan dit. Wil liever nog wat langer maar dan moet ik het wel goed bijhouden anders gaan het hangen en klitten enzo.quote:
Heb wel slag maar dat komt pas als het wat langer is. Heb gelukkig heel makkelijk haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
ow, zo'n lok is wel mooi ja. Kan alleen niet als je krullen hebt
Leuk he!quote:
Zo klinkt het net zo fout als Harskampquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verhalen? Waar?
This one time...at cutclass.![]()
Die zal ze zelf ook nog wel eens vertellenquote:
Tis nog waar ookquote:
Moeten we nog wel even zorgen voor verhaallijnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das een goede recensie voor jou.Als daar geen soap van komt!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo klinkt het net zo fout als Harskamp
neequote:
Die creëren zichzelf wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we nog wel even zorgen voor verhaallijnen
Zaterdag voetbalquote:
Een eindexamen in BBQen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee.
Oh, mijn broertje heeft vanavond zijn eindexamen BBQ bij ons thuis...
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?quote:
Like every weekend since a very long time i am hatching a grand scheme concerning the emptying all of my friends wallets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ze bedoeld waarschijnlijk dat haar broertje eindexamen heeft gedaan en ze nu een BBQ houdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Like every weekend since a very long time i am hatching a grand scheme concerning of emptying all of my friends wallets!Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokeren.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
Zijn eindexamen BBQ, niet zijn eindexamen BBQ-en. Zijn hele klas komt bij ons eten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. zit hij op de hotelschool ofzo? of is het een grappie?
Helemaal mee eensquote:
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
cue kan lekker aaien dus die is zeker good for you
oja zo kan je het ook lezen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze bedoeld waarschijnlijk dat haar broertje eindexamen heeft gedaan en ze nu een BBQ houdenmet de klas ofzo?
I knew that. Heb ik nu een prijs gewonnen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Zijn eindexamen BBQ, niet zijn eindexamen BBQ-en. Zijn hele klas komt bij ons eten.
Deel uw informatie met ons.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemen
Je mag ook komen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
I knew that. Heb ik nu een prijs gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |