De lekkerste snack van PECquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor Mono al een tijdje volgens mij
Thiago Silva, er is geen betere, ook Marcelo wel top op die positie, Luiz en Alves laten toch vaak steekjes valllenquote:
Verdediging is geniaal, maar de rest valt mee... Spanje heeft misschien nog wel een beter elftal.quote:
Hebben ze ook zeker met Costa.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Verdediging is geniaal, maar de rest valt mee... Spanje heeft misschien nog wel een beter elftal.
Wilders weigert dan ook om de techniek van de gaskamers te omarmen omdat dit hem teveel in een extreem-rechtse hoek plaatst, anders had ik het nog moeten zien.quote:
Het lijkt me niet dat Nederland hier ook maar enige kans tegen maakt.quote:
Nog geen seconde later schieten ze hem dood.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweenerspeelt mee in Dusk Til Dawn, Kijk net de eerste 5 minuten maar nu al een top serie
Waardeloze kutserie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweenerspeelt mee in Dusk Til Dawn, Kijk net de eerste 5 minuten maar nu al een top serie
Tweener zit er in... voordeel van de twijfel.quote:
Ja, prima idd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
GOT zonder White Walkers afgelopen keer was prima toch?
Ik kan het niet opbrengen aan de boeken te beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, prima idd.Ben alleen benieuwd hoe de verhalen zich gaan ontwikkelen. Een week wachten elke keer is wel heel lang.
Oh?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was gister echt de enige die los ging bij de twee nummers die ik binnen keek
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opperkleurder heeft de SC groep gewonnen
Sorry Liesje. Ik moest aan risico/schadebeperking management doen.quote:
quote:
Vlaggetje in je oog!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Liesje. Ik moest aan risico/schadebeperking management doen.
Ik hoop dat je deze onvergefelijk daad toch zal kunnen vergeven. Denk terug aan ons emotionele afscheid. Ik bedoelde het allemaal niet zo kwaad.
Ik heb even een paar weken weinig gepost en het is gelijk weer een stuk gewelddadiger geworden hier, de nieuwe generatie hooligans kent echt geen grenzen meer.quote:
Immers is dat pre-trainingskamp zonder de grote spelers uit het buitenland al ontgroeid. Hij zal nog wel aansluiten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zit die van Ginkel die met de B van Chelsea mee speelt wel bij Oranje en Immers niet ?
Omdat hij beter is?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zit die van Ginkel die met de B van Chelsea mee speelt wel bij Oranje en Immers niet ?
Op dezequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Immers is dat pre-trainingskamp zonder de grote spelers uit het buitenland al ontgroeid. Hij zal nog wel aansluiten.
Op deze uitleg hopen we dan maar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Immers is dat pre-trainingskamp zonder de grote spelers uit het buitenland al ontgroeid. Hij zal nog wel aansluiten.
Volgens mij niet, misschien blijft hij wel zitten op school.quote:
Want ? wie zegt dat ? waar baseer je dat op ? zullen we de statistieken eens naast elkaar leggen?quote:
Oké, zoek jij ze even op?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Want ? wie zegt dat ? waar baseer je dat op ? zullen we de statistieken eens naast elkaar leggen?
Van Ginkel is nog wel lekker fris, net als Afellay.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Want ? wie zegt dat ? waar baseer je dat op ? zullen we de statistieken eens naast elkaar leggen?
en fruitig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Ginkel is nog wel lekker fris, net als Afellay.
Ik snap de keus voor van Ginkel eigenlijk ook wel maar dat het ten koste moet gaan van Immers niet. Laat dan van Der Vaart thuis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Ginkel is nog wel lekker fris, net als Afellay.
Ik heb in heel Oranje weinig vertrouwen op het moment, behalve Robben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap de keus voor van Ginkel eigenlijk ook wel maar dat het ten koste moet gaan van Immers niet. Laat dan van Der Vaart thuis.
quote:
Ik drink wel weer gewoon bierquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal desalniettemin zaterdag mijn line dancing pasjes maken, zwaaiende met vlaggetjes en meeblèren met de tekst. Dit terwijl ik enkel aan jou zal denken.
Idd. en ben ook zeer benieuwd naar v. Persie, kijken of hij weer gaat falen tijdens een wk of voor de verandering eens wat goals gaat maken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb in heel Oranje weinig vertrouwen op het moment, behalve Robben.
picsquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink wel weer gewoon bierDie vlaggetjes stonden je wel schattig trouwens.
Er zullen toch vast wel foto's zijn gemaakt van de meetquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's gemaakt hoor. En hopelijk zijn er ook geen van mij
Volgens mij niet. En dan nog krijgt niemand die te zienquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen toch vast wel foto's zijn gemaakt van de meet.
Of een kek filmpje.
Jammerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En dan nog krijgt niemand die te zien
Mooie is dat ik er geeneens achter zou komen als ze wel bestonden. Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En dan nog krijgt niemand die te zien
Webshops die mensen genderrollen opdringen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef TwenteFC het volgende:
Goede onderverdeling op deze webshop wel
[ afbeelding ]
Nee je bent voor de gek gehouden dat ben ik nietquote:
Als iemand ze op FB zou zetten ik ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie is dat ik er geeneens achter zou komen als ze wel bestonden. Gelukkig maar
Hij was extra hilarisch na jouw Stijn en GGMM vergelijking.quote:
Ze waren het dan ook echt preciesquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was extra hilarisch na jouw Stijn en GGMM vergelijking.
Die date van Stijn en xcachetquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe die gozer steeds bij die ander zat te gamen.
Die tweede was kut,
Film gemaakt door een fokker,quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:25 schreef Adames het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)tion_types=og.shares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |