De onze ook kampioen, al 4 keer achter elkaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De onze is kampioen
En nog niet eens van de G-klasse
Al komt het wel in de buurt
Voor wie ben je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
De onze ook kampioen, al 4 keer achter elkaar
Wij voor het eerst sinds tijden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
De onze ook kampioen, al 4 keer achter elkaar
Heb ik hier al gepareerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-verzesvoudigd.dhtml
Slecht nieuws voor Dven.
2 in 8 jaar, dat deed Adolf toch beterquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-in-arcen.html
Wilders is al bezig met Minder Minder Minder
quote:Doel: Jefferson (Botafogo), Júlio César (Toronto), Victor (Atlético Mineiro)
Verdediging: Dante (Bayern München), David Luiz (Chelsea), Henrique (Napoli), Thiago Silva (Paris Saint-Germain), Dani Alves (Barcelona), Maicon (AS Roma), Marcelo (Real Madrid), Maxwell (Paris Saint-Germain)
Middenveld: Fernandinho (Manchester City), Hernanes (Internazionale), Luiz Gustavo (VfL Wolfsburg), Oscar (Chelsea), Paulinho (Tottenham Hotspur), Ramires (Chelsea), Willian (Chelsea)
Aanval: Bernard (Shakhtar Donetsk), Fred (Fluminense), Hulk (Zenit Sint-Petersburg), Jô (Atlético Mineiro) en Neymar (Barcelona).
Valt tegen eigenlijk de keepers en spitsen, de rest is wel okquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mweh, had er meer van verwacht eigenlijk.
Jimbo etterbakquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi C_A. Hoe staat het met het uhm, water?
Alves heeft z'n beste jaren ook wel gehad, en Luiz heb ik nooit zo bijzonder gevonden. Die kan gewoon niet voetballen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hadden wij maar Alves - Thiago Silva - Luiz - Marcelo
Had graag Coutinho op het WK gezien, die jongen kan ballen zeg, ohohohquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt tegen eigenlijk de keepers en spitsen, de rest is wel ok
Is toch wat "blinder" dan Willian en Oscar, die zijn echt wel beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had graag Coutinho op het WK gezien, die jongen kan ballen zeg, ohohoh
Geen Filipe Luis vind ik overigens zeer opvallend. Lucas Moura kan ook wel een aardig balletje trappen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wat "blinder" dan Willian en Oscar, die zijn echt wel beter.
Wat was die Coutinho goed he! Ik noem een Barcelona, Real Madrid, Atletico, Bajern.. Vind je niet René?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had graag Coutinho op het WK gezien, die jongen kan ballen zeg, ohohoh
Keuzes keuzes, is voor Van Gaal weer heel andersquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen Filipe Luis vind ik overigens zeer opvallend. Lucas Moura kan ook wel een aardig balletje trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |