Ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb dat nummer van ons nog es geluisterd, met die vage clip erbij...
Nix.. helemaal nix is het
Het Decor was geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:06 schreef Jif het volgende:
Portugal: Mooie postcard! Opzwepend. Erg slechte zang. Vrolijk en vermakelijk, maar geen kwaliteit. Gaat voor een enorm contrast zorgen met de Nederlandse inzending! DUURT LANG.
Je hebt niet heel veel gemist idd ,maar nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh, ohohoho
Vroeger ws er in Sittard tijdens canraval een bandje dat heette: het is niks en het wordt niks
Dat dus![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Soderju. die Mevrouw is goed op die skates
dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
De sfeer bij Ilse en Waylon was alsof de tijd even stil stond. Als dit geen finale wordt dan weet ik het écht niet meer.
debacle? Dat was toch heul geen debacle?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, dat debacle van die arrogante Anouk moet minstens wel verbetert worden
Nahh..gezien de historie niet neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
debacle? Dat was toch heul geen debacle?
Plaatsvervangende schaamte!quote:
En jouw kennis van de Nederlandse taal ook ....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, dat debâcle van die arrogante Anouk moet minstens wel verbetert worden
Vond ik ook helemaal niet .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
debacle? Dat was toch heul geen debacle?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef blonchi het volgende:
[..]
En jouw kennis van de Nederlandse taal ook ....
Daarom! En überhaubt heeft ze het niet slecht gedaan.quote:
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Moira. het volgende: Was dat het, ja? Serieus? Wát een saai matig nummer. Wel mooi gezongen enzo, ondanks dat het klonk alsof ze er af en toe naast zaten. Maar Eurovisie is tegenwoordig van de dragqueens en Lady Gaga-acts enzo toch? Met dat nummer van Anouk vorig jaar was het al kiele-kiele, maar deze is nóg slapper. Zo zonde... Ben benieuwd naar de punten
Hoop dat de rest van Europa er net zo veel in ziet als de Nederlanders, maar vrees dat die meer gekkigheid en dubstep willen horen/zien
![]()
Het viel iig genoeg op om meerdere keren gequote te wordenquote:
Ik ben stoned ja, ik typ gewoonquote:
Vond 't verder wel mooi enzo, maar te saai voor ESF denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.Ik vond het wel de beste uitvoering die ik tot nu toe heb gezien en ook gehoord, ik hoop dat meer mensen er zo over denken
Het was best apart. Winnen wordt het niet inderdaad, maar finale wel denk ik.
Nou heb ik ook niets met Anouk ook.. behalve dat ik het een over het paard getild nest vindquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom! En überhaubt heeft ze het niet slecht gedaan.
Had er meer uitgehaald kunnen worden? Waarschijnlijk wel. En dat is jammer.
compilatie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoor nu die complicatie compulatie, Nederland was toch echt wel heel erg tof![]()
![]()
NL is toch altijd een van de grote favorieten.. het helpt alleen nooitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Op twitter is NL toch echt wel een van de grote favorieten, samen met heel verrassend, Portugal
Nu wel!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NL is toch altijd een van de grote favorieten.. het helpt alleen nooit
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef grazz het volgende:
we zijn weer gestegen lol http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
Ze gaan echt als een trein op de wedsitesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Pluto1975 het volgende:
Netherlands odds slashed from 66 to 33/1 #Eurovision
Denk dat ie navigatie bedoelde hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef blonchi het volgende:
Een obese Belg die zijn moeder vergelijkt met een satelliet... dan moeten we hier niet mee spotten.
Dan is het een erfelijke kwestie...
Met dat Freggelgrot-liedje? Nahhh....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef grazz het volgende:
IJsland springt er enorm uit, hoop dat ze doorgaan.
Het leven dat is één groot feest...quote:
Tra lal la la la laquote:
Vind het enorm knap hoe ze stotteren! Klinkt lullig, maar ik bedoel het goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef grazz het volgende:
IJsland springt er enorm uit, hoop dat ze doorgaan.
quote:
Ja man, kijk naar de odds, reacties op twitter. Finaleplek 4 surequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:43 schreef Pluto1975 het volgende:
Het moet toch haast wel dat ze de finale halen????? Stel me a.u.b. gerust haha
Als het Anouk-Effect de laatste keer? Dat de rest zó bagger is, dat ze wel moeten winnen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Jif het volgende:
Ik denk dat we er niet omheen kunnen dat Nederland in de finale zit. Ze hebben ongetwijfeld ongelofelijk veel jurystemmen binnengehaald. En met een beetje geluk hebben ze de kijkers ook meegekregen
De eerste halve finale werd gezien als de meest lastige van de tweequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het Anouk-Effect de laatste keer? Dat de rest zó bagger is, dat ze wel moeten winnen?
Van alle deelnemers? Of van vanavond?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef Pluto1975 het volgende:
Inmiddels zijn ze de top 10 bij de Odds ingeknald
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? de 5 meest betalende landen staan al in de finale??
Kijk je voor het eerst??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
pfffquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Gosh, lighten up. Het was gewoon een vraag, geen verwijt.quote:
Shine was ook erg tof !quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een verademing dit topic. Er wordt normaal en langzaam gepost.
OT: ik denk oprecht dat we een kans maken. Vind het een leuk liedje. Maar dat vond ik van Shine ook
Wtf iddquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:57 schreef grazz het volgende:
ahahahah jaaaaaaaaaaaaaa maar wtf geen belgie wtf neee dit kan niet
Wat was er mis met het live topic dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef Vrieskist het volgende:
Zaterdag weer kijken, hopelijk dan wel met een wat schoner live topic.
Ja dat absoluut!quote:
pubergifjesspamquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat was er mis met het live topic dan?
Dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef Vrieskist het volgende:
Zaterdag weer kijken, hopelijk dan wel met een wat schoner live topic.
NL betaalt te weinig?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef grazz het volgende:
Maar echt weer he gewoon als 9e uit de envelop
Ja, want het uit de envelop komen at randomquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef grazz het volgende:
Maar echt weer he gewoon als 9e uit de envelop
Pubers die denken grappig te zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat was er mis met het live topic dan?
Oh jammerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Pubers die denken grappig te zijn
Nja het wil nog steeds niet zeggen dat je het nummer opeens hartstikke geweldig vindt. Blijft een smaak dingetjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben benieuwd hoe Kwalbert dit nu weer gaat rechterbeen morgen in boulevard aangezien hij zo negatief is over het nr
Wie is er homo, wil dat wel laten merken, maar zit nog diep in z'n kast?quote:
Die waren daar nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh jammer
Maar die zijn dat gewend na de X-Factor en The Voice live topics natuurlijk
Op het forum waar ik in het buitenland op zit wordt gespeculeerd dat ze de halve finale hebben gewonnenquote:
Echt, ben nog geen fan van het nummer maar het is zo'n relief tussen al die herriequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Jif het volgende:
Hebben jullie het optreden al teruggekeken. HET IS ZOOOOO MOOi
Nee doe ik zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Jif het volgende:
Wordt zulks nog bekend gemaakt, later?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op het forum waar ik in het buitenland op zit wordt gespeculeerd dat ze de halve finale hebben gewonnen
Reliëf??Je bedoelt relieve??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Echt, ben nog geen fan van het nummer maar het is zo'n relief tussen al die herrie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Maartel het volgende:
We staan in Zweden al op #10 en #34 op itunes <3
In Noorwegen gaat ie ook hard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Maartel het volgende:
We staan in Zweden al op #10 en #34 op itunes <3
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Jif het volgende:
Ik vond ook echt álles mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat ze door zijnEn terecht ook, eindelijk klopte eens alles aan het optreden (visueel, performance etc.). Ben benieuwd hoe ver ze gaan komen zaterdag.
na de finale ergensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wordt zulks nog bekend gemaakt, later?
quote:Originally Posted by Nicfedy View Post
Netherlands performance took my breath away. I never even liked it before.
Ja hequote:
Ik had het tot vanavond twee keer gehoord. Vanaf het begin vond ik het leuk. Zwoel rustig, alsof je op een zomeravond met raam open rijdt en je haren wapperen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja heIk vond zelfs het nummer voor het eerst ook leuk. De maanden hiervoor vond ik het
en een nummer wat je heel snel vergeet. Maar dat was live op dit podium wel heel anders
Ja dat lees ik meer, mooi zoquote:
Iel. Zweden dus dat dit festival gaat winnen. Jammer weer de smaak van de Eurovisiefans.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef TDHS het volgende:
op de tracker de hoogste stijger zo de top 10 in
http://esctracker.com/odds
Wel een beetje een zomeravond nummer ja. Al zijn dat juist nummers die wel goed zijn, maar je ook wel weer snel vergeet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het tot vanavond twee keer gehoord. Vanaf het begin vond ik het leuk. Zwoel rustig, alsof je op een zomeravond met raam open rijdt en je haren wapperen.
Zo tegenover elkaar, de outfits, gitaren, alles mooi.
Anouk vond ik drie keer niks vorig jaar. Drama ende zwaar.
Op Songvestivalgemist.nl denk ik.. maar ze mogen door, dat scheelt een hoop zoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef yvonne het volgende:
Ik moest werken en heb alles gemist, is het al ergens terug te zien?
Ik had ook wel zoiets van San Marino doorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds totaal van de wap dat San Marino het haalde... En ik dacht echt dat we ee toen uit lagen, mijn hart ging echt van
Op mijn harde schijf van mijn skybox, maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef yvonne het volgende:
Ik moest werken en heb alles gemist, is het al ergens terug te zien?
Dan ga ik even op zoek op het web, bedanktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op mijn harde schijf van mijn skybox, maar daar heb je niks aan![]()
't Was mooi, Yvonne!!!
Als het maar weer geen "zieligheidsfactor" is.. in de trant van aggûût laat die Boerekaaskoppen maar weer eens winnen..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Inmiddels knallen ze ook overal de itunes charts binnen, vooral ook in landen die niet in de eerste semi zitten, goed teken
Calm After the Storm
#2 Netherlands
#13 Netherlands
#19 Sweden
#41 Ireland
#56 Belgium
#65 Sweden
#81 Belgium
#82 Norway
#115 Ireland
#179 Russia
#197 Germany
#200 United Kingdom
#208 Denmark
#275 Spain
Ierland en Belgie staat er twee keer in??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Inmiddels knallen ze ook overal de itunes charts binnen, vooral ook in landen die niet in de eerste semi zitten, goed teken
Calm After the Storm
#2 Netherlands
#13 Netherlands
#19 Sweden
#41 Ireland
#56 Belgium
#65 Sweden
#81 Belgium
#82 Norway
#115 Ireland
#179 Russia
#197 Germany
#200 United Kingdom
#208 Denmark
#275 Spain
Idd en NL scoort hoger bij de jury denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:28 schreef Max23 het volgende:
Ik vind vooral die Itunes chart altijd een goede graadmeter, als je dan Zweden met Nederland vergelijkt, is dat verschil niet eens heel groot:
Zweden
17-Sweden
27-Norway
34-Finland
83-Denmark
90-Ireland
149-Israel
151-Belgium
177-Russia
190-Netherlands
204-Switzerland
206-Cyprus
216-Malta
247-Austria
303-Ukraine
369-Estonia
Nederland
2-Latvia
4-Netherlands
7-Sweden
24-Ireland
29-Austria
31-Norway
50-Finland
120-Poland
159-UK
189-Slovenia
217-Malta
die van mij ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds totaal van de wap dat San Marino het haalde... En ik dacht echt dat we ee toen uit lagen, mijn hart ging echt van
en Belgie staat boven NL, dat vind ik dan toch knapquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:30 schreef Jif het volgende:
Nederland is nog een plek gestegen: http://esctracker.com/odds
No way.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd en NL scoort hoger bij de jury denk ik
Ook net terug gekeken pffff adembenemend d*mn die pannekoek meneer is masterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:29 schreef Jif het volgende:
Net nog een keer het optreden teruggekeken. Het meest bijzondere is misschien wel dat je 3 minuten lang niet door hebt dat je naar het eurovisie songfestival zit te kijken. Maar op een bepaalde manier naar een intiem moment tussen twee hele goede zangers.
Echt heeeeeeel erg mooi
Nederland is nog bezig om die Belg heen te lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
en Belgie staat boven NL, dat vind ik dan toch knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |